Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 april 2018, 20:02   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard Universalia vertelt of is rijp voor de gewatteerde kamer

Universalia vertelt of is rijp voor de gewatteerde kamer
-------------------------------------------------------------------

U denkt na bepaalde van mijn teksten gelezen te hebben beste forumleden/andere lezers, hé die Universalia gaat er met de 'bijl' op qua migratieproblematiek en dat vraagt om een ietsje meer tekst en uitleg dacht ik.

Veel mensen denken die Uni zou ze gewoon allemaal de deur wijzen (ja graag) maar dat ligt best iets anders.

Het gaat het er voornamelijk om dat diegenen onder de migranten/asielzoekers/landverhuizers, landverraders er ook bij zijn die gewoon maar mee ingescheept zijn met als enige doel (onder commando van wie of wat dan ook?) het in de andere landen van de EU (elders) overhoop (terrorisme, drugs, verkrachtingen, huizen kraken, stelen, mensen aanvallen, geld stelen, computercrime/frauduleuze praktijken ... ) te gaan zetten.

Ik denk niet dat je dat zelf moet gaan uittesten in één of ander andere land want daar weten ze er misschien wel snel raad mee, om u op andere gedachten te brengen.

Die moet men best zo snel mogelijk, zonder veel gezever, terug de deur wijzen die lieden die het niet goed voorhebben na hun komst.

Het probleem met die lieden (de stouterds dus) beperkt zich niet alleen tot de burgers in 'ons' land/de EU in het algemeen, waar ze in groten getale voet aan de grond willen zetten, maar ze ondermijnen daarmee hun eigen land- en lotgenoten/vluchtelingen/asielzoekers die om de één of andere reden naar andere landen afgezakt zijn maar die zich daar wel naar de regels die in andere landen van toepassing zijn weten te gedragen en zich er wel een beetje weten naar te gedragen in de samenleving.

Dus denkt ik dat die mensen zelf die anderen (die stouterds dus) tot orde moeten roepen zodat zij er eventueel zelf niet allemaal mee terug uitgezet worden, mocht daar de opdracht voor gegeven worden.

Wat die mensen van andere origine thuis doen of welke taal ze daar spreken of welke goddelijke macht zij aanbidden dat kan mij geen barst schelen, zolang het maar niet opgedrongen zal worden aan anderen die er totaal geen boodschap aan hebben.

Het woord 'respect' is hierbij ook een hulpje maar dat respect moet juist van twee kanten komen, anders zal het niet of nooit lukken, die multiculturele samenleving waar men ons meer en meer naartoe stuurt.

Trop c'est trop?

p.s.

Mijn laatste hersencel heeft deze tekst me graagte doorgezonden en ik dacht, daar gaat reactie op komen als ik dat post.

De 'v'outenlast kan groot zijn, mea maxima culpa daarvoor

Ook mijn interpunctie trekt op niets maar kom ... (ik heb dan ook alleen maar de eerste kleuterklas gedaan maar wel met grote onderschijting)

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be