Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 maart 2007, 19:48   #1
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard Neo-Naziconcerten toelaten of verbieden ?

Vanavond wordt deze vraag gesteld in "Terzake" (Canvas 20h00). Benieuwd wat Patrick Dewael (Minister van Binnenlandse Zaken) en Jozef De Witte (CGKR) hierop zullen antwoorden. Allen kijken dus !!! Het wordt waarschijnlijk reuze interessant.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 09:50   #2
Doki
Parlementsvoorzitter
 
Doki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 2.058
Standaard

Ik heb de uitzending gezien en was niet onder de indruk van de stellingen van De Witte en Dewael. Dit heeft blijkbaar weinig prioriteit.

Persoonlijk weet ik niet goed wat hiermee aan te vangen. De mensen die dit soort van concerten organiseren weten heel goed wat hun rechten zijn. Ze weten dat er hier in België vrijheid van vergadering is en dat de staat zo goed als niets te zeggen heeft over wat er zich achter de deur van een privéwoning afspeelt. Moeten we dan in onze wetgeving de vrijheden van alle burgers inperken om de veiligheid van ons land te waarborgen (amerikaans model)? Ook het voorkomen van de verkoop van CDs en propaganda is moeilijk, haal het van het internet en het duikt onmiddellijk in het informele circuit.

Het probleem is volgens mij dat racisme een misdrijf is dat veelal over ideeën en woorden gaat (die uiteraard wel tot daden kunnen leiden). Het is niet zoiets als diefstal of moord, waar je steeds met duidelijke bewijsbare feiten zit. Bewijs maar eens dat ik tegen iemand anders gisteren in mijn woning gezegd heb dat alle negers apen zijn. Tenzij je met afluisterapparatuur een opname hebt gemaakt (verboden) of een getuige hebt zal dat moeilijk zijn. Het bestrijden van het verspreiden van ideeën door wetten en regels is een zeer moeilijke, zoniet onmogelijke taak, zeker met het internet.

Mijn voorstel zou zijn dat de overheid meer met infiltranten moet werken. Die concerten zijn in principe toegankelijk voor alle gelijkgezinden, dus het moet mogelijk zijn om daar mensen te laten infiltreren. Die moeten vervolgens de feiten vastleggen met verborgen camera, en dan kan er worden ingegrepen.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 09:56   #3
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Pietje,ieder diertje zijn pleziertje hé
En weerderom hoop ik met mijn post U niet persoonlijk te hebben aangevallen
duveltje382
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 09:57   #4
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ik denk dat zolang er onder Belgen niet al te veel (echte, geen ordinaire referentiekaderhoeren) neo-nazi's zijn, ze er ni veel aan zullen doen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 10:07   #5
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Mijn voorstel zou zijn dat de overheid meer met infiltranten moet werken. Die concerten zijn in principe toegankelijk voor alle gelijkgezinden, dus het moet mogelijk zijn om daar mensen te laten infiltreren. Die moeten vervolgens de feiten vastleggen met verborgen camera, en dan kan er worden ingegrepen.
Jij wil een politieke politieke dus, een soort KGB die burgers in de gaten houdt en hun ideeën en uitspraken noteert. Op naar de EUSSR...

Ik hoop maar voor jou dat het instrument waar je nu voor pleit, niet ooit in handen van een regering komt die mensen met ideeën als jij wil in de gaten houden en vervolgen.
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 10:14   #6
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Ik heb de uitzending gezien en was niet onder de indruk van de stellingen van De Witte en Dewael. Dit heeft blijkbaar weinig prioriteit.

Persoonlijk weet ik niet goed wat hiermee aan te vangen. De mensen die dit soort van concerten organiseren weten heel goed wat hun rechten zijn. Ze weten dat er hier in België vrijheid van vergadering is en dat de staat zo goed als niets te zeggen heeft over wat er zich achter de deur van een privéwoning afspeelt. Moeten we dan in onze wetgeving de vrijheden van alle burgers inperken om de veiligheid van ons land te waarborgen (amerikaans model)? Ook het voorkomen van de verkoop van CDs en propaganda is moeilijk, haal het van het internet en het duikt onmiddellijk in het informele circuit.

Het probleem is volgens mij dat racisme een misdrijf is dat veelal over ideeën en woorden gaat (die uiteraard wel tot daden kunnen leiden). Het is niet zoiets als diefstal of moord, waar je steeds met duidelijke bewijsbare feiten zit. Bewijs maar eens dat ik tegen iemand anders gisteren in mijn woning gezegd heb dat alle negers apen zijn. Tenzij je met afluisterapparatuur een opname hebt gemaakt (verboden) of een getuige hebt zal dat moeilijk zijn. Het bestrijden van het verspreiden van ideeën door wetten en regels is een zeer moeilijke, zoniet onmogelijke taak, zeker met het internet.

Mijn voorstel zou zijn dat de overheid meer met infiltranten moet werken. Die concerten zijn in principe toegankelijk voor alle gelijkgezinden, dus het moet mogelijk zijn om daar mensen te laten infiltreren. Die moeten vervolgens de feiten vastleggen met verborgen camera, en dan kan er worden ingegrepen.
Ik denk dat het probleem vooral draait om het feit dat burgemeesters momenteel niet over het nodige wettelijke kader beschikken om dergelijke vuiligheid kordaat te verbieden en dat er - zoals Dewael zei - een duidelijke taak voor de wetgever is weggelegd om dat wettelijke kader te voorzien. Burgemeesters kunnen dan die smeerlapperij bij voorbaat verbieden, zoals het hoort. In de ons omringende landen schijnt het geen probleem te zijn om dat wettelijk kader te creëren. België hinkt zoals gewoonlijk weer achterop... Affijn, met de verkiezingen in het vooruitzicht kunnen we alleen maar hopen dat die wet er zo snel mogelijk komt; liever vandaag dan morgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 10:56   #7
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik denk dat het probleem vooral draait om het feit dat burgemeesters momenteel niet over het nodige wettelijke kader beschikken om dergelijke vuiligheid kordaat te verbieden en dat er - zoals Dewael zei - een duidelijke taak voor de wetgever is weggelegd om dat wettelijke kader te voorzien. Burgemeesters kunnen dan die smeerlapperij bij voorbaat verbieden, zoals het hoort. In de ons omringende landen schijnt het geen probleem te zijn om dat wettelijk kader te creëren. België hinkt zoals gewoonlijk weer achterop... Affijn, met de verkiezingen in het vooruitzicht kunnen we alleen maar hopen dat die wet er zo snel mogelijk komt; liever vandaag dan morgen.
Het probleem is de vrijheid van vergadering en verneniging, en van de vrije meningsuiting;
Indien men hier uitzonderingen op gaat maken dan gaat ge precies gaan uitvoeren wat de nazis zo graag hebben: "mind control" en afschaffen van vrijheden.
Laat ze rustig bijeenkomen, en maak een wet dat je ze mag arresteren indien ze inderdaad de wet overtreden.
Dat is trouwens efficienter: het verbieden van de vergaderingen heeft als enig gevolg dat ze nog meer hun best gaan doen om dit toch te doen in de obscuriteit. Dan heeft men helemaal geen controle meer over die psychishe gestoorden.
Ze laten doen is beter, dan zorgen dat de misdaden gestraft worden, en dat men een idee heeft hoeveel bedden men moet voorzien in de hospitalen voor de psychisch gestoorden.
Ge moet een beetje compassie hebben hé! Het zijn toch ook maar zieke mensen!
Het verbaast me dat dit nog niet gebeurt! Toen ik jong was waren er op elke meeting die nog maar een beetje links was steevast twee flikken in burger aanwezig, met een witte regenjas die in een boekje noteerden wat er werd gezegd en die nadien klachten indienden bij het parket.
Zijn die nu plots niet meer nodig bij nazi-fuiven?
Zijn de afgeschaft?
Is mijn persoonlijke "lijfwacht", kdt. Slootemakers met pensioen?
Is er nu niemand meer die telefoons afluistert (en ze dan per ongeluk op dezelfde lijn terug afspeelt )
Waarom men links altijd zo in de gaten hield, en rechts zo maar laat lopen.
Ik vind dat niet plezant

Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 maart 2007 om 11:03.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 11:21   #8
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Het probleem is de vrijheid van vergadering en verneniging, en van de vrije meningsuiting;
Indien men hier uitzonderingen op gaat maken dan gaat ge precies gaan uitvoeren wat de nazis zo graag hebben: "mind control" en afschaffen van vrijheden.
Laat ze rustig bijeenkomen, en maak een wet dat je ze mag arresteren indien ze inderdaad de wet overtreden.
Dat is trouwens efficienter: het verbieden van de vergaderingen heeft als enig gevolg dat ze nog meer hun best gaan doen om dit toch te doen in de obscuriteit. Dan heeft men helemaal geen controle meer over die psychishe gestoorden.
Dat is nu al de tweede keer in één week dat ik een zinnig standpunt lees van Eric Feremans!

Wat is hier aan de hand?
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 13:00   #9
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

De meeste landen rond ons verbieden dit soort zaken, daarom dat een hoop van dat nazi-gespuis naar ons land komt afgezakt.

Wettelijk zijn dit soort zaken niet eens toegestaan omdat de groepen die ginds optreden oproepen tot negationisme en racisme, wat tegen de wet is.
En als iets onwettelijk is lijkt het mij logisch dat het niet toegelaten wordt.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 13:14   #10
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
De meeste landen rond ons verbieden dit soort zaken, daarom dat een hoop van dat nazi-gespuis naar ons land komt afgezakt.

Wettelijk zijn dit soort zaken niet eens toegestaan omdat de groepen die ginds optreden oproepen tot negationisme en racisme, wat tegen de wet is.
En als iets onwettelijk is lijkt het mij logisch dat het niet toegelaten wordt.
Bwa, dan kunnen ze net zo goed een oogje dichtknijpen net zoals ze dat al doen voor het gebruik van soft drugs.
En daarbij, het feit dat die muziek illegaal is, is enkel extra publiciteit voor die RAC bands.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 13:16   #11
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Bwa, dan kunnen ze net zo goed een oogje dichtknijpen net zoals ze dat al doen voor het gebruik van soft drugs.
.
Het ontkennen van 6 miljoen doden en aanzetten tot haat vind ik toch wat erger.

Citaat:
En daarbij, het feit dat die muziek illegaal is, is enkel extra publiciteit voor die RAC bands
Dat is ook een punt, waar een antwoord op gevonden moet worden.
Alhoewel ik betwijfel dat het een grote impact zal hebben.
__________________
The poster formerly known as kay-gell

Laatst gewijzigd door Kay_ : 10 maart 2007 om 13:17.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 13:19   #12
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Het ontkennen van 6 miljoen doden en aanzetten tot haat vind ik toch wat erger.
Ik persoonlijk vind dat het moet kunnen, want vrije meningsuiting beperken heeft slechts nadelen.

Citaat:
Dat is ook een punt, waar een antwoord op gevonden moet worden.
Idd. Het als illegaal bestempelen en vervolgen blijkt geen zak te helpen, dus daar kunnen ze al mee ophouden.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 13:41   #13
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
De meeste landen rond ons verbieden dit soort zaken, daarom dat een hoop van dat nazi-gespuis naar ons land komt afgezakt.

Wettelijk zijn dit soort zaken niet eens toegestaan omdat de groepen die ginds optreden oproepen tot negationisme en racisme, wat tegen de wet is.
En als iets onwettelijk is lijkt het mij logisch dat het niet toegelaten wordt.
Het probleem is dat zij geen structuur hebben, zoals bijvoorbeeld het VB.
Je kan ze enkel individueel vervolgen én achteraf.
Dus kan je niet preventief optreden: tegen wie? En kan je op voorhand bewijzen dat ze geen Eddy Wally gaan draaien?
Laten doen en dan oppakken.
De lafheid zit duidelijk bij de diensten die geen zin hebben op een pak slaag, of die (erger nog) geen goesting hebben om ze te pakken.

Het is aan de pers om undercover de afschuwelijkheid van zo'n manifestaties op tv te brengen, in de krant en in het magazine. Het is aan de politiek om ze op te pakken. En het is aan bepaalde ouders om hun kinderen beter in de gaten te houden. Er zitten daar veel jongens en meisjes tussen die het "voor de kick" doen, en niet begrijpen hoe erg nazisme is. Een beetje uitleg in school is natuurlijk ook niet slecht. Of zijn er al dertig procent VB leraars?

Onverschilligheid op dit gebied is een vorm van medeplichtigheid, van colaboratie. Ik hoop dat de minister van Binnenlandse zaken voelt dat hij hierop zal afgerekend worden.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 maart 2007 om 13:43.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 13:44   #14
skaldis
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 3.520
Standaard

Toelaten. Ieder zijn mening. Gaan ze na zulk een concert gekleurde medemensen aanvallen. Zware gevangenisstraf. Zullen ze wel leuk vinden met 85% zwaarder geschapen besneden (eelt?) gekleurde medemensen in de gevangenis. Ze zullen hun zeep beter met een koordje om hun nek hangen want anders ajajajaj.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 13:54   #15
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Jij wil een politieke politieke dus, een soort KGB die burgers in de gaten houdt en hun ideeën en uitspraken noteert. Op naar de EUSSR...

Ik hoop maar voor jou dat het instrument waar je nu voor pleit, niet ooit in handen van een regering komt die mensen met ideeën als jij wil in de gaten houden en vervolgen.
ja zeg! Stel je voor dat de moslims aan de macht komen en die gaan dan infiltreren in ondertussen ondergronds gegane janette-kringen (want verboden door de moslims), om ze daarna van de boerentoren te gooien!Dan gaat Doki wel anders piepen "hulp, ik heb hoogtevrees, genade"
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 14:08   #16
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Vanavond wordt deze vraag gesteld in "Terzake" (Canvas 20h00). Benieuwd wat Patrick Dewael (Minister van Binnenlandse Zaken) en Jozef De Witte (CGKR) hierop zullen antwoorden. Allen kijken dus !!! Het wordt waarschijnlijk reuze interessant.
de opkomst van zulk gedachtengoed is evenredig met het steeds talrijker worden van immigranten.Val de wortel van het probleem aan, inplaats van het symptoom.Die concerten verbieden zal tot niets leiden, behalve dat ze ondergronds zullen verder gaan, en de toeschouwers radikaliseren.Want tot nu toe blijft het bij muziek maken, en hun haat uitschreeuwen.Mankeren enkel een paar martelaars in het gevang, om "schone kuis" te houden in die kringen: de meelopers zullen verdwijnen, maar degenen die dan toch doorgaan, zullen voor niets meer terugdeinzen.Ze zijn toch al in de illegaliteit.
En zeg niet dat ik onzin vertel.Waarom hangen ze de mensen niet meer op als ze een brood gestolen hebben (en gepakt worden)?Omdat iemand die uit honger gaat stelen, dan ook niet meer voor een moord terugschrikt, met die enkele diefstal riskeert hij toch al zijn vel.
Hier gaat het net hetzelfde.Trouwens, waarom denkt ge dat er vandaag nog (weer) neo-nazis bestaan? Omdat die jongens en meisjes door en door slecht zijn, zo opgevoed werden door hun ouders? Mischien is het genetisch?Nee toch.Als zulke extreme ideologieën succes hebben, is dat enkel een symptoom, van hoe slecht onze jeugd zich wel voelt bij wat er hier en nu gebeurt:een massale immigratie, en die eerder slecht verloopt! Dat zit er scheef.En al wie eerlijk is tegenover zichzelf , kan niet anders als dat toegeven.
Jongelui die naar dergelijke concerten trekken zijn in feite eerder te beklagen volgens mij...Hun wereld is aan het inéénstorten, en het enige dat ze kunnen doen is machteloos toekijken...of naar concertjes gaan om de ellende een paar uur te vergeten.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 14:11   #17
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Toelaten. Ieder zijn mening. Gaan ze na zulk een concert gekleurde medemensen aanvallen. Zware gevangenisstraf. Zullen ze wel leuk vinden met 85% zwaarder geschapen besneden (eelt?) gekleurde medemensen in de gevangenis. Ze zullen hun zeep beter met een koordje om hun nek hangen want anders ajajajaj.
gij kijkt te veel naar amerikaanse series op tv, ventje.In de bak stoppen ze zo een gasten niet tussen de bruinen/zwarten, of het zou moeten zijn om hem te straffen.Cipiers hebben liever geen last in hun afdeling, er moesten eens doden vallen, is slecht voor hun promotie...ge vertelt onnozele praat.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 14:12   #18
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ja zeg! Stel je voor dat de moslims aan de macht komen en die gaan dan infiltreren in ondertussen ondergronds gegane janette-kringen (want verboden door de moslims), om ze daarna van de boerentoren te gooien!Dan gaat Doki wel anders piepen "hulp, ik heb hoogtevrees, genade"
Eerste prijs ethnocentrisme én xenofobie: homohaat en vreemdelingenhaat gecombineerd.
Heb je nu ook niets tegen vrouwen? gelovigen? Chinezen: probeer het nog eens allemaal in één zin te vertolken hoe gefrustreerd je wel bent.
Mijn kleinkinderen MOETEN pscyhiater worden: een stevige toekomst gegarandeerd!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 14:15   #19
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik denk dat het probleem vooral draait om het feit dat burgemeesters momenteel niet over het nodige wettelijke kader beschikken om dergelijke vuiligheid kordaat te verbieden en dat er - zoals Dewael zei - een duidelijke taak voor de wetgever is weggelegd om dat wettelijke kader te voorzien. Burgemeesters kunnen dan die smeerlapperij bij voorbaat verbieden, zoals het hoort. In de ons omringende landen schijnt het geen probleem te zijn om dat wettelijk kader te creëren. België hinkt zoals gewoonlijk weer achterop... Affijn, met de verkiezingen in het vooruitzicht kunnen we alleen maar hopen dat die wet er zo snel mogelijk komt; liever vandaag dan morgen.
euh...raf? Hallo? Je vergis tje hoor! Deze draad gaat voor één keertje niet over janettisme
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2007, 14:19   #20
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Eerste prijs ethnocentrisme én xenofobie: homohaat en vreemdelingenhaat gecombineerd.
Heb je nu ook niets tegen vrouwen? gelovigen? Chinezen: probeer het nog eens allemaal in één zin te vertolken hoe gefrustreerd je wel bent.
Mijn kleinkinderen MOETEN pscyhiater worden: een stevige toekomst gegarandeerd!
feremans! Ik haat niemand, geen vreemdelingen, en geen janetten.Laat dit duidelijk wezen.Haat is een zéér sterke emotie, dewelke ik voor deze mensen niet gewaar word.Zoveel zit ik er niet mee in hoor, met die troep...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be