Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 juli 2019, 13:28   #1701
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
GEFAKETE Radarbeelden, Bach.
Als die beelden gefaked zouden zijn en dat kan bewezen worden zal dat ongetwijfeld in het rapport staan en niet alleen in wat internetsites. Wat zegt het rapport over die zowel Russische als Oekraïense radarbeelden?

Hoe dan ook JIT is niet neutraal.

Men wil graag de indruk geven van een bewust neerhalen van een lijnvlucht door Rusland. Elementen die niet in die conclusie passen worden vermeden. Dat was mijn indruk en is het nog steeds.

Laatst gewijzigd door Bach : 8 juli 2019 om 13:44.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 13:46   #1702
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Ik vraag me trouwens ook af of er een verband is tussen MH17 en vlucht 9268. Zou me niet verwonderen.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 14:18   #1703
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik vraag me trouwens ook af of er een verband is tussen MH17 en vlucht 9268. Zou me niet verwonderen.
Nee natuurlijk niet! De een had een bom aan boord, de ander werd uit de lucht geschoten. Bij de een ligtdeverantwoordelijkheid bij nalatig controle op een vliegveld in een gebied dat veel ISIS sympathisanten heeft; M17 is uit de lucht geschoten omdat er een Oekraiens gevechtsvliegtuig onder de MH17 vloog. De buk miste deze kwam uit op de MH17.

Putin doet er beter aan om open kaart te spelen en deze versie officieel naar buiten te brengen en beginnen met schadevergoeding te betalen. Nederlanders zijn geen Korea en of Iraniërs en zullen net zo lang zeuren tot ze hun zin krijgen. Als moet zal het langer dan 2 generaties duren. Tot die tijd zal Ruslands economie gekloot worden. En Putin maar afvragen; wanneer het eens ophoudt. Nu kan ik Putin bij deze vertellen; Nooit.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 8 juli 2019 om 14:21.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 15:47   #1704
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Als die beelden gefaked zouden zijn en dat kan bewezen worden zal dat ongetwijfeld in het rapport staan en niet alleen in wat internetsites. Wat zegt het rapport over die zowel Russische als Oekraïense radarbeelden?

Hoe dan ook JIT is niet neutraal.

Men wil graag de indruk geven van een bewust neerhalen van een lijnvlucht door Rusland. Elementen die niet in die conclusie passen worden vermeden. Dat was mijn indruk en is het nog steeds.
Op elk punt zit je fout of spuit je mist. Je gaat me niet vertellen dat je dat niet bewust doet.

Lees het OVV rapport en het JIT rapport want je maakt jezelf belachelijk.

De feiten zijn nu juridisch waterdicht : MH17 werd door een Russische BUK neergeschoten, er is geen voorbedachte rade of intentionaliteit aangetoond, integendeel : alle stukken van de (zeer aanzienlijke) bewijslast wijzen in de richting van verregaande nonchalance en een fout doelwit.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 16:01   #1705
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
M17 is uit de lucht geschoten omdat er een Oekraiens gevechtsvliegtuig onder de MH17 vloog. De buk miste deze kwam uit op de MH17.
Welk hard bewijs is er voor dat Oekraiens gevechtsvliegtuig?

Geen enkel mijn beste, zelfs de (zeer moeizaam bekomen) russische radarbeelden zijn op dat vlak volkomen duidelijk : er was geen Oekraiens vliegtuig in de omgeving van MH17 rond de tijd van de BUK-aanval.

Vreemd dat je zowel de officiele als de russische versie van feiten lijkt te ontkennen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 8 juli 2019 om 16:02.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 16:09   #1706
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Ach wat. Als ze zouden kunnen zouden ze Putin persoonlijk op de knop laten drukken ondertussen de andere kant opkijken wat betreft Oekraïnse verantwoordelijkheid.

Jit is niet neutraal. De slachtoffers verdienen beter dan wat de Nederlandse overheid bereid is te geven aan feiten.

Koude oorlogsmentaliteit. Dat wat Europa zwak maakt.

Laatst gewijzigd door Bach : 8 juli 2019 om 16:11.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 16:28   #1707
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik vraag me trouwens ook af of er een verband is tussen MH17 en vlucht 9268. Zou me niet verwonderen.
Het is een complot! Een complot zeg ik je!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 16:30   #1708
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
'Eveneens' zoals de bewust genegeerde Russische radarbeelden heel in het begin openbaar gemaakt.

Het was en is spijtig genoeg allemaal veel te 'hot topic' om niet als een staatsveiligheidszaak te behandelen en dat doet de waarheid geen goed. Oekraïne most gevrijwaard worden van schuld. Dat geldt nog steeds.
Bewust genegeerd? Hoe weet gij dat? Gij zijt telepathisch?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 16:32   #1709
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ach wat. Als ze zouden kunnen zouden ze Putin persoonlijk op de knop laten drukken ondertussen de andere kant opkijken wat betreft Oekraïnse verantwoordelijkheid.

Jit is niet neutraal. De slachtoffers verdienen beter dan wat de Nederlandse overheid bereid is te geven aan feiten.

Koude oorlogsmentaliteit. Dat wat Europa zwak maakt.
Echt, het niveau van uw posts is vergelijkbaar met wat extreem rechts hier post.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 17:12   #1710
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ach wat. Als ze zouden kunnen zouden ze Putin persoonlijk op de knop laten drukken ondertussen de andere kant opkijken wat betreft Oekraïnse verantwoordelijkheid.

Jit is niet neutraal. De slachtoffers verdienen beter dan wat de Nederlandse overheid bereid is te geven aan feiten.

JIT is wel neutraal, jij bent niet neutraal.
Je kan de waarheid niet accepteren omdat de waarheid je niet bevalt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Koude oorlogsmentaliteit. Dat wat Europa zwak maakt.
Nee, Putinknuffelaars als jij, dat is wat Europa zwak maakt.
Het grote gevaar voor Europa komt uit Rusland, niet uit de VS.

Vraag maar eens aan de Letten, de Esten, de Litouwers, de Polen, de Tsjechen, de Slovaken, de Hongaren, de Georgiers en uiteraard : De oekraieners.

Zij hebben ervaring. Zij weten welk smerig spel rusland speelt en hoe gevaarlijk het is.
Het gaat uw voorstellingsvermogen ver te boven heb ik de indruk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2019, 21:26   #1711
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Welk hard bewijs is er voor dat Oekraiens gevechtsvliegtuig?

Geen enkel mijn beste, zelfs de (zeer moeizaam bekomen) russische radarbeelden zijn op dat vlak volkomen duidelijk : er was geen Oekraiens vliegtuig in de omgeving van MH17 rond de tijd van de BUK-aanval.

Vreemd dat je zowel de officiele als de russische versie van feiten lijkt te ontkennen.
Direct na de ramp kwam de versie door mij in vorige quote genoemd door ooggetuigen naar voren. Het is oorlogsgebied en er was een kat en muisspel gaande waarbij men lak heeft aan onschuldige slachtoffers als de buit voor eigen gewin maar hoog genoeg is. Direct ook daarna (nadat ooggetuigen vanaf de grond aan het woord zijn gelaten) kwam er een zweem van onduidelijkheid naar voren; tot op de dag van vandaag.

De eerste versie, direct na de ramp, die dus vervolgens in een ruis is neergesabeld komt bovendien op mij logisch over. Zowieso mag in dergelijk onderzoek Rusland noch de Oekraïne betrokken zijn in het onderzoek. Dit is dus niet gebeurd en zo ging het van kwaad tot erger. Zo erg zelfs dat de eerste beelden van ooggetuigen gewoonweg zijn weggevaagd. Ergens zeer 1984 Orwell achtig. Je weet dat je het op de buis gezien hebt maar er is niets meer in de officiële versie over terug te vinden..

Oekraïne heeft radarbewijzen weten zoek te laten raken. Deze moeten dus zijn vernietigd of liggen ergens in kluis. Optie 3: namelijk op kleuterdropout-niveau omgaan met dergelijke zeer belangrijke data lijkt mij allesbehalve overtuigend voor een hoogopgeleid land als Oekraïne. Beiden landen, Oekraïne en Rusland, hebben wat te verbergen. Wat Rusland aan het doen is niet alleen onprofessioneel maar ook nog eens dom. Ze proberen volledig de schuld af te schuiven—i.p.v. de middenweg te kiezen en toegeven dat het om een bedrijfsongeluk ging. Uitgevoerd door hun eigen trigger happy sukkels en in de val gelukt door de Oekraïne.
Ter herhaling: wat de Russen blijkbaar nog steeds niet begrijpen is dat Nederlanders zeer 'vervelend' kunnen zijn en met dit soort zaken niet opgeven.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 8 juli 2019 om 21:48.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2019, 11:12   #1712
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Direct na de ramp kwam de versie door mij in vorige quote genoemd door ooggetuigen naar voren. Het is oorlogsgebied en er was een kat en muisspel gaande waarbij men lak heeft aan onschuldige slachtoffers als de buit voor eigen gewin maar hoog genoeg is. Direct ook daarna (nadat ooggetuigen vanaf de grond aan het woord zijn gelaten) kwam er een zweem van onduidelijkheid naar voren; tot op de dag van vandaag.
Die verklaringen van ooggetuigen zijn allang ontkracht als onjuist op basis van de radarbeelden.

http://www.whathappenedtoflightmh17....e-vliegtuigen/

Citaat:
Op onderstaande pagina’s van het onderzoeksrapport ‘MH17 crash’ vindt u meer informatie over de door u gestelde vragen. Meer informatie dan in het eindrapport is opgenomen, kan ik u niet verstrekken.

Op pagina 44, 123 en 279 staat informatie over vliegtuigen in de nabijheid van MH17:

De Onderzoeksraad heeft geen bewijs gevonden dat zich andere vliegtuigen, civiel of militair, in de directe omgeving van vlucht MH17 bevonden. Volgens de radargegevens waren op het moment van de crash drie andere vliegtuigen aanwezig in het Dnipropetrovsk Area Control Centre.

Op dat moment bedroeg de afstand tussen vlucht MH17 en het dichtstbijzijnde van deze vliegtuigen 33 km.

Op pagina 33 staat informatie over ooggetuigen:

De veiligheidssituatie in het oostelijk deel van Oekraïne bracht met zich mee dat het niet mogelijk was om in de dagen na de ramp ooggetuigen te interviewen. De Onderzoeksraad heeft ervoor gekozen om de getuigen niet in een later stadium te interviewen omdat de betrouwbaarheid van de verklaringen mogelijk door het verloop van tijd zou zijn aangetast. Wel hebben verschillende personen en organisaties hun bevindingen uit eigen beweging met de Onderzoeksraad gedeeld en is informatie uit de media verzameld. De Onderzoeksraad heeft van deze verklaringen notie genomen en indien van meerwaarde voor het onderzoek, deze betrokken in het onderzoek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
De eerste versie, direct na de ramp, die dus vervolgens in een ruis is neergesabeld komt bovendien op mij logisch over. Zowieso mag in dergelijk onderzoek Rusland noch de Oekraïne betrokken zijn in het onderzoek.
Getuigenverklaringen, vooral in oorlogsgebied zijn onbetrouwbaar, omdat er natuurlijk motieven meespelen : het beschuldigen van de vijandige partij.

En volgens de ICAO regels moest Oekraiene de leiding nemen van het onderzoek, ze hebben die rol doorgegeven aan Nederland omdat zij de meeste slachtoffers hadden.

Je vindt dus dat de ICAO -regels voor vliegtuigcrashes niet ok zijn?




Citaat:
Dit is dus niet gebeurd en zo ging het van kwaad tot erger. Zo erg zelfs dat de eerste beelden van ooggetuigen gewoonweg zijn weggevaagd. Ergens zeer 1984 Orwell achtig. Je weet dat je het op de buis gezien hebt maar er is niets meer in de officiële versie over terug te vinden..
Die zijn nog veel te vinden op complotwebsites uiteraard.

[qute]Oekraïne heeft radarbewijzen weten zoek te laten raken. Deze moeten dus zijn vernietigd of liggen ergens in kluis. Optie 3: namelijk op kleuterdropout-niveau omgaan met dergelijke zeer belangrijke data lijkt mij allesbehalve overtuigend voor een hoogopgeleid land als Oekraïne. Beiden landen, Oekraïne en Rusland, hebben wat te verbergen. Wat Rusland aan het doen is niet alleen onprofessioneel maar ook nog eens dom. Ze proberen volledig de schuld af te schuiven—i.p.v. de middenweg te kiezen en toegeven dat het om een bedrijfsongeluk ging. Uitgevoerd door hun eigen trigger happy sukkels en in de val gelukt door de Oekraïne.
Ter herhaling: wat de Russen blijkbaar nog steeds niet begrijpen is dat Nederlanders zeer 'vervelend' kunnen zijn en met dit soort zaken niet opgeven.[/quote]

Er is meer dan voldoende data en bewijs om een juridisch onderbouwde conclusie te trekken.
De zaak is zo klaar als een klontje.

Laatst gewijzigd door parcifal : 9 juli 2019 om 11:14.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2019, 12:37   #1713
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

De Oekraïne had niet de leiding mogen nemen in het onderzoek. Wel of geen ICAO. Punt! Nu zitten we met het gedonder. En werkelijk gedonder—omdat er Nederlanders bij betrokken zijn, die zolang ze leven leven nooit opgeven.

Russen en Oekraieners kunnen denken: ach wat zeuren die Hollanders nou. Wij zijn 1/5 van onze bevolking kwijtgeraakt in WO2 en daarvoor was het ook al niet even lekker.

Daar zit hem de kneep denk ik. Deze volkeren zijn hun gevoel en empathie jegens anderen verloren, als het dergelijk soort incidenten aangaat, door hun bloedige geschiedenis. Waarmee ik wil zeggen dat voor zowel Rusland en Oekraïne de M17 slechts een instrument is. Niet meer en niet minder.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 9 juli 2019 om 12:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2019, 13:39   #1714
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Die verklaringen van ooggetuigen zijn allang ontkracht als onjuist op basis van de radarbeelden.

http://www.whathappenedtoflightmh17....e-vliegtuigen/
In jou link staat iets helemaal anders

- 22 mensen die stellen straaljagers te hebben gezien
- deze werden niet gehoord door het OVV

Welke radarbeelden?

"Er waren twee primary radarstations in de gelegenheid militaire vliegtuigen te detecteren. De ene stond tijdens de ramp toevallig(!) net uit vanwege onderhoud. De andere was een aantal weken voor de ramp vernietigd door een gewapende groep"

Dus, welke radar beelden werden dan gebruikt?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2019, 15:05   #1715
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
In jou link staat iets helemaal anders

- 22 mensen die stellen straaljagers te hebben gezien
- deze werden niet gehoord door het OVV

Welke radarbeelden?

"Er waren twee primary radarstations in de gelegenheid militaire vliegtuigen te detecteren. De ene stond tijdens de ramp toevallig(!) net uit vanwege onderhoud. De andere was een aantal weken voor de ramp vernietigd door een gewapende groep"

Dus, welke radar beelden werden dan gebruikt?

De Primaire Radarbeelden van het radarstation Ust-Donetskiy die Rusland aan het onderzoeksteam bezorgde.

http://www.whathappenedtoflightmh17....ch-prosecutor/
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2019, 15:09   #1716
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
De Oekraïne had niet de leiding mogen nemen in het onderzoek. Wel of geen ICAO. Punt!
Aha, goed idee, dan had je dus willen wachten tot de ICAO-regels herschreven werden speciaal vanwege deze zaak?
Dat betekent dus een paar jaar uitstel. Goed idee zeg.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Nu zitten we met het gedonder. En werkelijk gedonder—omdat er Nederlanders bij betrokken zijn, die zolang ze leven leven nooit opgeven.

Russen en Oekraieners kunnen denken: ach wat zeuren die Hollanders nou. Wij zijn 1/5 van onze bevolking kwijtgeraakt in WO2 en daarvoor was het ook al niet even lekker.

Daar zit hem de kneep denk ik. Deze volkeren zijn hun gevoel en empathie jegens anderen verloren, als het dergelijk soort incidenten aangaat, door hun bloedige geschiedenis. Waarmee ik wil zeggen dat voor zowel Rusland en Oekraïne de M17 slechts een instrument is. Niet meer en niet minder.
Kijk, de feiten zijn volkomen duidelijk en Rusland, die deze feiten halsstarrig ontkent maakt zich daarmee oneindig belachelijk en dit drijft alleen maar de uiteindelijke kost van heel deze affaire op, want dit zal inderdaad NOOIT onder de mat geveegd worden, al duurt het 100 jaar of langer.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2019, 16:37   #1717
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ervanuitgaan dat de Oekraïne een hoofdrol krijgt in ICAO, omdat dit aldus de regels moet gebeuren en anders er jaren gewacht moet worden op een ander systeem is een antwoord; maar niet het juiste antwoord voor de slachtoffers.

Mocht ik mijn familie kwijtraken door een vliegtuig dat neergehaald is in een oorlog, dan zal ik alles wat in mijn 'macht' ligt voorkomen dat 1 van deze landen, die direct met elkaar in conflict zijn, actief wordt betrokken in de zaak. Regels of geen regels. Als moet ik mijn leven opofferen als zwarte weduwnaar—er gaat bloed vloeien, desnoods in de hoogste rangen. Niet omdat ik trickerhappy ben—maar omdat ik niets meer te verliezen heb.
Niks praatjes als: zo zijn nu eenmaal de regels. Zullen wij g.v.d. nu krijgen zeg!

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 9 juli 2019 om 17:03.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2019, 16:44   #1718
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Mocht ik mijn familie kwijtraken door een vliegtuig dat neergehaald is in een oorlog dan zal ik alles behalve voorkomen dat 1 van deze landen, die direct met elkaar in conflict zijn, actief wordt betrokken in de zaak. Regels of geen regels. Als moet ik mijn leven opofferen als zwarte weduwnaar—er gaat bloed vloeien, desnoods in de hoogste rangen. Niet omdat ik trickerhappy ben—maar omdat ik niets meer te verliezen heb.
Niks praatjes als: zo zijn nu eenmaal de regels. Zullen wij g.v.d. nu krijgen zeg!
Tjah, misschien kan je in ware Surinaamse Rambo-stijl het Kremlin Binnenvallen en Putin met het mes op de keel dwingen om de waarheid te zeggen voor de wereldpers?

Dat klinkt alvast realistischer dan wat je hierboven beschrijft.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2019, 16:56   #1719
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tjah, misschien kan je in ware Surinaamse Rambo-stijl het Kremlin Binnenvallen en Putin met het mes op de keel dwingen om de waarheid te zeggen voor de wereldpers?

Dat klinkt alvast realistischer dan wat je hierboven beschrijft.
In een straal, waar ik woon, van 500 meter wonen er afzonderlijk 2 nabestaanden van de vliegramp in Zanderij (Suriname hoofdluchthaven) 1989 en 1 persoon die door gedoe met douane het vliegtuig niet in kon (Schiphol) en dus geluk heeft gehad..

Door personeel van luchthaven is destijds actief aan lijkenpikkerij gedaan, direct na de ramp. Ook personeel van een ziekenhuis die gewonden heeft opgenomen hebben zich schandalig gedragen. Gewonden die geen afscheid konden nemen van hun dode famieleden. Daarnaast storten er regelmatig vliegtuigen in het binnenland neer door geklungel van derden, voornamelijk nalatigheid reparaties. Ik neem dergelijke vluchten daarom liever niet en verkies een dagreis. Je ziet het speelt hier iets meer —dan gebruikelijk misschien elders?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 9 juli 2019 om 17:06.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2019, 21:25   #1720
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Op elk punt zit je fout of spuit je mist. Je gaat me niet vertellen dat je dat niet bewust doet.

Lees het OVV rapport en het JIT rapport want je maakt jezelf belachelijk.

De feiten zijn nu juridisch waterdicht : MH17 werd door een Russische BUK neergeschoten, er is geen voorbedachte rade of intentionaliteit aangetoond, integendeel : alle stukken van de (zeer aanzienlijke) bewijslast wijzen in de richting van verregaande nonchalance en een fout doelwit.
Waarom worden de eerste 'schuldigen' dan aangeklaagd voor moord? Anders zou het doodslag of schuldig verzuim zijn.

https://edition.cnn.com/2019/06/19/e...ntl/index.html
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be