Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2022, 12:51   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard Van de Auwera (CD&V): "Beleid Wetstraat beter vertalen naar Dorpstraat."

Van De Auwera valt partijgenote Crevits aan i.v.m. stikstofakkoord.

VRT News

CD&V-burgemeester over crisis binnen partij: "Het werk in Brussel voel ik niet bij mensen op straat"

CD&V - en de ruimere politiek - moet het beleid dat in de Wetstraat wordt gemaakt, beter vertalen naar de Dorpstraat. Dat lijkt de kritiek van burgemeester van Bree Liesbeth Van der Auwera (CD&V) te zijn op de slechte koers die CD&V vaart. De burgemeester haalt als voorbeeld het "stikstofakkoord" aan, dat volgens haar herbekeken moet worden.

"Er wordt schitterend werk gedaan", zegt de burgemeester van Bree Liesbeth Van der Auwera (CD&V) in "De zevende dag" over de CD&V-ministers in de federale regering. "Maar ik voel het niet bij de mensen op straat." Het beleid moet beter vertaald worden naar lokale mandatarissen, zodat "ik het op café kan gaan uitleggen". De burgemeester ziet die moeilijke vertaalslag als een mogelijke oorzaak voor de slechte koers die CD&V op dit moment vaart. Met een teleurstellende peiling en daarna een voorzitter die de handdoek in de ring gooide, en een minister die zijn ontslag gaf, zit de partij in crisis.

Als voorbeeld werd het felbesproken stikstofakkoord erbij gehaald. "Ik ben burgemeester in een plattelandsgemeente", zegt Van der Auwera. "Er zijn heel wat richtlijnen, plots worden de rode bedrijven versneld gesloten. Dat heeft een gigantische impact. Ik vraag me dan af: waar is een betrouwbare regering als dat plots wordt ingevoerd."

"De beslissingen moeten duidelijker vertaald worden naar de burgemeesters, zodat ik het op café kan uitleggen", aldus burgemeester Van der Auwera in "De zevende dag". Bekijk hier het hele fragment:



Toch gek dat alleen de CD&V te lijden heeft onder het stikstofakkoord.
Of zouden ze alleen boeren als kiezers hebben?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 06:34   #2
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard Stikstofdossier in gevaar met nieuwe minister?

Iedereen weet dat de tjeven tegen het stikstofakkoord zijn.
Hilde Crevits verloor hierdoor haar geloofwaardigheid bij de boeren, vandaar de strategische zet van de CD&V om de bevoegdheden te switchen.
De Boerenbond staat sterk in West-Vlaanderen en in Limburg.
Jo Brouns profileerde zich al als parlementslid en burgemeester als iemand die het opneemt voor de boeren;

Vandaar dat ik een tijdje geleden dit scenario reeds postte op dit forum.


Ik vrees dat er binnen de Vlaamse regering onenigheid gaat ontstaan over het stikstofakkoord en dat de kersverse minister zal proberen om dit dossier terug open te breken.

De kans is groot dat Jo hiermee z'n hand gaat overspelen, want ondertussen hebben een groot deel van de landbouwers reeds een akkoord (en een grote cheque) op zak om hun bedrijf te sluiten.

In de meeste gevallen gaat het over landbouwers die de 50 gepasseerd zijn en geen opvolging hebben.


Het akkoord terug openbreken zou betekenen dat de akkoorden de schop opgaan (ontevreden landbouwers) en dat er misschien andere maatregelen zullen moeten getroffen worden, maatregelen waarbij de boeren, die nu redelijk met rust gelaten worden, zware investeringen zullen moeten doen, het gevolg zal zijn nog meer ontevreden boeren.


Wat denken jullie?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 08:09   #3
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Ik denk dat we geluk hebben dat er een overkoepelde orgaan als Europa hebben die ons met een stok meppen geeft als we de regelgeving niet voldoende implementeren of volgen. In Europa heeft men de nodige expertise op basis waarvan men regelgeving maakt, heel wat anders dan bij ons waar onwetende keutelboerkes het beleid uitzetten. Politiekers doen hier hun eigen zin - al dan niet in functie van bevriende partijen en van verslagen van experten wordt akte genomen om vervolgens in de onderste lade te verdwijnen.

Zo is het steeds gegaan, enkel de laatste jaren begint dit wat te veranderen.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 12:54   #4
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Stikstofdossier in gevaar ?
Het ware te hopen
Deze totale onzin zou moeten verdwijnen

Hoe is het mogelijk,dat een Vlaemsch nationalistische partij de Vlaamse volksaard en het Vlaams erfgoed zo kan kapot maken via dit totale onzin dossier

Maar ik vrees dat de burgemeester van Kinrooi. Of all places, niet de ruggegraat heeft een welverdiende dikke middenvinger naar die stikstof onzin op te steken. CD&V heeft het landbouw-deel van haar kiespubliek een mes in de rug gestoken door de kompleet van de pot gerukte waanzin van de eco-zottin, mevrouw Demir, te volgen

Totaal verdwijnen is het rechtvaardige lot van politieke zotten die zo Vlaanderen afbreken
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 12:56   #5
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik denk dat we geluk hebben dat er een overkoepelde orgaan als Europa hebben die ons met een stok meppen geeft als we de regelgeving niet voldoende implementeren of volgen. In Europa heeft men de nodige expertise op basis waarvan men regelgeving maakt, heel wat anders dan bij ons waar onwetende keutelboerkes het beleid uitzetten. Politiekers doen hier hun eigen zin - al dan niet in functie van bevriende partijen en van verslagen van experten wordt akte genomen om vervolgens in de onderste lade te verdwijnen.

Zo is het steeds gegaan, enkel de laatste jaren begint dit wat te veranderen.
We moeten zo snel mogelijk af van dat Vlaams vijandige onding dat EU noemt.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 14:19   #6
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Europa gaat alvast nog strenger moeten worden. Ze kunnen niet anders.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 18:57   #7
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

CD&V zit dus met een communicatieprobleem.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 19:13   #8
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.883
Standaard

Eufemisme voor 'ik wil dat de boeren weer volle bak met mest kunnen rondzwieren'.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 19:24   #9
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Europa gaat alvast nog strenger moeten worden. Ze kunnen niet anders.
Hoe groot is dat stikstofprobleem eigenlijk ?
Als de boeren het voor bekeken houden worden we nog afhankelijker van het buitenland, dit terwijl we meer op ons eigen poten zullen moeten staan.
Kiezen tussen cholera of de pest ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 19:28   #10
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Iedereen weet dat de tjeven tegen het stikstofakkoord zijn.
Hilde Crevits verloor hierdoor haar geloofwaardigheid bij de boeren, vandaar de strategische zet van de CD&V om de bevoegdheden te switchen.
De Boerenbond staat sterk in West-Vlaanderen en in Limburg.
Jo Brouns profileerde zich al als parlementslid en burgemeester als iemand die het opneemt voor de boeren;

Vandaar dat ik een tijdje geleden dit scenario reeds postte op dit forum.


Ik vrees dat er binnen de Vlaamse regering onenigheid gaat ontstaan over het stikstofakkoord en dat de kersverse minister zal proberen om dit dossier terug open te breken.

De kans is groot dat Jo hiermee z'n hand gaat overspelen, want ondertussen hebben een groot deel van de landbouwers reeds een akkoord (en een grote cheque) op zak om hun bedrijf te sluiten.

In de meeste gevallen gaat het over landbouwers die de 50 gepasseerd zijn en geen opvolging hebben.


Het akkoord terug openbreken zou betekenen dat de akkoorden de schop opgaan (ontevreden landbouwers) en dat er misschien andere maatregelen zullen moeten getroffen worden, maatregelen waarbij de boeren, die nu redelijk met rust gelaten worden, zware investeringen zullen moeten doen, het gevolg zal zijn nog meer ontevreden boeren.


Wat denken jullie?
Als ik tussen de lijnen de nieuwe minister van landbouw en welzijn hoor dan vermoed ik aanpassingen aan het dossier.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 19:31   #11
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Iedereen weet dat de tjeven tegen het stikstofakkoord zijn.
Hilde Crevits verloor hierdoor haar geloofwaardigheid bij de boeren, vandaar de strategische zet van de CD&V om de bevoegdheden te switchen.
De Boerenbond staat sterk in West-Vlaanderen en in Limburg.
Jo Brouns profileerde zich al als parlementslid en burgemeester als iemand die het opneemt voor de boeren;

Vandaar dat ik een tijdje geleden dit scenario reeds postte op dit forum.


Ik vrees dat er binnen de Vlaamse regering onenigheid gaat ontstaan over het stikstofakkoord en dat de kersverse minister zal proberen om dit dossier terug open te breken.

De kans is groot dat Jo hiermee z'n hand gaat overspelen, want ondertussen hebben een groot deel van de landbouwers reeds een akkoord (en een grote cheque) op zak om hun bedrijf te sluiten.

In de meeste gevallen gaat het over landbouwers die de 50 gepasseerd zijn en geen opvolging hebben.


Het akkoord terug openbreken zou betekenen dat de akkoorden de schop opgaan (ontevreden landbouwers) en dat er misschien andere maatregelen zullen moeten getroffen worden, maatregelen waarbij de boeren, die nu redelijk met rust gelaten worden, zware investeringen zullen moeten doen, het gevolg zal zijn nog meer ontevreden boeren.


Wat denken jullie?
Openbreken?

Volgens wat ik las heeft Demir zelf achteraf aan het akkoord liggen morrelen achter de rug van de regeringspartners.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 19:43   #12
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Eufemisme voor 'ik wil dat de boeren weer volle bak met mest kunnen rondzwieren'.
Met die kak moet je toch ergens terecht.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 20:12   #13
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Met die kak moet je toch ergens terecht.
Ze moeten er gewoon voor zorgen dat er minder kak komt.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2022, 20:46   #14
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Hoe groot is dat stikstofprobleem eigenlijk ?
Het is een onbekend probleem bij het grote publiek, vandaar reacties als die van rode schoentjes. Dat gaat altijd zo wanneer er iets "nieuw" op de proppen komt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Als de boeren het voor bekeken houden worden we nog afhankelijker van het buitenland, dit terwijl we meer op ons eigen poten zullen moeten staan. Kiezen tussen cholera of de pest ?
Nee, punt is dat 2/3 van de landbouwgrond voor veeteelt gebruikt wordt. En dat in België 70% van de runderen en varkens dienen voor de export.

Men zou zich dus beter focussen op lokale productie voor eigen afzetmarkt, groenten en gewassen voor gebruik in eigen land.

Laat u dus niet bedotten door die misleidende en populistische onzin van op eigen poten staan, daar het probleem de op de export gerichte veeteelt is.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2022, 15:58   #15
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

https://www.hln.be/binnenland/n-va-k...afel~adc9c9b8/

Zou voor één (1) keer CD&V en O-VLD een vuist durven maken en de logische beslissing nemen om de stikstof-waanzin te stoppen en een dikke middenvinger op te steken naar de eco-talibanistische minister mevrouw Demir ?
Gaat CD&V en O-VLD opkomen voor de Vlaams volksaard die geworteld is in de landbouw en proberen 900 jaar oud Vlaams erfgoed te redden ?

De totaal van de pot gerukte stikstofwaanzin van de groen-dulle mevrouw Demir is een eerste test voor de nieuwe minister. Gaat hij kwallig de laatste restjes CD&V aanhang verkwanselen en gaat O-VLD de landbouw-ondernemers afstoten door achter de eco-fundamentalisten van de N-VA te lopen of gaat hij echt opkomen voor het historische electoraat van de CD&V ?

Ik hoop op het laatste !
En bij de N-VA beginnen ze te vrezen voor het laatste. Goed zo !
De stikstofwaanzin lijkt een beetje te wankelen !
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 18 mei 2022 om 16:00.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2022, 19:26   #16
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Mijn hoop op het stoppen van de waanzin groeit
Het enige echte kibbelkabinet draait op volle toeren !
Laat de geobsedeerde-groen-taliban in de vorm van minister Demir maar eens flink in het stof of zand bijten.

Citaat:
CD&V en Open VLD nemen stikstofakkoord onder vuur
bron : https://www.tijd.be/politiek-economi.../10389506.html

Citaat:
Vlaamse meerderheid kraakt over stikstofakkoord
bron : https://www.standaard.be/cnt/dmf20220518_96059120

Citaat:
Stikstof zuigt zuurstof uit Vlaamse regering: ‘Wie heeft die nieuwe rode lijst gemaakt?’
bron : https://www.demorgen.be/nieuws/stiks...aakt~b373d8f0/
Citaat:
Chaos in Vlaamse regering over stikstofakkoord
bron : https://www.landbouwleven.be/13886/a...tikstofakkoord

en de leukste van allemaal
Citaat:
Stikstofakkoord kraakt onder kritische vragen uit de meerderheid
bron : https://vilt.be/nl/nieuws/stikstofak...de-meerderheid
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 18 mei 2022 om 19:27.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2022, 19:35   #17
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard Gaat de Vlaamse regering eindelijk overboord - Dikke ambras over het stikstofakkoord

Meer en meer wordt duidelijk dat Demir haar hand heeft overspeeld (alweer eens) met de waanzin van het zogenaamde stikstofakkoord.
Het enige echte kibbelkabinet van België, de Vlaamse rechtse rotregering kraakt en staat bol van de spanning.
Het enige dat die rechtse rotzooi nog samenhoudt is de wettelijke onmogelijkheid op vallen.

Mogen echte Vlamingen die de agrarische wortels van de Vlaamse volksaard nog respecteren hoop krijgen ? Mogen echte Vlamingen die begaan zijn met hun 900 jaar oud erfgoed een beetje licht zien in de stikstofduisternis die een eco-geobsedeerde groen taliban kwistig rondstrooit ?

Los van alle sentimentaliteit is het een onomstootbaar feit dat gans die stikstofwaanzin van de Vlaamse rechtse op geen enkele wet gebaseerd is en alleen maar aanleiding geeft tot totale rechtsonzekerheid. Dus vele en lange procedures....
Tja het wordt een constante in het Demir knoeiwerk.

De pers is in elk geval niet mals.
Citaat:
CD&V en Open VLD nemen stikstofakkoord onder vuur
bron : https://www.tijd.be/politiek-economi.../10389506.html

Citaat:
Vlaamse meerderheid kraakt over stikstofakkoord
bron : https://www.standaard.be/cnt/dmf20220518_96059120

Citaat:
Stikstof zuigt zuurstof uit Vlaamse regering: ‘Wie heeft die nieuwe rode lijst gemaakt?’
bron : https://www.demorgen.be/nieuws/stiks...aakt~b373d8f0/
Citaat:
Chaos in Vlaamse regering over stikstofakkoord
bron : https://www.landbouwleven.be/13886/a...tikstofakkoord

en de leukste van allemaal
Citaat:
Stikstofakkoord kraakt onder kritische vragen uit de meerderheid
bron : https://vilt.be/nl/nieuws/stikstofak...de-meerderheid
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2022, 19:42   #18
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

De CD&V heeft geleerd dat het slaafje spelen van de NVA electoraal niet slim is. Verwacht maar veel meer gedonder.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2022, 19:49   #19
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.927
Standaard

Het is gewoon simpel om dit op te lossen, gewoon die Turkse groene extremiste uit de Vlaamse regering kegelen. Die vreemde is ook al verantwoordelijk voor het stilleggen van het Oosterweel project.

Terug naar Turkije zou ik zeggen, per direct !
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 mei 2022 om 19:49.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2022, 21:49   #20
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Kijk;

Kelt gaat even uitleggen hoe eenvoudig het kan zijn.
a)Parlement vindt,als zijnde het wetgevend instituut dat het zou moeten zijn,in zichzelf een meerderheid om de uitvoering van de Europese regelgeving omtrent stikstof stil te leggen.

b)Vlaamse Regering,als uitvoerend orgaan ,heeft het parlement gewoon maar te volgen,dit is een BEVEL.

Maar neen...U weet het ,ik weet het,onze door en door verrotte politiek (en het is niet alleen hier) functioneert zo NIET...wat nochtans de opzet en bedoeling van het systeem is,het parlement zou moeten BAAS zijn en de regering UITVOERDERS...

Het Vlaams Parlement werkt PRECIES als het Federaal Parlement Ruzieimaken,manouvreren,het mes in de rug in de nacht...de" grote ontdekking" van dingen die al VIJF JAAR bekend zijn en nu,nu ze aan uitvoering toe zijn niet meer mogen kunnen....

En ministers en staatssecretarissen zoeken dan maar hoever ze kunnen gaan in de hoop onderweg niet in de gracht terecht te komen.Diegene die dat langst kan is dan een groot "staats"(man/vrouw/iets)

tsja....

politiek....echt.....wat we zelf doen doen we beter

Laatst gewijzigd door kelt : 18 mei 2022 om 21:53.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be