Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2015, 09:38   #21
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maw, een groepje mensensmokkelaars is volgens jou verantwoordelijk voor het TILT slaan van een gans continent ?
Maar de vraag WAAROM deze mensen hun land en regio verlaten, en hun lot in de handen leggen van mensensmokkelaars, daar geef jij geen antwoord op.
Want met je eerste zinnen is het mij al duidelijk dat ELKE vluchteling, een gelukszoeker is in jou ogen, maar niet vlucht voor de oorlog in zijn of haar "eigen" land.

"Wel, de maffioze mensensmokkelaars natuurlijk. Dezen maken zelfs foldertjes met de informatie per land over verblijfsvergunningen en uitkeringen. Zo kan de would be vluchtelingen een keuze maken, zoals wij in de Sunjet boeken onze keuze maken naar welk hotel we dit jaar zullen vertrekken."
De vraag veranderd voortdurend , mij vraag je "wie ze weglokt" .
Nu vraag je "Waarom ze hun land verlaten ".

Kwil wel antwoorden dat ze Turkije verlaten en dat er geen oorlog is in Turkije . Maar dan ga jij weer een nieuwe vraag bedenken hé . Kapoentje .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 09:40   #22
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Stop eens met zeuren, en geef dan zelf eens duidelijk een verklaring, zeg het maar hoor.
Ik meende dat ENKEL rechts, nog spreekrecht had in Vlaanderen en Belgie ?
Maw, wat doet een linkse mening er dan toe ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 09:42   #23
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Ik meende dat ENKEL rechts, nog spreekrecht had in Vlaanderen en Belgie ?
Maw, wat doet een linkse mening er dan toe ?
Ik zie u graag vastlopen en sukkelen in uw eigen teksten .
Ik vindt da gewoon grappig .
Dus vertel maar onzin zoveel u wenst , ik respecteer vrije meningsuiting .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 09:45   #24
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
De vraag veranderd voortdurend , mij vraag je "wie ze weglokt" .
Nu vraag je "Waarom ze hun land verlaten ".

Kwil wel antwoorden dat ze Turkije verlaten en dat er geen oorlog is in Turkije . Maar dan ga jij weer een nieuwe vraag bedenken hé . Kapoentje .
Dat lijkt mij een logisch vervolg. Want CIRCE geeft als antwoord "mensensmokkelaars" ! Wat ik ZEER sterk betwijfel !
Want uit "eigen ervaring geloof ik niet de eerste de beste praatjesmakers, dus....waarom geloven deze mensen die mensensmokkelaars dan wel volgens jou ?
En dit in grote getallen ?

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 3 september 2015 om 09:47.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 09:51   #25
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Ik zie u graag vastlopen en sukkelen in uw eigen teksten .
Ik vindt da gewoon grappig .
Dus vertel maar onzin zoveel u wenst , ik respecteer vrije meningsuiting .
"Ik zie u graag vastlopen en sukkelen in uw eigen teksten ."

Maar maakte jij mij niet eerder de belofte, dat je bewijzen ging zoeken en leveren dat links verantwoordelijk is en was voor alles wat er verkeerd liep en loopt in Belgie ?

Dat is ondertussen al bijna twee weken geleden, en.....nog steeds geen bewijs. Hoogst waarschijnlijk vastgelopen in de "eigen teksten".
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 09:57   #26
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Dat lijkt mij een logisch vervolg. Want CIRCE geeft als antwoord "mensensmokkelaars" ! Wat ik ZEER sterk betwijfel !
Want uit "eigen ervaring geloof ik niet de eerste de beste praatjesmakers, dus....waarom geloven deze mensen die mensensmokkelaars dan wel volgens jou ?
En dit in grote getallen ?
U wisselt weeral de vragen om , is dat een trucje ?
Op de vraag" wie lokt"? geeft Circe "mensensmokkelaars met foldertjes van sociale voordelen " als antwoord .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 09:57   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maw, een groepje mensensmokkelaars is volgens jou verantwoordelijk voor het TILT slaan van een gans continent ?
Maar de vraag WAAROM deze mensen hun land en regio verlaten, en hun lot in de handen leggen van mensensmokkelaars, daar geef jij geen antwoord op.
Want met je eerste zinnen is het mij al duidelijk dat ELKE vluchteling, een gelukszoeker is in jou ogen, maar niet vlucht voor de oorlog in zijn of haar "eigen" land.

"Wel, de maffioze mensensmokkelaars natuurlijk. Dezen maken zelfs foldertjes met de informatie per land over verblijfsvergunningen en uitkeringen. Zo kan de would be vluchtelingen een keuze maken, zoals wij in de Sunjet boeken onze keuze maken naar welk hotel we dit jaar zullen vertrekken."
Haar antwooord leek mij duidelijk.
Alleen de vluchtelingen die turkije verlaten zijn gelukzoekers.
Wie vlucht voor de oorlog is blij met elke veilige plek, die heeft weinig voorkeurslanden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 09:58   #28
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
"Ik zie u graag vastlopen en sukkelen in uw eigen teksten ."

Maar maakte jij mij niet eerder de belofte, dat je bewijzen ging zoeken en leveren dat links verantwoordelijk is en was voor alles wat er verkeerd liep en loopt in Belgie ?

Dat is ondertussen al bijna twee weken geleden, en.....nog steeds geen bewijs. Hoogst waarschijnlijk vastgelopen in de "eigen teksten".
Neen ik heb dat niet beloofd , u loopt weer vast in uw eigen tekst .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:02   #29
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maw, een groepje mensensmokkelaars is volgens jou verantwoordelijk voor het TILT slaan van een gans continent ?
Maar de vraag WAAROM deze mensen hun land en regio verlaten, en hun lot in de handen leggen van mensensmokkelaars, daar geef jij geen antwoord op.
Want met je eerste zinnen is het mij al duidelijk dat ELKE vluchteling, een gelukszoeker is in jou ogen, maar niet vlucht voor de oorlog in zijn of haar "eigen" land.
De oorlog in Syrie is al vijf jaar bezig. Waarom komen ze NU massaal? Enig idee?
De situatie in Afrika is al vijftig jaar bezig. Waarom komen ze NU massaal (enkel de jongemannen, vrouwen en kinderen moeten ginds niet vrezen voor hun leven blijkbaar).
De situatie in Irak is al tien jaar bezig. Waarom komen NU massaal Irakeese vluchtelingen naar hier?

Ze komen dus ENKEL naar Noord-Europa. Zoals Ebru Umar al netjes verwoordde (heeft U het artikel zelfs maar bekeken?) vluchten ze dus niet naar hun superrijke islamitische buurlanden. Waarom? is de oorlog daarvoor niet zwaar genoeg? Of zijn de vooruitzichten ginds niet lekker?

En neen, ik voel me helemaal niet verantwoordelijk voor het feit dat moslims mekaar hoe langer hoe meer de kop inslaan. (weer dat artikel van Ebru Umar - of heeft U het niet begrepen?)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:04   #30
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Neen ik heb dat niet beloofd , u loopt weer vast in uw eigen tekst .
Maw, zelfs de "eigen aanhang" gebruikt populisme op dit forum.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:10   #31
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De oorlog in Syrie is al vijf jaar bezig. Waarom komen ze NU massaal? Enig idee?
De situatie in Afrika is al vijftig jaar bezig. Waarom komen ze NU massaal (enkel de jongemannen, vrouwen en kinderen moeten ginds niet vrezen voor hun leven blijkbaar).
De situatie in Irak is al tien jaar bezig. Waarom komen NU massaal Irakeese vluchtelingen naar hier?

Ze komen dus ENKEL naar Noord-Europa. Zoals Ebru Umar al netjes verwoordde (heeft U het artikel zelfs maar bekeken?) vluchten ze dus niet naar hun superrijke islamitische buurlanden. Waarom? is de oorlog daarvoor niet zwaar genoeg? Of zijn de vooruitzichten ginds niet lekker?

En neen, ik voel me helemaal niet verantwoordelijk voor het feit dat moslims mekaar hoe langer hoe meer de kop inslaan. (weer dat artikel van Ebru Umar - of heeft U het niet begrepen?)
Je weet toch wat je schrijft hoop ik ?
Want Belgie kent DIT JAAR zijn ergste vluchtelingen crisis sinds de tweede WO. Daarover is iedereen het eens denk ik.
Leg nu die link eens naar jou tekst ? Bartje zal je dat NIET in dank afnemen denk ik.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:11   #32
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Haar antwooord leek mij duidelijk.
Alleen de vluchtelingen die turkije verlaten zijn gelukzoekers.
Wie vlucht voor de oorlog is blij met elke veilige plek, die heeft weinig voorkeurslanden.
2.

Of, de linkse ideologie samengavet:

Het probleem is de welvaarts- en migratie-industrie, die op hoogst efficiënte wijze de publieke opinie bespeelt en een schijn van heiligheid ten toon spreidt, om (met andermans geld, dat spreekt voor zich) steeds nieuwe weldaden voor steeds nieuwe slachtoffergroepen te eisen). Dit natuurlijk niet uit naastenliefde, maar omdat men als morele held op de eenvoudigste manier aan geld, macht en aanzien komt.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:22   #33
korvo
Gouverneur
 
korvo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Locatie: Zoniënwoud
Berichten: 1.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Nog zo eentje,"Alleen zitten de linksen uit het verleden op de beslissende postjes . Rechters , leraars , journalisten ,ambtenaren enz ..."

en het geloofwaardigheid gehalte van rechts zakt onder het vriespunt.
.
Zoek het begrip "cultureel marxisme" eens op. Trouwens goeie vraag van Wapper: Geef jij dan eens een verklaring?
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:26   #34
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
2.

Of, de linkse ideologie samengavet:

Het probleem is de welvaarts- en migratie-industrie, die op hoogst efficiënte wijze de publieke opinie bespeelt en een schijn van heiligheid ten toon spreidt, om (met andermans geld, dat spreekt voor zich) steeds nieuwe weldaden voor steeds nieuwe slachtoffergroepen te eisen). Dit natuurlijk niet uit naastenliefde, maar omdat men als morele held op de eenvoudigste manier aan geld, macht en aanzien komt.
Vluchtelingen die voor de herfst en winter naar het noorden trekken .
Kleine kindjes meesleuren , naar het Noorden !!!!!!!
Zo dom krijg je geen zwaluw of ooievaar .
Die volgen hun verstand en vluchten weg van de kou , naar Afrika bijvoorbeeld .
Wacht een paar maanden , dan worden we overspoeld met beelden van kindjes in de kou .
Onbeschaamde public-relations van de asielindustrie . Kinderen de vrieskou inlokken om hun enorme goedheid in de kijker te zetten .
En zo lok je kinderen de dood in . Maar het is hun fout niet hoor . Het is de fout van de NVA .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:36   #35
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Wie vlucht voor de oorlog is blij met elke veilige plek, die heeft weinig voorkeurslanden.
Zo is dat, ik zou al blij zijn dat ik wat eten en onderdak had, ik zou ook proberen de mensen die mij opvangen wat te helpen, gewoon uit dankbaarheid.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:47   #36
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
Zoek het begrip "cultureel marxisme" eens op. Trouwens goeie vraag van Wapper: Geef jij dan eens een verklaring?
Hij zal ze niet geven...
Zijn enigste drijfveer is het opkloppen van de polemiek, liefst gepersonaliseerd naar De Wever, Francken en de N-VA toe, om de verantwoordelijkheid voor de vluchtelingencrisis op "rechts in Vlaanderen" te schuiven.
Zo doorzichtig als pompwater, maar amusant om bezig te zien.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:55   #37
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Hij zal ze niet geven...
Zijn enigste drijfveer is het opkloppen van de polemiek, liefst gepersonaliseerd naar De Wever, Francken en de N-VA toe, om de verantwoordelijkheid voor de vluchtelingencrisis op "rechts in Vlaanderen" te schuiven.
Zo doorzichtig als pompwater, maar amusant om bezig te zien.
Nu heeft dienen Dewever al Frankrijk ,Duitsland en Italie besmet met zijn populisme ;

http://www.knack.be/nieuws/wereld/it...al-599555.html

Wa ne smeerlap zeg .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:56   #38
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andrew555 Bekijk bericht
Het beeld gisteren van het verdronken kindje
van 3j is verschrikkelijk.
Waar al een geruime tijd niet meer over gesproken
word is de oorlog in Syrië. Al VIJF jaar dat daar kinderen
sneuvelen. Daar word niet meer over gesproken.
Wanneer gaan de wereldleiders daar nu eindelijk
eens werk van maken. IS uitroeien en t probleem
is opgelost. Was er olie in Syrië, was t al lang opgelost
door de Amerikanen.
IS uitroeien een oplossing? De islam is de oorzaak van alles. Wanneer de IS van de kaart is geveegd, duikt er weer een ander bloedig monster op. De islam is op dat gebied onuitputtelijk.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 11:23   #39
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

The blame game must end
Hoort, ik heb gesproken. En luister. Maar vooral doe.
Amen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 11:55   #40
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Stop eens met zeuren, en geef dan zelf eens duidelijk een verklaring, zeg het maar hoor.
Er is antwoord genoeg gegeven, maar niet het antwoord dat Vrijzinnige wil horen, dus is het geen antwoord ... Zou en VRT-journalist kunnen zijn.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be