Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 14 juni 2004, 14:51   #21
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Nog 2 verkiezingen en ze halen die 33 % in vlaanderen ook denk ik. als ze er dan al niet over zitten.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 14 juni 2004, 14:54   #22
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Ik.

Als je rondkijkt zie je gewoon dat al de mensen die alles beu zijn , of die absoluut niet geinteresseerd zijn in politiek meer en meer gaan stemmen voor het VB.

Als de stemplicht zou wegvallen, of het VB komt in de regering, dan is het gedaan met het schoon leven van het VB.
Ik ken ook veel niet-blokkers die niet geintresserd zijn in politiek, spa zal er zeer zeker onder leiden. VB ook, maar ik denk niet zo sterk als jij het verwacht.
Het is met het VB gedaan als de andere partijen de VB-kiezers kan bereiken met evenwaardige partijpunten. Eerder niet.
lustige lezer is offline  
Oud 14 juni 2004, 15:04   #23
icerulez
Vreemdeling
 
icerulez's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icerulez
Een signaal dat men moet negeren. De NSDAP is met meer dan 40% verkozen, en men dacht net hetzelfde, we kennen allemaal het resultaat. Het is niet omdat 30% van de vlaamse bevolking meeloopt met een partij (waarvan de helft hun standpunten niet eens kent) dat die andere 70% daar op afgestraft moeten worden. ALLE partijen zijn het erover eens dat regeren met het blok uit den boze is, en er zal dus geen vlaams blok in onze (vlaamse) regering komen voor zij de kaap van 51% bereikt hebben.
Beste icerulez, via democratische weg aan de macht komen mag niet, en via revolutie ook niet. Zeg ons dan eens hoe het wel moet!

een partij die veroordeeld is wegens racisme ? die moet langs geen enkele weg aan de macht komen, opdoeken dat moet er daar mee gebeuren. Vanhecke zegt wel dat ze door 1 miljoen vlamingen vrijgesproken zijn, jammergenoeg voor hen telt het oordeel van 1 rechter zwaarder door. En gelukkig, want nu is nogmaals bewezen dat mensen niet leren uit het verleden.

Ik ben alvast mijn geloof in de mensen kwijtgeraakt gisteren.
icerulez is offline  
Oud 14 juni 2004, 15:09   #24
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icerulez
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Beste icerulez, via democratische weg aan de macht komen mag niet, en via revolutie ook niet. Zeg ons dan eens hoe het wel moet!

een partij die veroordeeld is wegens racisme ? die moet langs geen enkele weg aan de macht komen, opdoeken dat moet er daar mee gebeuren. Vanhecke zegt wel dat ze door 1 miljoen vlamingen vrijgesproken zijn, jammergenoeg voor hen telt het oordeel van 1 rechter zwaarder door. En gelukkig, want nu is nogmaals bewezen dat mensen niet leren uit het verleden.

Ik ben alvast mijn geloof in de mensen kwijtgeraakt gisteren.
U kan mischien Emigreren naar Turkijë, daar zal het geloof in de mensen wel terugkeren.
Ik zou in geen land van racisten willen wonen. Daarom blijf ik hier!
fernand is offline  
Oud 14 juni 2004, 15:10   #25
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icerulez
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Beste icerulez, via democratische weg aan de macht komen mag niet, en via revolutie ook niet. Zeg ons dan eens hoe het wel moet!

een partij die veroordeeld is wegens racisme ? die moet langs geen enkele weg aan de macht komen, opdoeken dat moet er daar mee gebeuren. Vanhecke zegt wel dat ze door 1 miljoen vlamingen vrijgesproken zijn, jammergenoeg voor hen telt het oordeel van 1 rechter zwaarder door. En gelukkig, want nu is nogmaals bewezen dat mensen niet leren uit het verleden.
Ik ben trots te behoren tot een volk dat politieke afrekeningen via een partijdig en omgekocht gerecht niet goedkeurt en dat bij deze ook massaal heeft laten blijken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icerulez
Ik ben alvast mijn geloof in de mensen kwijtgeraakt gisteren.
Pas op, ge zijt aan't verzuren.
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 14 juni 2004, 15:11   #26
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Icerulez ik ben ook van mening dat het schandalig is dat de mening van 1 man meer betekent dan de mening van 1 miljoen mensen.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 14 juni 2004, 15:24   #27
The Agitator
Burger
 
The Agitator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Ja, wie had dat gedacht van Groen? ik dacht echt dat ze eraan waren voor hun moeite, maar geen slechte comeback.
De winst van groen was natuurlijk een vlek op de mooie verkiezingsuitslag... 8)
The Agitator is offline  
Oud 14 juni 2004, 15:27   #28
The Agitator
Burger
 
The Agitator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icerulez
een partij die veroordeeld is wegens racisme ? die moet langs geen enkele weg aan de macht komen, opdoeken dat moet er daar mee gebeuren. Vanhecke zegt wel dat ze door 1 miljoen vlamingen vrijgesproken zijn, jammergenoeg voor hen telt het oordeel van 1 rechter zwaarder door. En gelukkig, want nu is nogmaals bewezen dat mensen niet leren uit het verleden.
Wie ligt er nu wakker van wat één politiek benoemde rechter denkt...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icerulez
Ik ben alvast mijn geloof in de mensen kwijtgeraakt gisteren.
Mijn geloof in de kiezer is gisteren een klein beetje gestegen en dan wel met de nadruk op een klein beetje... 8)
The Agitator is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be