Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juli 2009, 04:58   #21
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Leuk plan, zouden we die leeftijd niet beter wat hoger stellen, gezien de vorderingen in de geneeskunde denk ik dat we makkelijk tot 72 jaar redelijk efficiënt nog producten kunnen maken. Waarom zouden we die kans op extra winst elimineren, dat zou niet getuigen van economisch doorzicht, zo lijkt me.
Daar heb je dan weer gelijk in. Nu, we zouden een middel moeten vinden opdat de bevolking nog steeds denkt dat we voor hen zorg dragen. Als we dat niet doen komen ze in opstand en dat is het laatste dat we willen, tenzij we ook hiermee onze winst kunnen verhogen natuurlijk. Verdomd, nu moet ik nog nadenken hoe we onze medemens kunnen bedriegen, ik wou net het denken hierover verwerpen. Misschien die leeftijd toch maar lager houden, lijkt me beter dan deze psychische kwelling te moeten ondergaan.
in elk geval alleen tamiflu's voor de actieve bevolking, zou een goed plan zijn.
de rusthuizen eens goed uitzuiveren zou een groot deel van de begroting 'redden'
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2009, 06:34   #22
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
In elk geval alleen tamiflu's voor de actieve bevolking, zou een goed plan zijn. De rusthuizen eens goed uitzuiveren zou een groot deel van de begroting 'redden'
Er zijn tal van mogelijkheden om ons te ontdoen van kostelijke elementen. We kunnen zelfs opteren om die zgn economen op een eiland te zetten, dan zijn we op z’n minst van al hun inflatoire gedachtegoed vanaf. Enkel bij het idee voel ik de bevrijding al opkomen, de rest kan als mensen onder elkaar een beetje normaal doen, de redding is nabij.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be