Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 januari 2021, 17:41   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.157
Standaard hoe vraag je een laadpaal in uw straat aan ?

Een domme vraag, maar toch logisch
stel je woont zo in een traditioneel rijtjeshuis, en uw auto staat op straat remember...
en je krijgt ineens de goesting om een EV te kopen, stel u voor...

kan je zomaar een laadpaal plaatsen in uw garage en de kabel op over de trottoir leggen en moet je dan gewoon zo'n drempel eroverleggen voor de wandelaars ?

of vraag je een openbare laadpaal aan, aan de gemeente en laad je uw auto op aan die paal, en neemt die dan vanaf dat moment een parkeerplaats in van de straat ?

of moet je zo het blokje omwandelen naar de dichtste laadpaal...
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 18:03   #2
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Een domme vraag, maar toch logisch
stel je woont zo in een traditioneel rijtjeshuis, en uw auto staat op straat remember...
en je krijgt ineens de goesting om een EV te kopen, stel u voor...

kan je zomaar een laadpaal plaatsen in uw garage en de kabel op over de trottoir leggen en moet je dan gewoon zo'n drempel eroverleggen voor de wandelaars ?

of vraag je een openbare laadpaal aan, aan de gemeente en laad je uw auto op aan die paal, en neemt die dan vanaf dat moment een parkeerplaats in van de straat ?

of moet je zo het blokje omwandelen naar de dichtste laadpaal...
Ik zou niet omwandelen, ik zou de wagen meenemen.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 19:43   #3
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.243
Standaard

https://www.fluvius.be/nl/thema/duur...paal-aanvragen

https://paalvolgtwagen.be/vlaanderen


Laatst gewijzigd door Micele : 19 januari 2021 om 19:44.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 20:23   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.896
Standaard

Zonet nog ff gecheckt en ik kan U bevestigen dat ik voor mijn benzinewagen ook geen olieraffinaderij in de straat heb staan.

Zelfs geen benzinestation binnen de halve kilometer....

Laatst gewijzigd door kelt : 19 januari 2021 om 20:23.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 20:27   #5
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.496
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Zonet nog ff gecheckt en ik kan U bevestigen dat ik voor mijn benzinewagen ook geen olieraffinaderij in de straat heb staan.

Zelfs geen benzinestation binnen de halve kilometer....
Bof, mijn wagen heeft een tank die me 800km verder helpt. 20L jerrycans zijn best te gebruiken voor me. Ergo, met een paar jerrycans heb ik een seizoen voorraad liggen in mijn opslag.

Om dat elektrisch te doen moet ik wel grotere sprongen maken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 20:51   #6
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Zonet nog ff gecheckt en ik kan U bevestigen dat ik voor mijn benzinewagen ook geen olieraffinaderij in de straat heb staan.

Zelfs geen benzinestation binnen de halve kilometer....
Ik moet 2 km met de fiets rijden om mijn plastieken jerrycan te vullen. (ergens heb ik die nog liggen, lol; edit op de zolder.)

Contactdozen aan de buitenmuur heb ik er 2. En aan de binnenmuren heb ik nog niet geteld. Al de li ions en andere laden we ermee.
De zwaarste is de E-fiets en dan die van het grasmachien.

Onlangs heb ik een zware verlengkabel (50 m) aangekocht tesamen met een kettingzaag. Een zaagketting is al versleten. Dat komt ervan als je wat bijkoopt. lol.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 januari 2021 om 20:59.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 20:57   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.135
Standaard

Je garage niet als rommelkot gebruiken helpt ook.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 20:58   #8
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je garage niet als rommelkot gebruiken helpt ook.
Dat heb ik idd bij enkele geburen al gezien. Zou Paul ook zo eentje zijn? Ik denk het niet.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 20:59   #9
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Dat heb ik idd bij enkele geburen al gezien. Zou Paul ook zo eentje zijn? Ik denk het niet.
Bij veel geburen hier toch ook.

De meesten hebben wel een eigen oprit.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 januari 2021 om 21:01.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 21:06   #10
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Bij veel geburen hier toch ook.

De meesten hebben wel een eigen oprit.
Ja dan zie je meestal rap dat ze de wagen niet binnenrijden.
En je bent bijna 100% zeker als er naast de oprit nog eentje op de kiezel of zelfs op het gras staat (de 2e wagen, soms 3e wagen van z/d)

Wel lollig als ze moeten staan krabben bij ijzel.

Als de garageoprit vrij is -en de 2e wagen in de kiezel ernaast- dan weet je dat de huisgarage ook daarvoor gebruikt wordt.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 januari 2021 om 21:09.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 21:11   #11
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ja dan zie je meestal rap dat ze de wagen niet binnenrijden.
En je bent bijna 100% zeker als er naast de oprit nog eentje op de kiezel of zelfs op het gras staat (de 2e wagen, soms 3e wagen van z/d)

Wel lollig als ze moeten staan krabben bij ijzel.

ik heb een oprit waar drie auto's kunnen staan, dus dat oplaadprobleem heb ik niet
het is gewoon iemand wat verder in de straat, die een EV aan het bekijken is en zo constateert dat hij zijn auto niet kan opladen... of zich effe afvroeg als je een laadstation in uw huis hebt, en je legt de kabel over de trottoir, mag dat ?

heeft dat gevraagd aan de gemeente, diewaren er ook mee aan het lachen natuurlijk, maar in feite is dat een logische vraag die afkomt

en zo hij geen laadstation kan zetten in zijn garage met de kabel op de trottoir, kan hij een laaddpaal aanvragen in zijn straat ???
He per laadpaal aan 3u laden kan je ongeveer 6 auto's per dag opladen. Dus per straat een laadpaal lijkt mij niet helemaal onlogisch ?
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 21:17   #12
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik heb een oprit waar drie auto's kunnen staan, dus dat oplaadprobleem heb ik niet
het is gewoon iemand wat verder in de straat, die een EV aan het bekijken is en zo constateert dat hij zijn auto niet kan opladen... of zich effe afvroeg als je een laadstation in uw huis hebt, en je legt de kabel over de trottoir, mag dat ?
Lol. Normaal denkende mensen zijn dat niet zeker?

Citaat:
heeft dat gevraagd aan de gemeente, diewaren er ook mee aan het lachen natuurlijk, maar in feite is dat een logische vraag die afkomt
Natuurlijk lachen die met een zo een belachelijke vraag.

Citaat:
en zo hij geen laadstation kan zetten in zijn garage met de kabel op de trottoir, kan hij een laaddpaal aanvragen in zijn straat ???
Als hij aan de voorwaarden voldoet, wel hé. Heeft hij een vaste bewonersparkeerplaats voor zijn garage-inrit?

Citaat:
He per laadpaal aan 3u laden kan je ongeveer 6 auto's per dag opladen. Dus per straat een laadpaal lijkt mij niet helemaal onlogisch ?
Kijk eens naar Noorwegen of Nederland of...











De bedoeling is natuurlijk dat iedereen die thuis kan laden dat ook zoveel mogelijk doet. Of deels op het werk. Of semi-openbaar bij gelegenheid. (winkels, horeca)

Voor diegene die het nooit gaan kunnen (rijhuizen in oude steden waar ze aan modernisering hun voeten vegen) zijn er dan nog de openbare trage laadpalen, of ze blijven zolang of eeuwig bij ICE. Of ze kopen geen eigen wagen meer.

In Noorwegen is het eerder zo:
Citaat:
According to the survey results, plug-in vehicles are mainly charged at home, whether in their garage or at an outdoor parking on the owner property, with 59% of BEV owners and 74% of PHEV owners charging this way. Only 6% of BEV owners and 5% of PHEV owners never charge at home. Charging at work is relatively common among BEV owners, 28% do it more than twice a week, 38% weekly. About 21% of PHEV owners do it at least weekly. Charging elsewhere is rare, but BEVs owners more frequently recharged at public charging stations and shopping centers than PHEV owners. Fast charging is used for irregular trips where users plan to use fast chargers to accomplish the trip or to solve a problem on the go. Most battery electric vehicle owners manage everyday life well and are satisfied with the vehicle which in combination with attractive local incentives not available to plug-in hybrid owners and other vehicle users.[25]

Laatst gewijzigd door Micele : 19 januari 2021 om 21:39.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 21:39   #13
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik heb een oprit waar drie auto's kunnen staan, dus dat oplaadprobleem heb ik niet
het is gewoon iemand wat verder in de straat, die een EV aan het bekijken is en zo constateert dat hij zijn auto niet kan opladen... of zich effe afvroeg als je een laadstation in uw huis hebt, en je legt de kabel over de trottoir, mag dat ?

heeft dat gevraagd aan de gemeente, diewaren er ook mee aan het lachen natuurlijk, maar in feite is dat een logische vraag die afkomt

en zo hij geen laadstation kan zetten in zijn garage met de kabel op de trottoir, kan hij een laaddpaal aanvragen in zijn straat ???
He per laadpaal aan 3u laden kan je ongeveer 6 auto's per dag opladen. Dus per straat een laadpaal lijkt mij niet helemaal onlogisch ?
Hij heeft een garage en hij wil een laadpaal op straat? Wat een idioot. Sorry dat ik het moet zeggen. Dat hij zijn auto in zijn garage zet en daar oplaadt.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2021, 21:52   #14
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik zou niet omwandelen, ik zou de wagen meenemen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2021, 00:12   #15
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Al die kabels op straat?
Is dat geen openbaar sluikstorten?

Zo vies.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2021, 07:17   #16
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ja dan zie je meestal rap dat ze de wagen niet binnenrijden.
En je bent bijna 100% zeker als er naast de oprit nog eentje op de kiezel of zelfs op het gras staat (de 2e wagen, soms 3e wagen van z/d)

Wel lollig als ze moeten staan krabben bij ijzel.

Als de garageoprit vrij is -en de 2e wagen in de kiezel ernaast- dan weet je dat de huisgarage ook daarvoor gebruikt wordt.
Onze dagdagelijkse wagens kunnen ook niet binnen in de dubbele garage. Onze derde auto, de motor en de tractor staan binnen.

Vorige week een elektrisch kacheltje van 2kW via de koffer in mijn madam haar auto moeten steken (de achterbank deels naar beneden), de deuren waren allemaal vastgevroren. Na een minuutje of tien was alles ontdooit.

In Kerksken weet ik iemand die zijn Tesla in het stopcontact steekt en inderdaad, de kabel ligt gewoon op het voetpad.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 januari 2021 om 07:32.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2021, 08:16   #17
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.496
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik kan geen laadpaal aanvragen in't straat.
Het elektriciteitsnet dat er nu ligt kan het niet aan.

"Maar meneer, er wordt een nieuw net aangelegd op't terrein aan de andere kant van de straat, in 2022 is dat klaar, misschien dat het dan wel kan."

Tof he. 240V 20A is wat de woningen in ons stuk van de straat krijgen, niks meer. Nog veel mazoutstokers bij de buren.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2021, 08:51   #18
Aurora_Borealis
Parlementsvoorzitter
 
Aurora_Borealis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2005
Berichten: 2.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik heb een oprit waar drie auto's kunnen staan, dus dat oplaadprobleem heb ik niet
het is gewoon iemand wat verder in de straat, die een EV aan het bekijken is en zo constateert dat hij zijn auto niet kan opladen... of zich effe afvroeg als je een laadstation in uw huis hebt, en je legt de kabel over de trottoir, mag dat ?

heeft dat gevraagd aan de gemeente, diewaren er ook mee aan het lachen natuurlijk, maar in feite is dat een logische vraag die afkomt

en zo hij geen laadstation kan zetten in zijn garage met de kabel op de trottoir, kan hij een laaddpaal aanvragen in zijn straat ???
He per laadpaal aan 3u laden kan je ongeveer 6 auto's per dag opladen. Dus per straat een laadpaal lijkt mij niet helemaal onlogisch ?
En die Allego laadpaal aan de overkant op straat aan het kerkplein ? Of staan die 2 elektrische deelauto's daar 24 op 24 naast zodat geen enkel andere particulier er kan laden ?
Aurora_Borealis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2021, 09:35   #19
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.243
Standaard

Men moet natuurlijk slimme (trage) laadpalen plaatsen zodat men niet mag parkeren zonder te laden. Het beperken in tijd gaat ook bij snellere laadpalen.

Zucht 21 eeuw 2e decennium....

Een verbinding met politie- of retributie-gieren zal dan ook wel kunnen zeker?
Is geld voor de gemeenschap.

Of een laadpunt met toeters en bellen zodra het laden overschreden is?
Oplossing 1960?



Of deze? Met credietkaart? Of bancontact voor Belziek?



De groene boog bovenaan begint "rood te flikkeren" zodra er geen minimumstroom vloeit naar de batterij. Tolerantiemarge 5 minuten ofzo.

Laatst gewijzigd door Micele : 20 januari 2021 om 09:51.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2021, 10:03   #20
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Onze dagdagelijkse wagens kunnen ook niet binnen in de dubbele garage. Onze derde auto, de motor en de tractor staan binnen.

Vorige week een elektrisch kacheltje van 2kW via de koffer in mijn madam haar auto moeten steken (de achterbank deels naar beneden), de deuren waren allemaal vastgevroren. Na een minuutje of tien was alles ontdooit.
Zo een kacheltje is altijd handig, heb er ook eentje van Honeywell 1,8 kW.

Citaat:
In Kerksken weet ik iemand die zijn Tesla in het stopcontact steekt en inderdaad, de kabel ligt gewoon op het voetpad.
Straffe kerel. En die laadt zijn 100 kWh? batterijpack bij via een stopcontact?
Dat is in de regel 2,3 kW bij 10 Amp , hooguit 3,6 kW. Al het aantal uren uitgerekend voor 200 km erbij te laden?

Kerksken? woont daar wel iemand?

Enkele steden zijn toch al heel wakker geworden, link 2018:
Citaat:
https://stroohm.be/mag-een-laadkabel...ngen.%E2%80%9D

MAG EEN LAADKABEL OVER HET VOETPAD LOPEN?
6 juni 2018

Aalst:
“1 e afdeling: Draden, toestellen en andere verbindingen, Artikel 132: Zonder voorafgaande en schriftelijke vergunning van de burgemeester is het verboden op of over de openbare weg bedradingen, toestellen of andere verbindingen, uitgaande van privé-initiatief, aan te brengen.”
=> Zeer duidelijk geformuleerd dat het niet kan, tenzij aangevraagd en vergund

Antwerpen
“Art. 58. §1. Behoudens vergunning van de bevoegde overheid, en onverminderd de wettelijke en reglementaire bepalingen inzake stedenbouw, zijn verboden: – de privatieve ingebruikneming van de openbare ruimte boven, op het niveau van of onder de grond, o.a. door enig vastgehecht, vastgemaakt, opgehangen, neergelegd of achtergelaten voorwerp,…”
=> niet toegestaan, tenzij aangevraagd en vergund

Brussel
“Art. 58. §1. Behoudens vergunning van de bevoegde overheid, en onverminderd de wettelijke en reglementaire bepalingen inzake stedenbouw, zijn verboden: – de privatieve ingebruikneming van de openbare ruimte boven, op het niveau van of onder de grond, o.a. door enig vastgehecht, vastgemaakt, opgehangen, neergelegd of achtergelaten voorwerp, …”
=> niet toegestaan, tenzij aangevraagd en vergund

Gent
“Artikel 3 3.1. Voorwerpen en toestellen die zonder toestemming op of over de openbare weg geplaatst zijn moeten op politiebevel of op bevel van de bevoegde ambtenaar onmiddellijk verwijderd worden. Indien aan het bevel geen gevolg wordt gegeven, zullen zij op kosten en risico van hun eigenaars en/of gebruikers worden weggenomen.”
=> niet toegestaan, tenzij aangevraagd en vergund

Hasselt
Het artikel over privatieve ingebruikneming beperkt zich (terecht) tot “Bouwwerven en werkzaamheden”, “terrassen en “schuttingen, reclameborden en uitstalramen”. Dus geen specifieke melding dat het verboden is.
=> Wat niet is verboden, is toegestaan

Leuven
“Artikel 355 De voetpaden, de zijbermen, alsmede de straatgoten, dienen steeds zuiver gehouden te worden en de vrije doorgang moet verzekerd zijn,…”
“Artikel 358 Een private ingebruikname van de openbare weg is verboden tenzij het college van burgemeester en schepenen een voorafgaandelijke vergunning hiertoe aflevert, …”
=> niet toegestaan, tenzij aangevraagd en vergund

Mechelen
“Artikel 111. De privatieve ingebruikneming van de openbare ruimte is het gebruik van de openbare ruimte, met name de begane grond, het gedeelte erboven of eronder, voor uitsluitend privé doeleinden, waardoor het ingenomen gedeelte van de weg aan zijn openbare en normale bestemming wordt onttrokken.”
=> onduidelijk, want normale bestemming wordt behouden met een kabelgoot

CONCLUSIE
De gemeenten hebben hun politiereglement (nog) niet expliciet voorzien op het nieuwe fenomeen van ladende wagens. Je valt automatisch terug op het verbod van ingebruikname van publieke ruimte. Deze wetgeving is echter initieel bedoeld voor bouwwerven, terrassen, schuttingen, reclameborden en uitstalramen. Het is dus op zich verboden, belangrijk is dat je aan de gemeente wel een vergunning kunt aanvragen. We raden iedereen dan ook aan om dit te doen. zo worden ze gesensibiliseerd om het politiereglement te moderniseren. We adviseren wel aan om -waar het toegelaten is – steeds met een kabelgoot te werken en deze occasioneel te plaatsen om niet als permanente constructie te worden beschouwd.

Laatst gewijzigd door Micele : 20 januari 2021 om 10:13.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be