Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Bas Luyten (Jong N-VA) (forumsessie 7 juli t.e.m. 13 juli)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bas Luyten (Jong N-VA) (forumsessie 7 juli t.e.m. 13 juli) Voorzitter Jong N-VA, student Rechten aan de VUB en gemeenteraadslid in Keerbergen. Daarnaast is hij al jaren actief binnen de brede Vlaamse beweging. Als jongerenvoorzitter maakt hij deel uit van het partijbestuur en de partijraad van de N-VA.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2008, 18:14   #1
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard 15 Juli 2008

Beste Bas,

Wat staat er te gebeuren na 15/7/2008 gaan we naar verkiezingen en zal het kartel dit overleven?
Ik zie nog steeds geen witte rook uit de 16 komen, dus denk ik dat het kartel maar vooral de nva kleur zullen moeten bekennen.
Hoe zien de NR van Ronduit de toekomst?
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 14:21   #2
Bas Luyten
Vreemdeling
 
Bas Luyten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Beste Bas,

Wat staat er te gebeuren na 15/7/2008 gaan we naar verkiezingen en zal het kartel dit overleven?
Ik zie nog steeds geen witte rook uit de 16 komen, dus denk ik dat het kartel maar vooral de nva kleur zullen moeten bekennen.
Hoe zien de NR van Ronduit de toekomst?

Hoe spijtig het ook is, maar ik moet u het antwoord schuldig blijven.
Via het partijbestuur worden we beperkt geïnformeerd, maar de details blijven beperkt tot de onderhandelaars.

Kleur bekennen doen we sowieso. De N-VA heeft tot op dit ogenblik een zeer goed parcours, met vele hindernissen, gereden. We zitten niet in de regering, maar slagen er wel in om de druk aan te houden.
Momenteel is het wachten op concrete voorstellen. Dan zal de N-VA haar Partijraad bijeen roepen. Ook de jongeren roepen hun Nationale Raad samen. Of het nu 15 juli is of net iets later, dat doet er niet toe, evalueren doen we sowieso...

Inhoudelijk hou ik mijn hart vast. De huidige houding van de Franstaligen stemt me niet uitermate optimistisch.
__________________
http://www.jongnva.be
Bas Luyten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 16:10   #3
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas Luyten Bekijk bericht
Hoe spijtig het ook is, maar ik moet u het antwoord schuldig blijven.
Via het partijbestuur worden we beperkt geïnformeerd, maar de details blijven beperkt tot de onderhandelaars.

Kleur bekennen doen we sowieso. De N-VA heeft tot op dit ogenblik een zeer goed parcours, met vele hindernissen, gereden. We zitten niet in de regering, maar slagen er wel in om de druk aan te houden.
Momenteel is het wachten op concrete voorstellen. Dan zal de N-VA haar Partijraad bijeen roepen. Ook de jongeren roepen hun Nationale Raad samen. Of het nu 15 juli is of net iets later, dat doet er niet toe, evalueren doen we sowieso...

Inhoudelijk hou ik mijn hart vast. De huidige houding van de Franstaligen stemt me niet uitermate optimistisch.
Het is idd koffiedik kijken en het ziet er idd niet goed uit maar tot 15 juli moet er alles aan gedaan worden om de franstaligen over de streep te trekken.
Maar 15 juli moet ook de definitieve deadline zijn, men is immers al 13 maanden bezig en alles men er nu niet uitkomt dan zal men er de komende maanden en jaren ook niet uitkomen. Een definitieve beslissing uitstellen heeft dan ook niets meer te maken met staatsmansschap maar eerder met schuldig verzuim.
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 17:44   #4
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Dank u voor het antwoord
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be