Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 december 2021, 16:33   #41
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Ja Ridderke
jij hebt 1000000000000000 procent gelijk maar hoe wil je dit REALISEREN?"??

hier een poging van mij ok, gewaagde tekst, ik maak er komende weken werk van om dit in boekvorm uitgebreid te onderzoeken ok. Join the Army.


ik bekijk het meer Technocratisch en Hindoe Fundamentalistisch. best complex maar mijn Kat, Wieroe denkt ook mee en hij is simpeler.



-----------------------------

http://www.dewanand.com/wfor1426.htm



Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact
Kritisch Podium Dewanand
Suriname
Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

Offeraars Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand Doerga)
Offercode WFOR1426
Offerdatum maandag 18 mei 2020

Inhoudsopgave
=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
=====>> [wfor1426: M12] Verzoek leden Forum voor Democratie om mee te denken en te reageren
=====>> [wfor1426: M13] Messenger bericht aan postmoderne neonazi uit Duitsland
=====>> [wfor1426: M14] 40 jaar militaire Afro/ Bouta apartheids dictatuur in Suriname
=====>> [wfor1426: M15] NDP wint omdat meerderheid Surikoelie meiden op de lekkerste NDP negerlullen stemmen
=====>> [wfor1426: M16] Discriminatie is je eigen schuld Surizwartjes, slechte karma haha haha
=====>> [wfor1426: M17-M20] FVD en PVV zijn verplicht om extreem rechtse, en Postmoderne NEONAZI idealen na te streven
=====>> [wfor1426: M21] Persbericht: Herkolonisatie Suriname evt. i.s.m. Forum voor Democratie en Partij voor de Vrijheid
=====>> [wfor1426: M22] Disclaimer Dewanand

<> <> <> BEGIN [wfor1426: M01] - [wfor1426: M22] <> <> <>

=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
Hierbij een beknopte analyse om nuchter, op z'n oer-Hollands te onderzoeken of het niet gewoon slimmer en intelligenter is om Suriname nu meteen op moderne, humane en beschaafde wijze te laten herkoloniseren door het superieure blank/ Westers, Arisch Arctische Nederland? Een brede maatschappelijke discussie hierover is nu hard nodig, met name de hele ruim 45.000 KAASkoppige aanhang van het Forum voor Democratie (FVD) wordt hierbij van harte uitgenodigd om ongecensureerd hen mening te geven op de centrale discussie pagina van onze wordpress blog, link:
(Eerste posting heeft moderatie door systeem, maar daarna kan je vrij posten, elke mening is waardevol)
https://dewanandblog.wordpress.com/2...democratie-fvd

=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
Hier volgen nu heel beknopt tien mogelijke voordelen van de herkolonisatie van Suriname door superieur blank/ Arisch Nederland:

[wfor1426: M02] V1) Einde van 40 jarige Afro dictatuur van de schijndemocratische Junta van Delano Desi Bouterse, met enig wapengekletter van paar uurtjes, i.s.m. 10.000 Indiase para troepen, die dan permanent in Suriname gestationeerd worden, met ontbinding van de hele bouta padvindersclub.

[wfor1426: M03] V2) Na inlijving van Suriname als een overzeese provincie van Het Koninkrijk Der Nederlanden begint een frisse Euro economie herstart met permanente politieke en economische stabiliteit.

[wfor1426: M04] V3) Hele Blank/ Arisch Nederlandse bedrijfsleven kan kansen pakken in Suriname en volop produceren en het regionaal exporteren, oa naar de lokale giganten USA, Canada, Brazilië, Venezuela enz, binnen een straal van 5000 kilometers.

[wfor1426: M05] V4) Hervatting kontraktarbeid in Suriname met paar miljoen permanente Indiase immigranten in modern jasje, met welvaartsvaste CAO, WAO, Zorg, AOW, Pensioen, en alle gemakken van een moderne westerse produktie natie. Produktie technisch is dit nu heel simpel, en de investeringen zijn altijd rendabel omdat de industriële produktie kosten van 100 % GROENE, Schone landbouw, veeteelt en visserij sectoren in Suriname vele malen lager zijn dan in het koude, barre, stormachtige Nederland.

[wfor1426: M06] V5) Massa remigratie van alle ongelukkige Surizwarten uit Nederland, terug naar hun Switie Sranang is dan een mooie optie, en zo kan dan ism Forum voor Democratie, Partij voor de Vrijheid ea extreem rechtse segmenten, een professionele, geniale en 100 % vreedzame etnische zuivering van Arisch Nederland gerealiseerd worden, binnen ruwweg 14,1888 jaar, feitelijk zonder enige kosten, en met een WIN/WIN netto saldo voor de Hollandse Übermenschen en Untermenschen, wat technisch gezien echt haalbaar is, vanuit het oogpunt van mij als (69%Wb-Ir) TU-Delft. Techneuten weten dat nu alles kan vanuit zuiver technocratisch oogpunt.

[wfor1426: M07] V6) De harde Afterschock van de Corona crisis, minstens drie jaar lang volgens deskundigen, kan zo aanzienlijk verzacht worden voor heel Nederland, omdat er een produktie en investerings gebied bijkomt dat zevenmaal groter is dan Nederland en schatrijk is qua natuurlijke hulpbronnen, heerlijk tropisch en echt paradijselijk. Dit voordeel telt nu honderdvoudig omdat de Corona crisis nu al de rassenhaat flink heeft versterkt. De verbittering heeft al toegeslagen en er dreigt nu echt een hongersnood, en forse prijsverhoging, omdat de oogsten verminderden door een tekort aan oogstseizoen migranten.

[wfor1426: M08] V7) Nederland is nu al overbevolkt en dit leidde dus tot een hopeloze stikstof crisis, dus in theorie kunnen 7 miljoen mensen, voornamelijk de niet westerlingen en niet blanken, alle mixen en onzuivere ariërs tot de zevende graad gewoon permanent migreren naar Suriname en daar dan hun tropische welvaarts paradijsje bouwen en heerlijk genieten elke dag. Heel veel gekleurde Nederlanders, Afrolanders, Hindoelanders, MIXlanders zijn in het harde, koude, kille Nederlandse KUT klimaat vaak toch doodongelukkig en lijden elk jaar aan pijnlijke winterdepressies, eenzaamheid, chronische discriminatie STRESS en vitamine D tekorten. Te veel zijn nu psychiatrische patiënten of zitten te vaak ziek thuis, of echt levenslang zielig en kansloos in ABW, WAO, Wajong of UWV. Dit zielige multiculturele drama moet nu toch opgelost worden, omdat de Corona Afterschock nu echt tot jarenlange maatschappelijke ontwrichting zal leiden, met aanzienlijke omzet, winst en produktie verliezen, met hogere kosten voor alle bedrijven en ondernemers.

[wfor1426: M09] V8) Suriname kan met een beetje hi tech, en slimme, schone, 100 % Groene technieken binnen vijf jaar omgebouwd worden tot een industriële voedsel produktie HUB, incl. grootschalige bloementeelt, bamboe vezel produktie HUB, natuursteen exporteur, duurzaam verrijkt en voorbewerkte hout exporteur, regionale slimme toerisme centrum, enz. De mogelijkheden zijn onbeperkt in feite, en met tien miljoen sterke, hardwerkende, kersverse kontraktarbeiders uit India in dienst onder produktie commando/ management/ overhead van de superieure (halfgoddelijke) blank/ Arische Nederlanders kunnen er letterlijk honderden miljarden euro's verdiend worden door laatstgenoemden. Slimme robotisering als extraatje kan de 100 % schone, groene, biologische produktie kosten nog verder omlaag drukken.

[wfor1426: M10] V9) Helaas veroorzaken de Surizwarten, incl. alle surikoelies nu al 45 jaar overlast in het blanke Nederland, met name hun hele hinderlijke Anti Zwarte Piet gejammer, en hun horde van werkweigeraars, onderontwikkelden, gedesintegreerden, asocialen, fraudeurs, profiteurs, zwarte ghetto zelfisolationisten en vandalisten is nu een grote economische verliespost en de Corona Afterschock zal hen allemaal nu extra PIJN doen. Dus na herkolonisatie van Suriname kunnen zij allemaal netjes, geheel vrijwillig remigreren, met behoud van een levenslange basisloon garantie en volledige, echt 100 % AOW rechten, met terugwerkende kracht, omdat dit dan betaalbaar zal worden in het nieuwe, welvarende Suriname als hi tech, industriële voedsel produktie HUB.

[wfor1426: M11] V10) Vermindering van het aantal inwoners van Nederland tot minder dan tien miljoen zal onmiddellijk vele problemen permanent oplossen o.a.: stikstof emissies, verkeers files, milieu vervuiling en vernietiging ervan, verdere verstedelijking tot dode betonnen jungles, overvolle treinen, massa import, warmte produktie probleem, waterzuiverings crisis, CO2 emissies, energie transitie probleem, overbewoning, hoge zorg kosten, hoge bijstand kosten, dure werklozen door Corona Afterschock, enz. enz.


=====>> [wfor1426: M12] Verzoek leden Forum voor Democratie om mee te denken en te reageren
Hierbij worden alle leden van het Forum voor Democratie beleefd en dringend verzocht om dit Moderne Herkolonisatie toekomstdroomplan voor Suriname te bestuderen, online reageren kan op onze eigen, ongecensureerde wordpress blog reactie pagina's, onafhankelijk van de robotisch gecensureerde facebook platformen. Langere teksten en anonieme bijdragen kunnen kosteloos gepubliceerd worden op het Kritisch Podium Dewanand, gewoon mailen in body email. Wij, Waldo & Wieroe zijn nu al twee jaar lid van het Forum voor Democratie, en helaas in november 2017 geroyeerd door Partij voor de Dieren, omdat die ontdekten dat wij dierlijk zijn en niet menselijk, wat toch discriminerend is, want het is een partij voor Nederlandse dieren.





http://www.dewanand.com/wfor1426.htm
------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2021, 13:24   #42
ridderke
Schepen
 
ridderke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2004
Locatie: Ergens ten lande
Berichten: 494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ridderke! Ik heb de oplossing! Fantaseer een ultralinkse veganistische Duitse ANTIFA afdeling en wordt daar secretaris/schatmeester!

NVDR een daadwerkelijke actie van Ridderke in één van zijn vorige levens. Ridderkes palmares zwalpt al jaren van extreem links naar rechts en omgekeerd.

Wat mij betreft, Ridderke, ben je volkomen onbetrouwbaar en enkel uit op zelfverheerlijking door virtue signaling...
Maar dat heb ik je in het verleden ook al gezegd nietwaar? Meermaals zelfs...
Dat is allemaal larie, die ze ooit in nazikringen uitvonden over me en dat weet je en het VB ook, klik gewoon mijn naam in Erik De Ridder op Google, en ben zelfs niet bekend op de duitse Google, enfin en vegan, ik die zoveel vlees eet? Ben in mijn leven nooit extreem links geweest ben enkel eens een paar keer naar de discussies gaan luisteren bij LSP Mechelen, maar zeker nooit lid geweest, vraag anders eens mijn palmares bij Geert Cool, haha!!!! En trouwens NLK is niet rechts of links, maar realist, al moet je als realist wel telkens rechts gelijk geven!
__________________
Met het Nationaal-Libertarisch Kompas zetten we de Vlaming op een vrijheidsgezind spoor en verbinden we het libertarische gedachtegoed met het Vlaamsgezinde.
ridderke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2021, 22:04   #43
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
We overschatten het aantal moslims in België

Becijferd geeft dat 7,6 % voor België. Het aantal wordt dus grof overschat. Hoe zou dat toch komen?
Op Wikipedia zie je dat 7,6% een schatting is uit 2016. We zijn nu 5 jaar verder
en wie in onze steden en gemeenten op straat eens rondkijkt kan niet anders dan concluderen dat dit cijfer ondertussen moet bijgesteld worden. Overigens is op 20 jaar tijd de Belgische bevolking met ongeveer 1,5 miljoen mensen aangegroeid. Als je weet dat het geboortecijfer bij autochtone vrouwen de bevolking eerder doet krimpen ...
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2021, 00:50   #44
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
- Oekraïne, misserie met ooit ingeweken Russen die nu er alles aan doen om Poetin voor hun kar te spannen. = oorlog de Krim, oorlog dreiging en Oekraïne binnenlandse rebellie met verjagen van de oorspronkelijke bewoners....droppen van Russische huurlingen die zich innestelen tot ......

-misserie met ooit ingeweken Russen in oud Oostblok landen die nu er alles aan doen om Poetin voor hun kar te spannen. = oorlog en op ander plaats oorlog dreiging en sabotage met binnenlandse rebellie met verjagen van de oorspronkelijke bewoners waarbij Rusland systematisch de landsgrenzen verlegt de landbouwers, herders plots hun prive gronden kwijt zijn of hun woning plots op Russische bodem staat!!!....droppen van Russische huurlingen die zich innestelen tot ......

- alle landen met .....stan, miserie door Turken die er tijdens het Ottomaanse rijk zijn gaan wonen en die die nu er alles aan doen om Erdogan voor hun kar te spannen. oorlog Armenië en binnenlandse rebellie en sabotage met verjagen van de oorspronkelijke bewoners....droppen van Turkse huurlingen die zich innestelen tot ......

Ze komen er wonen en nadien willen ze de macht overnemen en vooral behouden, hun wetten, regels en leefwijze word de regel via zware repressie !!!!! Gans de geschiedenis wereld wijd zo geweest!!!!!!

Erdogan en zijn geloof groep via moskee + de strijdgroep grijze wolven moeien zich hier ook al !!!! nestelen zich in de politiek op aandringen van Erdogan.....Turkse huurlingen, internet trollen die zich innestelen tot ......

- Marokko. hoeveel eigendom hier zijn al bezit van de Marokkaanse charia banken en via moslim regel dus Marokkaans grondgebied!!!!Hoeveel macht word al bv in Brussel doorgedrukt door de Marokkaanse geloof groep....om hun wetten en normen hier regel te maken om onze rechtbanken enz. te beïnvloeden onze wetten en regels los te laten.. Wat gelijkstaat aan het lossen van onze levenswijze!

ja joh epicurist_dirk;9852186]- Oekraïne

islamieten zijn toch trouw aan hun eigen profeet, heilig boekje, sharia, maagdelijke baarzieke doekjes, en ok ik bekijk het nu heel aapachtig, microbeachtig, dierlijk en dan begrijp ik alles.


Islam is PUUR NATUURLIJK geloof en levenswijze.

probleem is dat blanken nu WOKE, LINKSE decadentie en POST MODERNISME als geloof en levenswijze hebben en dat is gewoon pure zelfvernietiging als soort

HOe wil jij dit aanpakken?? Blanke meiden willen geen blanke kindjes meer baren ok, doorgedraaide internationale hoeren en uitnaaisletjes zijn het geworden.


zonet nog in avonduren rond 21 uur sprak ik even op de galerij met mijn hardwerkende, heterofiele, alleenwonende buurman he twee deuren verder naast mij, hij is 37 en heeft nooit een vriendin gehad, zielig; 5 jaar geleden toen hij hier kwam wilde hij nog heel graag een blank Hollands grietje, nu heeft hij het opgegeven om ooit nog een HOllandse meid te kunnen neuken. Hij heeft nooit geneukt ok, zielig ok. Sterke, vitale, intelligente, gezonde blanke man, gezond, HETEROFIEL ok.

Snap je waarom blanken nu verdoemd zijn in hun eigen landen??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2021, 00:59   #45
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.602
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
Dat is allemaal larie, die ze ooit in nazikringen uitvonden over me en dat weet je en het VB ook, klik gewoon mijn naam in Erik De Ridder op Google, en ben zelfs niet bekend op de duitse Google, enfin en vegan, ik die zoveel vlees eet? Ben in mijn leven nooit extreem links geweest ben enkel eens een paar keer naar de discussies gaan luisteren bij LSP Mechelen, maar zeker nooit lid geweest, vraag anders eens mijn palmares bij Geert Cool, haha!!!! En trouwens NLK is niet rechts of links, maar realist, al moet je als realist wel telkens rechts gelijk geven!

haha Ridderke
gelukkig zijn er ook buitenlanders die PRO White Race zijn, ik ben er toch eentje van.
ik moet mijn eigen beweging starten v massa remigratie, georganiseerd ok. pb mij je moet meedoen.

Rechtse Blanken geef ik 100 % gelijk, alleen het kan zonder geweld en zonder GASKAMERS ok wat zij willen, een VREEDZAME Etnische Zuivering is haalbaar, ik ga het onderzoeks en werkboek hierover snel ontwikkelen en publiceren. Technisch gezien kan alles nu man, ingenieurs zijn heel erg mathematisch, Technisch, REALISTISch en Libertarisch en Anarchistisch, typisch hoe ik denk en schrijf.

VOL=VOL ik ben al 4 jaar lid van Forum voor Democratie en de tijd is rijp dat onze tweepotige, Katten Fuhrer Thierry Baudet eens een kopje ZUIVERE, IJZERSTERKE, katten koffie komt drinken met ons Delftsche Arische Katten Commando.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2022, 09:30   #46
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Mahdi maakt migratie drie keer goedkoper.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 18:52   #47
ridderke
Schepen
 
ridderke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2004
Locatie: Ergens ten lande
Berichten: 494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Op Wikipedia zie je dat 7,6% een schatting is uit 2016. We zijn nu 5 jaar verder
en wie in onze steden en gemeenten op straat eens rondkijkt kan niet anders dan concluderen dat dit cijfer ondertussen moet bijgesteld worden. Overigens is op 20 jaar tijd de Belgische bevolking met ongeveer 1,5 miljoen mensen aangegroeid. Als je weet dat het geboortecijfer bij autochtone vrouwen de bevolking eerder doet krimpen ...
Die 7,6 procent is enkel die de buitenlandse nationaliteit hebben, ondertussen zijn er al 20 procent van origine.
__________________
Met het Nationaal-Libertarisch Kompas zetten we de Vlaming op een vrijheidsgezind spoor en verbinden we het libertarische gedachtegoed met het Vlaamsgezinde.
ridderke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 05:52   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Artikel uit een 'ver' verleden...

Er gaat veel EU-geld naar Afrika, maar waar blijft het?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 06:24   #49
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.385
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Even herlezen.

Als 2de generatie allochtoon heb ik weinig gemerkt van "verwennerij". Integendeel.

Maar dat heeft eerder te maken met mijn niet keelschraap accent, normale kledij (alhoewel...), en het feit ik geen 5 keer per dag mijn voorhoofd -tig keer op het tapijt boenk.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 07:25   #50
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Even herlezen.

Als 2de generatie allochtoon heb ik weinig gemerkt van "verwennerij". Integendeel.

Maar dat heeft eerder te maken met mijn niet keelschraap accent, normale kledij (alhoewel...), en het feit ik geen 5 keer per dag mijn voorhoofd -tig keer op het tapijt boenk.
Doe u een lang slaapkleed aan, laat u een stevige baard groeien en zet een muts op.
Je zal er wel bij varen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be