Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juli 2020, 11:56   #1
ydde
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
Standaard Waarom niet ?

Vraagjes: Stel, ik beschuldig mijn buurman van ‘dealen’, de wijkagent ondervraagt, en mijn buurman zegt “da's nietwaar!”
Vraag 1: Wie gaat de politie geloven, mij of mijn buurman?
Vraag 2: Wie gaat mijn bekraste auto en mijn ingegooid raam betalen, ik of mijn buurman?
Vraag 3: Wie gaat beschuldigd worden van racisme wanneer ik beweer dat er 3 marokkanen mijn voordeur bekladden?
Vraag 3: Wie gaat mij beschermen (ik ben Van Ranst niet) tegen keel-af-snij gebaren, ‘onvrijwillige’ botsingen en onschuldig gespuw door kansarme belgen?
Vraag 5: Wie denkt er 2 keer over na om voortaan nog een akkefietje te melden aan de reeds zo zwaar belaste politiediensten, ik of mijn buurman?
Vraag 6) Waarom zou ik niet voor het Vlaams Belang stemmen?
Voor u, die mij een mestkever noemt, zou ik aanraden: wordt wakker en herlees de vraagjes eens …
__________________
Voor got, voor vrijheid en voor Ydde
ydde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2020, 12:01   #2
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.024
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde Bekijk bericht
Vraagjes: Stel, ik beschuldig mijn buurman van ‘dealen’, de wijkagent ondervraagt, en mijn buurman zegt “da's nietwaar!”
Vraag 1: Wie gaat de politie geloven, mij of mijn buurman?
Vraag 2: Wie gaat mijn bekraste auto en mijn ingegooid raam betalen, ik of mijn buurman?
Vraag 3: Wie gaat beschuldigd worden van racisme wanneer ik beweer dat er 3 marokkanen mijn voordeur bekladden?
Vraag 3: Wie gaat mij beschermen (ik ben Van Ranst niet) tegen keel-af-snij gebaren, ‘onvrijwillige’ botsingen en onschuldig gespuw door kansarme belgen?
Vraag 5: Wie denkt er 2 keer over na om voortaan nog een akkefietje te melden aan de reeds zo zwaar belaste politiediensten, ik of mijn buurman?
Vraag 6) Waarom zou ik niet voor het Vlaams Belang stemmen?
Voor u, die mij een mestkever noemt, zou ik aanraden: wordt wakker en herlees de vraagjes eens …
De mestkevers worden wakker bij de eerstvolgende verkiezingen.
Goed !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be