Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Karel De Gucht (VLD) - 19 tot 25 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Karel De Gucht (VLD) - 19 tot 25 april "Deze liberale kopman beheerste gedurende verscheidene jaren het nieuws met opmerkelijke uitspraken. Jurist, Europees parlementair, Volksvertegenwoordiger, ... Na enkele desastreuze peilingen probeert deze oud-voorzitter nu de schaapjes op het droge

 
 
Discussietools
Oud 23 april 2004, 12:02   #21
Rola
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 januari 2004
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soske
universitaire diploma's?? Proficiat, maar dat wil nog niet zeggen dat je intellectueel bent. Ik ontmoet dagelijks tientallen zogezegde "intellectuelen", met een totaal onbenul voor enige menselijke en morele waarden. Slechts 5% van de 20% VB kiezers stemmen bewust op deze partij. de andere 15% zijn gewoon politiek ongeïnteresseerd en dus makkelijke prooien voor de simplistische, sloganeske politiek van het VB


Blijkbaar is Stevaert dan toch vroeger in de leer gegaan bij De Winter.

Klopt Dat VL.BL. veel demagogie heeft rondgestrooid maar nu bemerk ik dat bijna uitsluitend Stevaert, Freya en andere onbekwamen zogezegde rode "eminenties" zich hieraan bezondigen.
Rola is offline  
Oud 23 april 2004, 18:48   #22
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bakkebaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2003
Locatie: België en niet het stomme Vlaanderen
Berichten: 845
Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Karel, tot voor kort vond ik u niet echt apprecierbaar. U zei soms dingen die me tegen de borst stootte. Waarmee ik dacht van: Karel is mij niet de politicus die ik zoek.
Tot het vlaams blok werd veroordeeld voor racisme en u op Ter Zake verscheen. Voor het eerst kwam er iets nuttig uit uw mond. U boorde johan van Hecke de grond in. (hij verdedigde zich uiteraard met de alombekende vlaams blok technieken, die ik u niet meer moet vertellen waarschijnlijk)
U gaf goede argumenten, goed gefundeerd en bijna volledig volgens mijn gedachtengang, en zoals die van elke normale mens.
Dus bij deze is uw imago van "nutteloze politieker" iet wat opgekuist en hoop ik dat u zich tegen het Vlaams Blok gaat blijven verzetten.
__________________
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen"

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be