Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 14 juni 2004, 14:00   #1
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Uit de reakties van veel politici op het grote succes van het Vlaams Blok, meen ik te kunnen opmaken dat zij nog altijd (na bijna twintig jaar) niet begrepen hebben waar dit succes op gebaseerd is.
Ze hebben het altijd over 'foertstemmen', 'verloren stemmen', 'proteststemmen', enzovoort.
Er was zelfs een idioot (ik geloof van VLD) die op een bepaald moment opmerkte dat veel mensen voor het Vlaams Blok stemden, omdat ze kwaad waren over het feit dat ze vroeg moesten opstaan voor de verkiezingen... Zelfs op zich klopt deze opmerking niet, want men kan stemmen tot 13, soms zelfs tot 15 uur...
Dat men maar voortdoet met te spreken van 'proteststemmen' en 'antipolitiek'! Het huidige regime is juist antipolitiek, machtsgeil en, gelukkig, zeer dom. Het is juist de enggeestigheid en domheid van de doorsnee-politiekers die het Vlaams Blok ook in de onmiddellijke toekomst nog groter zal maken. Binnen vijf jaar zal het Vlaams Blok absoluut de grootste partij zijn in Vlaanderen; geen kartel zal dan nog helpen om hen te overtreffen.

Attiladehun is offline  
Oud 14 juni 2004, 14:04   #2
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.209
Standaard

Ik sta erbij en kijk er naar.

Wat moet gebeuren, gebeurt toch wel.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 14 juni 2004, 14:06   #3
Karel Hendrik
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 november 2003
Berichten: 1.022
Standaard

Het spijt mij, maar ik moet toegeven dat u gelijk hebt.
Ik had het ook liever anders gewild.
__________________
Leterme: het splitsen van BHV kost vijf minuten politieke moed. Wat zit achter die uitspraak? Antwoord op 21 juli 2008.
Karel Hendrik is offline  
Oud 14 juni 2004, 14:07   #4
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Volgens Vera stemmen mensen op het VB omdat er onkruid in de straat groeit. Moet kunnen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 14 juni 2004, 14:09   #5
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Ikke hem oep het VB gestemd omda diejen bijzitter zijnen asem stinkte.
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 14 juni 2004, 14:12   #6
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Volgens Vera stemmen mensen op het VB omdat er onkruid in de straat groeit. Moet kunnen!

Dat is van hetzelfde formaat als dat regeringsrapport van een paar jaar geleden, waarin oa. stond dat het 'onveiligheidsgevoel' bij de burger ondermeer ontstaat door teveel hondedrollen op straat...

Of dat artikel in de Morgen van een paar maanden terug, waarin Koen Vidal één of andere Amerikaanse nitwit citeert, die de aanslagen van 11 september mede veroorzaakt ziet door de opkomst van het Vlaams Blok in VLaanderen...

'Die Dummheit allein regiert!'
Attiladehun is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be