Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 maart 2007, 18:33   #21
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dit is zuiver een gevolg van die nieuwe databank, speciaal opgezet voor allochtonen en gehandicapten (hun woordkeuze, niet de mijne).

Als "allochtoon" beschouwt men hierbij mensen van wie minstens één ouder of grootouder een niet-europese nationaliteit heeft.

Indien dit een standaard databank wordt die telkens eerst wordt naar voor geschoven, dan krijgen we een zeer grappige situatie.

Vermits Marokkanen en Turken hun nationaliteit behouden en die generatie na generatie doorgeven, BLIJVEN hun nazaten in die databank zitten zelfs al wonen ze hier al tien generaties.

Dit is dus geen positieve discriminatie meer, dit wordt zuivere discriminatie van de originele inboorlingen die slechts één nationaliteit (belgische) hebben!

Hallelujah!

Over de bepaling van "handicap" heb ik nog niks gehoord. Misschien kunnen aboriginals die een bril moeten dragen daar ook onder vallen? slechte tanden? rugpijn? rokers? spraakgebrek (lispelen of hakkelen vb.)
We zouden ons toch ergens moeten kunnen verdedigen?
Misschien kom ik toch nog in aanmerking Circe. Ik vraag me namelijk af of de definitie van allochtoon op mij van toepassing is : ik heb namelijk één allochtone grootouder. Alleen hoort die niet bij de knuffelcategorie die de beleidsmakers voor ogen hadden toen ze deze vorm van discriminatie in het leven riepen in de hoop dat hun zogenaamde verrijkers ooit in een verre toekomst de gemeenschap toch ooit wel eens zouden verrijken.
Grootmoeder heeft immers de Amerikaanse nationaliteit.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 18:58   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Er is hoop voor je online! Amerika is NIET-EU tot hiertoe hé, je kan het altijd eens proberen, desnoods lispel je er ook nog even bij


Och! en HermanVK moet toch nog even wachten om Belg te worden aan de hand van de nationaliteit van zijn vrouw! Zijn Belgische kinderkes kunnen misschien nog mee positief worden gediscrimineerd omdat hunne pa.... ne Canadees is!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 maart 2007 om 19:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 20:14   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nee, Online vroeg zich af waarom de VRT "jongeren van allochtone origine wil aansporen" tot zo'n job, en niet dezelfde bekommernis manifesteert voor jongeren van autochtone origine.
Online vroeg zich af waarom de VRT enkel op een moslimsite adverteert en niet op de klassieke vacaturewebsites. Het is duidelijk niet de bedoeling om autochtone jongeren te bereiken. En de gehandicapten die staan er voor spek en bonen bij. Subtiele discriminatie dus, die jullie perfecte dhimmies natuurlijk niet kunnen weerleggen.

En wat die koranversen betreft, zou jij Doki toch al moeten weten dat als je keer op keer je broek afsteekt en je kontje heft voor de arme allochtoontjes, je je eigenlijk toch maar in een minderwaardige houding bevindt, zelfs als je denkt dat Allah het goed vindt.
Kortom: weer veel wind, maar niets concreets. Ik onthoud dat je niet kan aantonen waar de "discriminatie" in deze advertentie schuilt. Meer moet dat niet zijn. Toch bedankt om dat nog eens in de verf te zetten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 20:24   #24
another brick
Gouverneur
 
another brick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Locatie: aan de oevers van de leie
Berichten: 1.101
Standaard

Een gehandicapte allochtoon krijgt dus meteen de job?
Well done!!!
__________________
You never walk alone
another brick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 09:32   #25
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Kortom: weer veel wind, maar niets concreets. Ik onthoud dat je niet kan aantonen waar de "discriminatie" in deze advertentie schuilt. Meer moet dat niet zijn. Toch bedankt om dat nog eens in de verf te zetten.
Kortom, ik onthou dat jij wil doen alsof je enkel selectief kan lezen maar door het schagrijnige in je antwoord eigenlijk mijn punt meer dan bevestigt. Toch bedankt om dat nog eens in de verf te zetten.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 09:52   #26
Cyrano
Minister
 
Cyrano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: 3680
Berichten: 3.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Origineel stond in de Belgische grondwet dat Belgen slechts één nationaliteit mochten hebben.
Vermits niet-belgen die belg worden ondertussen allemaal al bijna een dubbele nationaliteit hebben, hebben ze de wet dus aangepast.

In plaats van de dubbele nationaliteiten voor nieuwe belgen af te schaffen hebben ze stilletjes de oude belgen de gelegenheid gegeven om ook een dubbele nationaliteit te hebben.

.
Dit hebben wij te danken aan Mevr. de Bethune, kamerlid CD&V uit Kortrijk, en zij is nog fier op ook. Zij vindt dat de belgen anders gediscrimineerd worden tegenover de inwoners van sommige andere landen. De wereld op zijn kop.
__________________
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot
W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood.
Cyrano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 10:09   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Kortom, ik onthou dat jij wil doen alsof je enkel selectief kan lezen maar door het schagrijnige in je antwoord eigenlijk mijn punt meer dan bevestigt. Toch bedankt om dat nog eens in de verf te zetten.
Dat spelletje kan ik ook spelen: je antwoord is duidelijk doordrongen van frustratie, omdat je er niet in slaagt mijn vraag op afdoende wijze te beantwoorden, hetgeen mijn stelling méér dan bevestigt: er is hier hoegenaamd geen sprake van discriminatie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 10:28   #28
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat spelletje kan ik ook spelen: je antwoord is duidelijk doordrongen van frustratie, omdat je er niet in slaagt mijn vraag op afdoende wijze te beantwoorden, hetgeen mijn stelling méér dan bevestigt: er is hier hoegenaamd geen sprake van discriminatie.
Jouw antwoord is duidelijk doordrongen van frustratie omdat ik aantoon hoe de poco's DISCRIMINATIE tgo autochtone werkzoekenden willen plegen :
- door vacatures te plaatsen enkel op een moslimsite
- door enkel allochtone jongeren aan te spreken (misschien kan jij niet lezen, maar autochtone jongeren worden er niet in aangemoedigd. Enkel de term 'allochtoon' staat er. En de gehandicapten staan er bij als excuustruzen om deze vorm van disciminatie te camoufleren).

Je bent duidelijk zeer verveeld met deze vorm van DISCRIMINATIE : komt het omdat de "progressieven" de bedenkers ern zijn? Voel je je op de een of andere wijze betrapt?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 10:35   #29
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik denk dat Raf enkel zal kunnen begrijpen wat je bedoelt moest er staan:

De VRT spoort hetero-jongeren en jongeren met een handicap aan om zich kandidaat te stellen voor deze opleidingsstages

Wedden dat Raf zich zal gediscrimineerd voelen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 10:36   #30
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Jouw antwoord is duidelijk doordrongen van frustratie omdat ik aantoon hoe de poco's DISCRIMINATIE tgo autochtone werkzoekenden willen plegen :
- door vacatures te plaatsen enkel op een moslimsite
- door enkel allochtone jongeren aan te spreken (misschien kan jij niet lezen, maar autochtone jongeren worden er niet in aangemoedigd. Enkel de term 'allochtoon' staat er. En de gehandicapten staan er bij als excuustruzen om deze vorm van disciminatie te camoufleren).

Je bent duidelijk zeer verveeld met deze vorm van DISCRIMINATIE : komt het omdat de "progressieven" de bedenkers ern zijn? Voel je je op de een of andere wijze betrapt?
Ik zit helemaal niet verveeld met die vorm van discriminatie, omdat er op geen enkele wijze van discriminatie sprake is. Jij toont bovendien helemaal niets aan; jij beweert vanalles, maar wanneer er gevraagd wordt om je bewering hard te maken, verval je in je gewoonlijke platitudes. Er is bijvoorbeeld allerminst aangetoond dat de VRT alleen op een moslimsite heeft geadverteerd. Dat er in een advertentie op een moslimsite de nadruk op wordt gelegd dat allochtone jongeren worden aangemoedigd om deel te nemen, is de logica zelve. Het zou behoorlijk absurd zijn om op die plaats te gaan verkondigen dat vooral autochtone jongeren worden aangemoedigd om deel te nemen, maar dat had je natuurlijk zelf ook al wel door...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 10:37   #31
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik denk dat Raf enkel zal kunnen begrijpen wat je bedoelt moest er staan:

De VRT spoort hetero-jongeren en jongeren met een handicap aan om zich kandidaat te stellen voor deze opleidingsstages

Wedden dat Raf zich zal gediscrimineerd voelen?
En dat zou in dat geval natuurlijk ook volkomen terecht zijn. Je vergelijking slaat weer eens als een tang op een varken...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 11:04   #32
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
En dat zou in dat geval natuurlijk ook volkomen terecht zijn. Je vergelijking slaat weer eens als een tang op een varken...
ha ja? dan moet je me toch eens het verschil uitleggen tussen de originele versie en mijn versie.

Er zijn nog andere mogelijkheden hoor, maar zoals ik vermoedde was bovenstaande de enige manier om het aan je verstand te brengen. Blijkbaar zou je geen enkel probleem hebben met:

De VRT spoort jongeren van vlaamse origine en jongeren met een handicap aan om zich kandidaat te stellen voor deze opleidingsstages. De VRT meent dat het deelnemen aan zulke stages een bijdrage kan zijn om meer diversiteit te verkrijgen in de mediasector.

De VRT spoort vrouwelijke jongeren en jongeren met een handicap aan om zich kandidaat te stellen voor deze opleidingsstages. De VRT meent dat het deelnemen aan zulke stages een bijdrage kan zijn om meer diversiteit te verkrijgen in de mediasector.

De VRT spoort blonde jongeren en jongeren met een handicap aan om zich kandidaat te stellen voor deze opleidingsstages. De VRT meent dat het deelnemen aan zulke stages een bijdrage kan zijn om meer diversiteit te verkrijgen in de mediasector.

etc...
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 10 maart 2007 om 11:07.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 11:24   #33
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ha ja? dan moet je me toch eens het verschil uitleggen tussen de originele versie en mijn versie.

Er zijn nog andere mogelijkheden hoor, maar zoals ik vermoedde was bovenstaande de enige manier om het aan je verstand te brengen. Blijkbaar zou je geen enkel probleem hebben met:

De VRT spoort jongeren van vlaamse origine en jongeren met een handicap aan om zich kandidaat te stellen voor deze opleidingsstages. De VRT meent dat het deelnemen aan zulke stages een bijdrage kan zijn om meer diversiteit te verkrijgen in de mediasector.

De VRT spoort vrouwelijke jongeren en jongeren met een handicap aan om zich kandidaat te stellen voor deze opleidingsstages. De VRT meent dat het deelnemen aan zulke stages een bijdrage kan zijn om meer diversiteit te verkrijgen in de mediasector.

De VRT spoort blonde jongeren en jongeren met een handicap aan om zich kandidaat te stellen voor deze opleidingsstages. De VRT meent dat het deelnemen aan zulke stages een bijdrage kan zijn om meer diversiteit te verkrijgen in de mediasector.

etc...
Het verschil is - zoals je maar al te goed weet - dat de VRT nu jongeren aanmoedigt die in het verleden geen gelijke kansen kregen. In die zin zou het tweede van je drie voorbeelden eventueel nog kunnen, afhankelijk van de concrete situatie. Het eerste en het derde voorbeeld zijn ronduit absurd, omdat er daar onmogelijk sprake kan zijn van objectieve criteria.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 11:38   #34
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Dus.... gezien de overmatige vertegenwoordiging van homosexuelen in de VRT diensten zou mijn eerste voorbeeld dus weldégelijk kunnen hé Raf?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 11:52   #35
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dus.... gezien de overmatige vertegenwoordiging van homosexuelen in de VRT diensten zou mijn eerste voorbeeld dus weldégelijk kunnen hé Raf?
Is er een "overmatige vertegenwoordiging" van homoseksuelen bij de VRT? Hoe ligt die verhouding precies?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 11:57   #36
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Is er een "overmatige vertegenwoordiging" van homoseksuelen bij de VRT? Hoe ligt die verhouding precies?
In elk geval hoger dan de "afspiegeling van de bevolking" Raf.
En ze streven toch naar een "afspiegeling van de bevolking" dacht ik hé?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 10 maart 2007 om 11:57.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 12:06   #37
Casca
Minister
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Locatie: Gent
Berichten: 3.033
Standaard

Het principe achter staatsinstellingen die positief discrimineren is om discriminatie uit de maatschappij tegen te werken, niet discriminatie in de eigen institutie, voor zover ik weet.

Not the brightest of ideas, maar het constante van de domme houden en ridiculiseren is toch ook maar ergerlijk.
__________________
"Your brother getting something nice doesn't harm you in any way"
Marge Simpson
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 12:15   #38
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In elk geval hoger dan de "afspiegeling van de bevolking" Raf.
Is dat zo? Ik herhaal mijn vraag: hoe ligt die verhouding precies?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 13:32   #39
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Is dat zo? Ik herhaal mijn vraag: hoe ligt die verhouding precies?
Geestig: nu gaat het VB beweren dat er GEEN vreemdelingen zijn...Let maar op
Indien het er inderdaad 2.000.000 zijn, zoals een paar grapjassen hier beweren (het zijn er in feite 400.000 van het "bruine" soort) gaan de VB-ers moeten toelaten dat er een enorme hoeveelheid bruin op de VRT komt.
In elk geval: nu hebben ze zich goed ge auto-poept!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 maart 2007 om 13:34.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 13:33   #40
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ja jongeske gaan speelt eventjes verder.

Hoe ligt de verhouding bij de afspiegeling van de maatschappij PRECIES????

In elk geval is de verhouding op VRT groter dan de verhouding in mijn eigen omgeving.
Goed zo?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be