Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Ruben Cottenjé (Belgische Alliantie) (13 t.e.m 19 april)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Ruben Cottenjé (Belgische Alliantie) (13 t.e.m 19 april) Zoals Ruben het zelf verwoordt: "De BUB heeft zich afgesplitst van haar voorzitter, maar zag zich door de rechten op de (domein)naam genoodzaakt om een andere naam te kiezen". Iedereen deed aanvankelijk wat meewarig over de Belgische Alliantie, een afsplitsing van zowat de kleinste partij van dit land. Maar nu laat de Belgische Alliantie zien dat ze in alle delen van het land een kern heeft opgebouwd en lijsten indient voor elke regio.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 april 2009, 13:28   #1
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard Strategische placering van vuilnisbakken

Geachte,

Wat is de visie van u en uw partij op het vuilnisbakkenvraagstuk?

Deze zijn, naar mijn bescheiden mening, vaak ondoordacht geplaceerd doorheen dit land. In veel gevallen is de afstand naar een dichtstbijzijnde vuilnisbak veel te groot, en kiezen mensen ervoor om hun afval op straat te dumpen, wat niet alleen storend is maar ook schadelijk.

Indien er vuilnisbakken aanwezig zijn, worden deze vaak te dicht bij bankjes en andere recreatieve infrastructurele elementen geplaatst. Dit heeft als gevolg dat in de zomer de op de bakken schijnende zon de afbraak van in de bak aanwezige organische materie gaat bevorderen. De versnelde catalyse van biomassa zorgt voor onaangename geuren, die in veel gevallen het zitten op de banken ondraaglijk maakt.

Wat vinden jullie van dit idee:

-invoeren van een commissie van ingenieurs, ruimtelijke ordenaars en ander technisch personeel met als taak de ligging van vuilnisbakken te herzien.

-inschakelen van statistici om te onderzoeken vanaf welke afstand een persoon meer geneigd is om zich naar een vuilnisbak te begeven, en ervoor zorgen dat er altijd een vuilnisbak aanwezig is binnen de verkregen straal.

-kaartleggen van alle vuilnisbakken, en hun efficientie monitoren. Een speciaal nummer/brievenbus kan worden ingevoerd waar mensen hun klachten/opmerkingen over een vuilnisbak in de buurt kunnen melden.


Ik ben ervan overtuigd dat bovenstaande maatregelen een aanzienlijk effect zullen hebben op het afvalprobleem.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2009, 18:44   #2
Ruben Cottenjé
Burger
 
Ruben Cottenjé's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2009
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Geachte,

Wat is de visie van u en uw partij op het vuilnisbakkenvraagstuk?

Deze zijn, naar mijn bescheiden mening, vaak ondoordacht geplaceerd doorheen dit land. In veel gevallen is de afstand naar een dichtstbijzijnde vuilnisbak veel te groot, en kiezen mensen ervoor om hun afval op straat te dumpen, wat niet alleen storend is maar ook schadelijk.

Indien er vuilnisbakken aanwezig zijn, worden deze vaak te dicht bij bankjes en andere recreatieve infrastructurele elementen geplaatst. Dit heeft als gevolg dat in de zomer de op de bakken schijnende zon de afbraak van in de bak aanwezige organische materie gaat bevorderen. De versnelde catalyse van biomassa zorgt voor onaangename geuren, die in veel gevallen het zitten op de banken ondraaglijk maakt.

Wat vinden jullie van dit idee:

-invoeren van een commissie van ingenieurs, ruimtelijke ordenaars en ander technisch personeel met als taak de ligging van vuilnisbakken te herzien.

-inschakelen van statistici om te onderzoeken vanaf welke afstand een persoon meer geneigd is om zich naar een vuilnisbak te begeven, en ervoor zorgen dat er altijd een vuilnisbak aanwezig is binnen de verkregen straal.

-kaartleggen van alle vuilnisbakken, en hun efficientie monitoren. Een speciaal nummer/brievenbus kan worden ingevoerd waar mensen hun klachten/opmerkingen over een vuilnisbak in de buurt kunnen melden.


Ik ben ervan overtuigd dat bovenstaande maatregelen een aanzienlijk effect zullen hebben op het afvalprobleem.
Ik moet toegeven dat dit item door de Belgische Alliantie nog niet werd besproken. Daarbij denk ik ook dat dit een gemeentelijke aangelegenheid is.

Persoonlijk ben ik al blij dat er vuilnisbakken staan zodat we ons ongrieven niet op de openbare weg moeten gooien. Maar dat er kwa plaatsing een beter voorstel op tafel komt, heb ik totaal geen probleem mee zolang het haalbaar blijft.
Ruben Cottenjé is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2009, 22:30   #3
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Beste,

Ik dank je voor het korte maar duidelijke antwoord. Uw forumsessie is tot nu toe veruit de beste.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 15:44   #4
Ruben Cottenjé
Burger
 
Ruben Cottenjé's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2009
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Beste,

Ik dank je voor het korte maar duidelijke antwoord. Uw forumsessie is tot nu toe veruit de beste.
Waarvoor eveneens dank.
Ruben Cottenjé is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be