Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 november 2018, 05:06   #1
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard Multicul voor kinderen

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nten~a2cba649/

Kinderen zijn de liefste wezens op aarde nog niet gedoctrineerd in één of andere richting.
Ik ben heel blij voor hen, ze zijn nog niet mismeesterd door politiek, godsdienst, geld of macht.
Maar ze weten ook nog niet wat op hen afkomt.....
Die zelfde rondvraag bij volwassenen zou, zelfs niet verrassend, heel andere resultaten opleveren denk ik en meer de "echte" tendens weergeven.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2018, 06:19   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.799
Standaard

Als men u kan wijsmaken dat de Sint Niklaas door de schoorsteen cadeautjes brengt kan men u zonder twijfel ook het multicultureel sprookje laten geloven. Vroeg of laat dient de realiteit zich wel aan, met wat geluk voor de steaming of verkrachting.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2018, 14:42   #3
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als men u kan wijsmaken dat de Sint Niklaas door de schoorsteen cadeautjes brengt kan men u zonder twijfel ook het multicultureel sprookje laten geloven. Vroeg of laat dient de realiteit zich wel aan, met wat geluk voor de steaming of verkrachting.
Schaf het geloof van onze kinderen in een Sinterklaas met zijn geschenken aub niet af.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2018, 17:13   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Schaf het geloof van onze kinderen in een Sinterklaas met zijn geschenken aub niet af.
Ben ik niet van plan, 't is een feest voor de kindjes, met zwarte pieten en alles.
Ik wou enkel illustreren dat je ze veel kan wijsmaken, zelfs de multikul-samenleving.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2018, 17:17   #5
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Unicef zijn gewoon een nest linkse ratten die een verdien model hebben gemaakt op de ongebreidelde import van moslims en andere klaplopers.

In het onderwijs zitten verder ook enorm veel links georiënteerde leraars en directeurs dus geen wonder dat die de kinderen indoctrineren met hun vergif.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2018, 17:34   #6
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.503
Standaard

Zijn Vlamingen van nature uit dan toch niet zo racistisch en moet het wantrouwen tov allochtonen eens men volwassen is dan toch elders vandaan komen?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2018, 19:29   #7
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Zijn Vlamingen van nature uit dan toch niet zo racistisch
ja
Citaat:
en moet het wantrouwen tov allochtonen eens men volwassen is dan toch elders vandaan komen?
ja
... maar misschien niet direct waar gij aan denkt : empirie

Wat denk je van een paar decennia indoctrinatie ?
't schijnt ook heel efficiënt homofobie, seksisme, geloof in kabouterkes, etc in de hand te werken... allemaal zaken die ge niet van bij geboorte meekreeg
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2018, 20:34   #8
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nten~a2cba649/

Kinderen zijn de liefste wezens op aarde nog niet gedoctrineerd in één of andere richting.
Ik ben heel blij voor hen, ze zijn nog niet mismeesterd door politiek, godsdienst, geld of macht.
Maar ze weten ook nog niet wat op hen afkomt.....
Die zelfde rondvraag bij volwassenen zou, zelfs niet verrassend, heel andere resultaten opleveren denk ik en meer de "echte" tendens weergeven.
Kinderen geloven in sprookjes. De meesten ontnuchteren wanneer ze volwassen worden.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 12:28   #9
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Kinderen geloven in sprookjes. De meesten ontnuchteren wanneer ze volwassen worden.
Dat bedoelde ik ook. Kinderen willen spelen en vriendjes maken, gelukkig maar.
Ze als richtingevend ivm de multicul gebruiken is ver van de realteit.
Ik denk dat dezelfde rondvraag bij volwassenen net het omgekeerde resultaat zou meebrengen.
Maar ja ze hebben stemmetjes nodig van wat zouden die linkse partijen anders nog leven?
Meer, ik denk moesten ze vandaag het VB uit de ban halen ze zouden verszchieten bij de volgende "democratische..?" verkiezing.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 12:31   #10
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.283
Standaard

Hoofddoeken worden enkel gedragen vanaf de puberteit, kleuters met hoofddoeken is kindermishandeling.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 12:43   #11
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ja

ja
... maar misschien niet direct waar gij aan denkt : empirie

Wat denk je van een paar decennia indoctrinatie ?
't schijnt ook heel efficiënt homofobie, seksisme, geloof in kabouterkes, etc in de hand te werken... allemaal zaken die ge niet van bij geboorte meekreeg
U hebt het precies niet over de autochtone Vlaamse bevolking. U lijkt het eerder te hebben op de importideologie vanuit het midden oosten.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 12:59   #12
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Hoofddoeken worden enkel gedragen vanaf de puberteit, kleuters met hoofddoeken is kindermishandeling.
Men kan nooit te vroeg beginnen met hoofddoeken en aangepaste kleding voor meisjes. Voor men erg in heeft, zijn ze huwbaar. Dat gebeurde ook zo met de Profeet zijn oogappel. Een vrome moslim weet wat hij doet.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 13:09   #13
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Kinderen geloven in sprookjes. De meesten ontnuchteren wanneer ze volwassen worden.
Er is een groeiende groep, die geen ontnuchtering behoeft, daar ze geen alcohol tot zich nemen, maar wel geloven in geesten, de djinns, zoals in het milieu heten. Deze djinns zijn tot de meest wonderbaarlijke dingen in staat. Deze onwrikbare waarheid staat in de meest heilige teksten van deze gelovigen. Ontkenning ervan is heiligschennis en dient dan ook ten strengste bestraft.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 15:39   #14
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Zijn Vlamingen van nature uit dan toch niet zo racistisch en moet het wantrouwen tov allochtonen eens men volwassen is dan toch elders vandaan komen?
Wantrouwen en racisme? Daar heb jij normaal geen tijd voor met je werk, vrouw en kids.
Ik denk eerder aan afgunst en jaloezie bij sommigen: zo van o jee, ik moet zo hard werken voor alles en zij hebben het ook allemaal. En dit door een misplaatst gevoel van 'er meer aanspraak op te mogen maken'.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 16:34   #15
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.920
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nten~a2cba649/

Kinderen zijn de liefste wezens op aarde nog niet gedoctrineerd in één of andere richting.
Ik ben heel blij voor hen, ze zijn nog niet mismeesterd door politiek, godsdienst, geld of macht.
Maar ze weten ook nog niet wat op hen afkomt.....
Die zelfde rondvraag bij volwassenen zou, zelfs niet verrassend, heel andere resultaten opleveren denk ik en meer de "echte" tendens weergeven.
Ze gaan misschien ook gewoon in dezelfde richting als K3 en Isabelle A. :
https://www.youtube.com/watch?v=2hMONUl66tc
https://www.youtube.com/watch?v=UUbXpsT8otk

En gelukkig maar.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 16:42   #16
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.920
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als men u kan wijsmaken dat de Sint Niklaas door de schoorsteen cadeautjes brengt kan men u zonder twijfel ook het multicultureel sprookje laten geloven. Vroeg of laat dient de realiteit zich wel aan, met wat geluk voor de steaming of verkrachting.
Ze begrijpen misschien dat Moslims, Zwarten of - laten we niet zo ver gaan - Franstalige Belgen haten enkel en alleen omdat ze zogezegd "anders" zijn, totaal belachelijk is. We zijn allemaal mensen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 16:49   #17
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wantrouwen en racisme? Daar heb jij normaal geen tijd voor met je werk, vrouw en kids.
Ik denk eerder aan afgunst en jaloezie bij sommigen: zo van o jee, ik moet zo hard werken voor alles en zij hebben het ook allemaal. En dit door een misplaatst gevoel van 'er meer aanspraak op te mogen maken'.

Op wat zou ik precies jaloers moeten zijn?

De armoedecijfers, scholingsgraad en criminaliteitscijfers spreken boekdelen bij de Moslimpopulatie. Daarenboven geloven ze dan nog eens in sprookjes. Het heeft dus niks met jaloezie te maken, maar alles met misprijzen tov een facistische ideologie die mensen achterlijk en arm houdt.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 16:50   #18
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ze begrijpen misschien dat Moslims, Zwarten of - laten we niet zo ver gaan - Franstalige Belgen haten enkel en alleen omdat ze zogezegd "anders" zijn, totaal belachelijk is. We zijn allemaal mensen.
Zoals steeds weet je weer eens niet waar de klepel hangt.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 17:04   #19
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.920
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Zoals steeds weet je weer eens niet waar de klepel hangt.
Tuurlijk wel maar ik val gewoon niet in die haat tegenover andere bevolkingen. Ik beschouw de multiculturele samenleving als een rijkdom. Dat dit u niet bevalt, is niet mijn probleem.

Laatst gewijzigd door Everytime : 21 november 2018 om 17:07.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 17:55   #20
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Tuurlijk wel maar ik val gewoon niet in die haat tegenover andere bevolkingen. Ik beschouw de multiculturele samenleving als een rijkdom. Dat dit u niet bevalt, is niet mijn probleem.
Zoals steeds weet u niet waar de klepel hangt. De Vlaming is van nature uit duidelijk geen haatvol persoon. Het probleem is echter dat heel wat Vlamingen wel vrij honkvast zijn. Veel vlamingen houden van hun kerktoren. Dit soort Vlaming worden als racist bestempeld omdat ze die kerktoren willen behouden en degenen die die kerktoren willen omver gooien worden dan bestempeld als mensen die geen kansen krijgen. Maar goed, aan u moet ik dat niet trachten uit te leggen, want je begrijpt na zoveel jaren nog steeds het imperalistisch waalse probleem in Vlaanderen niet. Wat zou je dan het probleem snappen met de culturele zelfmoord die momenteel overal in Europa gepleegd wordt.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 21 november 2018 om 17:56.
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be