Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juni 2017, 17:03   #2601
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Brussel is toch hoofdstad van Vlaanderen, niet? Of is ook dat een Franstalige leugen om Antwerpen te kleineren?
Neen, dank zij de grote francofonie is dat voor franstalig België regelrecht verworden tot een Vlaamse leugen...
De francofone onverdraagzaamheid en het francofoon nepotisme kent geen grenzen...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 2 juni 2017 om 17:04.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 17:03   #2602
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Antwerpen is geen logische plaats : er is geen topclub, enkel tweede garnituur voetbalclubs. Waarom zou men naar daar trekken ?
Ja, Champion's League finalist F.C. Grimbergen zou zich zeker geschoffeerd voelen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 17:29   #2603
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ja, Champion's League finalist F.C. Grimbergen zou zich zeker geschoffeerd voelen.
Er zijn in belgië slechts 2 topclubs, anderlecht en brugge. Dus kan men een echt groot stadion ook maar aan die 2 clubs op permanente basis verhuren (zo die dat zouden willen doen, quod non)

Als dat niet lukt, is het plan voor een nationaal stadion dood. Maar dat wil niet zeggen dat men moet beginnen dromen om dat dood project dan maar te gaan realiseren in de regio waar enkel gat-clubs zoals in antwerpen spelen.
Wat is het volgende scenario ? Olsa Brakel als permanente huurder aanzoeken ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 17:53   #2604
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
In jou geval zou ik beginnen met je eigen lompheid te vrezen...
Jouw geval, Marie.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 18:07   #2605
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jouw geval, Marie.
Wat een geluk weer voor jou dat ik die w vergeten ben...
slaap maar rustig verder...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 18:51   #2606
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wat een geluk weer voor jou dat ik die w vergeten ben...
slaap maar rustig verder...
Ja, ik ben een gelukkig man.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 20:19   #2607
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Er zijn in belgië slechts 2 topclubs, anderlecht en brugge. Dus kan men een echt groot stadion ook maar aan die 2 clubs op permanente basis verhuren (zo die dat zouden willen doen, quod non)

Als dat niet lukt, is het plan voor een nationaal stadion dood. Maar dat wil niet zeggen dat men moet beginnen dromen om dat dood project dan maar te gaan realiseren in de regio waar enkel gat-clubs zoals in antwerpen spelen.
Wat is het volgende scenario ? Olsa Brakel als permanente huurder aanzoeken ?
Ben je nu niet tegenstrijdig ? Je zegt dat het probleem van zo'n stadion de financiering is, én dat voetbalclubs in België dit niet op zich willen of kunnen nemen. Ergo, moet zulk een project dus andere financieringsbronnen vinden, en hoeft het zich dus niet te vestigen op de locatie van een club, maar daar waar ze de alternatieve fondsen kan opstrijken. Als dat Antwerpen zou zijn, dan zal het daar komen.

Maar dit is allemaal theoretisch. De normale beslissing zou geweest zijn om het nieuwe stadion te bouwen op de heizel locatie, maar Brussel wou dat niet omwille van hun "Neo" plannen. Het is dus belachelijk en schandalig dat net de Brusselse regeringen van hun oren durven maken dat het elders niet lukt.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 20:27   #2608
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ben je nu niet tegenstrijdig ? Je zegt dat het probleem van zo'n stadion de financiering is, én dat voetbalclubs in België dit niet op zich willen of kunnen nemen. Ergo, moet zulk een project dus andere financieringsbronnen vinden, en hoeft het zich dus niet te vestigen op de locatie van een club, maar daar waar ze de alternatieve fondsen kan opstrijken. Als dat Antwerpen zou zijn, dan zal het daar komen.

Maar dit is allemaal theoretisch. De normale beslissing zou geweest zijn om het nieuwe stadion te bouwen op de heizel locatie, maar Brussel wou dat niet omwille van hun "Neo" plannen. Het is dus belachelijk en schandalig dat net de Brusselse regeringen van hun oren durven maken dat het elders niet lukt.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 21:09   #2609
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Twee maanden afwezig geweest???
Sssst Marie! Laat hem slapen want als hij gewekt wordt begint hij te krijsen en op Laurel te roepen om hulp. Maar nu je hem toch gewekt hebt gekregen met die ontbrekende "w" is het wel spijtig. Anders had je aan "pipo 3"; die naast zijn bord is opgehangen; zijn familiejuwelen mogen gaan trekken als beloning.
En onderwijl maakt ons schoolmeesterke (sorry : leraartje) danspasjes om visiueel aan te tonen hoeveel deugd "pipo 3" wel moet hebben als er aan die juwelen geprutst wordt. Onze leraar in oud ijzer is een gelukkig man.
In Wortel lopen er nog zo rond. Blij dat ze mogen verblijven in een omgeving die Wortel genoemd wordt. Het brengt hen op verheugende gedachten.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 21:18   #2610
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Sssst Marie! Laat hem slapen want als hij gewekt wordt begint hij te krijsen en op Laurel te roepen om hulp. Maar nu je hem toch gewekt hebt gekregen met die ontbrekende "w" is het wel spijtig. Anders had je aan "pipo 3"; die naast zijn bord is opgehangen; zijn familiejuwelen mogen gaan trekken als beloning.
En onderwijl maakt ons schoolmeesterke (sorry : leraartje) danspasjes om visiueel aan te tonen hoeveel deugd "pipo 3" wel moet hebben als er aan die juwelen geprutst wordt. Onze leraar in oud ijzer is een gelukkig man.
In Wortel lopen er nog zo rond. Blij dat ze mogen verblijven in een omgeving die Wortel genoemd wordt. Het brengt hen op verheugende gedachten.
Sinds 1993 loopt er niet veel meer rond in Wortel, werkman...
Uw visiuele capaciteiten zijn misschien niet meer wat ze geweest zijn sinds 1993....

Hoe lang zit je nu al naar mijn bericht te staren eigenlijk?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 juni 2017 om 21:40.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 21:55   #2611
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ben je nu niet tegenstrijdig ? Je zegt dat het probleem van zo'n stadion de financiering is, én dat voetbalclubs in België dit niet op zich willen of kunnen nemen. Ergo, moet zulk een project dus andere financieringsbronnen vinden, en hoeft het zich dus niet te vestigen op de locatie van een club, maar daar waar ze de alternatieve fondsen kan opstrijken. Als dat Antwerpen zou zijn, dan zal het daar komen.

Maar dit is allemaal theoretisch. De normale beslissing zou geweest zijn om het nieuwe stadion te bouwen op de heizel locatie, maar Brussel wou dat niet omwille van hun "Neo" plannen. Het is dus belachelijk en schandalig dat net de Brusselse regeringen van hun oren durven maken dat het elders niet lukt.
Veel belangen, en ook veel tegenstrijdige belangen. Een krachteloze voetbalbond waarvan de castraat-voorzitter overleeft bij gratie van de stemmen van de grote clubs. Dus : géén beslissing om een eigen "rode duivels" stadion te bouwen want anders kunnen er geen lucratieve matchen meer in de eigen stadions komen. Maar wel een voetbalbond die engagementen nam om een tornooi te organiseren dat een nieuw stadion nodig maakt omdat al die ouwe meuk die wij hebben totaal niet voldoet.
En dan komt het plannetje naar boven : bouw het stadion, verhuur het permanent aan een topclub die toch uit de omgeving komt (=anderlecht) en die zullen de rekening wel betalen.
Het hele plan dreigt nu te mislukken, het enige dat gaat overschieten is elkaar de zwarte piet doorschuiven, en uiteraard het zakelijke belang van de bouwheer die schadevergoeding zal eisen. (en hoogst waarschijnlijk zal krijgen)
Met het Heizel stadion zijn ze niets, dat is onfunctioneel door die nutteloze atletiekpiste.
Ik denk dat de boel volkomen vast zit, het zal enkel nog gaan over schadevergoeding voor de bouwheer, en politici die de zwarte piet proberen door te schuiven.
Voor antwerpen : ik zie niet in hoe dergelijke kludde-clubjes een financieringsbasis kunnen bijeen krijgen om een mega project van deze omvang te financieren. Maar als er een mecenas is die geld teveel heeft : waarom niet ? Maar zakelijk kan dit onmogelijk werken : met de gat-clubs die er in antwerpen zijn kun je nooit voldoende ticket inkomsten genereren om een mega project zoals nu voorligt te financieren. Enkel Anderlecht en Brugge hebben een fanbasis die groot genoeg is daarvoor. En dan nog...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 22:01   #2612
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Sinds 1993 loopt er niet veel meer rond in Wortel, werkman...
Uw visiuele capaciteiten zijn misschien niet meer wat ze geweest zijn sinds 1993....

Hoe lang zit je nu al naar mijn bericht te staren eigenlijk?

Zoek maar verder achter mijn nieuwe vijanden.
Dan doe je nog iets nuttigs voor jezelf. Want je hebt ze nodig om te helpen oorlog voeren. Alleen ben je een lafbek.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 22:03   #2613
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Zoek maar verder achter mijn nieuwe vijanden.
Dan doe je nog iets nuttigs voor jezelf. Want je hebt ze nodig om te helpen oorlog voeren. Alleen ben je een lafbek.
Moet ik achter slakken tussen uw bloemkolen zoeken??

Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 juni 2017 om 22:03.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 22:07   #2614
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
In het Nederlands AUB !!

Denk je dat ik het voor U ga vertalen?
Taallessen Nederlands zijn gratis voor vreemdelingen.
Schrijf je in en je zal de vruchten plukken.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 22:20   #2615
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Moet ik achter slakken tussen uw bloemkolen zoeken??
Leer eerst vissen vangen. En vervolgens slakken op bloemkolen.
En vervolgens onderzoek je in welke mate dat je zelf vangt.
Want het betert er niet op. In welk stadium van dementie vertoef je?
Ik kan ook domme vragen stellen hoor. Maar ik vind het onnozel en beneden mijn stand. Het lijkt op het gekwaak van een breedsmoelkikker als jij het doet.
Kwaken om te kwaken. Heel het forum weet ondertussen wel in welke poel je zit.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 22:25   #2616
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Leer eerst vissen vangen. En vervolgens slakken op bloemkolen.
En vervolgens onderzoek je in welke mate dat je zelf vangt.
Want het betert er niet op. In welk stadium van dementie vertoef je?
Ik kan ook domme vragen stellen hoor. Maar ik vind het onnozel en beneden mijn stand. Het lijkt op het gekwaak van een breedsmoelkikker als jij het doet.
Kwaken om te kwaken. Heel het forum weet ondertussen wel in welke poel je zit.
Horen er ook vissen bij uw nieuwe vijanden?
Boeiend....

Moet ik nog verder zoeken achter 'vijanden' of volstaat het voor vandaag?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 juni 2017 om 22:30.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 22:32   #2617
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Denk je dat ik het voor U ga vertalen?
Taallessen Nederlands zijn gratis voor vreemdelingen.
Schrijf je in en je zal de vruchten plukken.
TL;DR
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 22:38   #2618
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Moet ik achter slakken tussen uw bloemkolen zoeken??
Die vangt hij met zijn kartonnen dozen
Rupsen vangen op zijn bloemkolen is blijkbaar nog handwerk. Leuke hobby moet dat zijn. In Congo doen ze dat ook nog zo.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 22:40   #2619
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Werkman zo van het kastje naar de muur doen lopen
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2017, 22:57   #2620
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Werkman zo van het kastje naar de muur doen lopen
Bah neen. Ik hou ze graag bezig. Terwijl laten ze anderen met rust.
Zolang ze beweren dat kunsteieren uitbroedbaar zijn kunnen ze zelf denken dat het hun ei is. Jökull; jij zit ook nog altijd met een ei he vent.
Kunt ook niet verdragen zeker dat ik je ooit eens tot de orde riep ?
Moedig. Heel moedig! Als je een vechtpartij vermoedt mee in de kring gaan staan en de vechtenden proberen naar mekaar toe te duwen.
Weeral een toonbeeld van een dappere Belg.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be