Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 maart 2024, 16:59   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Verplichte ZELFDEPORTATIE hindoestaanse Stichting Eekta, meute oprotten naar Suriname

onderwerp
Verplichte ZELFDEPORTATIE hindoestaanse Stichting Eekta, meute oprotten naar Suriname???



analyse

01) Voel mij beetje goudbruine AI KOelie apen duiveltje vandaag, met verkeerde poot uit bed gestapt denk ik.

02) Dus de Hindoestaanse Stichting EEKTA moet hun kippenhokje verlaten aan de boylestraat 20 in Den Haag, achterin, einde weimarstraat, en zij eisen nu een andere ophok ruimte van gemeente raad den haag en zijn bezig met petitie aktie voor minstens 8000 POOTondertekeningen, hebben nu net een magere 600 binnen, te weinig dus om een stevige, dikke, vetgemeste koeliepoot op tafel te zetten voor de kannibalistische, hongerige, witte Hollandse Wolven van de Haagsche Gemeenteraad.

03) Wat echter nu het slimste is om deze hele meute en alle participanten van Stichting Eekta dus te verplichten tot Zelfdeportatie, terug naar hun Switie Sranang eventueel ism het Duitse Wolvenleger, die dus zeker een helpende poot kan bieden hierbij. Ja, de dieren van Nederland en Duitsland moeten nu het Auslanders ongedierte probleem maar zelf oplossen, en hen allemaal gewoon opeten klinkt toch veels te lekker, brullen vele Duitse vossen al in de Hoge Veluwe.

04) Een echte dierlijke oplossing van het Vreemdelingen DRAMA in Nederland en Belgie is toch gewoon elkaar lekker opvreten, om de etnische populaties dus te decimeren, inclusief het gratis uitneuken en liefdevol gang bangen van de vele soorten en PIKHongerige, geile, PIKzwarte, etnische kutjes.


==================================


Bericht van Stichting EEKTA
Stichting EEKTA
·
Beste vrienden van Eekta,
Graag vragen we jullie aandacht voor een belangrijke kwestie. Stichting Eekta, een organisatie die zich bijna 50 jaar inzet voor de Surinaams Hindostaanse gemeenschap, strijdt momenteel voor passende huisvesting in Den Haag.
De huidige omstandigheden maken het voor Eekta moeilijk om haar waardevolle diensten te blijven leveren aan de gemeenschap. Daarom vragen we jullie om solidair te zijn en de petitie te ondertekenen die pleit voor geschikte huisvesting voor Stichting Eekta.
Je kunt de petitie hier ondertekenen:
https://petities.nl/petitions/bied-s...haag?locale=nl


Laten we samen een verschil maken en ervoor zorgen dat Eekta de ondersteuning krijgt die ze verdient.
Dank je wel voor jullie steun!
Met vriendelijke groet,
Waheeda, Priya, Savitri
Stichting Eekta


==============================


Waldo Wieroe Phagalwa
// ik reageerde elders ivm mannen mishandeling // copy paste hier Ik zal tijd maken om aktie Stichting EEKTA te ondersteunen, maar jullie moeten je Core Business model toch herdefinieren, dit werkt nu niet goed. Jullie zijn te gesloten en niet transparant, en GEEN blanke Nederlandse organisatie, meer ZWART Surinaams, Hindoestaans, en jullie aktiviteiten leiden feitelijk tot DESINTEGRATIE van hindoestanen en buitenlanders, dus in theorie zeg ik dan Hard om Hard, voor deze NEGATIEVE bijdrage aan de 100 % Culturele en genetische ASSIMILATIE van jullie achterban GAAN jullie flinke boetes en 'Auslanders staanplaatsvergunnings kosten' voor moeten betalen aan de toekomstige '100 % PVV/ FVD/ Ja21 // Revolutionaire WLM Gemeente Den HAAG 2040'; uit mijn private research zieke MULTIKUKELUKU sedert suicidaal, 5 jaar semi illegaal rampjaar 1993. // (Copy elders timeline Nohar Bhagirathi // <<< Waldo Wieroe Phagalwa
// 01) stom ok is mannen mishandeling ok, mannen worden nu teveel gehaat en gediscrimineerd door manvijandige feministen, dus Islam is harder nodig dan 50 jaar geleden. Vrouwen rechten zijn leuk maar de mannen moeten nu niet mishandeld worden door die gewelddadige, hatelijke mannenhaatsters. Ik maakte dit toch ook te vaak mee, nog afgelopen vrijdag meegemaakt bij Stichting EEKTA ok en ik ga nog hard met hen afrekenen online denk ik. // 02)) Stichting EEKTA heeft recht op nieuwe aktiviteitenruimte met een betere accomodatie, maar ik moet hun snel de harde waarheid duidelijk maken mbt de natuurlijke en biologisch gezonde WLM Revolutie nu in heel KKK/ NSB Nederland.
1 min
Beantwoorden
Bewerkt >>>

1 min

Beantwoorden

Albertus van der Maas
in de jaren 50 en 60 Hebben we het opgelost Om 2 Miljoen Goede Nederlanders het land uit te zieken we hadden toen 8 Miljoen Nederlanders en dat waren er te veel Toen dus kon je weg naar Amerika Canada Australië New Zeeland als je een Vak had ze wilde geen gelukzoekers. Wel mensen die werkte en Engels spraken je Reis werd betaald door de regering maar let op wel je Paspoort inleveren en nooit meer terug naar Hollandistan.Er waren mensen die het niet konden wennen maar wilde wel kruipend terug Maar de grens was dicht we hadden toen 3 troepentransport schepen die we over hadden toen we Oorlog voerden in Indonesië dat waren de MS Zuiderkruis de SS Waterman en de SS Groote Beer en van de Holland Amerika Lijn de SS Maasdam en de SS Rijndam en nu hebben we 18 Miljoen geluk zoekers en er kan nog meer bij

3 u

Beantwoorden

Krishna Premavati Devi Dasi
Albertus van der Maas waren ze maar allemaal naar Suriname gegaan en daar een tweede Holland gecreeerd. En later zo gewenst terug gekeerd. Maar dat kon dus niet...want Suriname was ook niet rijk....

43 min

Beantwoorden




===============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 10 maart 2024 om 17:03. Reden: typfoutjes
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be