Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2022, 07:54   #401
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uiteraard, Rusland start een militaire veroveringsoorlog uit de goedheid van haar hart, om goed te doen.
Laten wij vooral niet vergeten wat Obama, de EU en Biden op hun kerfstok dragen. Dat dodentol overschrijdt dat van de nazi.
De vrucht van deze beleidmakers is zeer herkenbaar, ze zijn van hun vader den duivel. Verzet is plicht. Deze generatie fascisten zijn de derde rijkers die zich opnieuw verenigen om een nwo met een nieuw Arisch ras/transhuman te vormen.
De vijand zijn degenen die onze dierbaren poogden dood te spuiten en in angst terroriseerde door iedereen kapot te verdelen met sociaal darwinsme. NEVER AGAIN.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 08:03   #402
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Niemand bewierrookt die flikken hier he
ik zie mij hier al lopen met zo een wierrook ding, dat stinkt jongens, ... pfff
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 08:44   #403
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je bent nu toch aan het projecteren hee...
Neen, dat werkt zo niet.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 08:47   #404
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Kom kom Xenophon, gij kunt beter dan vast te komen zitten in een semantische modderpoel. Daar gaan heel wat ossenspannen aan te pas komen om u daar uit te trekken. De bruine smurrie blijft natuurlijk wel plakken.
Nochtans, de woorden staan er, semantisch weet iedereen hier de betekenis er van.
Buiten u dan precies.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 08:49   #405
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Laten wij vooral niet vergeten wat Obama, de EU en Biden op hun kerfstok dragen. Dat dodentol overschrijdt dat van de nazi.
De vrucht van deze beleidmakers is zeer herkenbaar, ze zijn van hun vader den duivel. Verzet is plicht. Deze generatie fascisten zijn de derde rijkers die zich opnieuw verenigen om een nwo met een nieuw Arisch ras/transhuman te vormen.
De vijand zijn degenen die onze dierbaren poogden dood te spuiten en in angst terroriseerde door iedereen kapot te verdelen met sociaal darwinsme. NEVER AGAIN.
Ja, kan allemaal zijn, om het simpel te houden, maar niets daarvan brengt verandering met zich mee wat betreft het gegeven, Rusland is Oekraine binnengevallen met het leger.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 09:00   #406
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, kan allemaal zijn, om het simpel te houden, maar niets daarvan brengt verandering met zich mee wat betreft het gegeven, Rusland is Oekraine binnengevallen met het leger.
Waarvan wij niets met zekerheid weten wegens fake news en censuur op massa schaal. Liberalen zaten toen aan de knoppen en nu opnieuw. Denazificatie klinkt zo onlogisch niet na ze hier bezig gezien te hebben afgelopen jaren.
Het is niet omdat er elders op de wereld ene oorlog voert, die van hier de redder zijn he.

Wat als ze echt een nwo/vierde rijk als derde rijkers opteren en de biologie willen aanpassen (arisch ras/transhuman); wie is dan de echte vijand Xenophon? Mhhhhh?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 09:07   #407
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Waarvan wij niets met zekerheid weten wegens fake news en censuur op massa schaal. Liberalen zaten toen aan de knoppen en nu opnieuw. Denazificatie klinkt zo onlogisch niet na ze hier bezig gezien te hebben afgelopen jaren.
Het is niet omdat er elders op de wereld ene oorlog voert, die van hier de redder zijn he.

Wat als ze echt een nwo/vierde rijk als derde rijkers opteren en de biologie willen aanpassen (arisch ras/transhuman); wie is dan de echte vijand Xenophon? Mhhhhh?
Arisch ras? Transhuman?

Ik vrees dat ik u het antwoord schuldig moet blijven.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 09:14   #408
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Arisch ras? Transhuman?

Ik vrees dat ik u het antwoord schuldig moet blijven.
Liberalen en al hun potentiële coalitiepartners zijn gelijk de derde rijkers die een wereld onder 1 heerschappij en munt willen dwingen.
Waar ze kinderen al van in de baarmoeder doden om zichzelf eugenetisch te verbeteren en hun eigen leven te verbeteren en verlengen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 10:26   #409
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ja, aangevuld met Nederlandsonkundige Luikse flikken in Merksem, en zonder bodycam.
Geen bodycam terwijl dat zogezegd al standaarduitrusting is bij interventies sinds 2020.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 12:41   #410
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.651
Standaard

Het wordt me toch allemaal wat wazig. Dezelfde mensen die dit politieoptreden verkeerd vinden zullen op andere momenten schande spreken als er kritiek komt op de politie. Want we hebben een lik op stuk beleid nodig, waar dat soort van burgerrechten een rem op zijn.

Je moet weten wat je wil.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 12:44   #411
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Een klein kind zou weten dat het niet de maffia is.
En een volwassene die denkt dat de politie normaal gezien eerst moet aanbellen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 12:45   #412
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Extreemrechtse en in niet geringe mate ook Vlaams-nationalistisch rechtse elementen van dit forum voelen alleszins sympathie voor Yannick V. Die sympathie komt waarschijnlijk niet uit de lucht vallen.
Beperkt, dan toch, want zoals het opgezette personage van de Jurgen, is het toch maar een loser die er geen neergelegd heeft. Intenties en zo zijn allemaal mooi en zo, maar uiteindelijk willen we toch ook resultaten he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 oktober 2022 om 12:46.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 12:53   #413
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Geen bodycam terwijl dat zogezegd al standaarduitrusting is bij interventies sinds 2020.
Je wekt de indruk dat de bodycam verplicht is, hetgeen gewoon niet klopt. Lees er art. 25 van de wet op het politieambt op na. Die bepaalt enkel dat dat mogelijk is, niets meer.

Trouwens, die wet bepaalt dat het gebruik van camera's de intimiteit van personen niet mag schenden. Als die inval anders was gelopen had Yannick daar mogelijk een probleem van gemaakt.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 13:02   #414
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ik zie mij hier al lopen met zo een wierrook ding, dat stinkt jongens, ... pfff
Bwa, k vind dat nog lekker ruiken. Mijn pa zijn misdienaartjes-dna misschien?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 13:30   #415
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik stel voor dat de bodycam beelden gedeeld worden, dan kan het speculeren stoppen he.
In een normale wereld worden dergelijke beelden bekeken door de onafhankelijke rechterlijke macht,
en eventueel later ook op een proces.

In een normale wereld zijn er perscommuniqués die geloofwaardig zijn omdat ze van "echte" autoriteiten uitgaan.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 13:34   #416
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Extreemrechtse en in niet geringe mate ook Vlaams-nationalistisch rechtse elementen van dit forum voelen alleszins sympathie voor Yannick V. Die sympathie komt waarschijnlijk niet uit de lucht vallen.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Nu, sympathie is wat mij betreft een veel te groot woord.
Laat ons zeggen: grondige achterdocht als ze zeveren over het gevaar van extreem-rechts in Vlaanderen, want daar zit in 99 procent van de gevallen een afkeer voor de Vlaamse Strijd in verschuild.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 13:35   #417
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Nu, sympathie is wat mij betreft een veel te groot woord.
Laat ons zeggen: grondige achterdocht als ze zeveren over het gevaar van extreem-rechts in Vlaanderen, want daar zit in 99 procent van de gevallen een afkeer voor de Vlaamse Strijd in verschuild.
Dat zijn dan leuke vrienden Schoof......
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 13:36   #418
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
welke objectieve bron beweert dat hij eerst op de politie heeft geschoten ??
Ja zeg, zo kan je ook vragen of er wel een objectieve bron is dat hij dood is.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 13:39   #419
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom rechtse losgeslagen psychopaten bewierookt moeten worden op een forum?
Wie bewierrookte?
Wie zegt dat preppers per definitie rechts zijn?
Wie zegt dat preppers psychopaten zijn, en geen neuroten vb.?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 13:44   #420
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ja, aangevuld met Nederlandsonkundige Luikse flikken in Merksem, en zonder bodycam.
Ik weet nog niet zo zeker dat special forces van de flikken, nooit,soms of altijd bodycams dragen/meehebben ...
t Is precies of ze hebben nog niet genoeg rommel rond hun buik en nek hangen ...

Wat niet maakt dat ik er geen voorstander van zou zijn, als het ook maar even kan, ivm veiligheid van henzelf.
Alhoewel, straks kan een flik of een andere ambtenaar zijn mond niet meer opendoen als hij geen cam bijheeft ... eventuele kogels in zijn schild tellen niet mee als ze niet gefilmd werden, laat staan kogels in zijn lijf ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be