Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2004, 18:44   #61
jachtwachter
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 juni 2004
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypie
as het vlaams blok dan toch criminelen wil aanpakke kunne ze beginne met bijna heel hun partij buite te smijte http://www.fdw.be/crimineel.html
Toon mij hoe je schrijft en ik zal je zeggen wie je bent! Aan zijn geschriften te zien is deze persoon absoluut zééér (sic) geloofwaardig.
jachtwachter is offline  
Oud 9 juni 2004, 21:03   #62
Vlaamse Belg
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 juni 2004
Locatie: Tongeren
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lili
Probleem hier in België is dat er geen cultuur is waar de vreemdeling zich kan aanpassen, aan wat moet hij zich aanpassen? aan cafebezoek, aan frieten eten, aan bier drinken, aan drugs, aan associaal zijn met zijn medemens, aan de stomme dialecten wat niemand verstaat???

Please zeg me eerlijk, is er cultuur in België?
Dat hij zich dan gewoon aanpast aan het dagelijkse leven in België.
Of moet hij perse in een Limburgs park op zijn knieen gaan liggen, richting Mekka? Is dat aanpassing? Zo publiekelijk? Dat kan in eigen tuin ook en hoef ik me verder niet te ergeren. Dat hoef ik in hun land niet te proberen of ze sluiten me ginds op sans pardon.
En die stomme diacleten van ons? Ik versta anders geen woord van hun brabbeltaaltje als ze achter me aan lopen in de straat en dat vind ik ook knap storend.
En wat die Fuck-you van Anke betreft: Sorry, ik moest er echt om lachen, hoor.Ik vond het goed gevonden. Ik ben ervan overtuigd dat andere partijen het Fuckyou teken allang in eigen broekszak gemaakt hebben.
Vlaamse Belg is offline  
Oud 9 juni 2004, 22:15   #63
Lili
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Dat hij zich dan gewoon aanpast aan het dagelijkse leven in België.
Of moet hij perse in een Limburgs park op zijn knieen gaan liggen, richting Mekka? Is dat aanpassing? Zo publiekelijk? Dat kan in eigen tuin ook en hoef ik me verder niet te ergeren. Dat hoef ik in hun land niet te proberen of ze sluiten me ginds op sans pardon.
En die stomme diacleten van ons? Ik versta anders geen woord van hun brabbeltaaltje als ze achter me aan lopen in de straat en dat vind ik ook knap storend.

Tis toch een vrij land zeker, ze mogen in een park gaan liggen of doen wat ze willen, onze jongeren liggen wel in het park te vrijen zonder beschaamd te zijn dat anderen hun zien get a room?
en als je in een park in hun land ligt te bidden gaan ze je niet opsluiten hoor!Enne als je geen arabisch of turks kan praten dan versta je ze ook niet he! duh, maar hier is er geen dialectenles ofzo in de taalklassen hoe moeten ze dat leren?

Amai als jij zo denkt ga je waarschijnlijk nooit op vakantie, met zo'n bekrompen gedachte ...[/quote]
Lili is offline  
Oud 10 juni 2004, 02:03   #64
URIGUNG
Vreemdeling
 
URIGUNG's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Beste Jachtwachter,

Je had kritiek op de tekst van "cypie" :
"as het vlaams blok dan toch criminelen wil aanpakke
kunne ze beginne met bijna heel hun partij buite te smijte"

Mja, kijk, uit zijn stellingname blijkt dat hij één van
de personen is die het Arabisch (moet die hoofdletter
echt ?) als volgende landstaal willen.

En uit zijn taalgebruik blijkt dat hij één van de mensen
is die daar dringend behoefte aan hebben ...

Maak je dus niet te druk ok ? We wachten rustig zondag af ...

Grtz URIGUNG
[email protected]
URIGUNG is offline  
Oud 10 juni 2004, 13:55   #65
mrsusnea
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 juni 2004
Locatie: België!
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anke Van dermeersch
Lieve mensen toch ! Het is eigelijk totaal irrelevant hoe je telt, zolang 1+1 maar 2 blijft; dan regeert het gezond verstand. Met dit gezond verstand kom je ook te de conclusie dat vreemdelingen zich dienen aan te passen en hun lot aan het onze dienen te verbinden als ze hier willen deelnemen aan onze samenleving met alle voor- en nadelen.
amai, wa voor beeld mogen die vreemdelingen van ons hebbe???
shit, stoot ge de moffen ook zo af?
mrsusnea is offline  
Oud 10 juni 2004, 17:19   #66
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsusnea
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anke Van dermeersch
Lieve mensen toch ! Het is eigelijk totaal irrelevant hoe je telt, zolang 1+1 maar 2 blijft; dan regeert het gezond verstand. Met dit gezond verstand kom je ook te de conclusie dat vreemdelingen zich dienen aan te passen en hun lot aan het onze dienen te verbinden als ze hier willen deelnemen aan onze samenleving met alle voor- en nadelen.
amai, wa voor beeld mogen die vreemdelingen van ons hebbe???
shit, stoot ge de moffen ook zo af?
Heeft U het over de MOFFEN van Eupen - Malmedy! Of bedoelt U dat niet?
fernand is offline  
Oud 11 juni 2004, 15:51   #67
mrsusnea
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 juni 2004
Locatie: België!
Berichten: 34
Standaard

Nee, ik bedoel de Hitler-aanhangers. De top van het VB is of heeft deelgenomen aan neo-nazi verenigingen/samenkomsten. Ik denk niet dat ze daartegen fuck you zeggen... Maar het zijn Duitsers, dus geen Vlamingen.

VB zegt dat het VLAAMS is. OK, je bent vlaams en je MOET er fier op zijn, maar wat ze niet zeggen is dat ze gewoon racistisch zijn, ze misbruiken Vlaanderen als een dekmantel.

Als je echt voor een Europees vlaanderen bent stem dan NVA.
mrsusnea is offline  
Oud 11 juni 2004, 15:58   #68
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsusnea
Nee, ik bedoel de Hitler-aanhangers. De top van het VB is of heeft deelgenomen aan neo-nazi verenigingen/samenkomsten. Ik denk niet dat ze daartegen fuck you zeggen... Maar het zijn Duitsers, dus geen Vlamingen.

VB zegt dat het VLAAMS is. OK, je bent vlaams en je MOET er fier op zijn, maar wat ze niet zeggen is dat ze gewoon racistisch zijn, ze misbruiken Vlaanderen als een dekmantel.

Als je echt voor een Europees vlaanderen bent stem dan NVA.
Er zijn bij het Vlaams Blok geen Hitler aanhangers. De top van het Vlaams Blok is daar veel te jo,g voor. En gebruik eens Uw verstand. Waarom zou het Vlaams Blok Hitler-aanhangers zijn. Dat is het verhaaltje dat zowel, de VolksUnie , als het Vlaams Blok hebben moeten horen.
De Nv$A is de rechte opvolger van de VolksUnie, dus dat zijn dan volgens U de Hitler-aanhangers.
Als je echt voor Vlaanderen bent, stem je Vlaams Blok. De stem Nv$A is een stem voor het belgische ACW. Leterme is de loopjongen van het ACW!
fernand is offline  
Oud 11 juni 2004, 20:29   #69
Anonymous
Partijlid
 
Geregistreerd: 24 maart 2002
Berichten: 276
Standaard

goed gezegt.

WWW.KKK.COM

klik daar maar is op.

groeten uit makakkenland(belgie)
Anonymous is offline  
Oud 11 juni 2004, 23:54   #70
Pablex
Partijlid
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Locatie: Overijse
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Belg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lili
Probleem hier in België is dat er geen cultuur is waar de vreemdeling zich kan aanpassen
Please zeg me eerlijk, is er cultuur in België?
Dat hij zich dan gewoon aanpast aan het dagelijkse leven in België.
Of moet hij perse in een Limburgs park op zijn knieen gaan liggen, richting Mekka? Is dat aanpassing? Zo publiekelijk? Dat kan in eigen tuin ook en hoef ik me verder niet te ergeren. Dat hoef ik in hun land niet te proberen of ze sluiten me ginds op sans pardon.
.
ow
ik wist ni da "de" vreemdeling op z'n knieen naar mekka ligt,en "hun land" slaagt ook op 1 land terwijl het over "de vreemdeling" in het algemeen
als da nu is geen veralgemening is..
Pablex is offline  
Oud 20 juni 2004, 17:22   #71
Jeff Buckley
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Koersel
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar Jeff Buckley
Standaard

Anke zal toch is ewa meer kome zegge als ze van haar subnaam Vreemdeling wil afgerake
__________________
geen nieuwe NSDAP
Jeff Buckley is offline  
Oud 15 februari 2005, 18:32   #72
Emitzer
Lokaal Raadslid
 
Emitzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2005
Berichten: 370
Standaard

Selfulling Prophecy, werkt altijd: of toch bij Bush, recent.

Mijn stem krijgen ze niet, dat ze zelf maar eens een vakantietje Auschwitz doen...Vind die speech van Vermeersch zelf maar een "heel ongeloofwaardige belofte"...Van standaard naar dialect en omgekeerd en terug, mindeljalige climinelen Ge ziet dat het een miss is ej , . We zullen haar apologizen, maar Auschwitzaanbod blijft.
__________________
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT]

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]



http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline  
Oud 15 februari 2005, 18:50   #73
Emitzer
Lokaal Raadslid
 
Emitzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2005
Berichten: 370
Standaard

Ach tis niet omdat ze blond is dat...

Ze probeert ten minste te tellen...al was het maar tot drie.
__________________
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT]

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]



http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be