Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2012, 12:30   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard Lijst van miljardairs die dit forum bezoeken

Ik heb er al eentje ontdekt:

Perzik. Verdedigt het feit dat miljardairs triljarden mogen verbergen in belastingsparadijzen.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 23:44   #2
Beleepok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 781
Standaard

triljardairs

triljardair zal ik zijn zodra ik mn deel krijg van deze lijst films
http://www.hln.be/hln/nl/945/Film/ar...rseizoen.dhtml
Beleepok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 00:39   #3
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.269
Standaard

Binnenkort hyperinflatie, dan zijn we allemaal miljardairs.

Tralalala.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 05:38   #4
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Binnenkort hyperinflatie, dan zijn we allemaal miljardairs.

Tralalala.
Betalen we allemaal in Zaïre.... Nu ja, uitgedrukt in 0,0000000001 euro zijn we allemaal miljardairs he.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 3 september 2012 om 05:39.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 08:16   #5
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde
 
pixelpower's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2010
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik heb er al eentje ontdekt:

Perzik. Verdedigt het feit dat miljardairs triljarden mogen verbergen in belastingsparadijzen.
Allee, zet er mijn dan ook maar bij, want ik verdedig dat ook.
Best leuk. Heb altijd miljardair willen zijn.
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 11:32   #6
Havana
Europees Commissaris
 
Havana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2006
Berichten: 6.810
Standaard

Ik hou wel van onzinnige lijstjes.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 11:33   #7
Beleepok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 781
Standaard

biljoeneir
Beleepok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2012, 17:28   #8
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik heb er al eentje ontdekt:

Perzik. Verdedigt het feit dat miljardairs triljarden mogen verbergen in belastingsparadijzen.
So ?

Er zijn wel communisten die miljarden stelen...
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 15:22   #9
Beleepok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 781
Standaard

"Een slag apart", hoor je vaak in de volksmond over de rijken der Aarde. Ze blijken alvast erg ánders te redeneren dan de gemiddelde sterveling. Steve Siebold schreef er een boek over: 'How Rich People Think'. Business Insider en news.com.au geven vijftien inzichten in het gedrag van de gefortuneerde medemens.
1. Egoïsme is een deugd
De gemiddelde mens vindt het hoogstaand de wereld te willen redden en zich het lot van de medemens aan te trekken. Daarom zijn ze ook arm. Rijken hangen het principe van het zuurstofmasker in het vliegtuig aan: bedien eerst jezelf anders kán je anderen niet helpen.

2. Actie
Een rijke persoon zal niet in de rij gaan staan om op de lotto te spelen (ook niet vóór ze rijk werden). Gemiddelde mensen wachten altijd op iemand anders om hen rijk te maken: de Lotto, de regering, een vriend of een levenspartner. Maar dat houdt hen enkel arm. Rijken ondernemen actie en willen problemen oplossen.

3. Specifieke kennis
Gemiddelde mensen denken dat de weg naar rijkdom via diploma's en studies gaat. Rijke mensen zijn meestal rijk omdat ze een specifieke kennis die ze opdeden in geld kunnen omzetten.
Beleepok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 15:23   #10
Beleepok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 781
Standaard

4. Toekomst
De rijken kijken vaak naar de toekomst: ze stellen zich doelen en schatten in wat er op hen afkomt. De 'gemiddelden' mijmeren maar over het verleden wat hen vaak belet vooruit te komen omdat ze ongelukkig of depri zijn.

5. Geen emoties
Gewone en goed opgeleide mensen trappen vaak in de val van de emoties. Zij kijken emotioneel naar geld en streven enkel een comfortabel pensioen na. Rijken benaderen geld logischer: voor hen is het een middel dat kansen en mogelijkheden schept.

6. Passie
Rijken volgen hun passie. Zij slagen erin zich te laten betalen voor iets wat ze dolgraag doen. De gemiddelde mens verdient geld met iets dat hij of zij niet graag doet.

7. Hoog mikken
Rijke mensen mikken hoog en volgen hun dromen. Gewone mensen stellen zich lage verwachtingen voorop om ontgoochelingen te vermijden.

8. Iemand ZIJN
Gemiddelde mensen denken iets te moeten DOEN om rijk te worden en focussen op onmiddellijk resultaat. Rijke mensen willen zichzelf constant verbeteren en leren van hun succes en hun mislukkingen. Je moet iemand ZIJN.

9. Andermans geld
Rijken hebben geen probleem om het geld van anderen te gebruiken terwijl gemiddelde mensen geloven dat ze met hun eigen geld rijk moeten worden.

10. Onder hun stand
Gemiddelde mensen leven vaak boven hun stand. Rijken willen rijk worden om het zich te kunnen permitteren beneden hun middelen te leven.

11. Doorgeven aan kids
Gewone mensen leren hun kinderen hoe ze moeten overleven terwijl de rijken hun kids al vroeg aanleren hoe ze zelf rijk kunnen worden.

12. Geen stress
Geld zorgt niet voor stress bij de rijken. Bij de gemiddelden wél. Rijken beseffen dat geld de meeste problemen kan oplossen, zodat ze weer meer geld verdienen. Voor de gemiddelde mens is geld een constante strijd en een noodzakelijk kwaad waarmee ze moeten leren leven.

13. Bijscholing vs entertainment
Gemiddelde mensen lezen romans, tabloids en zoeken entertainment op, eerder dan zich constant bij te scholen na school. Bij rijken is het omgekeerd.

14. Gelijkgezinden
Rijken omringen zich met gelijkgezinden en houden zich ver van de kommer en kwel van het plebs. Gemiddelde mensen vinden rijken snobs en stellen zich negatief op tegen de superrijken.

15. Poen scheppen
De gemiddelde mens denkt aan sparen en mist kansen door spaarzaam te willen leven. De rijken focussen op de 'big picture' en op poen scheppen.

Lees ook
Beleepok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 21:06   #11
Beleepok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 781
Standaard

‘Het Vaticaan heeft enorme investeringen, in samenwerking met de Rothschilds uit Groot Brittannië, Frankrijk en Amerika, met de ‘Hambros Bank’, met ‘Credit Suisse’ in London en Zurich. En in de VS heeft het Vaticaan enorme inversteringen in de Morgan Bank, de Chase-Manhattan Bank, de First National Bank of New York, de ‘Bankers Trust Company’, onder andere.. Het Vaticaan heeft miljarden aan aandelen in de grootste en meest machtige bedrijven zoals Gulf Oil, Shell, General Motors, Bethlehem Steel, General Electric, IBM, TWA en etc.’ (…)

“Om je een idée te geven van het enorme kapitaal aan onroerend goed dat onder de vleugels van de Katholieke Kerk wordt beheerd en in de jaarlijkse aankoop ervan., hier een opmerking van een van de leden van de ‘New York Catholic Conference’, namelijk dat ‘deze kerk waarschijnlijk aan de top van de ranglijst van onroerend goedbezitters, alleen wordt voorgegaan door de overheid van de United States Nog een statement van een Katholieke priester, die landelijk in de organisatie opereert: “De Katholieke Kerk moet vast het grootste bedrijf zijn in de VS. We hebben namelijk vestigingen in elke buurt van elke stad. Onze bezittingen en ons onroerend goed-portefeuille zullen ongetwijfeld groter zijn van die van ESSO, AT&T en US-Steel tezamen! En onze lijst van huurdersbetalingen zal waarschijnlijk alleen worden overtroffen door de overheid van de VS…”
Beleepok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 20:16   #12
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Als ik de criteria lees, had ik allang rijk moeten zijn. Bewijst dus alleen dat het nonsens zijn
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 20:27   #13
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.722
Standaard

Rijkdom is een state of mind.
Mensen die hun leven lang geld najagen zullen nooit gelukkig worden. Hoe meer ze hebben, hoe meer angst ze zullen hebben alles te verliezen.
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 22:49   #14
Aligator
Minister
 
Aligator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Locatie: moeras
Berichten: 3.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beleepok Bekijk bericht
triljardairs

triljardair zal ik zijn zodra ik mn deel krijg van deze lijst films
http://www.hln.be/hln/nl/945/Film/ar...rseizoen.dhtml
Ik ben al eens miljonair geweest...In Italië, voor de invoer van de euro.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 23:44   #15
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.722
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Ik ben al eens miljonair geweest...In Italië, voor de invoer van de euro.
Ik ben eurocentmiljonair

Ik heb trouwens nooit begrepen waarom valutas werken met bedragen achter de komma, dat rekent enkel maar moeilijk.
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 08:28   #16
Vito
Europees Commissaris
 
Vito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juli 2010
Berichten: 6.423
Standaard

Ik zou ook op uw lijst willen, maar ik kan niet
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be