Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 9 september 2006, 19:40   #41
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Tiens ik dacht nochtans dat humo maar 280 000 exemplaren verkocht.
Is ondertussen rond de 300.000 ex. Maar om het aantal lezers te kennen wordt het altijd (voor iedere krant, of week/maandblad trouwens) X3 vermenigvuldigd. Men neemt als basis een gezin van 3 personen dus.
Pietje is offline  
Oud 9 september 2006, 19:51   #42
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Is ondertussen rond de 300.000 ex. Maar om het aantal lezers te kennen wordt het altijd (voor iedere krant, of week/maandblad trouwens) X3 vermenigvuldigd. Men neemt als basis een gezin van 3 personen dus.
flauwekul natuurlijk.
born2bewild is offline  
Oud 9 september 2006, 21:27   #43
AEvanLoon
Gouverneur
 
AEvanLoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2004
Berichten: 1.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel Bekijk bericht
Schrijfster Kristien Hemmerechts is in Strombeek-Bever (Grimbergen) betrapt op het afscheuren van een affiche van het Vlaams Belang. ,,Het is een scheet in een fles'', aldus Hemmerechts.

Rond 11 uur gisterochtend zag een voorbijganger hoe Kristien Hemmerechts aan het cultuurcentrum een verkiezingsaffiche van het Vlaams Belang lostrok. ,,Ik zag die affiches hangen en moest terugdenken aan mijn kindertijd'', zegt Hemmerechts, die jarenlang in Strombeek-Bever heeft gewoond. Haar ouders wonen er nog altijd.

,,Ik stond aan een hoekje te prutsen toen iemand me aansprak en beschuldigde. Ik ben ook helemaal niet gaan lopen, ik moest mijn vader helpen. Eigenlijk is het niet meer dan een scheet in een fles.''

De lokale afdeling van het Vlaams Belang ziet er veel meer in. Toch zullen ze geen klacht indienen tegen Hemmerechts. Fractieleider Bart Laeremans verwijt Hemmerechts onverdraagzaamheid en verbeten fanatisme. De schrijfster keerde zich in het verleden al meermaals tegen de partij.

Laeremans rakelt een incident van twintig jaar geleden aan de universiteit op om de schrijfster puberaal gedrag te verwijten. Toen scheurde Hemmerechts in haar les een affiche van een Vlaams- nationale studentenvereniging af. ,,Laeremans heeft gelijk: het was puberaal gedrag gisteren, ik moest te veel aan mijn jeugd terugdenken'', besluit Hemmerechts. (THB)
bron het nieuwsblad

die rotte slons toch
Is dat nu ook al nieuws?
Wie heeft er nog nooit geprobeerd te prutsen aan een verkiezingsaffiche die hem of haar niet aan stond?
__________________
Links - verenig u
AEvanLoon is offline  
Oud 9 september 2006, 21:33   #44
AEvanLoon
Gouverneur
 
AEvanLoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2004
Berichten: 1.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Is er soms een rechtse media in ons land? Ik moet je toch geen opsomming geven van idiote boekjes zoals Humo, en over 'onze' linkse staatszenders heb je wellicht ook nog nooit gehoord?
Nijdig om het nog altijd gigantische succes van Humo (en de VRT), in deze anti-linkse tijden?
Toch wordt niemand verplicht om Humo te kopen of de VRT op te zetten.
__________________
Links - verenig u

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 9 september 2006 om 21:34.
AEvanLoon is offline  
Oud 9 september 2006, 21:36   #45
AEvanLoon
Gouverneur
 
AEvanLoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2004
Berichten: 1.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Tiens ik dacht nochtans dat humo maar 280 000 exemplaren verkocht.
Maar heel het gezin leest mee. Dus dat klopt als een bus.
__________________
Links - verenig u
AEvanLoon is offline  
Oud 9 september 2006, 21:50   #46
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

VB-affiches passen dan ook beter op een slachthuis dan op een cultuurcentrum.
zeg eens eerlijk, welk extreem rechts persoon heeft ooit iets van enige waarde voortgebracht op cultureel vlak?
Mitgard is offline  
Oud 9 september 2006, 22:30   #47
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Kristien Hemmerechts trekt posters Vlaams Belang los,wel dan plaats ik een poster die Kristientje niet kan aftrekken.

Bij mij kwam het idee op om in korte zinnen duidelijk te maken op dit politiek forum, zonder moeilijke woorden te gebruiken, de forumleden en eventuele lezers te informeren over de politieke toestand in dit land. Ik heb 14 tips gebrouwen uit datgene wat ik gelezen heb op dit forum, volgens mij het beste forum wat er tot nog toe bestaat, en andere forums van mindere gehalte en uit de media, ziehier het resultaat:
Hierbij veertien tips voor de komende gemeenteraadverkiezingen op 8 oktober 2006, die ik een aantal malen zal herhalen op dit forum op de meest interessante tijdstippen, want bij mij stijgt de verkiezingkoorts nu al (grapje), misschien kan ik er nog een aantal punten aan toevoegen in de loop der tijd, maar nu bij de start hou ik het bij 14 punten (tips). Natuurlijk mogen gelijkgestemde zielen mij helpen om nieuwe punten(tips) toe te voegen, waarvoor dank bij voorbaat!!

1. Wilt u NIET dat men in heel Antwerpen, heel Brussel, heel Oostende en ook in uw gemeente preventief kan fouilleren? – Stem op de SP a, Spirit en Groen
Wilt u dat men overal waar nodig is in de stad en gemeenten kan fouilleren? - Stem op het Vlaams Belang

2. Vindt u het een goed idee om met radicale imams kopjes thee te drinken? – Stem op de SP a, Spirit en Groen.
Wilt u radicale imams aanpakken en zo nodig het land uitzetten? - Stem op het Vlaams Belang.

3. Vindt u het een goed idee als politici iedereen te vriend willen houden en bij problemen de andere kant opkijken? - Stem op de SP a, Spirit en Groen
Vindt u dat politici niet mogen weglopen voor problemen en het lef moeten hebben om waar nodig harde maatregelen te nemen - Stem op het Vlaams Belang

4. Vindt u dat er nog meer zachte sector hulpverlening in jeugdcriminelen moet worden gestoken, zelfs al blijkt het niet te werken? – Stem op de SP a, Spirit en Groen.
Vindt u dat jongeren op school of op stage moeten zitten en dat wie het varken wil uithangen moet worden opgevoed in een Glen Mills omgeving ? – Stem op het Vlaams Belang
NOTE: Het Glen Mills-programma is gedurende de afgelopen 25 jaar ontwikkeld in de Verenigde Staten. Het is bedoeld voor sociaal-delinkwente jongeren. Het programma wordt uitgevoerd in een open residentiële setting, die geheel naar het voorbeeld van een campus is opgezet. U kan dit programma opvragen via Google!

5. Vindt u dat je niet of nauwelijks kritiek op moslims mag geven omdat hun stem voor de SP a doorslaggevend is? – Stem op de SP a, Spirit en groen.
Vindt u dat geen enkele groep of religie boven kritiek verheven is? - Stem op het Vlaams Belang

6. Vindt u dat werkende nu eenmaal solidair moeten zijn met kansarmen ook al is dan straks iedereen arm? – Stem op de SP a, Spirit en groen.
Vindt u dat het verschil tussen werk en uitkering groter moet zijn, zodat mensen meer gestimuleerd worden om te werken? - Stem op het Vlaams Belang.

7. Wilt u de auto zoveel mogelijk uitmelken om met dit geld fietsles voor allochtone vrouwen te subsidiëren? – Stem op de SP a, Spirit en groen.
Vindt u dat er een grens is aan het uitmelken van de auto en dat overbodige subsidies moeten worden afgeschaft? - Stem op het Vlaams Belang

8. Vindt u de vrijheid van meningsuiting belangrijk, maar je mag niet zeggen dat Mohammed B. een Marokkaan is omdat dit stigmatiserend werkt? - Stem op de SP a, Spirit en groen
Bent u voor de absolute vrijheid van meningsuiting en het noemen van man en paard - Stem op het Vlaams Belang

9. Gaat u graag de straat op als Amerika iets fout doet (Guantanamo Bay), maar blijft u rustig thuis als islamitische landen de mensenrechten schenden? - Stem op de SP a, Spirit en groen
Bent u tegen dergelijke eenzijdige verontwaardiging? - Stem op het Vlaams Belang

10. Vindt u dat links nu eenmaal altijd beter is dan rechts, ook al blijkt dit al lang niet meer uit de feiten en zijn de begrippen sterk verouderd? - Stem op de SP a, Spirit en groen
Interesseert links of rechts u geen bal, maar kijkt u naar de partij met de meeste daadkracht om de problemen in dit land aan te pakken? - Stem dan op die partij en voor mij is dat tot nu toe nog altijd het Vlaams Belang!!

11. Sommigen zullen zeggen dat deze 10 bovenstaande punten niets te maken hebben met de gemeente politiek – Stem dan op SP a, Spirit en groen
Als u vindt samen met mij dat deze partijen en afgeleiden wel degelijk met gemeente politiek te linken zijn – Stem dan op het Vlaams Belang.

12. Wilt u, het onveiligheidgevoel, de geleidelijke algemene decadentie en de vreemdelingenhaat overslaand in racisme, doen toenemen? – Stem dan op SPa, Spirit en groen
Denkt u, dat hieraan een einde moet gesteld worden! - Stem dan op die partij en voor mij is dat tot nu toe nog altijd het Vlaams Belang!!, dus stem Vlaams Belang!!

13. Wilt u, de dictatuur en meer staat, stem da n op SPa/Spirit & Groen!,
Wenst u echter meer democratie en vrije meningsuiting die niet beknot wordt, stem dan op Rechts en vooral op het Vlaams Belang.

14. Wilt u, dat er nog meer drama’s, zoals de 2-voudige moord en de zwaar gekwetste Turkse vrouw met hoofddoek (Antwerpen), dode allochtone man in de schelde, het verbaal geweld dat zich voordoet in gans Vlaanderen, zich blijven voordoen, stem dan op SPa/Spirit & Groen.
Wenst u, dat er zeer streng wordt opgetreden en dat illegalen onverwijld teruggestuurd worden, stem dan Vlaams Belang.

Zéér sterke post imho. (Is eigenlijk een nieuwe thread waard)

Kan me vinden in 90% van uw voorbeelden. En vooral(maar niet alleen) in punt 12 en 14 slaat u nagels met koppen.

Grtz
zorlac is offline  
Oud 9 september 2006, 23:06   #48
toon.toelen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 1
Standaard 'k heb Kristien nooit graag gezien...

maar nu stijgt ze toch in mijn achting.
Groene Toon

http://www.toontoelen.be
toon.toelen is offline  
Oud 10 september 2006, 00:10   #49
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Is dat nu ook al nieuws?
Wie heeft er nog nooit geprobeerd te prutsen aan een verkiezingsaffiche die hem of haar niet aan stond?
Wilt ge daar mee zeggen dat gij ook al affiches aftrekt ?
Bob is offline  
Oud 10 september 2006, 00:17   #50
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
VB-affiches passen dan ook beter op een slachthuis dan op een cultuurcentrum.
zeg eens eerlijk, welk extreem rechts persoon heeft ooit iets van enige waarde voortgebracht op cultureel vlak?
Maar des te meer op economisch vlak (trouwens het is rechts - extreem rechts is maar een kleine minderheid a la b&h).
En daarbij is er niets zo relatief dan cultuur. Maar één ding is zeker. Voor veel voedsel zal het niet zorgen.
Bob is offline  
Oud 10 september 2006, 01:50   #51
AEvanLoon
Gouverneur
 
AEvanLoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2004
Berichten: 1.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wilt ge daar mee zeggen dat gij ook al affiches aftrekt ?
Het is mij al overkomen dat ik die neiging niet kon bedwingen, ja.
__________________
Links - verenig u
AEvanLoon is offline  
Oud 10 september 2006, 05:54   #52
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Nijdig om het nog altijd gigantische succes van Humo (en de VRT), in deze anti-linkse tijden?
Toch wordt niemand verplicht om Humo te kopen of de VRT op te zetten.
Dit antwoord toont de verwrongen geest aan van links. Wist je dan niet dat de VRT betaald wordt het geld van één miljoen Vlaams Belang kiezers? Met welk recht fungeert deze zender als een haatzaaiende spreekbuis van links?

Laatst gewijzigd door Duym : 10 september 2006 om 05:56.
Duym is offline  
Oud 10 september 2006, 05:57   #53
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Zéér sterke post imho. (Is eigenlijk een nieuwe thread waard)

Kan me vinden in 90% van uw voorbeelden. En vooral(maar niet alleen) in punt 12 en 14 slaat u nagels met koppen.

Grtz
idem
Duym is offline  
Oud 10 september 2006, 07:04   #54
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Wel tekenend dat het aantal reacties op haar "rebelse" daad wellicht groter is dan op de boeken van die geit.

Wellicht mag ze dra weer in de sofa gaan liggen van een of andere praatshow om te mekkeren over de verzuring

Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 september 2006 om 07:05.
born2bewild is offline  
Oud 10 september 2006, 07:35   #55
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toon.toelen Bekijk bericht
maar nu stijgt ze toch in mijn achting.
Groene Toon

http://www.toontoelen.be
We krijgen er een democraat bij.
Zou jij het leuk vinden indien de affiches van groen! eveneens werden afgetrokken?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 10 september 2006, 07:38   #56
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toon.toelen Bekijk bericht
maar nu stijgt ze toch in mijn achting.
Groene Toon

http://www.toontoelen.be
Een kinderhand is gauw gevuld, blijkbaar.
Zwartengeel is offline  
Oud 10 september 2006, 08:09   #57
Bill
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: België
Berichten: 972
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Is dat nu ook al nieuws?
Wie heeft er nog nooit geprobeerd te prutsen aan een verkiezingsaffiche die hem of haar niet aan stond?
Ik.
__________________

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline  
Oud 10 september 2006, 08:17   #58
Bill
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: België
Berichten: 972
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Is ondertussen rond de 300.000 ex. Maar om het aantal lezers te kennen wordt het altijd (voor iedere krant, of week/maandblad trouwens) X3 vermenigvuldigd. Men neemt als basis een gezin van 3 personen dus.
Gek, mijn krantenverkoper meldde mij laatst dat Humo steeds minder verkoopt. Ook ik las dit weekblad meer dan 20 jaar, de laatste jaren bij gebrek aan een alternatief, maar na toenemende kinderachtige kutfluitpieskakhumor en de druppel: het natrappen van de dode treinbestuurder, komt dat vod mijn huis niet meer in.
__________________

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline  
Oud 10 september 2006, 08:32   #59
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Wel tekenend dat het aantal reacties op haar "rebelse" daad wellicht groter is dan op de boeken van die geit.

Wellicht mag ze dra weer in de sofa gaan liggen van een of andere praatshow om te mekkeren over de verzuring
Zeg, die Kristien Hemmerechts, is dat niet dat wijf die Horion - je weet wel, de man die een gezin uitmoordde - een kop koffie zou aanbieden als hij na het uitzitten van zijn straf bij haar zou aanbellen? Maar toen ze Annemans in Antwerpen op een trein zag stappen, wilde niet met diezelfde trein naar haar werk.
Is dat ook niet dat wijf die zich afvroeg met welk recht het Vlaams Blok zich Vlaams noemt? Ik vraag me af met welk recht zij zich schrijfster noemt. Zonder de linkse media hadden we van dat wijf nooit gehoord.
Duym is offline  
Oud 10 september 2006, 08:38   #60
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Zeg, die Kristien Hemmerechts, is dat niet dat wijf die Horion - je weet wel, de man die een gezin uitmoordde - een kop koffie zou aanbieden als hij na het uitzitten van zijn straf bij haar zou aanbellen? Maar toen ze Annemans in Antwerpen op een trein zag stappen, wilde niet met diezelfde trein naar haar werk.
Is dat ook niet dat wijf die zich afvroeg met welk recht het Vlaams Blok zich Vlaams noemt? Ik vraag me af met welk recht zij zich schrijfster noemt. Zonder de linkse media hadden we van dat wijf nooit gehoord.
Ik mag hopen dat ze ook hysterisch genoeg is om beloofd te hebben andere contreien op te zoeken als het Vlaams Belang aan de macht komt. En dat ze die beloft nakomt.
born2bewild is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be