Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

Bekijk resultaten enquête: Voelt u zich geshockeerd door de inhoud van de Koran?
Ja - ik ben niet-mohammedaan 19 50,00%
Nee - ik ben niet-mohammedaan 17 44,74%
Ja - ik ben mohammedaan 1 2,63%
Nee - ik ben mohammedaan 1 2,63%
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 26 februari 2006, 16:15   #101
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Forum-storing?

Er zijn sowieso een paar duizend berichten verdwenen.

Als ze iets uit een andere topic zouden verwijderen, dan zouden ze dat wel aan je melden.
Smurfje is offline  
Oud 26 februari 2006, 17:13   #102
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahdi Bekijk bericht
En wie heeft er dan het grootste gedeelte van het topic "De Ware Islam" uitgewist? Allah zeker?
ja Mahdi, er zijn hier duistere krachten aan het werk die uw kruistocht tegen de islam proberen te ondermijnen!

In jouw plaats zou ik gewoon vluchten voor het te laat is.
Flippend Rund is offline  
Oud 26 februari 2006, 17:13   #103
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Mij stoort de inhoud van de Koran absoluut niet. Als ik mijn Kampf, de talmud of het oude testament naast de koran leg, zie ik niet veel verschil. Waar ik me wel mateloos aan stoor is dat er vandaag de dag 1.2 miljard zotten rodnlopen die de schrijver van de koran als de "edelste" mens ofte het "rasul", het zegel der profeten beschouwen. Een moordenaar, pedofiel, terrorist (zie de problemen met de Mekkanen na het verstoren van de godsvrede door een karavaan aan te vallen op die heilige dagen, toendertijd een ongeziene misdaad), struikrover, onverdraagzame schurk (zie onthoofding van de dichters die hem "beledigd" hadden in hun gedichten toen hij hun steden veroverde), van dat kaliber die titel aanreiken, dat is pas misdadig!

De zotten van het cultuurrelativerende kamp genre Pelgrimforever kunnen niet anders dan zich krampachtig tegen de moslims aanschurken in hun ongebreidelde zelfhaat, en zullen nooit enige moeite doen verder te raken dan onnozele dooddoeners genre "jamaar, het christendom si, ja maar het westen la".
Terwijl de vraag eenvoudig is: Als Mohammed iedereen liet onthoofden die hem beledigd had (tijdens één van zijn vele "zelfverdedigingsoorlogjes" toen hij weer eens een stad was binnengevallen), en Mohammed blijkt voor alle moslims de edelste mens, hoe kun je dan in godsnaam nog over het westen lullen of je bezig houden met onbenullige vragen zoals hoeveel moslims effectief in naam van hun godsdienst geweld zullen gebruiken, als je Mohammed Bouyeri Van Gogh ziet afmaken omdat hij de profeet beledigd heeft? Een overtuigd moslim stemt in met zo'n zaken, basta!
Ja, de zotheid van die laffe relativisten stoort me inderdaad mateloos.

Binnen twintig jaar zullen China, India, en nog een aantal niet-westerse landen onomstotelijk deel uitmaken van het "westen" als concept, zoals Japan, Taiwan en Zuid-Korea dat nu al doen. Het zal dan onhoudbaar worden om de stoute bange blanke man te blijven aanwijzen als schuldige van het islamitisch drama, dat pas zal eindigen met de ontvoogding van de moslimmassa's van hun weerzinwekkend racistisch geloof.

Ik voorzie veel zelfmoorden in het cultuurrelativerende kamp tegen dan!
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 26 februari 2006, 20:08   #104
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
ja Mahdi, er zijn hier duistere krachten aan het werk die uw kruistocht tegen de islam proberen te ondermijnen!

In jouw plaats zou ik gewoon vluchten voor het te laat is.

Wij vluchten, pffffffff. Maak zelf da ge weg komt en pak uwe allah en consorten maar mee.
stropkeuh is offline  
Oud 26 februari 2006, 20:56   #105
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Mij stoort de inhoud van de Koran absoluut niet. Als ik mijn Kampf, de talmud of het oude testament naast de koran leg, zie ik niet veel verschil. Waar ik me wel mateloos aan stoor is dat er vandaag de dag 1.2 miljard zotten rodnlopen die de schrijver van de koran als de "edelste" mens ofte het "rasul", het zegel der profeten beschouwen. Een moordenaar, pedofiel, terrorist (zie de problemen met de Mekkanen na het verstoren van de godsvrede door een karavaan aan te vallen op die heilige dagen, toendertijd een ongeziene misdaad), struikrover, onverdraagzame schurk (zie onthoofding van de dichters die hem "beledigd" hadden in hun gedichten toen hij hun steden veroverde), van dat kaliber die titel aanreiken, dat is pas misdadig!

De zotten van het cultuurrelativerende kamp genre Pelgrimforever kunnen niet anders dan zich krampachtig tegen de moslims aanschurken in hun ongebreidelde zelfhaat, en zullen nooit enige moeite doen verder te raken dan onnozele dooddoeners genre "jamaar, het christendom si, ja maar het westen la".
Terwijl de vraag eenvoudig is: Als Mohammed iedereen liet onthoofden die hem beledigd had (tijdens één van zijn vele "zelfverdedigingsoorlogjes" toen hij weer eens een stad was binnengevallen), en Mohammed blijkt voor alle moslims de edelste mens, hoe kun je dan in godsnaam nog over het westen lullen of je bezig houden met onbenullige vragen zoals hoeveel moslims effectief in naam van hun godsdienst geweld zullen gebruiken, als je Mohammed Bouyeri Van Gogh ziet afmaken omdat hij de profeet beledigd heeft? Een overtuigd moslim stemt in met zo'n zaken, basta!
Ja, de zotheid van die laffe relativisten stoort me inderdaad mateloos.

Binnen twintig jaar zullen China, India, en nog een aantal niet-westerse landen onomstotelijk deel uitmaken van het "westen" als concept, zoals Japan, Taiwan en Zuid-Korea dat nu al doen. Het zal dan onhoudbaar worden om de stoute bange blanke man te blijven aanwijzen als schuldige van het islamitisch drama, dat pas zal eindigen met de ontvoogding van de moslimmassa's van hun weerzinwekkend racistisch geloof.

Ik voorzie veel zelfmoorden in het cultuurrelativerende kamp tegen dan!
Lege zever bla bla bla....
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 26 februari 2006, 21:09   #106
bolle
Partijlid
 
bolle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2005
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Lege zever bla bla bla....
Als ge vind dat die islam lege zever is, dan kan ik u geen ongelijk geven.
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
bolle is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be