Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 november 2023, 19:34   #1
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.979
Standaard Klasse-justitie in gent

Ondernemer Guido Dumary, werd voor een rechtbank in sossen-stad gent veroordeeld voor het bouwen van schapenstallen op een stuk grond dat gebruikt wordt om schapen (ondermeer) op te houden. Weiland dus.
Omdat de activistische rechter vindt dat de ondernemer(te) veel geld verdient (en en passant talloze mensen van een inkomen voorziet, maar daar wordt niet over gesproken) moet de ondernemer 160.000eur boete betalen, en 6 maanden naar de petoet.

https://www.tijd.be/ondernemen/vastg.../10504731.html

Klasse justitie dus, omdat de beste man zijn grond gebruikt zoals het niet “toegestaan” is. ZIJN grond. GEEN slachtoffers.

Voor mijn part heeft de juge hiermee getoond niet geschikt te zijn om recht te spreken (in mijn ogen gebeurde er zelfs niets verkeerd) en mag meteen, zonder vergoeding of pensioen, uit zijn ambt gezet worden.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 20:00   #2
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ondernemer Guido Dumary, werd voor een rechtbank in sossen-stad gent veroordeeld voor het bouwen van schapenstallen op een stuk grond dat gebruikt wordt om schapen (ondermeer) op te houden. Weiland dus.
Omdat de activistische rechter vindt dat de ondernemer(te) veel geld verdient (en en passant talloze mensen van een inkomen voorziet, maar daar wordt niet over gesproken) moet de ondernemer 160.000eur boete betalen, en 6 maanden naar de petoet.

https://www.tijd.be/ondernemen/vastg.../10504731.html

Klasse justitie dus, omdat de beste man zijn grond gebruikt zoals het niet “toegestaan” is. ZIJN grond. GEEN slachtoffers.

Voor mijn part heeft de juge hiermee getoond niet geschikt te zijn om recht te spreken (in mijn ogen gebeurde er zelfs niets verkeerd) en mag meteen, zonder vergoeding of pensioen, uit zijn ambt gezet worden.
Hij kreeg een veroordeling omdat hij zware overtredingen en milieumisdrijven begaan heeft, doelbewust, en hij zijn rekker veegde aan de regelgeving die blijkbaar enkel voor 'anderen' telt maar niet voor hem.

Ik maak me nogal zorgen over je uitspraak dat er niks verkeerd gebeurde omdat 'er in jouw ogen niets verkeerd gebeurde...'.

Ik dacht dat wij in een rechtstaat leven, met wetgeving, en niet met straat-justitie waar de vierschaar van de seefhoek of het gasmeterstraatje eventjes gaat bepalen wat mag en niet mag.

Als die seefhoek of gasmeterstraatje-bewoners dan nog gaan eisen dat magistraten die de wettelijk bepaalde normen afdwingen tegenover enkelingen die zich daarboven menen te mogen bewegen moeten buiten gezet worden dan komen we in surrealistische toestanden terecht. Pré-revolutionaire toestanden waarbij de onderlaag van de maatschappij, zich gaat afzetten tegen de rechtstaat gewoon uit plaatsvervangende empathie met een miljonair die zich boven de wet verheven voelt. Bien étonnés de se trouver ensemble.

De proleet die er LOL in schept om de industrieel te steunen die de hele maatschappij uitlacht en voor wie de vigerende normen slechts een klein lastpaketje zijn dat afkoopbaar is met een boete waar hij/zij toch van moet lachen. En die proleet voelt daarbij klaarblijkelijk vreugde, omdat die eerste iets heeft gedaan wat hijzelf nooit zou klaar kunnen krijgen.

Mij interesseert de boete die Dumarey kreeg totaal niet. Het enige wat van belang is, is of hij gedwongen gaat worden voor zijn ophogingen en die klote stallen terug ongedaan te maken.

Als dat niet het geval is, wint hij alsnog. Want laat ons een kat ook echt een kat noemen : die boete daar gaat hij geen minuut van wakker liggen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 20:01   #3
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ondernemer Guido Dumary, werd voor een rechtbank in sossen-stad gent veroordeeld voor het bouwen van schapenstallen op een stuk grond dat gebruikt wordt om schapen (ondermeer) op te houden. Weiland dus.
Omdat de activistische rechter vindt dat de ondernemer(te) veel geld verdient (en en passant talloze mensen van een inkomen voorziet, maar daar wordt niet over gesproken) moet de ondernemer 160.000eur boete betalen, en 6 maanden naar de petoet.

https://www.tijd.be/ondernemen/vastg.../10504731.html

Klasse justitie dus, omdat de beste man zijn grond gebruikt zoals het niet “toegestaan” is. ZIJN grond. GEEN slachtoffers.

Voor mijn part heeft de juge hiermee getoond niet geschikt te zijn om recht te spreken (in mijn ogen gebeurde er zelfs niets verkeerd) en mag meteen, zonder vergoeding of pensioen, uit zijn ambt gezet worden.
Om een stal te bouwen moet je een vergunning hebben, ook Mr. Dumarey.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 november 2023 om 20:02.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 20:15   #4
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ondernemer Guido Dumary, werd voor een rechtbank in sossen-stad gent veroordeeld voor het bouwen van schapenstallen op een stuk grond dat gebruikt wordt om schapen (ondermeer) op te houden. Weiland dus.
Omdat de activistische rechter vindt dat de ondernemer(te) veel geld verdient (en en passant talloze mensen van een inkomen voorziet, maar daar wordt niet over gesproken) moet de ondernemer 160.000eur boete betalen, en 6 maanden naar de petoet.

https://www.tijd.be/ondernemen/vastg.../10504731.html

Klasse justitie dus, omdat de beste man zijn grond gebruikt zoals het niet “toegestaan” is. ZIJN grond. GEEN slachtoffers.

Voor mijn part heeft de juge hiermee getoond niet geschikt te zijn om recht te spreken (in mijn ogen gebeurde er zelfs niets verkeerd) en mag meteen, zonder vergoeding of pensioen, uit zijn ambt gezet worden.
Maar dat is toch al langer geweten dat je op uw grond niet zomaar doet wat je wil..? En maar goed ook. Of ge nu een bungalow wilt bouwen achter in uwen hof, een vijver wilt aanleggen of een stal voor uw dieren, ... je hoort rekening te houden met voorwaarden, vergunningen, wetgeving, ... Hoe absurd ze soms ook zijn. Dus voor je ergens aan begint: eerst info opzoeken. Spaart geblaat uit.

Die man had beter 'schuilhokken' gemaakt voor zijn schapen. Heb ik ook gedaan. Geen vergunning nodig. Maar een schuilhok is geen stal.


Nu, er valt wel wat te zeggen over de extra hoge boete omdat meneer miljonair is... 160.000 ipv de -door het OM- gevraagde 10.000.. beetje leep van de rechter..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 15 november 2023 om 20:19.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 20:27   #5
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Om een stal te bouwen moet je een vergunning hebben, ook Mr. Dumarey.
De staat heeft zich mede-eigenaar verklaard door “vergunningen” en “belastingen.”

Mooie woorden maken het niet minder gelegaliseerde diefstal.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 20:31   #6
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Maar dat is toch al langer geweten dat je op uw grond niet zomaar doet wat je wil..? En maar goed ook. Of ge nu een bungalow wilt bouwen achter in uwen hof, een vijver wilt aanleggen of een stal voor uw dieren, ... je hoort rekening te houden met voorwaarden, vergunningen, wetgeving, ... Hoe absurd ze soms ook zijn. Dus voor je ergens aan begint: eerst info opzoeken. Spaart geblaat uit.

Die man had beter 'schuilhokken' gemaakt voor zijn schapen. Heb ik ook gedaan. Geen vergunning nodig. Maar een schuilhok is geen stal.


Nu, er valt wel wat te zeggen over de extra hoge boete omdat meneer miljonair is... 160.000 ipv de -door het OM- gevraagde 10.000.. beetje leep van de rechter..
Da’s het argument hé; stel u eens voor dat iedereen zo maar zelf mag beslissen wat hij met z’n eigendom doet….
Neenee, we hebben de alles verklotende “staat” nodig om alles in goede banen te leiden.
Mijn god, stel u voor dat ge zelf beslist…
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 23:23   #7
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Da’s het argument hé; stel u eens voor dat iedereen zo maar zelf mag beslissen wat hij met z’n eigendom doet….
Neenee, we hebben de alles verklotende “staat” nodig om alles in goede banen te leiden.
Mijn god, stel u voor dat ge zelf beslist…
Tja, ik ben heel blij dat mijnen buur niet zelf mag beslissen om pakweg een paar padel-speelvelden aan te leggen in zijnen hof.. Dat 'alles' in goede banen geleid moet worden, heeft zo z'n redenen.. en zoals altijd komt dat met voor- en nadelen. Het zou wellicht anders kunnen, maar dan moeten we mijn inziens onze bevolking uitdunnen (waar ik ten andere grote voorstander van ben). Want hoe meer volk bij mekaar, hoe meer geregel en overheidsbemoeienis. Ter illustratie: die schapenstallen staan in natuurgebied. Door onze 'overbevolking' is daar in ons land steeds minder van, dus wat er nog overblijft, wil men terecht beschermen en in ere houden. Gevolg: overheid trekt een grens. Voor iedereen. En voor alle soorten constructies. Wilt ge alsnog een stal bouwen, dan vraagt ge een vergunning aan. En wete wat het komieke is.. die Mr. Dumary had wellicht connecties en centjes genoeg om dat geregeld te krijgen, maar wilde liever z'n eigen gang gaan. Wat ik op zich ook prima vind, maar kom dan niet jammeren wanneer ge tegen de lamp loopt.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2023, 23:43   #8
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Het is net het tegengaan van klassenjustitie: iedereen moet de bestraffing voelen.
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 07:55   #9
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Tja, ik ben heel blij dat mijnen buur niet zelf mag beslissen om pakweg een paar padel-speelvelden aan te leggen in zijnen hof.. Dat 'alles' in goede banen geleid moet worden, heeft zo z'n redenen.. en zoals altijd komt dat met voor- en nadelen. Het zou wellicht anders kunnen, maar dan moeten we mijn inziens onze bevolking uitdunnen (waar ik ten andere grote voorstander van ben). Want hoe meer volk bij mekaar, hoe meer geregel en overheidsbemoeienis. Ter illustratie: die schapenstallen staan in natuurgebied. Door onze 'overbevolking' is daar in ons land steeds minder van, dus wat er nog overblijft, wil men terecht beschermen en in ere houden. Gevolg: overheid trekt een grens. Voor iedereen. En voor alle soorten constructies. Wilt ge alsnog een stal bouwen, dan vraagt ge een vergunning aan. En wete wat het komieke is.. die Mr. Dumary had wellicht connecties en centjes genoeg om dat geregeld te krijgen, maar wilde liever z'n eigen gang gaan. Wat ik op zich ook prima vind, maar kom dan niet jammeren wanneer ge tegen de lamp loopt.
Ik heb niet gezegd dat een samenleving een “free-for-all” moet zijn, maar als ik niemand schade of overlast bezorg door iets te doen met mijn eigendom, dan heeft niemand, zeker “de staat” niet, zich met wat dan ook te moeien.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 07:59   #10
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Het is net het tegengaan van klassenjustitie: iedereen moet de bestraffing voelen.
Ik stel voor dat de autokes van google alle bouwovertredingen beginnen te filmen, en dat iedereen die gepakt wordt 6 maanden bak, en 160.000eur boete krijgt.
De toekomst ziet er rooskleurig uit!
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 08:03   #11
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Da’s het argument hé; stel u eens voor dat iedereen zo maar zelf mag beslissen wat hij met z’n eigendom doet….
Neenee, we hebben de alles verklotende “staat” nodig om alles in goede banen te leiden.
Mijn god, stel u voor dat ge zelf beslist…
Ik merk hier dat de staat steeds minder te zeggen heeft.
Projectontwikkelaars zetten hier te grote complexen neer op veel te kleine bouwgronden. Negatief advies van een schepencollege wordt uitgevochten voor een rechtbank, en het kapitaal, het kapitaal is de grote winnaar.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 08:05   #12
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik stel voor dat de autokes van google alle bouwovertredingen beginnen te filmen, en dat iedereen die gepakt wordt 6 maanden bak, en 160.000eur boete krijgt.
De toekomst ziet er rooskleurig uit!
Het is te hopen dat de staat zich dan zelf een bouwvergunning kan geven om enkele gevangenissen bij te bouwen.
Het geld om ze te bouwen komt wel van de boetes.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 08:17   #13
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.130
Standaard

Zijn de boetes voor het beton stortende Natuurpunt ook zo hoog ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 08:42   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Om een stal te bouwen moet je een vergunning hebben, ook Mr. Dumarey.
Ja maar het probleem ligt elders, de afgunstige ambtenaar van dienst, trekt de boete op omdat de man in kwestie volgens de linkse krommer te veel verdient.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 08:43   #15
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Het is net het tegengaan van klassenjustitie: iedereen moet de bestraffing voelen.
Daarom ben ik ook een voorstander van de vierschaar, radbraken en duimschroeven.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 09:54   #16
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja maar het probleem ligt elders, de afgunstige ambtenaar van dienst, trekt de boete op omdat de man in kwestie volgens de linkse krommer te veel verdient.
Ik snap wel dat het niet eerlijk aanvoelt dat niet iedereen dezelfde straf krijgt. Het punt blijft dat die man een boete van 10k gewoon genegeerd zou hebben en verder gedaan zoals hij bezig was. Nu gaat hij wel 2 keer nadenken. Allez, dat is toch de gedachtegang zou ik denken.

Ik vind het ne moeilijke om te zeggen of ik nu voor of tegen ben. Er zijn argumenten voor beide...
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 10:49   #17
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.565
Standaard

Ik ken het perceel waarvan sprake. Compleet gestoord wat die kerel daar allemaal heeft uitgestoken. Ik passeer daar dagelijks en ik stond versteld dat dat allemaal kon. Nu blijkt dat het allemaal illegaal was is het niet te geloven dat die werken nooit werden stilgelegd. Een boete van 160k is een schijntje. Het zal heel wat meer kosten om de aangerichte schade te herstellen
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 16 november 2023 om 10:50.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 11:28   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ik snap wel dat het niet eerlijk aanvoelt dat niet iedereen dezelfde straf krijgt. Het punt blijft dat die man een boete van 10k gewoon genegeerd zou hebben en verder gedaan zoals hij bezig was. Nu gaat hij wel 2 keer nadenken. Allez, dat is toch de gedachtegang zou ik denken.

Ik vind het ne moeilijke om te zeggen of ik nu voor of tegen ben. Er zijn argumenten voor beide...
Vandaar , 20 stokslagen, dat is voor iedereen even erg, (tenzij ge eelt op uw gat hebt. )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 12:36   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Ik dacht dat wij in een rechtstaat leven, met wetgeving
Een "rechtstaat" waarin magistraten vrijuit gaan als ze niet doen wat ze moeten doen, met onschuldige doden tot gevolg, maar waar een schapenboer, die doet wat hij niet mag doen, zonder slachtoffers tot gevolg, zwaar beboet wordt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 november 2023 om 12:36.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 13:12   #20
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat een samenleving een “free-for-all” moet zijn, maar als ik niemand schade of overlast bezorg door iets te doen met mijn eigendom, dan heeft niemand, zeker “de staat” niet, zich met wat dan ook te moeien.
Probleem is dat veel mens-egoïsten menen dat ze mogen doen wat ze willen en vinden dat ze geen overlast veroorzaken, terwijl dat door benadeelden wel zo wordt ervaren. Ook is het zo dat als je de rollen zou omdraaien, ze zelf op de eerste rij staan om te reclameren.

Dus ja, laat een objectieve derde partner maar regels uitvaardigen en controleren om ieders belangen te vrijwaren.

M.b.t. deze zaak is de strafmaat veel te mals. Ik lees hier iets over een stal bouwen zonder vergunning, wel laat ze dan maar afbreken in plaats van met een boete af te komen. Want ook dat is een probleem de meeste bouwovertreders doen dat bewust met in het achterhoofd dat het later toch wordt geregulariseerd.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be