Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 maart 2008, 10:46   #161
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hingis Bekijk bericht
In het frans heb ik een hogere niveau dan dit.
Antwoord misschien eens - in het Frans, dan - over de vraag naar de toestand van Unie, die niet verknald wordt door die stoute Hans I.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.

Laatst gewijzigd door Burkide : 2 maart 2008 om 10:46.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 11:30   #162
Hingis
Schepen
 
Hingis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Schaerbeek
Berichten: 405
Stuur een bericht via MSN naar Hingis
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Antwoord misschien eens - in het Frans, dan - over de vraag naar de toestand van Unie, die niet verknald wordt door die stoute Hans I.
we zijn nog steeds levend hoor, je zult het zien op tijd , wees gerust
__________________
http://www.unie.be
Hingis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 11:31   #163
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hingis Bekijk bericht
we zijn nog steeds levend hoor, je zult het zien op tijd , wees gerust
Maar gewoon in coma?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 12:33   #164
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Maar gewoon in coma?
Tijd voor wat euthanasie dus.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 13:50   #165
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hingis Bekijk bericht
we zijn nog steeds levend hoor, je zult het zien op tijd , wees gerust
als zelfs de grote belgicistische betoging van 18 november ongemerkt aan jullie is voorbijgegaan?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 17:36   #166
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Antwoord misschien eens - in het Frans, dan - over de vraag naar de toestand van Unie, die niet verknald wordt door die stoute Hans I.
Unity makes strength, strength through unity.
Je ziet dat toch?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 23:38   #167
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BUB Bekijk bericht
Beste mensen,

Ter titel van officiële inlichting:

Hans Van de Cauter, licentiaat in de rechten en stichter van de B.U.B. heeft 5jaar de partij "geleid". Het resultaat daarvan is dat de B.U.B. meer leden heeft zien vertrekken dan aankomen en de B.U.B. aldus behalve in West-Vlaanderen, nergens staat.

Hans Van de Cauter, claimt de websiterechten van de B.U.B.. Daarnaast "kroont" hij zichzelf als Nationaal Voorzitter (een kinderdroom) en verwijdert op de website eigenhandig, prompt alle namen van bestuursleden die ooit maar om voorzittersverkiezingen zouden vragen. (nationaal ondervoorzitter Ruben Cottenjé, nationaal Protocollair Attaché Patrick Ryckier, voorzitter van Antwerpen Laurent Kiebooms, ondervoorzitter van Brabant Hans Goddé...en de volledige besturen van de Provincie West-Vlaanderen (goed voor 85% van de B.U.B.-leden)
Gezien de statuten van de partij is dit aldus volkomen ongeldig. Bijlage 30731

B.U.B.-dictator, Hans Van de Cauter zijn onbeschaamdheid kent geen grenzen want op 18 februari 2008 rooft hij de volledige partijkas leeg om het op zijn persoonlijke bankrekening te plaatsen 068-2417677-76 (deze rekening draagt de naam van de B.U.B., maar uitsluitend Hans Van de Cauter heeft daar zicht op en kan met die rekening handelen). Dit is volledig buiten de legitimatie van de statuten als van de Raad van Bestuur gebeurd.

Hans(worst) Van de Cauter besluit terecht op zijn website (http://www.BelgischeUnie.be) dat zijn partij aldus 5 leden (lees: dissidenten)telt.

De Raad van Bestuur van de B.U.B. start nu een tuchtprocedure bij de Statutaire Commissie van de B.U.B. onder het voorzitterschap van François Wolters. De website http://www.BelgischeUnie.be - http://www.UnionBelge.be wordt dan ook niet langer als de officiële website van de B.U.B. erkend door de Raad van Bestuur van de partij.

Deze paleisrevolutie zonder paleis, wordt ongetwijfeld vervolgd...
Jullie zijn écht ongelofelijk!! Bende klungelaars, amateurs! Jullie zijn al zo klein, stellen amper iets voor, en nu dreigen jullie nog te splitsen ook. En jij en Hans zijn geheel dezelfden.
Men moet al echt naiëf, onwetend of radeloos zijn om op jullie te stemmen.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:04   #168
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Naast zijn foto staat de link 'profiel van de advocaat zien'. Ik vind het betrekkelijk zielig van Ruben om zulke belachelijke verdachtmakingen de wereld in te sturen.

Vééééél erger is dat Ruben zich voordoet als nobiljon!
'Ruben Cottenjé de Dauphin', hij moet toch wel wat naiëf zijn om net het woord 'Dauphin' als scharniernaam te gebruiken: men moet al écht onwetend zijn om dáár in te lopen.
Trouwens, ik heb ooit zijn stamboom gezien op zijn eigen website, en hij had blijkbaar niet door dat zij zichzelf daarmee de das omdeed, want je zag direct dat hij van zéér inferieure afkomst is. Véééél erger nog: één van zn rechtstreekse voorvaders, geboren eind de 18de eeuw, niet eens heel ver dus, was een bastaard, een onwettig kind en heeft dus de naam van zn moeder meegekregen. Blijkbaar dacht Ruben om met een simpele stamboom indruk te kunnen maken, echter: iederéén kan normaliter met zn stamboom terug tot 1600, of je moet al pech hebben af te stammen van een vondeling.
Hoe dan ook, hij moet het zich gerealiseerd hebben want de stamboom staat er niet meer.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:08   #169
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Met alle respect, maar even louter objectief: is er iets mis of minderwaardig aan het beroep "receptionist"?

Er is niets mis met het beroep 'receptionist' op zich, maar dit volstaat bijlange niet om bijvoorbeeld hoge diplomatieke betrekkingen te ambieëren, uiteraard. Ik pleeg te zeggen: 'schoenmaker blijf bij je leest'.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:12   #170
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Er zijn natuurlijk heel wat uitzonderingen, maar gemiddeld genomen is een universitair toch beter in staat om een partij te runnen of om een politieke functie uit te oefenen dan een receptionist.
Uiteraard.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:27   #171
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BUB Bekijk bericht
Ruben heeft inderdaad in het jaar 2005 de sjerp behaald van Mister Belgium Personality. We weten wel welk soort van mensen daar de meeste minachting toe uiten. Hoe ziet Bruno Yammine er eigenlijk uit ??? (niemand schijnt die man ooit te hebben gezien)
Idd, ik zag ooit een foto van Bruno en mn eerste gedachte was: 'Mijn God, die vent is zo lelijk als de nacht!'


Citaat:
Ik ben er rotsvast van overtuigd dat Ruben een goede Belg is. In elk geval ken ik hem als een sociaal man. Rang of stand, Ruben is "immer freundlich".
'Rang of stand', Ruben, ik wens je enkel en vooral een gigantische portij realiteitszin.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:33   #172
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Ik vind dit een uitspraak die onder de gordel gaat.
Je doet net hetzelfde als de omhooggevallen madame decroo, die vond dat kinderen van "gewone" afkomst beter geen advocaat worden, omdat ze te boertig zijn.
Mensen op hun beroep aanpakken.
Zeker receptionisten moeten heel veel weten en heel goed met mensen kunnen omgaan. Receptie is meer dan de mensen hun sleutel geven.
Niet akkoord. Mevrouw Decroo was fout om mensen af te schrijven omwille van hun afkomst, waar dezen helemaal niets kunnen aan doen. Iedereen moet de kans krijgen om kennis te verwerven.

Maar voor bepaalde betrekkingen is een bepaald diploma genoodzaakt, en dit heeft niets te maken met discriminatie, enkel met selectie.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:35   #173
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
"We splitsen liever onze partij dan ons land."
Subliem!!
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:38   #174
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Een omschrijving die me perfect van toepassing lijkt op Herman De Croo.
Nu doe je Herman toch wel oneer aan.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:41   #175
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat wél iets betekent is de wijze waarop beide heren, vechtend om de macht binnen een belgicistisch miniclubje, over straat rollen. Twee honden die vechten om een been.....heu....pardon, om de eendracht van Belgique te herstellen via de terugkeer naar het unitarisme.

Eigenlijk illustreren ze perfect, zij het op laag niveau, wat er op.....ahum... 'hoog niveau' in Belgique aan de hand is.


Hoe onnozel moet je zijn om er nog maar aan te dénken dit francofone koningdom te willen her-unitariseren!
Mja, en in dat opzicht is de BUB uitermate schadelijk voor het Belgicisme.

Maar je omschrijvingen, Knuppel, zijn wel hilarisch!
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 00:42   #176
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het was nochtans hun bedoeling om groot, machtig en unitair te worden, net zoals het beeld dat zij hebben van hun ideale, unitaire (maar in realiteit corrupte en volstrekt ondemocratische) koningdom.
OK, nu ga je wel de gortige kant op hoor....
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 01:28   #177
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.252
Standaard

Belgique is door en door corrupt en verdraagt niet eens democratie. Dat zijn feiten. Dit gegeven wordt versterkt door het feit dat er een onverkozen oppergaai, door middel van erfopvolging, aan het hoofd staat.

Een vondeling kan er niet aan doen dat hij vondeling is. Ik zou niet weten waarom zo'n mens zou verschillen van 's konings kinderen, of van die van een bedelaar.

Belgique is wél schuldig aan zijn ondemocratisch en door en door corrupt regime, maar gaat liever aan beide ten onder.
Wie d�*t niet door heeft is een dommekloot.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 maart 2008 om 01:28.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 06:32   #178
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Belgique is door en door corrupt en verdraagt niet eens democratie. Dat zijn feiten. Dit gegeven wordt versterkt door het feit dat er een onverkozen oppergaai, door middel van erfopvolging, aan het hoofd staat.

Een vondeling kan er niet aan doen dat hij vondeling is. Ik zou niet weten waarom zo'n mens zou verschillen van 's konings kinderen, of van die van een bedelaar.

Belgique is wél schuldig aan zijn ondemocratisch en door en door corrupt regime, maar gaat liever aan beide ten onder.
Wie d�*t niet door heeft is een dommekloot.
argumentatie die even goed opgaat voor het VK, Nederland, Denemarken, Zweden, Spanje,...
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 07:37   #179
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
BUB IS Ruben Cottenjé, Pieke.

Niks te voordelen dus!

Wel oppassen met 'gerichte' raad te geven met zo'n naam...
nogal zielig dat em dan over zichzelf in de derde persoon praat...
__________________
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi
The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return.
We give our consent every moment that we do not resist.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 09:58   #180
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
argumentatie die even goed opgaat voor het VK, Nederland, Denemarken, Zweden, Spanje,...
Neen. Daar slagen ze er immers in zichzelf in stand te houden zonder pariteits-en grendelwetten, 2/3de meerderheden en alarmbelprocedures.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be