Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Ludwig Caluwé (CD&V) (6 t.e.m. 12 april)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Ludwig Caluwé (CD&V) (6 t.e.m. 12 april) Groeide door in de politiek vanuit het studentenleven, via een job als kabinetsattaché bij J.L Dehaene, over het voorzitterschap van de CVP jongeren. Hij werd voor het eerst senator in 1995. Momenteel Vlaams parlementslid. Derde plaats op de Antwerpse lijst voor het Vlaamse parlement.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 april 2009, 13:57   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.150
Standaard Wij kunnen niets doen aan de crisis dixit HVR

Dit is een uitspraak die ik uw partijgenoot zeer kwalijk neemt. Als hij bedoelt dat onze open economie 80% afhankelijk is van het buitenland heeft hij gelijk.

Maar wil dit zeggen dat wij met 500.000belgen straks 7 jaar werkloos gaan moeten wachten tot de wereld economie weer aantikt ??? Of gaan we eens de handen uit de mouwen slaan en eens kijken wat we nog allemaal voor onszelf kunnen doen, terwijl er in de wereld blijkbaar toch geen vraag is naar onze goederen ???

Kunnen we dan niet de werklozen activeren om bvb alles op alles naar een ecologische overheid gaan: de scholen isoleren, driedubbel glas, 18cm isolatie in de muren, thermische zonnepanelen op het dak, en wkk wartekrachtkoppeling ? En dit voor alle gebouwen in die mate dat ze niet voldoen aan de isolatienormen zoals heden de moderne woningen moeten voldoen ???

Kunnen we dan niet een ander deel van de werklozen activeren om de
de overheid verregaand digitaliseren de software voor het gerecht op punt zetten, dossiers inscannen, het huurregister digitaliseren, rijksregister met verzekering en autonummerplaat koppelen, telefoonnummers inbrengen bij het rijksregister, emails verzamelen etc
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 02:56   #2
Jaja
Burger
 
Jaja's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Berichten: 199
Standaard

Ik ben momenteel werkzoekend, en kan me hier in vinden.
Wel het tweede luik voor mij dan aub, aangezien voor het eerste luik ik met een fysieke toestand zit die op middellange tot lange termijn falicant zal zijn.
Maar voor dat deel zullen er ook wel mensen zijn die zich aangesproken voelen.

Mooi voorstel.
Jaja is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be