Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juli 2012, 20:44   #41
Komerad
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 maart 2012
Berichten: 84
Standaard

Justin Bieber van den aldi :

http://www.youtube.com/watch?v=edPi_L1bp3U

Zo dwing je wel respect af natuurlijk
Komerad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 20:47   #42
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Komerad Bekijk bericht
Justin Bieber van den aldi :

http://www.youtube.com/watch?v=edPi_L1bp3U

Zo dwing je wel respect af natuurlijk
Flauw.

Ian Thomas en zijn bakvismuziek kan mij vierkant gestolen worden, maar met dat soort flauwe aanvallen krijgt hij wel een sympathie-puntje van mij. En die geef ik niet zo maar.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 20:48   #43
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik zou er eentje graag placeren in de zelfvoldane tronie van Kanye West.
Volgens mij wil de traditie dat je naar negers geen tomaten of eieren, maar bananen gooit. Juist is juist.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 20:52   #44
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Volgens mij wil de traditie dat je naar negers geen tomaten of eieren, maar bananen gooit. Juist is juist.
Dat is maar flauw, allee, dat blijft niet plakken enzo... Zorgen dat die goed rijp zijn en eerst pellen dan. Dan nog is het niet echt aerodynamisch om te gooien.

Een watermeloen, dat is nog eens een projectiel. Maar opnieuw, dat blijft niet plakken.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 20:54   #45
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Als je een hekel hebt aan de muziek of de zanger, hoor je niet thuis in het publiek.

En als je om de één of andere reden toch in het publiek staat, probeer het geheel wat te relativeren of verlaat het optreden, zo simpel is het.
We mogen toch nog lachen?

Je klinkt alsof eieren smijten naar Justin verboden is. Zeg dan gewoon dat je er verliefd op bent he.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 20:57   #46
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

Ik heb een dubbel gevoel hierbij.

Hij is een overgepromote, incompetente blaaskaak met een belachelijke kledingsstijl die de naam "zanger" of "muzikant" langs geen kanten verdient. Hij is een product van zijn stiefpapa die op zoek is naar faam via zijn kind.

Maar om er tomaten ene te gooien, ik weet het niet.

Zou hij echter zingen als deze wanna-be, dan smeet ik niet alleen tomaten maar zelfs andere mensen naar het podium, intussen headbangend. METAL!

http://www.youtube.com/watch?v=AxBPfzAwHEE
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.

Laatst gewijzigd door Schelfie : 17 juli 2012 om 20:58.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 20:58   #47
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
We mogen toch nog lachen?

Je klinkt alsof eieren smijten naar Justin verboden is. Zeg dan gewoon dat je er verliefd op bent he.
Ja je bent heel stoer, vanuit de grote massa eieren gooien naar iemand die amper 15 jaar is.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 20:59   #48
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ja je bent heel stoer, vanuit de grote massa eieren gooien naar iemand die amper 15 jaar is.
ik vind dat hij - als hedendaagse Eduard Wally, al blij mag zijn dat het geen bakstenen zijn.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:06   #49
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ja je bent heel stoer, vanuit de grote massa eieren gooien naar iemand die amper 15 jaar is.
Het feit alleen dat hij 15 jaar is vind ik een schande. Hij moet niet kwelen (letterlijk! Die gast kan geen bal zingen) op een podium...
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:09   #50
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Flauw.

Ian Thomas en zijn bakvismuziek kan mij vierkant gestolen worden, maar met dat soort flauwe aanvallen krijgt hij wel een sympathie-puntje van mij. En die geef ik niet zo maar.
Awel: 2
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:12   #51
Vito
Europees Commissaris
 
Vito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juli 2010
Berichten: 6.423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Op het muzikale vlak hoef ik niets te weten van die Ian Thomas. Voor degenen die niet weten wie hij is, is hij een Vlaamse tieneridool vooral populair bij tienermeisjes. "De Vlaamse Justin Bieber", laat maar zeggen. Zijn stiefvader kent u misschien beter : Chris Van Tongelen (een van de leden van De Romeo's).
Waarom dan "steun" voor hem hebben? Omdat ik het schandalig vind dat mensen hem met tomaten, eieren,enz......... tijdens een festival - Pennenzakkenrock in dit geval - bekogelen. Zelfs voor de slechtste artiest ter wereld zou ik niet willen dat zoiets gebeurt. Dat zoiets gebeurt is nog een keer een duidelijk bewijs dat de wereld slecht draait.
http://jim.be/ian-thomas-bekogeld-op-podium
Akkoord, tenzij voor Eddy Wally.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:13   #52
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Als er een overgepromote idioot daar staat te zingen, en blijkt dat hij zonder autotune en geluidsverwerking de zangstem heeft van een pelikaan, ja, dan begrijp ik het publiek wel. Het is een scherp signaal, eentje dat duidt op het feit dat in tegenstelling tot Amerika, waar de grootste pulp en talentloosheid door promotie tot ster kan worden geslagen, de Vlaamse jeugd nog enig gevoel voor smaak en stijl heeft, en het niet gaat dulden dat schaamteloos gepromote idooltjes hier geld proberen te slaan.


Waarom hij steun verdient, los van mijn mening erover, is mij een raadsel. Ik ken tientallen mensen die echt steun behoeven, en het niet krijgen. Iemand die hopen geld graait door goed uit te zien op het podium behoeft geen steun als hij voor zijn talentloosheid groenten op zijn bakkes krijgt.
Niet dat ik veel van de zaak afweet, laat staan dat ik wist wie Ian Thomas was daarnet tot ik hier klikte en wat ik van zijn 'kwaliteiten' zou weten, maar ik zou nu niet zo direct de aanvallers zo prijzen als personen met stijl en smaak voor muziek.
Ik denk dat het veel simpeler is: Ian Thomas, die heel goed gelijkt op Justin Bieber zal ook wel tal van vrouwelijke fans hebben, zijnde een hele bende bakvissen. Het mannelijk geslacht van die leeftijd zal dan wel meer dan redenen hebben om jaloers te zijn op die Ian. En in hun stompzinnigheid kanaliseren ze hun jaloezie en frustratie's op die manier.

Dus volgens mij: domme jaloezie, lijkt me nog het meest aanneembaar.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:18   #53
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Niet dat ik veel van de zaak afweet, laat staan dat ik wist wie Ian Thomas was daarnet tot ik hier klikte en wat ik van zijn 'kwaliteiten' zou weten, maar ik zou nu niet zo direct de aanvallers zo prijzen als personen met stijl en smaak voor muziek.
Ik denk dat het veel simpeler is: Ian Thomas, die heel goed gelijkt op Justin Bieber zal ook wel tal van vrouwelijke fans hebben, zijnde een hele bende bakvissen. Het mannelijk geslacht van die leeftijd zal dan wel meer dan redenen hebben om jaloers te zijn op die Ian. En in hun stompzinnigheid kanaliseren ze hun jaloezie en frustratie's op die manier.

Dus volgens mij: domme jaloezie, lijkt me nog het meest aanneembaar.
MaGNi! Wat is er met je avatar gebeurd?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:20   #54
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Laat die jongen met rust en gun hem zijn moment van faam. Dat kan en zal rap weer verdwijnen en hoe blijft die dan achter? Wat kan zo'n jongen er aan doen dat hij geschikt bevonden wordt voor die rol? Ik gun hem dat van harte, ook al kan zijn muziek mij niet bekoren en niks schelen.

Ik zie het al voor me als iedereen met dingen zou gaan gooien naar artiesten (of hoe je sommigen op een podium ook wil noemen). Leuk, zeg. Mijn vraag zou zijn: ga je daarvoor naar een optreden of festival?

Helemaal juist.

Anderzijds hebben ook zijn ouders een deel verantwoordelijkheid, want op die manier stellen ze hun zoon extra bloot voor de harde wereld. En de vraag is dat een 15-jarige daar wel bestendig tegen is.

Maar och God, hij is nog maar 15? De volwassenen die het toejuichen dat hij belachelijk gemaakt wordt, zijn zelf eigenlijk niet zo volwassen.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:22   #55
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
MaGNi! Wat is er met je avatar gebeurd?
Mijn Idool werd constant vernedert. Eindelijk besefte ik dat ik mijn Idool op een héél kwetsbare manier opstelde. En dat verdient Zij niet.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:24   #56
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Mijn eerste popconcert bij The Kinks in Utrecht als 12-jarige.
Er zijn dan ook zo’n 30.000 festivalgangers op dit concert afgekomen. Met het organiseren van popconcerten blijkt men dan nog weinig ervaring te hebben. De organisatie heeft klapstoelen neergezet voor het publiek. De combinatie van oratie door PvdA coryfeeën (o.m. Joop den Uyl) en optredens van mindere goden aan artiesten (Karin Kent met ‘Dans je de hele nacht met mij’) wekt ongeduld op bij de festivalbezoekers. Wij willen geen karin Kent of PvdA, wij willen The Kinks.


Er staan foto's op internet daarvan:





The Motions waren er ook.


Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 17 juli 2012 om 21:26.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:28   #57
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=159245
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:31   #58
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Aan diegenen die het OK vinden om iemand met tomaten, eieren of wat dan ook te bekogelen:vergeet niet dat die Ian pas 15j is.
Hoe stoer om als volwassene zulk gedrag goed te praten, amai.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:31   #59
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Relevantie ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 21:34   #60
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Voortaan dus van dat kippengaas voor het podium spannen als dat manneke nog eens optreedt, net zoals in die scene van de Blues Brothers.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be