Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 maart 2018, 09:32   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard Bart De Wever: ‘Joden vermijden conflicten. Dat is het verschil met moslims’

Bart De Wever: ‘Joden vermijden conflicten. Dat is het verschil met moslims’

Citaat:
In een interview met De Zondag ontkent N-VA-voorzitter en burgemeester van Antwerpen Bart De Wever dat zijn standpunten over migratie de laatste jaren harder zijn geworden. ‘Analyseer mijn discours van de voorbije dertig jaar. Je zal vooral continuïteit zien. Maar door de valse menslievendheid van links lijkt elk ander discours keihard’, klinkt het.
Misschien hadden ze beter wat harder geworden geweest zijn, die standpunten omtrent migratie.

De Wever: "Joden vermijden conflicten, dat is het verschil met moslims" (2)

Citaat:
Over repatriëringen naar Soedan: "Waar blijven de excuses voor Theo Francken?"
"Door de valse menslievendheid van links lijkt elk ander discours keihard. Dat is de valstrik die links spant. Alles is onmenselijk, zelfs de wet toepassen. Theo Francken (staatssecretaris voor Asiel en Migratie, red.) had zogezegd bloed aan zijn handen omdat hij Soedanezen terugstuurde. Nu blijkt dat er niet gefolterd werd. Waar blijven de excuses?"
Stof tot nalezen ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 09:46   #2
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.233
Standaard

Calvo aan de kassa gevraagd
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 09:48   #3
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.878
Standaard

Joden vermijden conflicten? Het is te zeggen, ze hebben een gesegregeerde samenleving gemaakt, inbegrepen streng orthodoxe scholen.

Impliciet pleit De Wever dus voor orthodox islamonderwijs.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:03   #4
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Joden vermijden conflicten? Het is te zeggen, ze hebben een gesegregeerde samenleving gemaakt, inbegrepen streng orthodoxe scholen.

Impliciet pleit De Wever dus voor orthodox islamonderwijs.
Dat is juist maar ze slaan homo's niet in elkaar en maken een vrouw die passeert in korte rok niet uit voor een hoer en ze eisen ook niet dat hun religieuze symbolen te pas en te onpas moeten kunnen gedragen worden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:06   #5
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Joden vermijden conflicten ?

Ik weet niet wat Bart De Wever gedronken heeft. Dergelijke uitspraak is een historicus onwaardig.

Joden zoeken juist het conflict op. Het zijn enkel seculiere Joden die conflict vermijden.

Ik dacht dat N-VA meer respect had voor de Palestijnse zaak en niet in negatie is van de bezette Golan vlakte, de illegale nederzettingen op de Westelijke jordaanoever, de apartheid van niet-Joden in Israël, de overtredingen van Israël van de VN resoluties, de sektecultuur van de Joden in Antwerpen, ...

Ik vermoed dat Bart De Wever en de zijnen zich hebben laten omkopen door de Joden. Volgend topic is hier volgens mij niet vreemd aan:

https://forum.politics.be/showthread.php?p=8667963
https://forum.politics.be/showthread.php?t=175550

Het antiwitwasbeleid vollop op gang kwam in 2011 legt illegale geldtransfers van de Joden bloot. Diamantairs en wapenhandelaars hebben het moeilijk om als klant aan hun bank te bewijzen dat ze legitiem werken. Kunnen ze dat niet aantonen kan de bank de relatie opzeggen. KBC heeft haar Diamandbank opgedoekt omdat ze geen koper ervoor vond.

Nu Bart De Wever door de Joodse maffia wordt aangesproken voor politieke steun neemt hij het niet zo nauw met de historische correctheid van zijn uitspraken. Zijn doel is blijkbaar sympathie winnen voor Joden en hun illegale activiteiten.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:12   #6
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Dat is juist maar ze slaan homo's niet in elkaar en maken een vrouw die passeert in korte rok niet uit voor een hoer en ze eisen ook niet dat hun religieuze symbolen te pas en te onpas moeten kunnen gedragen worden.
Bron ?

Dat van die religieuze symbolen klopt eenvoudigweg niet. Chassidische Joden vermijden contacten buiten in eigen gemeenschap waar ze als karnavalszot kunnen rondlopen.

Homo's bestaan in hun gemeenschap, kort gerokte vrouwen zijn er ook niet te vinden. Iemand die wel homo wenst te zijn binnen hun gemeenschap heeft meer te vrezen dan in elkaar geslagen te worden.


Dat er in Antwerpen militairen rondlopen heeft slechts één doel: het conflict dat de Joodse karnavalszotten opzoeken door hun uitdagende kledij vermijden:



Deze Joden leggen ook stuk voor stuk passief agressief. Vraag hen maar eens of het carnaval is.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 maart 2018 om 10:15.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:16   #7
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?

Dat van die religieuze symbolen klopt eenvoudigweg niet. Chassidische Joden vermijden contacten buiten in eigen gemeenschap waar ze als karnavalszot kunnen rondlopen.

Homo's worden niet getolereerd in hun gemeenschap, kort gerokte vrouwen zijn er ook niet te vinden.

Dat er in Antwerpen militairen rondlopen heeft slechts één doel: het conflict dat de Joodse karnavalszotten opzoeken door hun uitdagende kledij vermijden:



Deze Joden leggen ook stuk voor stuk passief agressief. Vraag hen maar eens of het carnaval is.
Er is geen enkele chassidische jood die in een katholieke school gaat eisen dat hij zijn belachelijke muts mag opzetten en ik heb nog nooit gelezen dat hier joden rondlopen die homo's in elkaar slaan en die vrouwen in korte rok lastig vallen.
Gij wel?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:28   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?

Dat van die religieuze symbolen klopt eenvoudigweg niet. Chassidische Joden vermijden contacten buiten in eigen gemeenschap waar ze als karnavalszot kunnen rondlopen.

Homo's bestaan in hun gemeenschap, kort gerokte vrouwen zijn er ook niet te vinden. Iemand die wel homo wenst te zijn binnen hun gemeenschap heeft meer te vrezen dan in elkaar geslagen te worden.


Dat er in Antwerpen militairen rondlopen heeft slechts één doel: het conflict dat de Joodse karnavalszotten opzoeken door hun uitdagende kledij vermijden:



Deze Joden leggen ook stuk voor stuk passief agressief. Vraag hen maar eens of het carnaval is.
Misschien niet direct de beste vraagstelling naar Joodse mensen toe?

Dat is al bijna even ver gezocht als aan een Marokkaan vragen:

Uwe kameel kwijt makker?

Laten wij mensen het toonbeeld geven, in de zin van 'ideaal voorbeeld, laten zien dat het ook anders kan', bij dat soort van situaties misschien?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:29   #9
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

In plaats van excuses aan te bieden aan Francken beweerde links dat er geen bewijzen waren dat die Soedanezen niet gefolterd werden... Dat is hoe links redeneert.

En in vergelijking met moslims is er inderdaad geen enkel andere mainstream godsdienst die zo het conflict zoekt, overal waar zij komen, overal waar zij aanwezig zijn is er heibel.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:29   #10
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Joden vermijden conflicten ?

Ik weet niet wat Bart De Wever gedronken heeft. Dergelijke uitspraak is een historicus onwaardig.

Joden zoeken juist het conflict op. Het zijn enkel seculiere Joden die conflict vermijden.

Ik dacht dat N-VA meer respect had voor de Palestijnse zaak en niet in negatie is van de bezette Golan vlakte, de illegale nederzettingen op de Westelijke jordaanoever, de apartheid van niet-Joden in Israël, de overtredingen van Israël van de VN resoluties, de sektecultuur van de Joden in Antwerpen, ...

Ik vermoed dat Bart De Wever en de zijnen zich hebben laten omkopen door de Joden. Volgend topic is hier volgens mij niet vreemd aan:

https://forum.politics.be/showthread.php?p=8667963
https://forum.politics.be/showthread.php?t=175550

Het antiwitwasbeleid vollop op gang kwam in 2011 legt illegale geldtransfers van de Joden bloot. Diamantairs en wapenhandelaars hebben het moeilijk om als klant aan hun bank te bewijzen dat ze legitiem werken. Kunnen ze dat niet aantonen kan de bank de relatie opzeggen. KBC heeft haar Diamandbank opgedoekt omdat ze geen koper ervoor vond.

Nu Bart De Wever door de Joodse maffia wordt aangesproken voor politieke steun neemt hij het niet zo nauw met de historische correctheid van zijn uitspraken. Zijn doel is blijkbaar sympathie winnen voor Joden en hun illegale activiteiten.

U bent precies nogal een jodenhater?
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:34   #11
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?

Dat van die religieuze symbolen klopt eenvoudigweg niet. Chassidische Joden vermijden contacten buiten in eigen gemeenschap waar ze als karnavalszot kunnen rondlopen.

Homo's bestaan in hun gemeenschap, kort gerokte vrouwen zijn er ook niet te vinden. Iemand die wel homo wenst te zijn binnen hun gemeenschap heeft meer te vrezen dan in elkaar geslagen te worden.


Dat er in Antwerpen militairen rondlopen heeft slechts één doel: het conflict dat de Joodse karnavalszotten opzoeken door hun uitdagende kledij vermijden:



Deze Joden leggen ook stuk voor stuk passief agressief. Vraag hen maar eens of het carnaval is.
Vraag dat ook eens aan de kopvodden of venten in een kleed?

Hoeveel Joden zitten er in de gevangenis? Hoeveel islamieten?

Die paar duizend Joden vormen geen bedreiging voor onze levenswijze, dat miljoen islamieten daarentegen, nemen het boeltje hier stilaan over.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 maart 2018 om 10:36.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:34   #12
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Er is geen enkele chassidische jood die in een katholieke school gaat eisen dat hij zijn belachelijke muts mag opzetten en ik heb nog nooit gelezen dat hier joden rondlopen die homo's in elkaar slaan en die vrouwen in korte rok lastig vallen.
Gij wel?
Ze zoeken nog veel meer het conflict op. Probeer maar eens in zo'n Chassidische school binnen te raken met een hoofddoek of een kort rokje.

De Joden gaan dan nog meer militairen eisen aan Bart De Wever en company om zich te beschermen tegen het conflict dat zij opzoeken.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 maart 2018 om 10:35.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:38   #13
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Vraag dat ook eens aan de kopvodden of venten in een kleed?
Die zoeken eveneens het conflict op.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:39   #14
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
U bent precies nogal een jodenhater?
qed.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:40   #15
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ze zoeken nog veel meer het conflict op. Probeer maar eens in zo'n Chassidische school binnen te raken met een hoofddoek of een kort rokje.

De Joden gaan dan nog meer militairen eisen aan Bart De Wever en company om zich te beschermen tegen het conflict dat zij opzoeken.
Waarom zou ik dat doen?
Ik probeer ook niet binnen te geraken in een moskee met schoenen aan.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:42   #16
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten wij mensen het toonbeeld geven, in de zin van 'ideaal voorbeeld, laten zien dat het ook anders kan', bij dat soort van situaties misschien?
Ik begrijp niet wat je concreet hiermee bedoelt. Ik denk dat de Chassidische Joden in Antwerpen toch het toonbeeld hebben hoe ze kunnen leven in een geïntegreerde samenleving ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:43   #17
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Waarom zou ik dat doen?
Ik probeer ook niet binnen te geraken in een moskee met schoenen aan.
qed
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:47   #18
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ze zoeken nog veel meer het conflict op. Probeer maar eens in zo'n Chassidische school binnen te raken met een hoofddoek of een kort rokje.

De Joden gaan dan nog meer militairen eisen aan Bart De Wever en company om zich te beschermen tegen het conflict dat zij opzoeken.
Het is hieronder nog gezegd. Waarom zou ik dat doen?
Ik zal wel nooit een moskee binnen gaan maar als ik het ooit zou overwegen , dan moet ik ook mijn schoenen uitdoen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 10:51   #19
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het is hieronder nog gezegd. Waarom zou ik dat doen?
Ik zal wel nooit een moskee binnen gaan maar als ik het ooit zou overwegen , dan moet ik ook mijn schoenen uitdoen.
Het feit dat je scholen vergelijkt met plaatsen voor religieuze erediensten is het antwoord op jouw vraag.

Hoe kom jij er bij om die vergelijking te maken ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 11:01   #20
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het feit dat je scholen vergelijkt met plaatsen voor religieuze erediensten is het antwoord op jouw vraag.

Hoe kom jij er bij om die vergelijking te maken ?
Ik zei dat een orthodoxe jood niet gaat eisen om in een katholieke school zijn belachelijke muts op te zetten. Nooit.
Moslims eisen dit wel.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be