Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 maart 2007, 10:02   #41
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Oh mijn god... Bent u wel goed snik? Een bijeenkomst van crapuul die haat en onverdraagzaamheid prediken vergelijken met een optocht van mensen die net het tegenovergestelde vragen... Il faut le faire...
Dat woordje crapuul, mag dat ook toegepast worden op personen van uw geaardheid of is het dan discriminatie of zoals een persoon hier laat verstaan racisme. Wat betreft niet goed snik, kan goed zijn maar zou dat zeker denken moest ik enige symphatie kunnen opbrengen voor een hoop zal er maar geen naam opplakken daar zijn de progressieve nog niet aan toe die hun 'belachelijk' gedrag op straat moeten kunnen tonen aan jan en alleman en dit enkel met het doel provocatie. Als u vindt dat die parade tot doel heeft verdraagzaamheid te scheppen, schijnt uzelf weinig van die parade begrepen te hebben afgaande op uw teksten. Of gaat u loochenen dat hun streven voor verdraagzaamheid niet meer en niet minder is dan provocatie en erkenning van de orde van de 'reetridders' en jonkvrouwen deze laatste die zich ook meer ridder dan jonkvrouw voelen. Dus wat betreft niet goed snik, is maar langs welke zijde van de lijn dat men staat.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:06   #42
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Als u vindt dat die parade tot doel heeft verdraagzaamheid te scheppen, schijnt uzelf weinig van die parade begrepen te hebben afgaande op uw teksten.
Tegenover het walgelijke uitschot waarover het in dit topic gaat (begrijpt u de subtiele hint om on topic te blijven), mag er zelfs geen verdraagzaamheid bestaan. Dit soort vuiligheid moet met wortel en tak uitgeroeid worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:10   #43
Doki
Parlementsvoorzitter
 
Doki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 2.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Welke bijdrage? Deze waarin men "kletskoppen hun concert afschilderd als "smeerlapperij" en "vuiligheid". Of waarin ik stel dat die befaamde "gayparade" smeerlapperij en vuiligheid is voor een ander. En van wanneer is deze parade smeerlapperij vinden racistisch, of kruipen de zwoele nu ook al in die hoek of bestaan ze in hoofdzaak uit allochtonen? Zou dan ook kunnen stellen dat iemand anders zijn politieke interesse en/of voorkeur afschilderen als smeerlapperij ook racistisch is of hoe ziet u dat?
Zoals Raf hierboven al aangeeft bent u appels met peren (of beter met rotte eieren) aan het vergelijken. Wat u een "politieke interesse en/of voorkeur" noemt heeft bitter weinig met politiek te maken, en is in ons land strafbaar. Homo zijn en daar openlijk voor uitkomen is in ons land gelukkig niet strafbaar, en wordt zelfs door de wet beschermd.

Ik verwijs hier even naar de antidiscriminatiewet :
""Art. 442 ter. — In de gevallen bepaald in artikel 442 bis kan het minimum van de bij dit artikel bepaalde correctionele straffen worden verdubbeld, wanneer een van de drijfveren van het wanbedrijf bestaat in de haat tegen, het misprijzen van of de vijandigheid tegen een persoon wegens diens zogenaamd ras, zijn huidskleur, zijn afkomst, zijn nationale of etnische afstamming, zijn geslacht, zijn seksuele geaardheid, zijn burgerlijke staat, zijn geboorte, zijn leeftijd, zijn fortuin, zijn geloof of levensbeschouwing, zijn huidige of toekomstige gezondheidstoestand, een handicap of een fysieke eigenschap""

Ik betoon u de grootst mogelijke minachting voor uw rauwe en bewuste haat tegenover uw medemens, en maak er u graag op attent dat u er maar beter voor kunt zorgen dat uw propos op dit forum niet te veel in de richting van aanzetten tot haat gaat, anders komt u op glad ijs.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:11   #44
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Word op de Gayparade ook opgeroepen tot moord ?? (wordt alleszins wel gedaan via de "songteksten" (sic) van die nazi-bands)
Neo-nazi's en geweld, blokbusters (watchers) en geweld. Waar ligt volgens u het onderscheid, liedjes met een idiote tekst is gevaarlijk, personen zoals laatst vernoemde die bejaarde aanvallen zonder de tekst van een liedje dus enkel uit haat met stenen berust op veiligheid en verdraagzaamheid, want het komt uit een rode progressieve hoek. Voil�* de zaak is opgelost, geen geweld in de tekst van een idioot lied, wel geweld op straat maar enkel toegestaan indien men zich als progressieve kan voordoen. M.a.w kom niet vertellen dat (s)links progressief zich stoort aan geweld dat is al lang verwezen naar het land van de fabels.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:18   #45
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Welke bijdrage? Deze waarin men "kletskoppen hun concert afschilderd als "smeerlapperij" en "vuiligheid". Of waarin ik stel dat die befaamde "gayparade" smeerlapperij en vuiligheid is voor een ander. En van wanneer is deze parade smeerlapperij vinden racistisch, of kruipen de zwoele nu ook al in die hoek of bestaan ze in hoofdzaak uit allochtonen? Zou dan ook kunnen stellen dat iemand anders zijn politieke interesse en/of voorkeur afschilderen als smeerlapperij ook racistisch is of hoe ziet u dat?
Ik heb holebi's nog nooit iemand weten ineenkloppen, zoals dat in de rand van Skinhead- en extreemrechtse bijeenkomsten wel gebeurt (cfr de NSV-betoging waar een café werd hertimmerd, cfr de skinheadfuif in Mechelen). Tot nader order is 'crapuul' dus niet van toepassing op holebi's. Zij zijn vaker slachtoffer van nazi-tuig dan omgekeerd, zoal hier te zien is.
http://www.youtube.com/watch?v=3aGCtzCxDr4&NR
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:20   #46
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dat woordje crapuul, mag dat ook toegepast worden op personen van uw geaardheid of is het dan discriminatie of zoals een persoon hier laat verstaan racisme.
DE Rechtse taalvervalsingscentrale is weer aan het werk. Slachtoffers en daders worden lekker door elkaar gemengd. Nadat ze racisme van elke betekenis hebben ontdaan, nadat ze, zoals Illusion, de nazi's de slachtoofers van de Hoilocaust trachten af te schilderen, is nu het woordje 'crapuul' aan de beurt.

Laatst gewijzigd door driewerf : 11 maart 2007 om 10:21.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:22   #47
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Neo-nazi's en geweld, blokbusters (watchers) en geweld. Waar ligt volgens u het onderscheid, liedjes met een idiote tekst is gevaarlijk, personen zoals laatst vernoemde die bejaarde aanvallen zonder de tekst van een liedje dus enkel uit haat met stenen berust op veiligheid en verdraagzaamheid, want het komt uit een rode progressieve hoek. Voil�* de zaak is opgelost, geen geweld in de tekst van een idioot lied, wel geweld op straat maar enkel toegestaan indien men zich als progressieve kan voordoen. M.a.w kom niet vertellen dat (s)links progressief zich stoort aan geweld dat is al lang verwezen naar het land van de fabels.
Roept "links" op tot MASSAMOORD, zoals die nazi-bands duidelijk wel doen via hun "songs" (sic)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:25   #48
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Tegenover het walgelijke uitschot waarover het in dit topic gaat (begrijpt u de subtiele hint om on topic te blijven), mag er zelfs geen verdraagzaamheid bestaan. Dit soort vuiligheid moet met wortel en tak uitgeroeid worden.
Ik persoonlijk denk toch dat er veel meer mensen de wil hebben om homofilie te verbieden (zoals bijna overal ter wereld) dan om het verbieden van een of andere nostalgische beweging waar niemand van wakker ligt.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:26   #49
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koolvis Bekijk bericht
Als we zo verder doen en de uitlaatklep afsluiten
zal die ooit eens openspringen zoals in Rusland waar vreemdelingen
uit steden worden weggejaagd en weggezuiverd.
Waarom mogen zij hun bijeenskomst niet hebben terwijl
wekelijks wordt bijeengekomen
en een boek wordt verheerlijkt
dat discriminatie tegen Joden, Christenen en Ongelovigen preekt?
Waarom moeten wij ons aan hun geloof aanpassen
en halal voedsel aanbieden in scholen waar enkele van hun kinderen zitten?
om maar iets te noemen.

Het is als een wolf in schapenvacht: lieve meisjes met doekje verkondigen lieve woorden terwijl hun mannnen de Jihad voeren: de Heilige Oorlog tegen de Joden en het Westen.
Wat betreft het geval 'Rusland'. Prachtig het voordragen van slachtoffers kennen we al jaren en het zijn altijd die 'zogenaamde' minderheden. Een man die zijn dochter van 8 jaar verliest door wat men noemt racistisch geweld is heel erg. Maar wat met die twee jongemannen die zijn omgebracht door die minderheid was dit ook racistisch geweld maar dan gebruikt door de minderheid is weinig of niets over gezegd, of is men nog altijd de mening toegedaan dat racisme iets van de meerderheid is, en dat de minderheid daar vrij van is. Dus buiten geweld uitgelokt door de moord op twee jongemannen in die stad/dorp zonder dat men een reden heeft gegeven is racistisch rechts geweld maar wat was dan die moord op die twee gasten?

Papa stalin en zijn volgelingen hebben jaren de bevolking hun multicul gedachte daar door de strot gedrukt en wat blijkt, ze waren er grandioos naast. Dus hopelijk kijken de progressieve multiculers hier een beetje uit met het toebedienen van de slachtofferrol aan bepaalde minderheden ten nadele van de meerderheid en volgen ze het gezegde, 'verzint eer ge begint'.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:28   #50
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Ik persoonlijk denk toch dat er veel meer mensen de wil hebben om homofilie te verbieden (zoals bijna overal ter wereld)
Toch niet in de beschaafde wereld hoor. Integendeel zelfs...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
dan om het verbieden van een of andere nostalgische beweging waar niemand van wakker ligt.
Het "nostalgische" aspect van de beweging laat me eerlijk gezegd siberisch koud. Waar ik een probleem mee heb is het oproepen en aanzetten tot geweld dat het gevolg is van die "nostalgie".
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:28   #51
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Papa stalin en zijn volgelingen hebben jaren de bevolking hun multicul gedachte daar door de strot gedrukt en wat blijkt, ze waren er grandioos naast. Dus hopelijk kijken de progressieve multiculers hier een beetje uit met het toebedienen van de slachtofferrol aan bepaalde minderheden ten nadele van de meerderheid en volgen ze het gezegde, 'verzint eer ge begint'.
Stalin en multikul

driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:30   #52
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Roept "links" op tot MASSAMOORD, zoals die nazi-bands duidelijk wel doen via hun "songs" (sic)
massamoord bij mijn weten niet, maar wel tot beperking van de vrije meningsuiting, afschaffen van het recht op vrije vereniging, praktijkteksten tegen discriminatie, geweld tegen kapitalisten, ... Ik vind dat al bij al "iets" meer zorgwekkend dan een paar neo-nazi's die een bijeenkomst en een herdenking organiseren.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:31   #53
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Roept "links" op tot MASSAMOORD, zoals die nazi-bands duidelijk wel doen via hun "songs" (sic)
En de vraag was, wat met het geweld door blokbusters(watchers) op bejaarden? Schijnt een moeilijke vraag te zijn, komt nooit enig antwoord op. Wat betreft idiote tekesten in een lied deze zijn mindergevaarlijk dan personen die andere te lijf gaan met stenen. Dus geen tekst en lied maar zuiver echt lijfelijk geweld. Welk verkiest u? En tegen welk zet u zich af?
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:35   #54
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Toch niet in de beschaafde wereld hoor. Integendeel zelfs...
bespeur ik hier enig racisme ?

Citaat:
Het "nostalgische" aspect van de beweging laat me eerlijk gezegd siberisch koud. Waar ik een probleem mee heb is het oproepen en aanzetten tot geweld dat het gevolg is van die "nostalgie".
vrije meningsuiting is absoluut, dus ook het oproepen en aanzetten tot geweld. Niemand is verplicht om daar gehoor aan te geven.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:58   #55
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
vrije meningsuiting is absoluut,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Het slaan van linkse studenten (of andere linksen) is namelijk geen voorbeeld van zinloos geweld maar wel van zinvol geweld én van voorbeeldig gedrag.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Ik stel dus voor om de subsidies aan onze moeder de Heilige Kerk van Rome niet alleen drastisch te verhogen, maar tevens antichristelijke elementen, of ze zich voordoen als islamitisch of als vrijzinnig, de tweekoppige draak, met alle mogelijke middelen te bestrijden en te vernietigen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
liberalisme is een voor Europa verwoestende ideologie, voor onze waarden en normen, en niets is meer verwerpelijk dan het liberalisme. Al wat zich beroept op deze ideologie is aldus te bestrijden, af te maken en te vernietigen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Tientallen jaren van vernedering en spot blijven nu eenmaal niet onbestraft. Dat zullen de linksen aan de lijve mogen ondervinden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Mensen die het ras ten schande brengen moeten natuurlijk geselecteerd en afgezonderd worden.

Tot zover Mr Absolute Vrije Meningsuiting.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 10:58   #56
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En de vraag was, wat met het geweld door blokbusters(watchers) op bejaarden? Schijnt een moeilijke vraag te zijn, komt nooit enig antwoord op. Wat betreft idiote tekesten in een lied deze zijn mindergevaarlijk dan personen die andere te lijf gaan met stenen. Dus geen tekst en lied maar zuiver echt lijfelijk geweld. Welk verkiest u? En tegen welk zet u zich af?
Welke oudjes heeft Blokbuster vermoord ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 11:00   #57
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
vrije meningsuiting is absoluut, dus ook het oproepen en aanzetten tot geweld. Niemand is verplicht om daar gehoor aan te geven.
Aanzetten tot geweld is een misdaad en moet vervolgd worden.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 11:03   #58
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Tegenover het walgelijke uitschot waarover het in dit topic gaat (begrijpt u de subtiele hint om on topic te blijven), mag er zelfs geen verdraagzaamheid bestaan. Dit soort vuiligheid moet met wortel en tak uitgeroeid worden.


Laat u eens goed gaan, Raf!

Voelt lekker, hé?
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 11:21   #59
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
vrije meningsuiting is absoluut
Vrije meningsuiting is helemaal niet absoluut. Wat een absurde gedachte...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2007, 11:26   #60
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Mee eens dat het moeilijk is om dit soort toestanden te voorkomen, en dat daar veel middelen voor nodig zijn.

Ik ben het echter niet eens met uw laatste paragraaf. Het is niet omdat dit soort van concerten doorgaat op een niet-publieke plaats zonder de openbare orde te verstoren dat er geen sprake is van een misdrijf. De racismewet (die trouwens in zekere zin nu al vrij sterk op maat van dit soort zaken geschreven is) laat daar geen twijfel over bestaan :

"Art. 444 Strafwetboek
De schuldige wordt gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot een jaar en met geldboete van zesentwintig frank tot tweehonderd frank, wanneer de tenlasteleggingen geschieden: hetzij in openbare bijeenkomsten of plaatsen; hetzij in tegenwoordigheid van verscheidene personen, in een plaats die niet openbaar is, maar toegankelijk voor een aantal personen die het recht hebben er te vergaderen of ze te bezoeken; hetzij in om het even welke plaats, in tegenwoordigheid van de beledigde en voor getuigen; hetzij door geschriften, al dan niet gedrukt, door prenten of zinnebeelden die aangeplakt, verspreid of verkocht, te koop geboden of openlijk tentoongesteld worden; hetzij tenslotte door geschriften, die niet openbaar gemaakt, maar aan verscheidene personen toegestuurd of meegedeeld worden."

De politie kan dus wel degelijk met recht van wet ingrijpen bij dit soort concerten, alleen is er ook de wet van vrije vergadering (er kan dus niet preventief worden opgetreden) en het verbod op huisvredebreuk waardoor de politie niet zomaar kan binnenvallen.
Het linke aan je citaat is dat je spreekt over 'de persoon'. Aangezien er geen rechtspersoon is die de organisatie verzorgt, lijkt het me dat ieder individu bedoeld wordt en dan zou de politie preventief moeten aanwezig zijn in de zaal, wat dus niet kan. Je gaat er vanuit dat daar overtredingen gebeuren maar ze kunnen niet worden vastgesteld door het privé-karakter. Tenzij er natuurlijk iemand aanwezig is die iedere overtreding noteert en klacht indient.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be