Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2024, 20:26   #101
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Er is niets te onderhandelen met degenen die het land kapot willen maken. Zo simpel is het.
Welk land? Frankrijk? Het land van uw dromen...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2024, 20:29   #102
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Om geen problemen met Vlamingen te hebben, doe zoals ik :

- Werk in een oftewel 100% Franstalige omgeving oftewel in een omgeving waarvan de grote meerderheid Franstalig is.
-Ga nooit meer naar Vlaanderen met vakantie of zelf voor een dag. Kies liever andere bestemmingen waar je zeker bent dat je er welkom zal zijn.
-Probeer met de tijd minder interesse te hebben voor Vlaanderen en kijk liever richting Frankrijk. In andere woorden, leef vooral in een Franstalige wereld.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=159

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Mijn land heet Frankrijk, niet België.
http://91.121.97.41/showpost.php?p=460093&postcount=9

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Dat interesseert mij ook voor mijn verhuis naar Frankrijk.
http://91.121.97.41/showpost.php?p=3330979&postcount=12

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Het echte vaderland van Franstalige Belgen is Frankrijk!

Ik beschouw me alvast als een Fransman en verwerp meer en meer België.
Vive la République, Vive la France!
http://forum.politics.be/showthread.php?t=127971

Citaat:
Als ik echt geen communautaire problemen in België wil hebben en als ik de mogelijkheid heb om te verhuizen, verhuis ik dan naar Frankrijk. Iedereen spreekt er Frans van Noord naar Zuid en van Oost naar West; de communautaire problemen zijn dus, wat mij betreft, opgelost.
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=23

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
........uw zinloze feest. Gisteren heb ik liever naar de show van Patrick Sébastien op France 2 gekeken dan naar die belachelijke feest rond België en zijn "nationale feestdag op de RTBF. 21 juli betekent al jaren niets meer voor mij. Mijn feestdag is 14 juli, zelfs als ik geen rattachist ben, en ik heb die in Frankrijk gevierd (ik was met verlof in Frankrijk de week van 11 juli). Waarom 14 juli vieren? Omdat ik me veel dichter bij Frankrijk dan bij België voel.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=37297

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
En ik weet wel dat Fonteyn voor de splitsing pleit. Hij zegt zelf dat de beste toekomst voor Wallonië de aansluiting bij Frankrijk is. En daarmee volg ik hem 100%. Mijn land heet Frankrijk, niet België.
http://91.121.97.41/showpost.php?p=460093&postcount=9
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2024, 20:31   #103
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Er is niets te onderhandelen met degenen die het land kapot willen maken. Zo simpel is het.
Inderdaad. Wie het land wil "kapot maken" door er weg te gaan moet gewoon ZEGGEN dat ze weggaan, niet proberen te bekomen dat men dat "goedkeurt" wat een hopeloze zaak is.

Men wil trouwens geen "land" stuk maken, maar een ADMINISTRATIEVE STRUCTUUR die nadelig is he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 februari 2024 om 20:35.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2024, 20:33   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

En dat rattachistisch schoelje lult dat er niets te onderhandelen valt met degenen die het land kapot willen maken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2024, 20:34   #105
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als een democraat walging voelt tegenover fascisten is dat geen tactisch maar wel een ethisch gemotiveerd standpunt.
Dat is juist. Maar als die "democraat" natuurlijk zelf enorm fascisten de kont likt, en de mensen die zich daartegen verzetten VOOR FASCISTEN GAAT UITMAKEN, dan is het eigenlijk die "democraat" die de echte fascistenvriend is he.

Het is niet omdat je iets "fascist" noemt, dat het fascistisch is, en het is niet omdat je beweert van fascisten te kotsen dat je er zelf geen bent he.

Gezien men nu al 30 jaar de rode loper uitrolt voor authentieke fascisten en anti semieten, terwijl men nu al 30 jaar of langer de mensen die dat willen bestrijden, voor fascist uitmaakt, is er iets potsierlijks aan die "ethische overwegingen" niewaar. Het lijkt een beetje op, wel, wat nogal de gewoonte is bij fascistische regimes, niewaar.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2024, 20:43   #106
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is juist. Maar als die "democraat" natuurlijk zelf enorm fascisten de kont likt, en de mensen die zich daartegen verzetten VOOR FASCISTEN GAAT UITMAKEN, dan is het eigenlijk die "democraat" die de echte fascistenvriend is he.

Het is niet omdat je iets "fascist" noemt, dat het fascistisch is, en het is niet omdat je beweert van fascisten te kotsen dat je er zelf geen bent he.

Gezien men nu al 30 jaar de rode loper uitrolt voor authentieke fascisten en anti semieten, terwijl men nu al 30 jaar of langer de mensen die dat willen bestrijden, voor fascist uitmaakt, is er iets potsierlijks aan die "ethische overwegingen" niewaar. Het lijkt een beetje op, wel, wat nogal de gewoonte is bij fascistische regimes, niewaar.
Panda vergiftigde dit forum met zijn eigen fascistische gebral, maar zijn haat zit zo diep dat hij het zelf niet doorheeft.
Kenmerkend voor alle fascisten die hem voorgingen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2024, 21:16   #107
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Panda vergiftigde dit forum met zijn eigen fascistische gebral, maar zijn haat zit zo diep dat hij het zelf niet doorheeft.
Kenmerkend voor alle fascisten die hem voorgingen.
Zijn haat gaat zover dat hij zelfs politieke tegenstanders wil vermoorden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2024, 07:55   #108
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zijn haat gaat zover dat hij zelfs politieke tegenstanders wil vermoorden.
Een "Vlaams Blok vlag" volstaat voor panda om zijn moordlust op te wekken.

Zijn nazi waffen, een Luger, staat altijd klaar om mensen die hij haat neer te knallen. Ook N-VA-ers.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pandareus
De verbelging van N-VA is met enthousiasme ingezet door de partijtop. Maar er zijn toch nog wat rare kantjes die een verdere toenadering op dit moment moeilijk maken. Je herinnert je dat zij onlangs een vlaams blok vlag aan hun partij hoofdkwartier hebben opgehangen... Dat is zeeer verdacht...
Dan blijf ik liever nog wat voorzichtig, en hou mijn Luger binnen handbereik.
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=77

De naam "Luger" is vooral buiten Duitsland blijven hangen en als niet-officiële naam aan het wapen verbonden gebleven. Deze naam is afgeleid van degene die het wapen heeft verbeterd, de Oostenrijker Georg Luger. Hij baseerde zich op het C93-pistool van Hugo Borchardt. Beiden, Luger en Borchardt, werkten voor de Deutsche Waffen- und Munitionsfabriken.

De juiste (door de fabriek gegeven) benaming van het pistool was "Selbstladepistole Parabellum". Parabellum was de productgroep waaronder de fabrikant DWM (Deutsche Waffen- und Munitionsfabriken A.G. te Berlijn) haar vuurwapens op de markt bracht.

De korte benaming P08 is afgeleid van de naam waaronder het Parabellumpistool in 1908 door het Duitse leger als standaardpistool Pistole 08 of P08 werd geaccepteerd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2024, 08:06   #109
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zijn haat gaat zover dat hij zelfs politieke tegenstanders wil vermoorden.
Het is vooral de REDEN die ironisch is: hij haat ze omdat het mensen zijn die gekand zijn tegen de import van totalitairen. Hij vindt mensen die totalitairen scheef bekijken, fascisten.

Je zou nog kunnen begrijpen dat hij liberalen scheef bekijkt, omdat die zijn totalitaire visie zouden willen dwarsbomen, en zelf hard roepen dat hij een totalitair is die niet wil dat mensen van hun vrijheden genieten. Dat zou coherent zijn: "ik ben zelf een totalitair, en ik moet niet hebben van liberalen, die willen mijn totalitaire plannen dwarsbomen".

Maar "ik hou van totalitairen die van elders komen, en ik moet niet hebben van mensen die mijn totalitaire Kalifaat plannen willen dwarsbomen, OMDAT IK DAT TOTALITAIR VIND" dat is toch wel ironisch.

Het argument "ik hou niet van totalitairen, ik ben een liberaal, en wil dus dat die totalitaire import ophoepelt en steun de mensen die dat ook willen", dat hoor je niet

Laatst gewijzigd door patrickve : 20 februari 2024 om 08:10.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2024, 10:26   #110
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een "Vlaams Blok vlag" volstaat voor panda om zijn moordlust op te wekken.

Zijn nazi waffen, een Luger, staat altijd klaar om mensen die hij haat neer te knallen. Ook N-VA-ers.



http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=77

De naam "Luger" is vooral buiten Duitsland blijven hangen en als niet-officiële naam aan het wapen verbonden gebleven. Deze naam is afgeleid van degene die het wapen heeft verbeterd, de Oostenrijker Georg Luger. Hij baseerde zich op het C93-pistool van Hugo Borchardt. Beiden, Luger en Borchardt, werkten voor de Deutsche Waffen- und Munitionsfabriken.

De juiste (door de fabriek gegeven) benaming van het pistool was "Selbstladepistole Parabellum". Parabellum was de productgroep waaronder de fabrikant DWM (Deutsche Waffen- und Munitionsfabriken A.G. te Berlijn) haar vuurwapens op de markt bracht.

De korte benaming P08 is afgeleid van de naam waaronder het Parabellumpistool in 1908 door het Duitse leger als standaardpistool Pistole 08 of P08 werd geaccepteerd.
Of, in de Duitse volksmond, 08/15.

Kirst heeft er boeken over geschreven die verfilmd zijn in een drieluik.
Beste oorlogsfilms die je ooit gezien hebt, vanuit het oogpunt van het Duitse volk.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2024, 11:32   #111
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Of, in de Duitse volksmond, 08/15.

Kirst heeft er boeken over geschreven die verfilmd zijn in een drieluik.
Beste oorlogsfilms die je ooit gezien hebt, vanuit het oogpunt van het Duitse volk.
08/15 was in feite een automatisch geweer in het Duitse leger vanaf WO I.
Omdat het in WO II totaal verouderd was , werd 0815 geassocieerd met iets gewoon, onbenulligs, alledaags. Zo werden rekruten ook met 0815 aangesproken.
Jonge Duitsers gebruiken deze uitdrukking niet meer.

https://www.swr.de/wissen/1000-antwo...08-15-106.html
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 20 februari 2024 om 11:33.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2024, 12:21   #112
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Er is niets te onderhandelen met degenen die het land kapot willen maken. Zo simpel is het.
Want het land is iets sacraals. Zo sacraal als de islamieten hun profeet vinden.

Rare ideeën over politieke vrijheden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2024, 12:28   #113
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Want het land is iets sacraals. Zo sacraal als de islamieten hun profeet vinden.

Rare ideeën over politieke vrijheden.
Vlamingen hebben zoveel politieke vrijheden als de WalloBrux-ers toestaan.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be