Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Raf Verbeke (CAP) (25 t.e.m. 31 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Raf Verbeke (CAP) (25 t.e.m. 31 mei) Het Comité voor een Andere Politiek ontstond in de nasleep van het generatiepact onder impuls van o.a. Jef Sleeckx, voormalig sp.a-parlementslid. Bij de vorige verkiezingen verenigde het CAP nog een aantal linkse initiatieven, waaronder het LSP. Nu komen ze apart op. Raf Verbeke, arbeider voor het openbaar vervoer, is de lijstrrekker voor Europa en lijstduwer voor de opvolgers in Oost-Vlaanderen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 mei 2009, 08:48   #1
Valentine Julien
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Locatie: Leuven/Amsterdam
Berichten: 586
Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Wink Mensen sluiten graag aan bij de Winners!

ER is veel werk voor psychologen lees je nog al eens als er gesproken word over de toestand van de wereld.
Ik beaam dat.

Welles Nietes spelletjes zijn een negatieve manier om aandacht te vragen die mensen juist afstoot. Degene die zich daar mee bezig houden schuiven hun verantwoording af op een ander, zonder het te weten van zichzelf.
Het komt door een gevoel van machteloosheid en dat stoot af.

Mensen sluiten zich graag aan bij de winners!

De economische machthebbers hebben dit heel goed door, hoe je mensen en masse via psychologie en hypnose kan manipuleren.(zie met Obama) Bij alle maatregelen die ze wensen door te voeren (oorlog), en die mensen mogelijks niet zullen aanvaarden, gebruiken ze intensieve hypnose technieken.. Ze bestudeerden die met hulp van Anna Freud en consorten.(Mkultra)
De BBC maakte daar intressante reportages over die door klein links worden afgedaan als geleuter. Ondertussen hebben veel mensen niet door hoe we zelf in die matrix zitten.

Het is geen kwestie van conspiracy. Het is gebruik maken van het kuddegedrag van de mens. Dit is al eeuwenlang aan de gang. Mensen sluiten zich graag aan bij een groep ook al holt die op de afgrond af. Conformisme. Bekijk de reportages op youtube echt de moeite! Maak me tot slaaf maar geef me eten.

Het tweede punt dat ik hier even wil aanhalen is dat half Belgie weet dat de PVDA vervelende maoistische technieken gebruikt die bijna op stalking lijken en daarom niet op de Pvda stemmen of zich er toe aangetrokken voelen;
Vavli is daar helaas een voorbeeld van.Sorry...

De gesprekspartner krijgt het gevoel verplicht ingelijfd te worden! De militanten slepen je mee in dingen die je niet wilt of gezegd hebt! Heel vervelende technieken zijn dat van pvda militanten, die ze via trainingen aangeleerd krijgen, en waar ik verschillende mensen door heb zien afhaken in de loop der jaren.
Belet de PvdA daardoor misschien de vorming van een nieuw links front?

Ik kreeg dit verhaal net te horen van een huisgenoot van mij zonder dat ik er zelf over begon.. (hij is een BV in de kunstwereld) en heb dit zelf ook al ervaren.

Toch Hoop ik dat Peter Mertens verkozen wordt want ik denk dat we er alleen samen kunnen geraken en kijk ook naar de daden van andere pvda leden die wel inspireren!

Ik ben heel blij dat er zo een leuke campagne word gevoerd door de PvdA met de neuzen! Heel veel succes gewenst! Maar mijn vertrouwen is te zwaar geschonden in de loop der jaren;Ik wil daar niemand iets mee verwijten maar het is gewoon zo. En dat is voor veel mensen zo.

Ik hoop daarom dat er met CAP een nieuw zaadje wordt gezaaid voor al die mensen die bij ecolo,groen en al de andere partijen geen plaats meer vinden.

Het is hard nodig dat er een nieuwe brede populaire beweging onstaat zonder dogmas en met meer vrouwen.....

Consumenten en milieu bewegingen hebben 70 000 of meer leden en die stalken je toch ook niet? das meer dan de grootste politieke partij!

Heeft Cap de ambitie om bij de "winners" te horen?
Er zijn alvast veel vrouwen op de lijst....

Als het zo moet zijn zal het zo zijn...
__________________
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.

Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 30 mei 2009 om 08:50.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2009, 15:32   #2
Fredschot
Burger
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
ER is veel werk voor psychologen lees je nog al eens als er gesproken word over de toestand van de wereld.
Ik beaam dat.

Welles Nietes spelletjes zijn een negatieve manier om aandacht te vragen die mensen juist afstoot. Degene die zich daar mee bezig houden schuiven hun verantwoording af op een ander, zonder het te weten van zichzelf.
Het komt door een gevoel van machteloosheid en dat stoot af.

Mensen sluiten zich graag aan bij de winners!

De economische machthebbers hebben dit heel goed door, hoe je mensen en masse via psychologie en hypnose kan manipuleren.(zie met Obama) Bij alle maatregelen die ze wensen door te voeren (oorlog), en die mensen mogelijks niet zullen aanvaarden, gebruiken ze intensieve hypnose technieken.. Ze bestudeerden die met hulp van Anna Freud en consorten.(Mkultra)
De BBC maakte daar intressante reportages over die door klein links worden afgedaan als geleuter. Ondertussen hebben veel mensen niet door hoe we zelf in die matrix zitten.

Het is geen kwestie van conspiracy. Het is gebruik maken van het kuddegedrag van de mens. Dit is al eeuwenlang aan de gang. Mensen sluiten zich graag aan bij een groep ook al holt die op de afgrond af. Conformisme. Bekijk de reportages op youtube echt de moeite! Maak me tot slaaf maar geef me eten.

Het tweede punt dat ik hier even wil aanhalen is dat half Belgie weet dat de PVDA vervelende maoistische technieken gebruikt die bijna op stalking lijken en daarom niet op de Pvda stemmen of zich er toe aangetrokken voelen;
Vavli is daar helaas een voorbeeld van.Sorry...

De gesprekspartner krijgt het gevoel verplicht ingelijfd te worden! De militanten slepen je mee in dingen die je niet wilt of gezegd hebt! Heel vervelende technieken zijn dat van pvda militanten, die ze via trainingen aangeleerd krijgen, en waar ik verschillende mensen door heb zien afhaken in de loop der jaren.
Belet de PvdA daardoor misschien de vorming van een nieuw links front?

Ik kreeg dit verhaal net te horen van een huisgenoot van mij zonder dat ik er zelf over begon.. (hij is een BV in de kunstwereld) en heb dit zelf ook al ervaren.

Toch Hoop ik dat Peter Mertens verkozen wordt want ik denk dat we er alleen samen kunnen geraken en kijk ook naar de daden van andere pvda leden die wel inspireren!

Ik ben heel blij dat er zo een leuke campagne word gevoerd door de PvdA met de neuzen! Heel veel succes gewenst! Maar mijn vertrouwen is te zwaar geschonden in de loop der jaren;Ik wil daar niemand iets mee verwijten maar het is gewoon zo. En dat is voor veel mensen zo.

Ik hoop daarom dat er met CAP een nieuw zaadje wordt gezaaid voor al die mensen die bij ecolo,groen en al de andere partijen geen plaats meer vinden.

Het is hard nodig dat er een nieuwe brede populaire beweging onstaat zonder dogmas en met meer vrouwen.....

Consumenten en milieu bewegingen hebben 70 000 of meer leden en die stalken je toch ook niet? das meer dan de grootste politieke partij!

Heeft Cap de ambitie om bij de "winners" te horen?
Er zijn alvast veel vrouwen op de lijst....

Als het zo moet zijn zal het zo zijn...
Te laat, valentine, ik heb mij juist aangesloten bij de pvda...
Ik heb ook in beraad met de Pierre (Peter Mertens voor vrienden) overlopen dat we nu toch wel véél véél te sterk staan, en dat we om jullie nog een kans te geven de vavli naar de cap sturen...

succes met de verkiezingen!
Fredschot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2009, 15:41   #3
vavli
Parlementslid
 
vavli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 1.915
Standaard

Doe ik aan stalking ??? Ik stel gewoon dat de PvdA, sinds het vernieuwingsproces, een fikse groei kent en daardoor ter linkerzijde van de Spa dé formatie is geworden die kan doorbreken. De PvdA telt meer leden dan alle andere linkse groepen samen, groeit nu ook snel aan en heeft dus hét potentieel om uit te groeien tot de linkse sociale oppositie (cfr de bekende vlamingen die nu oproepen om voor PvdA te stemmen). Ik stel daarbij ook dat ik niet snap wat Cap, Lsp,... nog aan meerwaarde hebben: ze zijn veel te klein om te kunnen doorbreken. Cap is sinds zijn oprichting afgekalft tot een groupuscule van hooguit een 50tal aktieve leden (is mijn inschatting) en LSP zegt sinds 3 jaar dat ze 300 militanten heeft, dus groei zit er daar ook niet in.
Overigens heb ik helemaal geen trainingen gekregen en de PvdA leden van de groep waar ik deel van uit maak, hebben geen enkele belangstelling voor Cap of LSP want die twee groepen bestaan in Limburg niet (meer). Wat ik hier schrijf is echt ten persoonlijke titel en moet je mij aanrekenen, niet de PvdA.
Het klopt wel dat mensen zich aangetrokken voelen tot de winners. En links heeft nood aan (kleine) overwinningen. Daar probeert de PvdA ook aan te werken: in gemeenten waar PvdA sterk staat zijn daar al concrete resultaten rond geboekt (in zelzate bv zijn drie gemeentelijke taksen door de pvda oppositie verdwenen; in antwerpen was er de geslaagde campagne om ziekenhuizen open te houden). Dat is voor mij een reden te meer om voor PvdA te kiezen want die koppelt een goed uitgewerkt programma aan concrete eisen die te realiseren zijn maar waarover de Spa in alle talen zwijgt (de Kiwicampagne, de eis voor een miljonairtaks, de oprichting van een openbare bank,...)
__________________

vavli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2009, 20:37   #4
Valentine Julien
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Locatie: Leuven/Amsterdam
Berichten: 586
Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

ik wens de pvda 50 000 leden en meer
ik wens Lsp 100 000 leden en meer
ik wens cap sap al die clubs zoveel leden als ze willen;hoe meer hoe beter en hoe sneller hoe beter!

Maar wat ik niet begrijp is die houding van alsof we concurenten zijn van elkaar als mensen.........
Er is niks TE LAAT of is dit ironisch bedoelt? Volg je hart dat is het enige dat telt! Het is een boeiende tijd en een prachtige planeet waarop we rondvliegen door een wonderlijk heelal...


jouw weg is jouw weg, ik wens je alleen maar de juiste te kiezen en dat je de wind in de zeilen hebt.

De mijne is de mijne.
Als het jou goed gaat, is dat een voordeel voor mij!
En ik bedoel in de politiek!

Ik kan dit soort manier van redeneren niet begrijpen.
Het komt alleen maar zielig over en echt niet aantrekkelijk...
Het spijt me voor u.

Doe zoals deze slimmerik om meer leden te krijgen...

de witte pauw
__________________
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.

Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 30 mei 2009 om 20:46.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2009, 22:06   #5
vavli
Parlementslid
 
vavli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 1.915
Standaard

Ik ben niet het type dat stroop smeert en slijmt. Eendracht maakt macht. We zullen maar overwinnen als we ons organiseren in een beweging. Binnen die beweging moet er ruimte zijn voor discussie, voor respect voor meningsverschillen, ... maar we moeten wél in één beweging zitten. Nu heb je als kiezer die niet akkoord is met het gevoerde beleid de keuze tussen Cap, LSP, PvdA en , hoe je het ook draait of keert: dat betekent dat we concurrenten zijn: Cap vindt dat ze belangrijker zijn dan LSP en PvdA en idem voor LSP en PvdA en dus is de vraag, hoe je het ook draait of keert: op welke partij stem ik, van welke partij word ik lid, ... En daar geef ik via dit forum een antwoord op: de pvda is volgens mij de enige linkse partij die kan doorbreken en ik geef daar argumenten voor. Ik stel daarbij dat cap en lsp slechts enkele 10tallen militanten hebben en dus niet de potentie om te kunnen wegen. Geef dan aub argumenten waarom Cap je voorkeur heeft. Dicht me geen maoistische truken toe die ik in trainingen gekregen zou hebben om je te stalken. Door kritiek te geven en in discussie te gaan, neem ik je au seriuex, ga dus in op die argumenten en weerleg die.
__________________

vavli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 09:35   #6
Valentine Julien
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Locatie: Leuven/Amsterdam
Berichten: 586
Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Thumbs down

jij gaat dus even bepalen wat ik MOET? Hoe het moet? Wat 'we' moeten? Wie wat moet? Wie zijn "we" trouwens? Jij bepaalt zelfs hoe ik moet communiceren?
Over inlijven gesproken? (We moeten.... ?)


Tof zenne zit ik echt op te wachten zo een gastje dat bepaald wat er goed is voor mij . Nou nou knap hoor! Allen naar de PVDA ole!


Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 31 mei 2009 om 09:58.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 09:53   #7
Valentine Julien
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Locatie: Leuven/Amsterdam
Berichten: 586
Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

In Hamburg bereikten de actie voerders voor meer democratie een compromis met de politici
http://berlijnsedemocratie.blogspot.com/

"De toegeving betreft de belangrijke Landesliste (de 'deelstaatlijst', die bepalend is voor het aantal verkozenen waarop een partij recht heeft). Voor deze lijst wordt de lijststem niet volledig afgeschaft, maar zullen de kiezers zelf mogen beslissen of ze hun stemmen aan kandidaten of aan partijen geven. Voor de Bezirksliste (de 'districtlijst', waarop locale kandidaten verkozen worden) vervalt de lijststem wel. Het wetsontwerp van Mehr Demokratie voorzag de volledige afschaffing van de lijststem. "

Het referendum zal mogelijk niet gehouden hoeven worden met dit wetsontwerp van de beweging "meer democratie". Zij verzamelden er de nodige handtekeningen al voor.

Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 31 mei 2009 om 09:54.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 10:19   #8
Valentine Julien
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Locatie: Leuven/Amsterdam
Berichten: 586
Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

Mensen beslissen ook graag zelf

Vele politici in Duitsland zijn inmiddels overtuigd van het nut van een volksraadpleging op burgerinitiatief en willen bij de federale verkiezingen van sept er een nationaal punt van maken.
http://www.volksentscheid.de/wahlkre...auer-berg-ost/
In Hamburg werd in dec 2008 het BROV ingevoerd. Meteen pakten de burgers de kieswet aan!

Het CAP is ontstaan vanuit de vraag voor een referendum op de 'grondwet' van Europa
Dit geeft een heel andere start aan deze organisatie als andere partijen;Het CAP organiseerde zelf ook al verschillende gemeentelijke bevragingen die door de slechte, mank lopende wetgeving, volgens mij, een aantal leden ontmoedigd heeft, of niet?

Burgers zijn meestal direct enthousiast als je er over in dialoog gaat Het uitdiepen van de democratie met het BROV lijkt hen een logische stap vooruit in de democratie. POlitici en zeker ook linkse politici, denken vaak dat ze het beter weten als de burgers en hebben schrik voor de mening van burgers...Ze gebruiken plebicieten om hun kromme beleid recht te praten... dat zijn geen BROVs niet verwarren!

Ik denk dat potentiele kiezers meer vertrouwen in CAP zouden hebben als je dit als een ernstig programmapunt naast de andere, naar voren zou brengen in een volgende kiescampagne. Ik denk dat daar echt heel veel stemmen mee te winnen zijn ! echt waar.

Beste Raf ben jij voor de invoering van het BROV in Belgie ?

Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 31 mei 2009 om 10:33.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 10:46   #9
vavli
Parlementslid
 
vavli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 1.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
jij gaat dus even bepalen wat ik MOET? Hoe het moet? Wat 'we' moeten? Wie wat moet? Wie zijn "we" trouwens? Jij bepaalt zelfs hoe ik moet communiceren?
Over inlijven gesproken? (We moeten.... ?)


Tof zenne zit ik echt op te wachten zo een gastje dat bepaald wat er goed is voor mij . Nou nou knap hoor! Allen naar de PVDA ole!

Je moet echt helemaal niks van mij
__________________

vavli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 11:10   #10
Valentine Julien
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Locatie: Leuven/Amsterdam
Berichten: 586
Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

"We zullen maar overwinnen als we ons organiseren in een beweging. Binnen die beweging moet er ruimte zijn voor discussie, voor respect voor meningsverschillen, ... maar we moeten wél in één beweging zitten."

je schrijft hier toch wel degelijk wat "we moeten" hoor of heb ik stront in mijn ogen?

Ik voel me niet gerespecteerd door dat soort beweringen.
Ik beslis graag zelf.
Merci om daar in het vervolg rekening mee te houden!

Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 31 mei 2009 om 11:10.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 21:31   #11
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Wat een puber die Vavli!
Met het zelfbewustzijn van een garnaal!
De pvda staat hier weer lekker op zijn best te kijken.
Spijtig want de campagne is geslaagd!
Stalken is ook nog zijn specialiteit 25 jaar schat ik um;

Heel het systeem is erop gericht om kleine partijen die willen deelnemen in een democratisch proces de nek om te wringen met die 5 % drempel.

Mensen denken dat ze er goed aan doen om een 'nuttige' stem uit te brengen.
Hun stem op een kleine linkse partij is echter heel belangrijk ook al blijft ze onder de5 % drempel. Daarmee toon je het ondemocratische er van aan.
Hopelijk geraakt geen enkele partij nog op 5 %....

Een verloren stem gaat niet naar een andere partij dat is een mythe.
Door blanco te stemmen geef je vrij spel en bevestig je in feite de regerende partijen.

Ik ga zondag stemmen op CAP
Een nieuwe initiatief is altijd interessant en het zijn leuke ideen.
Ik wou dat ik op D'Orazio kon stemmen...

Bijna geen media aandacht...wet van de jungle zeker? geen geld geen aandacht!

Hij plantte nog wel de boom van de democratie!

http://www.skynet.be/actu-sports/act...atie?id=525899
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 08:31   #12
Raf Verbeke
 
 
Raf Verbeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Gent
Berichten: 47
Standaard

Beste Raf ben jij voor de invoering van het BROV in Belgie ?[/quote]

zie:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=122110
__________________
Hun $U CAP ermee!
Raf Verbeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 23:58   #13
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Cynthia Mc Kinney(ex democrate congres member) is bezig met een beweging van left-black te starten genaamd :

DIGNITY
Een mooie naam...
Waardigheid...

http://globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=13843

Ze was presidentskandidate voor groen en is een 9/11 truthter.
Ze heeft het over de comateuse toestand in de VS ..en het bedrog van obama, een echte vrijheidstrijdster met haar op haar tanden die rumsfeld al eens het vuur aan de schenen wist te leggen over de enorme bedragen die 'weg' zijn uit het pentagon.. zie youtube

Hier is het al niet veel anders met de mensen...

Je ziet overal nieuwe 'linkse' bewegingen starten, waarin mensen zitten die zich bewust zijn hoe diep de corruptie zit van boven.Het verbaasd me echter dat er officieel in de EU weinigen zich durven uitspreken over de gebeurtenissen van 11 sept. Ik vind dat er een nieuw onderzoek moet komen omdat de moslimwereld zwaar beschuldigd is en dat daar geen bewijzen voor zijn gekomen!
We hebben dat met de joden ook mee gemaakt en dat liep uit de hand.
Het lijkt dezelfde propaganda techniek... en ik vind dat we de diabolisering van een groep mensen snel moeten stoppen aan de bron!

Ik weet dat sommige leden van Cap achter een nieuw onderzoek staan.Door die aanslagen is Belgie in oorlog met Afghanistan. Zonder nieuw onderzoek zal daar geen vrede komen.In Irak ook niet.
11 sept legitimeerd alle oorlogen daarom is dit een belangrijk onderwerp volgens velen als we duurzame vrede in de wereld willen..

Als jij een politiek leider zou worden zou je dan deze petitie durven tekenen ?
net als Mr Chiessa en Paul Lannoye...

http://pl911truth.com/index.php?opti...id=2&Itemid=54

Ik begrijp als je niet antwoord.
geen probleem.
De sessie is ook voorbij.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 20:27   #14
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Cynthia Mc Kinney(ex democrate congres member) is bezig met een beweging van left-black te starten genaamd :

DIGNITY
Een mooie naam...
Waardigheid...

http://globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=13843

Ze was presidentskandidate voor groen en is een 9/11 truthter.
Ze heeft het over de comateuse toestand in de VS ..en het bedrog van obama, een echte vrijheidstrijdster met haar op haar tanden die rumsfeld al eens het vuur aan de schenen wist te leggen over de enorme bedragen die 'weg' zijn uit het pentagon.. zie youtube

Hier is het al niet veel anders met de mensen...

Je ziet overal nieuwe 'linkse' bewegingen starten, waarin mensen zitten die zich bewust zijn hoe diep de corruptie zit van boven.Het verbaasd me echter dat er officieel in de EU weinigen zich durven uitspreken over de gebeurtenissen van 11 sept. Ik vind dat er een nieuw onderzoek moet komen omdat de moslimwereld zwaar beschuldigd is en dat daar geen bewijzen voor zijn gekomen!
We hebben dat met de joden ook mee gemaakt en dat liep uit de hand.
Het lijkt dezelfde propaganda techniek... en ik vind dat we de diabolisering van een groep mensen snel moeten stoppen aan de bron!

Ik weet dat sommige leden van Cap achter een nieuw onderzoek staan.Door die aanslagen is Belgie in oorlog met Afghanistan. Zonder nieuw onderzoek zal daar geen vrede komen.In Irak ook niet.
11 sept legitimeerd alle oorlogen daarom is dit een belangrijk onderwerp volgens velen als we duurzame vrede in de wereld willen..

Als jij een politiek leider zou worden zou je dan deze petitie durven tekenen ?
net als Mr Chiessa en Paul Lannoye...

http://pl911truth.com/index.php?opti...id=2&Itemid=54

Ik begrijp als je niet antwoord.
geen probleem.
De sessie is ook voorbij.
Ik denk dat je volgende film wel heel interessant zal vinden. Daar komen ook die onderwerpen in voor. Een indrukwekkende film, vreemd dat het niet tot veel meer opstand of zelfs tot een revolutie leidt.
http://video.google.com/videoplay?do...43024925961431
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 21:24   #15
Valentine Julien
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Locatie: Leuven/Amsterdam
Berichten: 586
Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Thumbs up

Hallo Debbie... bedankt voor de link
wie ben jij en van waar?

Zeitgeist adendum schitterende film
In Nl Heeft de PVV 4 zetels waarschijnlijk,Cda 5, pvda 3, en de SP met GL 2
vvd 3, D66 3

40% opkomst

verrechtsing ?
of politiek gestuntel... bij gebrek aan beter?
__________________
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 21:54   #16
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
Hallo Debbie... bedankt voor de link
wie ben jij en van waar?

Zeitgeist adendum schitterende film
In Nl Heeft de PVV 4 zetels waarschijnlijk,Cda 5, pvda 3, en de SP met GL 2
vvd 3, D66 3

40% opkomst

verrechtsing ?
of politiek gestuntel... bij gebrek aan beter?
Heb je die film zo vlug bekeken dan? Of kende je hem al?
Wie ik ben? Ik ben Debora uit Menen en ik sta op de lijst van het CAP
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 22:23   #17
Valentine Julien
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Locatie: Leuven/Amsterdam
Berichten: 586
Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

Hallo Deborah,

Ik geloof niet in de officiele versie van Oncle Tom en ken de film inderdaad.
Zeitgeist heb ik twee jaar geleden bekeken en de adendum toen ze uit kwam.
En dan Raf maar mee verleid.... die het niet goe snapte...en allang is vergeten

Een Inconvenient Truth heb ik verspreid door Belgie op DVD .... voordat Youtube er was.en daarna loose change...
Ik twijfel over wat nu... de meeste mensen weten het, dat we belogen zijn.
Veel mensen hebben echter nog altijd niet door dat Obama ook een waterdrager van het systeem is... armoede is gelinkt aan de oorlogseconomie.
Terwijl de aarde een hoorn des overvloeds is... Ik zie dit jaar bijv zoveel vlierbessen komen! Daar zouden alle mensen zonder geld sap van kunnen maken en verkopen aan 3 euro per fles! Overal langs de velden staan ze overdadig te bloeien Sambucus Nigra is een medicinale plant. De beste remedie tegen griep!

Knap van je om mee te doen en je op de lijst gezet te hebben!
Als je iets gepubliceerd wil hebben kan je dat aan mij sturen ik houd de CAP website mee bij.

Ik ben benieuwd zondag.
Goeie moed!
__________________
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2009, 12:25   #18
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
Hallo Deborah,

Ik geloof niet in de officiele versie van Oncle Tom en ken de film inderdaad.
Zeitgeist heb ik twee jaar geleden bekeken en de adendum toen ze uit kwam.
En dan Raf maar mee verleid.... die het niet goe snapte...en allang is vergeten

Een Inconvenient Truth heb ik verspreid door Belgie op DVD .... voordat Youtube er was.en daarna loose change...
Ik twijfel over wat nu... de meeste mensen weten het, dat we belogen zijn.
Veel mensen hebben echter nog altijd niet door dat Obama ook een waterdrager van het systeem is... armoede is gelinkt aan de oorlogseconomie.
Terwijl de aarde een hoorn des overvloeds is... Ik zie dit jaar bijv zoveel vlierbessen komen! Daar zouden alle mensen zonder geld sap van kunnen maken en verkopen aan 3 euro per fles! Overal langs de velden staan ze overdadig te bloeien Sambucus Nigra is een medicinale plant. De beste remedie tegen griep!
Ik begrijp helemaal niet hoe het mogelijk is dat al die mensen reportages zien over wat er gebeurt in de wereld en vervolgens hun schouders ophalen en in bed kruipen. Neem nu de films van Michael Moore, of Darwin's nightmare. Hoe kan men zoiets bekijken en dan gewoon weer over gaan tot de orde van de dag. Is er nog iets wat de mensen raakt vraag ik me dan af? Is er nog iets dan hen in opstand brengt? Zo zal het nog lang duren voor er een revolutie komt.

Citaat:
Knap van je om mee te doen en je op de lijst gezet te hebben!
Als je iets gepubliceerd wil hebben kan je dat aan mij sturen ik houd de CAP website mee bij.
Dank je

Citaat:
Ik ben benieuwd zondag.
Goeie moed!
Ik ook
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 15:17   #19
Valentine Julien
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Locatie: Leuven/Amsterdam
Berichten: 586
Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

Zondag is er een bijeenkomst in Clabeque met het team van de D'orazios
Mensen die zin hebben om te komen... welkom
__________________
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be