Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 augustus 2012, 19:52   #81
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
Ik heb een gulden roede!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Samen met Superstaaf moet dat daar een gezellig boel zijn
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 08:58   #82
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik vraag me altijd af of het nu makkelijk of moeilijk is om kinderen te verwekken. Men leest en hoort daar dikwijls de meest tegenstrijdige informatie rond. Sommigen zeggen dat je gemiddeld dagen en weken en zelfs maanden moet liggen zwoegen. Anderen zeggen dat het van bij de eerste druppel al raak was. Is er daar een soort gemiddelde of een soort algemene wijsheid op te plakken?

Ik zou het niet kunnen zeggen, want ik bedrijf dagelijks of meer de liefde, en ineens waren ze dan zwanger.

Maar jij, Marie, jij herinnert je precies nog dat éne schot in de roos toen je op de keukenvloer lag. Of was dat een periode dat je het altijd op die vloer deed? Aan 't verhuizen ofzo, toen?
Vrouwen waren volgens mij vroeger vruchtbaarder omdat ze niet eerst jarenlang aan de pil waren voor ze met kinderen begonnen waardoor de hormonenhuishouding toch niet meer zo natuurlijk werkt.
Ik werd ontmaagd op de keukenvloer Mijn ouders waren niet thuis, het gebeurde niet dikwijls dat ik met mijn ex alleen kon zijn en de volgende keer dat we het deden was toch weer een week of twee later. Dus de eerste keer was een schot in de roos Gevolg : haastig huwelijk en lang gezicht van mijn vader.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 09:02   #83
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Was dat dan niet koud, zo op de keukenvloer?
Anderzijds: de mijne hebben allemaal ook dezelfde vader. En hij leek mij bij elke 'daad' wel hetzelfde gebouwd. Ah ja, als vrouw kijkt ge daar toch naar eh! Allee, ik toch. Al decennia lang, en het blijft er net hetzelfde uitzien.
't Was een stenen vloer, nu ligt er een soort linoleum op en echt comfortabel was die niet, nee. Het voordeel was wel dat de bloeddruppeltjes gemakkelijk op te kuisen waren wat in een bed of een zetelstoel voor problemen had kunnen zorgen. Niet dat ik daar op dat ogenblik aan dacht natuurlijk. Pas toen ik dat bloed zag, had ik zoiets van : oef, wat een chance dat we niet in het salon zaten
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 09:08   #84
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Vééééééééééééééééééél oefenen.......
Ik denk dat het de mentaliteit is. De natuur laat zich niet bevelen.
Alles wordt gepland : eerst samenwonen (of trouwen), dan een huis bouwen, zorgen dat we allebei een auto hebben, nog eens een paar mooie reizen maken ... we hebben alles gehad? Ja? Okay, dan gaan we nu voor een boeleke zorgen!
Ja, net of dat boeleke op de juiste dag kan besteld worden als een auto. De levering wordt door de dokters tegenwoordig vooruit geregeld, de bestelling is een andere zaak
Vroeger waren mensen eerder bezig met hoe ze konden vermijden om kinderen te krijgen - en de kansen om dat te vermijden waren heel klein - nu zeggen ze op een gegeven dag : nu gaan we een kind maken - en de kans dat dat kindje op die dag gemaakt kan worden is ook heel klein.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 12:30   #85
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Ik heb al eens een kind verwekt met één schot. En ik kan dat hard bewijzen.

Dat moet toch een ongelofelijke chance genoemd worden, want er was niks gepland, en ik wist niks van haar datums enzo.

Sommige vrouwen zijn blijkbaar zo vruchtbaar als... tja, als wat eigenlijk.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 13:15   #86
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik heb al eens een kind verwekt met één schot. En ik kan dat hard bewijzen.

Dat moet toch een ongelofelijke chance genoemd worden, want er was niks gepland, en ik wist niks van haar datums enzo.

Sommige vrouwen zijn blijkbaar zo vruchtbaar als... tja, als wat eigenlijk.
tututututut, als dat schot gelost werd enkele dagen voor of enkele dagen na haar vruchtbaarste dag, dan kon ze ook zwanger geraken. Dat schot moet niet gelost worden precies op die dag...... Dus die chance wordt al wat minder chance, niet ? Aan de andere kant, niet ieder schot leidt automatisch tot een voltreffer, dus die chance wordt dan al wat minder minder chance....
Conclusie : 't leven is een roulettespel.....
(en hou dat hard bewijs maar bij je, eikes)
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 13:38   #87
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
tututututut, als dat schot gelost werd enkele dagen voor of enkele dagen na haar vruchtbaarste dag, dan kon ze ook zwanger geraken. Dat schot moet niet gelost worden precies op die dag......
Wie zegt er trouwens dat HIJ dat schot gelost heeft ?
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 14:10   #88
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Wie zegt er trouwens dat HIJ dat schot gelost heeft ?
Welnu, dat is juist wat ik zwart op wit kan bewijzen.

46% van alle kinderen zijn vandaag buitenechtelijke kids (uit een ongehuwde moeder). Men schat dat daarnaast zowat 10% van alle kinderen bastaarden zijn (mama zegt dat ik van papa ben, maar eigenlijk kom ik uit een andere piemel).

Dus kijk zelf ook maar eens na zou ik zeggen. Ik heb alvast 100% zekerheid dat het om mijnen baby gaat.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 23:17   #89
Beleepok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 781
Standaard

Beleepok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be