Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 februari 2012, 11:24   #21
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Alle kosten door en voor de auto beschouwd? Nee.
Bron ?
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2012, 11:28   #22
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
4 Ook zie ik dat ook jij zo een anti auto fundi bent die afkomt met vervuilend (dat is bijna verleden tijd en wat ga je dan verzinnen), het plaatsgebrek voor parkeren (enig idee hoeveel kantoorruimte totaal leeg staat in Brussel en in hoeveel onderkelderingen van grote gebouwen parkeerruimt mogelijk is en onbenut gelaten wordt? Misschien moet je de Farce over de ondergrondse parkeerruimte onder het Brussels Parlement nog eens opsnorren... dat klaagspel is nog bezig trouwens...) enzoverder.
Ik denk u met deze eenzijdige en post enkel duidelijk maakt dat u zelf een verstokte automobilist bent. De auto weren uit de stad heeft niks met anti-auto fundamentalisme te maken, wel met zuiver logica en enige visie om de stad leefbaar te maken of houden. Het omgekeerde is eerder waar, we zitten hier in België met een hoop autofundamentalisten die niet beter weten dan iedere verplaatsing met hun ottooke te doen. Het ding neemt gewoon veel plaats in, zorgt voor lawaai, ongevallen en vervuiling. Het feit dat u dat laatste minimaliseert toont gewoon dan u de realiteit niet kent. Ik raad u eens aan op een koude winterdag een stukje te wandelen langs een paar drukke wegen in de stad. Kwestie van te weten waar u over spreekt. Ze vervuilen net veel, net omdat ze in steden voor korte afstanden gebruikt worden waardoor de motor koud blijft gedurende de hele rit. Bovendien heb je in steden trajecten van frequent optrekken en afremmen wat eveneens voor extra uitstoot zorgt. En dan heb je ook nog van die automobilisten die hun auto 20 laten warm draaien om vervolgens een verplaatsing van 5 min te doen. Als bestuurder zelf merk je daar allemaal niet veel van en daar knelt het schoentje natuurlijk.

Laat het duidelijk zijn dat de auto wel degelijk erg nuttig kan zijn. Velen gebruiken de auto echter verkeerdelijk (lees voor IEDERE verplaatsingen ) en voor hen (en andere mensen in de maatschappij) wordt het op die manier eerder een vergiftigd geschenk. Het autogebruik in de US is er de perfecte illustratie van.

In steden kan je veel te voet doen en is de fiets een uitstekend en flexibel vervoersmiddel ( beide zijn ook stil en zorgen voor geen schadelijke uitstoot). Mits een goed uitgebouwd openbaar vervoersnet is ook dat een uitstekend alternatief als de afstanden iets groter afstand worden.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2012, 11:57   #23
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Bron ?
Een bron ...

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF23052006_093

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 februari 2012 om 11:57.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2012, 20:16   #24
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Parkeerautomaten: weg ermee want is geldklopperij/lagele diefstal, en heeft niets meer met verkeersveiligheid te maken.
Verdient de staat al niet genoeg aan de auto qua taxen? Blijkbaar niet.
En wat gaat het volgende excuus zijn om een auto te belasten?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Alle kosten door en voor de auto beschouwd? Nee.
Een bron ...
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF23052006_093
Uw bron vermeldt:
De gemiddelde ,,opbrengst'’ (brandstofaccijnzen, verkeersbelasting, belasting op inverkeertelling, btw,...) bedraagt 6,9 euro (per 100 km) voor dieselwagens en 11,6 euro voor benzine wagens.


Dieselauto.
Aankoop: 20000€ * 21% btw = 4200€

7l/100km
200000km
62% tax/l diesel
1.4€/l
200000km * 7l/100km * 1.4€/l * 62% = 12152€

(4200€ + 12152€)/200000km * 100 = 8.176€/100km

Voor 150000km wordt dit 8.88€.
Voor 250000km wordt dit 7.76€

En hierbij is nog vanalles niet gerekend, en toch is dit basisgetal reeds hoger dan de bron vermeldt.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 00:24   #25
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proctalgiafugax Bekijk bericht
Onlangs het volgende meegemaakt:
Kom op een markt in dorp X en daar zijn parkeermeters. Ik loop naar die parkeermeter en plof mijn protonkaart erin. Op het moment dat ik dit doe, zie ik op de display de volgende mededeling "Storing automaat"
Aangezien het niet de eerste maal was dat dit euvel zich voordeed en ik het kotsbeu was om telkens een andere automaat op te zoeken, ondernam ik niks.
Resultaat: na een uur parkeren krijg ik een retributie van 15 €.
Ik surf naar de website van de firma en blijkt dat je klachten kan formuleren.
Je kan een aantal mogelijkheden aanvinken. Eén van die mogelijkheden was "defect parkeerautomaat" Ik dit dus aangevinkt en verstuurd.
Reactie van de firma: " De automaten worden dagelijks gecontroleerd en zij zijn de enige die kunnen vaststellen of een automaat al dan niet defect was"
Op mijn vraag hoe het dan kwam dat er "storing automaat" in de display stond, kreeg ik geen antwoord. Men argumenteerde dat ik dan maar mijn parkeerschijf moest gelegd hebben.
Ik noem dit pure afzetterij!
Ken ook een degelijk geval. Maar er waren foto's genomen van het defecte automaat, en tot mijn verbazing heeft men de boete laten vallen.
Het is onzin dat men de automaten dagelijks controleert, want men zou dit intern moeten opzoeken. De boetes worden automatisch uitgeschreven, en opgevolgd, maar er zou geen automatische melding van storingen zijn?
Maar mensen die geen protest hebben aangetekend, hebben ook hun boete gekregen, en betaald.

Indien de parkeerschijf toch altijd geldig is, zoals men hieruit laat blijken, waarom betalen we dan nog in eerste instantie?
Maar: de staat heeft nooit ongelijk.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 00:32   #26
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ja en op die manier nog meer aanmoedigen dat de mensen met de auto naar het stad komen zeker?
Dat heeft er niets mee te maken , als er parkeer plaatsen zijn , dan kan je parkeren , daarom wil het niet zeggen dat je om het even waar mag parkeren . maar betalend parkeren in de straat is diefstal en uitzuiperij.

En de mentaliteit van die hoogvaardige wachtertjes , die te lui te lomp en te dom waren om een betere job te vinden , wat een arogantie .

de maatschappij slaagt er echt wel in om mensen te frustreren
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 00:40   #27
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik denk u met deze eenzijdige en post enkel duidelijk maakt dat u zelf een verstokte automobilist bent. De auto weren uit de stad heeft niks met anti-auto fundamentalisme te maken, wel met zuiver logica en enige visie om de stad leefbaar te maken of houden. Het omgekeerde is eerder waar, we zitten hier in België met een hoop autofundamentalisten die niet beter weten dan iedere verplaatsing met hun ottooke te doen. Het ding neemt gewoon veel plaats in, zorgt voor lawaai, ongevallen en vervuiling. Het feit dat u dat laatste minimaliseert toont gewoon dan u de realiteit niet kent. Ik raad u eens aan op een koude winterdag een stukje te wandelen langs een paar drukke wegen in de stad. Kwestie van te weten waar u over spreekt. Ze vervuilen net veel, net omdat ze in steden voor korte afstanden gebruikt worden waardoor de motor koud blijft gedurende de hele rit. Bovendien heb je in steden trajecten van frequent optrekken en afremmen wat eveneens voor extra uitstoot zorgt. En dan heb je ook nog van die automobilisten die hun auto 20 laten warm draaien om vervolgens een verplaatsing van 5 min te doen. Als bestuurder zelf merk je daar allemaal niet veel van en daar knelt het schoentje natuurlijk.

Laat het duidelijk zijn dat de auto wel degelijk erg nuttig kan zijn. Velen gebruiken de auto echter verkeerdelijk (lees voor IEDERE verplaatsingen ) en voor hen (en andere mensen in de maatschappij) wordt het op die manier eerder een vergiftigd geschenk. Het autogebruik in de US is er de perfecte illustratie van.

In steden kan je veel te voet doen en is de fiets een uitstekend en flexibel vervoersmiddel ( beide zijn ook stil en zorgen voor geen schadelijke uitstoot). Mits een goed uitgebouwd openbaar vervoersnet is ook dat een uitstekend alternatief als de afstanden iets groter afstand worden.
OK , en zeg dan ook eens dank U wel autogebruiker . Belasting op de aankoop , belasting op inverkeerstelling , belasting al wegentax , Belasting op brandstofverbruik , werkgelegenheid . Parkeerkosten .
Hoeveel mooie pleintjes en groen zou er in uw mooie stad al aangelegd zijn met geld dat via die Autogebruiker is binnengestroomd.

Het is niet mijn schuld dat jij een kut jobke hebt met amper 1000 € in de maand , waardoor dat je maar één fleske water te gelijk kan kopen en een zee van tijd hebt om dat met uw fietske te gaan halen.

Ik werk hard en heb daar geen tijd voor en kom met twee kartons van 12 thuis in de koffer van mijn auto , en ik betaal er ook voor , dus mag ik ook voor mijn deur staan .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 06:32   #28
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Hebt u er ook zo'n hekel aan? Van mij mogen die nare dingen onmiddellijk overal verdwijnen.

Op de parkings van de meeste shoppingcentra en baanwinkels staan toch ook geen parkeermeters? Waarom verdomme dan wel in de "stad"?

Overal gratis parkeren Dedju!
Parkeerautomaten zijn goed om snel ergens iets te gaan ophalen.
Weze het niet dat de minimum 0,50 euro of meer bedraagt en op veel plaatsen er 4-5-6 euro per uur dient betaalt te worden.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 07:31   #29
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Alle kosten door en voor de auto beschouwd? Nee.
Dan moeten we maar weer met paard en kar leren rijden.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 14:50   #30
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 15:19   #31
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Probleem is dat er nog veel Belgen zijn die menen dat ze met hun auto moeten rijden van hun voordeur tot pal voor de winkel waar ze moeten zijn. Als er dan toevallig een zebrapad voor die winkel ligt of een fietspad, dan parkeren ze daar wel even op.

Beste is, zoals reeds iemand aangaf, een verkeersvrij hart van de stad, met aan de stadsrand parkeermogelijkheid en vandaar uit voldoende mogelijkheden om het centrum te bereiken met het OV enz. Tevens werk maken van verkeersvrije straten naar het centrum voor fietsers en voetgangers zodat het aantrekkelijker is om op die manier naar het stad te gaan.
Enfin er zijn genoeg voorbeelden van wereldsteden die ongeveer op die manier aanpakken.

In België gaat men er echter nog vaak van uit dat men met de auto tot onder de kerktoren van ieder dorp moet kunnen rijden en legt men pal in het centrum een parking aan waardoor al het verkeer de hele stad moet doorkruisen met alle overlast van dien. En dan heb je ook nog eens al de circulatie van automobilisten die rondjes rijden in de woonwijken om een parkeerplaats te vinden.

Nee, de auto is eigelijk een totaal achterhaald vervoersmiddel in de stad. Het neemt niet alleen veel plaats in ( en heeft dus ook veel parkeerruimte nodig ), het zorgt voor vervuiling, lawaai en tast dus de levenskwaliteit hard aan.

Veel bestuurslui weten niet beter en hebben totaal geen visie hieromtrent; ze zouden beter eens andere progressieve steden bezoeken om te kijken hoe ze het daar allemaal doen. Voorbeelden zat.
Gezien de belabberde service van het OV in België ging ik nooit ofte nimmer daar mee naar het stadscentrum. Antwerpen city was typisch met de wagen. Geen gezever met onbetrouwbare service, vrijheid, comfort en zelfs de prijs was meer dan behoorlijk.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 20:38   #32
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Dat heeft er niets mee te maken , als er parkeer plaatsen zijn , dan kan je parkeren , daarom wil het niet zeggen dat je om het even waar mag parkeren . maar betalend parkeren in de straat is diefstal en uitzuiperij.
Ik deel die mening niet.
Een tijdje geleden was het in mijn stad bijna onmogelijk nog parkeerplaats te vinden, dus ik moest uitwijken en mijn aankopen ergens anders gaan doen.
Ik zeg niet dat het elke keer was, maar ik moest toch al snel een kwartiertje rondrijden om een plaatsje te vinden en af en toe moest ik wegens gebrek aan tijd gewoon onverrichter zake afdruipen.

Sedert het invoeren van betalend parkeren is het weer een plezier om in de stad te gaan winkelen.
Op een paar minuutjes vindt ge een parkeerplaats binnen wandelafstand van de winkels waar ge moet zijn.
Ja, het kost een beetje geld, maar het is zijn geld meer dan waard.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 15:38   #33
andy.v
Burger
 
andy.v's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2012
Berichten: 170
Standaard

De stad moet toch ergens zijn geld halen om te besturen? De gemeentebelasting en de vuilniszakken volstaan niet, hoor.

Situatie in Poperinge (mijn stad): enkel betalen binnen een kern van ongeveer 500m rond de Grote Markt (waarvan 30 minuten in voor- en/of namiddag gratis! Dus snel even een brood halen kost niets). De parkings op wandelafstand (2 �* 3 minuten!) werden uitgebreid en zijn volledig gratis. Een voorbeeld van goed beleid.

Markant: men verkiest eerder te betalen dan 3 minuten te voet te gaan...zielig.
andy.v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 15:16   #34
schaduw
Gouverneur
 
schaduw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: in een vuiligheid van huizen en straten en verkeer
Berichten: 1.064
Standaard

In Antwerpen komt n-va z'n verkiezingsbeloften na. Binnenkort mag men er bijna overal gratis parkeren, bermparkeren. Ttz parkeren in bermen, op stoepen, ... . Bijna natuurlijk, niet eeecht ooooveral; en ik stel me zo voor ook niet overal evenver op de stoep of het fietspad. Er komen daarom in ieder geval al ... speciale verkeersborden bij. Net waar we zaten op te wachten. En waarschijnlijk ook een pak regeltjes, werklast, onderhoud, ... . Hoera voor de verandering. Meer regeltjes , borden, onduidelijkheid, boetes, ... . Vanaf nu wel geen boetes meer als je met je wielen op de trottoir staat dus behalve als natuurlijk
__________________
Uit willekeur geboren en tot niets bestemd, weef ik al jaren aan mijn doodshemd. (H.Hensen)

Laatst gewijzigd door schaduw : 18 januari 2014 om 15:16.
schaduw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 15:23   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Hebt u er ook zo'n hekel aan? Van mij mogen die nare dingen onmiddellijk overal verdwijnen.

Op de parkings van de meeste shoppingcentra en baanwinkels staan toch ook geen parkeermeters? Waarom verdomme dan wel in de "stad"?

Overal gratis parkeren Dedju!
Omdat in dergelijke centra u uw parking indirect betaald. Of denkt u dat de winkels die in dergelijke centra ondergebracht zijn geen huur en andere vergoedingen moeten betalen voor de infrastructuur?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 15:27   #36
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht

Indien de parkeerschijf toch altijd geldig is, zoals men hieruit laat blijken, waarom betalen we dan nog in eerste instantie?
Maar: de staat heeft nooit ongelijk.
Alleen: de parkeerfirma's zijn private bedrijven.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 15:28   #37
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Gezien de belabberde service van het OV in België ging ik nooit ofte nimmer daar mee naar het stadscentrum. Antwerpen city was typisch met de wagen. Geen gezever met onbetrouwbare service, vrijheid, comfort en zelfs de prijs was meer dan behoorlijk.
Wij gaan steeds met de trein naar Antwerpen. Nog nooit problemen gehad. Snel en heel gemakkelijk. Rechtstreekse trein vanuit Waregem trouwens.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2014, 15:30   #38
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andy.v Bekijk bericht
De stad moet toch ergens zijn geld halen om te besturen? De gemeentebelasting en de vuilniszakken volstaan niet, hoor.

Situatie in Poperinge (mijn stad): enkel betalen binnen een kern van ongeveer 500m rond de Grote Markt (waarvan 30 minuten in voor- en/of namiddag gratis! Dus snel even een brood halen kost niets). De parkings op wandelafstand (2 �* 3 minuten!) werden uitgebreid en zijn volledig gratis. Een voorbeeld van goed beleid.

Markant: men verkiest eerder te betalen dan 3 minuten te voet te gaan...zielig.
En vaak moet men langer naar een parkeerplaats zoeken dan die drie minuten wandelen...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 01:04   #39
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
.Indien de parkeerschijf toch altijd geldig is, zoals men hieruit laat blijken, waarom betalen we dan nog in eerste instantie?
Maar: de staat heeft nooit ongelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Alleen: de parkeerfirma's zijn private bedrijven.
Ik ga deze van onder het stof halen, want weeral een voorval.

In Gent staan nu parkeerautomaten waarbij men enkel met een kaart kan betalen, dus geen kleingeld meer. Niet iedereen heeft een bankkaart en/of kan de automaat bedienen.
Gevolg: men gebruikt de goede oude parkeerschijf die steeds zijn wettelijke waarde blijft behouden.

En zoals u het kan raden: boete.
Telefoon naar hen, en men heeft hiervoor geen oren. Men begint zelfs over het gelijkheidsprincipe !
Het gelijkheidsprincipe houdt in dat iedereen gelijk is voor de wet zoals het parkeerbedrijf zegt.
1) Dit houdt dan wel in dat het toestel voor iedereen toegankelijk moet zijn.
2) Het parkeerbedrijf verwijst naar de wet, maar legt de wettelijk waarde van een parkeerschijf naast zich neer.

Men zal hun trawanten netjes hebben opgeleid om geen foto te nemen van de parkeerschijf, en dus de bewijslast doorschuiven.

Zoals gezegd, en ook naar mijn eigen mening, zou een parkeerbedrijf ook onderworpen zijn aan de wetgeving. Maar het is leuker om met een paar zelf gemaakte regeltjes geld binnen te rijven...
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 25 juli 2018 om 01:05.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 08:49   #40
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Niemand komt naar de stad om even te parkeren.
Zorg dat men niet in de stad moet zijn of maak hem verkeersvrij.
Heel veel mensen worden om allerlei redenen verplicht om naar de stad te komen. Verplaats alle openbare gebouwen buiten de stad en het probleem is opgelost. Even naar het stadhuis voor een bagatel en je bent 3 uur kwijt en een fortuin aan parkeergeld.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be