Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 december 2015, 23:43   #1
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard Condooms: met of zonder? Wat vindt u het fijnst?

Heel m'n leven heb ik er steeds een punt van gemaakt om altijd met condoom te vrijen om tal van redenen. Bref: het voorkomt veel miserie.

Bovendien is het nog eens makkelijk ook: kwak lozen in dat ding en geen gedoe met vodden e.a. weinig sexy zever achteraf (als je een creampie'ke doet). Je kunt ermee blijven liggen en wat napraten, dan zakje eraf, vuilbak in, beetje opschonen en gedaan.

Vorig weekend was m'n eerste keer zonder en dat heb ik de hele week zo gedaan. Aangezien ik supergeil en een beetje zat was, de dame me bij haar thuis uitnodigde, geen rubbers op zak had ... enz. Stom! En achteraf heb ik er spijt van, maar voor alles is er een eerste keer zeker?

Mijn bemerkingen:

1) Sex met condoom vond ik bizar genoeg fijner aan de snikkel, in de zin dat ik het moeilijker had om klaar te komen zonder dan met condoom.
Zonder zwanzen: die griet is 6-7 keer klaargekomen (persoonlijk record van mij, jeeee!) en dat allemaal met rampetampen in missionaris en wat doggie (geen gebef of gevinger) ... Na ongeveer 45 minuten - 1 uur is ze me beginnen pijpen om me klaar te krijgen en zelfs dat was een hachelijke zaak waarvan ze gefrustreerd raakte. Héééél knappe vrouw trouwens en dat was ze kennelijk niet gewoon. Ik heb me serieus moeten concentreren om mijn slurf te laten spuiten.

2) Nu maar hopen dat ze niet zwanger is, de teef ... Want anders "gaat ze toch eens met haar hakken van de keldertrap vallen" denk ik Bovendien was het een Franstalige ... Zie je mij al een bastaard grootbrengen? Ik dacht het niet.

Fuck ... Hopelijk is die trut echt wel niet zwanger, want ik haat kinderen ... en al zeker kinderen die voor de helft op mij zullen lijken. Scheisse, was hab' ich denn doch gemacht?

Morgen voor alle zekerheid toch maar eens een bloedproefje laten afnemen bij monsieur docteur.

En u? Wat denkt u ervan?
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 23:55   #2
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

't Is toch niet hetzelfde mét.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 04:50   #3
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Je kan best hopen dat ze geen SOA heeft want dat komt nogal veel voor bij die Franstalige sloeries.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 06:50   #4
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Vroeger:
Achteraf bekeken met....
Voor een uurke plezier konde wel eens maandje stressen tot je uiteindelijk voor een test ging.

Vandaag:
Meestal zonder, tenzij ik haar niet vuil wil maken omdat ik ze nog een keer ga afleken

Laatst gewijzigd door Peche : 16 december 2015 om 06:52. Reden: LUXURIA
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 07:06   #5
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Lol, is het niet minstens 3 maanden vooraleer zo'n bloedtest effect heeft?

ps. en euh Stormram nou het is te hopen dat ze zwanger is en je levenslang laat afdokken voor de kleine wihihihi
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 07:08   #6
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Peche een maandje stressen? (het is dacht ik 3 maandjes LOL)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 07:12   #7
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

en pss. Stormram heb een beetje respect voor vrouwen, wat is dat nu met dat 'teef' enz. pffff!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 07:14   #8
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ja, ik heb in totaal zo'n 6 a 7 soa testen gedaan in mijn leven.
De laatste was de heetste van heel mijn leven.
Ik heb stressuitslag en door mijn symptomen te googelen kwam ik soms uit op HIV. Ik heb daar maanden niet van geslapen dien dokter had mij bij mijn biopsy en bloed niet eens op auto imuunziektes en hiv getest. Ikke terug, dan macheerde zijn computer niet, het systeem flipte.
Ik kan u zeggen, voor mij waren dat signalen.
Maar toen ik eindelijk de uitslag kreeg was ik clean Wel veel vitaminen tekort.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 07:20   #9
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Amai Peche ik zou daar ook niet van kunnen slapen, OMG, ja die aids tegenwoordig da's een dikke merde, als je het lij vraagt waren de soixante-huit'ards pas echt lucky op dat vlak, ps. wist je dat Charlie Sheen het zitten heeft -> i feel really sorry for him
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 07:29   #10
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Sorry voor hem? Hij heeft bewust andere aangezet als ik me niet vergis? :s
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 07:49   #11
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ja, ik heb in totaal zo'n 6 a 7 soa testen gedaan in mijn leven.
De laatste was de heetste van heel mijn leven.
Ik heb stressuitslag en door mijn symptomen te googelen kwam ik soms uit op HIV. Ik heb daar maanden niet van geslapen dien dokter had mij bij mijn biopsy en bloed niet eens op auto imuunziektes en hiv getest. Ikke terug, dan macheerde zijn computer niet, het systeem flipte.
Ik kan u zeggen, voor mij waren dat signalen.
Maar toen ik eindelijk de uitslag kreeg was ik clean Wel veel vitaminen tekort.
Dude! Had je elke zwarte hoer in de Matongewijk geneukt misschien?

Voor Stormram heb ik een ideaal scenario: zij is zwanger en jij hebt aids.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 07:59   #12
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Neen, ik had sl... als ex lieven. ikzelf ben de kuisheid zelve.

Laatst gewijzigd door Peche : 16 december 2015 om 08:04.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 09:34   #13
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Heel m'n leven heb ik er steeds een punt van gemaakt om altijd met condoom te vrijen om tal van redenen. Bref: het voorkomt veel miserie.

Bovendien is het nog eens makkelijk ook: kwak lozen in dat ding en geen gedoe met vodden e.a. weinig sexy zever achteraf (als je een creampie'ke doet). Je kunt ermee blijven liggen en wat napraten, dan zakje eraf, vuilbak in, beetje opschonen en gedaan.

Vorig weekend was m'n eerste keer zonder en dat heb ik de hele week zo gedaan. Aangezien ik supergeil en een beetje zat was, de dame me bij haar thuis uitnodigde, geen rubbers op zak had ... enz. Stom! En achteraf heb ik er spijt van, maar voor alles is er een eerste keer zeker?

Mijn bemerkingen:

1) Sex met condoom vond ik bizar genoeg fijner aan de snikkel, in de zin dat ik het moeilijker had om klaar te komen zonder dan met condoom.
Zonder zwanzen: die griet is 6-7 keer klaargekomen (persoonlijk record van mij, jeeee!) en dat allemaal met rampetampen in missionaris en wat doggie (geen gebef of gevinger) ... Na ongeveer 45 minuten - 1 uur is ze me beginnen pijpen om me klaar te krijgen en zelfs dat was een hachelijke zaak waarvan ze gefrustreerd raakte. Héééél knappe vrouw trouwens en dat was ze kennelijk niet gewoon. Ik heb me serieus moeten concentreren om mijn slurf te laten spuiten.

2) Nu maar hopen dat ze niet zwanger is, de teef ... Want anders "gaat ze toch eens met haar hakken van de keldertrap vallen" denk ik Bovendien was het een Franstalige ... Zie je mij al een bastaard grootbrengen? Ik dacht het niet.

Fuck ... Hopelijk is die trut echt wel niet zwanger, want ik haat kinderen ... en al zeker kinderen die voor de helft op mij zullen lijken. Scheisse, was hab' ich denn doch gemacht?

Morgen voor alle zekerheid toch maar eens een bloedproefje laten afnemen bij monsieur docteur.

En u? Wat denkt u ervan?
Goedemorgen Demper.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 15:26   #14
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.262
Standaard

Kerel, van u klaar te pijpen gaat ze echt niet vol zitten hoor...
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 15:30   #15
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Goedemorgen Demper.
Nee, dat is Demper niet. Wat zit jij hier nu te zeggen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 15:32   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Als 't een knap en heet wijf was,
en ze deed het met jou zonder cathouke, dan deed ze het ook al, en veel, met anderen zonder dat ding.

Laat je meteen testen op gewone soa's,
en - gezien je inderdaad nog niet nuttig getest kunt worden op hiv - binnen afzienbare tijd nog eens.

Ge moet daar toch een uil voor zijn, vind ik.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 16:48   #17
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Heel m'n leven heb ik er steeds een punt van gemaakt om altijd met condoom te vrijen om tal van redenen. Bref: het voorkomt veel miserie.

Bovendien is het nog eens makkelijk ook: kwak lozen in dat ding en geen gedoe met vodden e.a. weinig sexy zever achteraf (als je een creampie'ke doet). Je kunt ermee blijven liggen en wat napraten, dan zakje eraf, vuilbak in, beetje opschonen en gedaan.

Vorig weekend was m'n eerste keer zonder en dat heb ik de hele week zo gedaan. Aangezien ik supergeil en een beetje zat was, de dame me bij haar thuis uitnodigde, geen rubbers op zak had ... enz. Stom! En achteraf heb ik er spijt van, maar voor alles is er een eerste keer zeker?

Mijn bemerkingen:

1) Sex met condoom vond ik bizar genoeg fijner aan de snikkel, in de zin dat ik het moeilijker had om klaar te komen zonder dan met condoom.
Zonder zwanzen: die griet is 6-7 keer klaargekomen (persoonlijk record van mij, jeeee!) en dat allemaal met rampetampen in missionaris en wat doggie (geen gebef of gevinger) ... Na ongeveer 45 minuten - 1 uur is ze me beginnen pijpen om me klaar te krijgen en zelfs dat was een hachelijke zaak waarvan ze gefrustreerd raakte. Héééél knappe vrouw trouwens en dat was ze kennelijk niet gewoon. Ik heb me serieus moeten concentreren om mijn slurf te laten spuiten.

2) Nu maar hopen dat ze niet zwanger is, de teef ... Want anders "gaat ze toch eens met haar hakken van de keldertrap vallen" denk ik Bovendien was het een Franstalige ... Zie je mij al een bastaard grootbrengen? Ik dacht het niet.

Fuck ... Hopelijk is die trut echt wel niet zwanger, want ik haat kinderen ... en al zeker kinderen die voor de helft op mij zullen lijken. Scheisse, was hab' ich denn doch gemacht?

Morgen voor alle zekerheid toch maar eens een bloedproefje laten afnemen bij monsieur docteur.

En u? Wat denkt u ervan?
Ik denk dat jij aan de antidepressiva zit. Ofwel heb je (te)veel aan de Coke gezeten en of aan de Alcohol...... Een van de bijwerkingen van deze attributen is dat je nauwelijks (meer)kunt klaarkomen. Zeer vervelend is dat want daar doe je het uiteindelijk voor

Verder zorgt alcohol er nog eens voor,gezien het afstompende verdovende effect, dat je orgasme nog nauwelijks iets voorstelt......Reden waarom zatlappen na enige tijd nog nauwelijks interesse hebben in sex

Wat natuurlijk ook kan is dat de dame in kwestie je niet echt kon opwinden.....of dat haar vagina niet echt een spannertje was....waardoor je kant noch wal raakte

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2015 om 17:05.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 16:57   #18
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als 't een knap en heet wijf was,
en ze deed het met jou zonder cathouke, dan deed ze het ook al, en veel, met anderen zonder dat ding.

Laat je meteen testen op gewone soa's,
en - gezien je inderdaad nog niet nuttig getest kunt worden op hiv - binnen afzienbare tijd nog eens.

Ge moet daar toch een uil voor zijn, vind ik.

.
Als je het zo ziet zijn er wellicht alle dagen een paar tienduizenden uilen en dan spreek ik nog maar van Belgie alleen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 17:00   #19
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Heel m'n leven heb ik er steeds een punt van gemaakt om altijd met condoom te vrijen om tal van redenen. Bref: het voorkomt veel miserie.

Bovendien is het nog eens makkelijk ook: kwak lozen in dat ding en geen gedoe met vodden e.a. weinig sexy zever achteraf (als je een creampie'ke doet). Je kunt ermee blijven liggen en wat napraten, dan zakje eraf, vuilbak in, beetje opschonen en gedaan.

Vorig weekend was m'n eerste keer zonder en dat heb ik de hele week zo gedaan. Aangezien ik supergeil en een beetje zat was, de dame me bij haar thuis uitnodigde, geen rubbers op zak had ... enz. Stom! En achteraf heb ik er spijt van, maar voor alles is er een eerste keer zeker?

Mijn bemerkingen:

1) Sex met condoom vond ik bizar genoeg fijner aan de snikkel, in de zin dat ik het moeilijker had om klaar te komen zonder dan met condoom.
Zonder zwanzen: die griet is 6-7 keer klaargekomen (persoonlijk record van mij, jeeee!) en dat allemaal met rampetampen in missionaris en wat doggie (geen gebef of gevinger) ... Na ongeveer 45 minuten - 1 uur is ze me beginnen pijpen om me klaar te krijgen en zelfs dat was een hachelijke zaak waarvan ze gefrustreerd raakte. Héééél knappe vrouw trouwens en dat was ze kennelijk niet gewoon. Ik heb me serieus moeten concentreren om mijn slurf te laten spuiten.

2) Nu maar hopen dat ze niet zwanger is, de teef ... Want anders "gaat ze toch eens met haar hakken van de keldertrap vallen" denk ik Bovendien was het een Franstalige ... Zie je mij al een bastaard grootbrengen? Ik dacht het niet.

Fuck ... Hopelijk is die trut echt wel niet zwanger, want ik haat kinderen ... en al zeker kinderen die voor de helft op mij zullen lijken. Scheisse, was hab' ich denn doch gemacht?

Morgen voor alle zekerheid toch maar eens een bloedproefje laten afnemen bij monsieur docteur.

En u? Wat denkt u ervan?
Heb je dan ook zat met uw auto gereden ?? Gezien dat blijkbaar goed is afgelopen is het ergste dat je kon overkomen sowieso voorbij
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 17:02   #20
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als je het zo ziet zijn er wellicht alle dagen een paar tienduizenden uilen en dan spreek ik nog maar van Belgie alleen.
Meneer woont in Limburg? Je kunt er muziek op zetten.
__________________
Ex Gladio Libertas

Laatst gewijzigd door Gamla : 18 december 2015 om 17:04.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be