Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 februari 2024, 01:45   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Wilders, houd koers! strijd tegen massa-immigratie, Teken de petitie

onderwerp

Wilders, houd koers! strijd tegen massa-immigratie, Teken de petitie


analyse

1) (Citaat) Geert Wilders, houd koers! Géén compromis in de strijd tegen massa-immigratie
Wij verzoeken Wilders daarom vriendelijk maar dringend zijn rug recht te houden.

En op het centrale punt waar alles om draait, het behoud van Nederland en de Nederlandse cultuur, geen enkel water in de wijn te doen.

Geen druppel!

Teken vandaag nog de petitie aan Geert Wilders. Help hem koers te houden en een asielstop af te dwingen!


2) MIJN visie, dewanand: Ja ik vind zelf die hele verzwarting, verkleuring en vernietiging van de blanke Nederlanders een politieke WOKE/ BLM misdaad nu en ok ik ben zelf kleurling uit suriname, indiase Sarnami.

3) VOL=VOL, die gasten komen hier profiteren en passen zich nooit aan, teveel evolutionaire verschillen dus sluit nu meteen de grenzen, het is hier al te vol, te veel overbevolkings problemen en de oversterfte kan dit niet snel oplossen, dus wie weet binnen 14,1888 jaar tijd kan in EU een bloedige Holocaust losbarsten, Europese Kristallnacht ok komt eraan denk ik.

4) NIET spotten met Hollandse Dharti Maata ok, Nederland is door deze oerkracht blank Arisch gemaakt in de loop van minstens 3500 jaar, dus de ijzeren wil van de Hollandse Moeder AARDE moeten wij nu respecteren, anders zal deze oerkracht ons allemaal vernietigen.

5) De Leercurve van de hele oude zieke MULTIKUKELUKU moet verder gaan ok en nu is de tijd rijp voor een NATUURLIJKE aanpak, zonder WOKE en GEEN BLM meer hier aub, alleen plaats voor WLM in de toekomst van heel Europa. Helaas evolutionaire verschillen zijn zielig, ook voor mijzelf als Untermensch van Surikoelie Apenkleur, en het was een lange, bittere, harde, pijnlijke, suicidale OORLOG voor mij om mijn eigen minderwaardigheid en lagere afkomst te accepteren en het overal dus keihard uit te vechten als Unterkoelie aapje van Kwatta in Paramaribo. Alle surizwarten ga ik een lesje nu moeten leren als afstraffing en zij moeten mij dankbaar zijn dat ik hen en hun nakomelingen wil redden als de Grote Finale HOLOCAUST in heel Europa zal losbarsten vanaf medio 2024 met grote AI Terminators en met een landleger van minstens een miljoen Arische AI Cyborgs.


=====================================

https://cultuurondervuur.nl/petities...aha=false#main


Cultuur onder Vuur NL
Gesponsord · Betaald door Stichting Civitas Christiana
·
Geert Wilders is de grote winnaar van de verkiezingen.
Wij kiezers hebben massaal JA gezegd tegen een flinke inperking van de massa-immigratie.
400.000 immigranten per jaar is onhoudbaar!
Maar nu komt de asielstop in gevaar. En moeten wij Wilders een hart onder de riem steken!
Linkse krachten spannen samen om de grenzen open te houden.
Sterker nog, om nóg meer migranten naar Nederland te krijgen.
Daarom roepen wij Wilders op: houd koers!
Roep mee en teken de petitie:
https://cultuurondervuur.nl/petities...aha=false#main
Dit is wat er nu gebeurt:
- Media en politici lanceren de leugen dat we meer arbeidsmigranten nodig hebben vanwege de vergrijzing.
- VVD drukt na de verkiezingen zo de Spreidingswet door, die gemeenten dwingt asielzoekers op te nemen.
- De EU wil méér asielzoekers. Hans Leijtens, baas van de Europese grenswacht Frontex, wil extra "legale routes" voor immigranten. U en ik lijden volgens hem aan teveel "angst voor buitenlanders"!
Pro-immigratie links is er duidelijk op uit de verkiezingswinst van 22 november ongedaan te maken.
Onder het mom van 'naastenliefde' worden hele volksstammen binnengelaten.
Veiligelanders uit Algerije en Marokko krijgen in veruit de meeste gevallen een verblijfsvergunning. En voorrang op sociale huurwoningen.
Onze eigen kinderen en kleinkinderen hebben het nakijken.
Eigen volk laatst!
Roep daarom Geert Wilders op om koers te houden en niet te bezwijken onder de druk:
https://cultuurondervuur.nl/petities...aha=false#main
Het echte motief van de immigrationisten:
De Nederlandse cultuur definitief uitwissen.
Door de sleutels van onze grensposten nu helemaal aan de Europese Unie te geven.
En door massaal islamieten te importeren, die vijandig staan tegenover de Nederlandse christelijke cultuur.
Geert Wilders staat nu onder intense druk.
Niet alleen van de publieke omroep en partijen als D66, maar ook van linkse krachten binnen NSC en BBB. Die willen vooral 'compromis'.
Maar de PVV-leider mag geen compromis sluiten op een wezenlijk punt: dat Nederland de asielinstroom drastisch vermindert.
Geert Wilders moet zijn rug recht houden. En hij moet weten: wij staan achter hem als hij de grenzen gaat sluiten! Breng deze boodschap nu over bij Geert Wilders, door de petitie aan de PVV-leider te tekenen. Laat hem weten dat u hem steunt in het terugdringen van de asielinstroom!
De kiezer erkent dat Wilders tegen de verdrukking in belangrijke thema’s heeft aangekaart: allereerst de islamisering en het verlies aan Nederlandse soevereiniteit.
Maar ook de waanzinnige verspilling van belastinggelden aan het vermeende klimaatprobleem.
Maar Wilders is nu aangewezen op de vorming van een coalitie.
Daarin schuilt een gevaar: namelijk dat andere partijen de formatieonderhandelingen misbruiken om zijn agenda af te zwakken, zo niet te vervalsen.
Wij verzoeken Wilders daarom vriendelijk maar dringend zijn rug recht te houden.
En op het centrale punt waar alles om draait, het behoud van Nederland en de Nederlandse cultuur, geen enkel water in de wijn te doen.
Geen druppel!
Teken vandaag nog de petitie aan Geert Wilders. Help hem koers te houden en een asielstop af te dwingen!
https://cultuurondervuur.nl/petities...aha=false#main






======================================


------------------- zonet dus ondertekend, systeem bericht:

Dank u voor uw handtekening:

3

Klaar met tekenen!

Geweldig dat u met ons meestrijdt!

U kunt nu de volgende stap zetten. En echt maken dat de asielgolf stopt.

Dit kunt u bereiken, door Cultuur onder Vuur te helpen met een gift.

Want met uw bijdrage kunnen we duizenden Nederlanders mobiliseren vóór grip op eigen grenzen.

Via advertenties op Facebook en websites als De Dagelijkse Standaard werven we handtekeningen voor een migratiestop. Deze handtekening presenteren we aan Geert Wilders, die we bemoedigen om de strijd vol te houden.

Door te geven, strijdt u mee met het groeiend verzet van onze burgerbeweging tegen de massa-immigratie. Samen staan we sterk!

Met uw donatie helpt u ons mensen te mobiliseren voor een asielstop.

U zet direct druk op Den Haag, om na de verkiezingen met echt resultaat te komen: een drastische terugdringen van de immigratie!

Dit gebeurt er als u doneert:

Met uw gift van 25 euro plaatsen we betaalde advertenties op Facebook. Daarmee kunnen we tot wel 250 nieuwe handtekeningen erbij krijgen. Daarmee maakt u van uw sneeuwbal een lawine!

Met uw steun kunnen we lobbyen in Den Haag en kritische rapporten over immigratie en islamisering aan alle Kamerleden sturen. We geven de Kamerleden een zet in de richting van een asielstop!

Samen redden we ons geliefde Nederland van de asielgolf!

Maak het beschermen van Nederland tegen de massa-immigratie vandaag nog mogelijk. Help de verspreiding van deze petitie met uw gift.
10 euro
25 euro
50 euro
100 euro
Anders
Bedrag:
Eenmalig
Maandelijks
Uw gegevens
Aanhef: *

Dhr. Mevr.


https://cultuurondervuur.nl/petities...56a5d18c88ca16

====================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2024, 17:47   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

zie\ onder new delhi, india een hindoe politie agent schopt een paar biddende moslims op straat en een hele groep moslim mannen valt hem aan en slaat hem halfdood denk ik.

Hindoe moslim oorlog he in india is toch snel 1400 jaar oud, heel bloedig Hindoe HOlocaust met 400 miljoen doden
dit dreigt nu ook in heel west europa.

Religieuze Rassenoorlog is het nu geworden ok
NO JOKE

geloof maakt meer kapot dan je lief is denk ik nu.


zie op facebook:

=====================



https://www.facebook.com/reel/622852539998720


=======================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be