Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 13 maart 2007, 19:23   #21
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Mogelijk zal het debat nu losbarsten in Frankrijk.

Soit, uiteindelijk is het homohuwelijk vooral een symboolgdossier. Er lijken mij wel belangrijker problemen in La France. Om te beginnen mag Sarkozy straks de Franse straten hogedruksreinigergewijs proper maken.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 13 maart 2007, 19:29   #22
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Mogelijk zal het debat nu losbarsten in Frankrijk.

Soit, uiteindelijk is het homohuwelijk vooral een symboolgdossier. Er lijken mij wel belangrijker problemen in La France. Om te beginnen mag Sarkozy straks de Franse straten hogedruksreinigergewijs proper maken.
Sorry,maar laat deze draad rond homohuwelijken hé,is al moeilijk genoeg !!!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 13 maart 2007, 19:57   #23
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
goed nieuws voor alle mensen van goede wil
Over Fransen kan men véél zeggen, en niet enkel goed, maar wat hun standpunt tegenover janetten betreft, kunnen ze er in België toch maar een voorbeeld aan nemen.
Het door Noël Mamère in het boerendorp Bègles georganiseerde "huwelijk" tussen 2 mannen is dus door het Hof van Cassatie geannuleerd.Eindelijk wat goed verstand!
De 20 februari heeft Frankrijk reeds de adoptie door homokoppels illegaal verklaard...
Alle landen zijn dus nog niet gewonnen door deze waanzin, er is nog hoop.
En nu maar wachten op de woedende reakties...de beledigingen...en meer moois....
Och here toch ... zijn ze daar nu ook al mee bezig? Laat die homo's toch huwen met elkaar. Uiteindelijk doen ze daar niemand kwaad mee. Voor zo'n soort beslissingen wil ik geen belastingen betalen hoor. Trouwens, als men zo'n soort huwelijken kan teniet doen kan men dat ook met andere huwelijken mijn indruk. En ... vroeg of laat zullen ze wel weer scheiden ... dus ... waarom al die energie daarin steken?
Karma is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:34   #24
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Arm Frankrijk...
carlgustaaf is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:41   #25
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
goed nieuws voor alle mensen van goede wil
Over Fransen kan men véél zeggen, en niet enkel goed, maar wat hun standpunt tegenover janetten betreft, kunnen ze er in België toch maar een voorbeeld aan nemen.
Het door Noël Mamère in het boerendorp Bègles georganiseerde "huwelijk" tussen 2 mannen is dus door het Hof van Cassatie geannuleerd.Eindelijk wat goed verstand!
De 20 februari heeft Frankrijk reeds de adoptie door homokoppels illegaal verklaard...
Alle landen zijn dus nog niet gewonnen door deze waanzin, er is nog hoop.
En nu maar wachten op de woedende reakties...de beledigingen...en meer moois....
En je verdient die beledigingen dubbel en dik! Meneer gaat een beetje zitten schelden en klaagt vervolgens zulk gedrag aan. Wat ben je toch een hypocriet!
Heftruck is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:43   #26
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Het zijn altijd maar minderheden die bepalen,en das het erge van de zaak !!!
Is het VERDOMME niet meer dan normaal dat die minderheid haar eigen doen en laten bepaalt?!
Heftruck is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:47   #27
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Och here toch ... zijn ze daar nu ook al mee bezig? Laat die homo's toch huwen met elkaar. Uiteindelijk doen ze daar niemand kwaad mee. Voor zo'n soort beslissingen wil ik geen belastingen betalen hoor. Trouwens, als men zo'n soort huwelijken kan teniet doen kan men dat ook met andere huwelijken mijn indruk. En ... vroeg of laat zullen ze wel weer scheiden ... dus ... waarom al die energie daarin steken?
carlgustaaf is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:48   #28
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
En je verdient die beledigingen dubbel en dik! Meneer gaat een beetje zitten schelden en klaagt vervolgens zulk gedrag aan. Wat ben je toch een hypocriet!
carlgustaaf is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:49   #29
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
En je verdient die beledigingen dubbel en dik! Meneer gaat een beetje zitten schelden en klaagt vervolgens zulk gedrag aan. Wat ben je toch een hypocriet!
*knip* Geen persoonlijke aanvallen en beledigingen.

Laatst gewijzigd door KDL : 14 maart 2007 om 16:41.
Pietje is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:49   #30
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
En je verdient die beledigingen dubbel en dik! Meneer gaat een beetje zitten schelden en klaagt vervolgens zulk gedrag aan. Wat ben je toch een hypocriet!
ik lach ik lach...en vergeet te reageren...W�*�*r ziet u in mijn posting beledigingen staan? Ik blijf toch beleefd?
carlgustaaf is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:50   #31
skaldis
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 3.520
Standaard

De hitlerjugend paus deed z'n bek ook nog eens wijd. Christelijke politici mogen abortus, euthanasie of homohuwelijken niet goedkeuren en er moet weer mis gelezen worden in het Latijn. Kwestie van al die onzin maar beter niet te verstaan waarschijnlijk. Straks gaat hij nog zonder schoenen de mis voorgaan ook, en zijn altaar naar het oosten wrikken en sleuren. Fundies in opmars. Nog effie en de omgangen zijn geen folklore meer maar trendie. Met vooraan een meute bloedende zelfpijnigende christelijke homopastoors, ...
skaldis is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:52   #32
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik lach ik lach...en vergeet te reageren...W�*�*r ziet u in mijn posting beledigingen staan? Ik blijf toch beleefd?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
maar wat hun standpunt tegenover janetten betreft
Heftruck is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:53   #33
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Och ja, carlgustaaf..........................ik kan daar niet echt meer mijn tijd insteken. Ik vermoed, dat hij zo'n iel ventje is die graag om zich heen schopt tegen alles wat hij persoonlijk "vies en vuil" (enkel verdachte pastoors zijn erger) vindt maar zichzelf op het toilet gaat afrukken met een Playboy op zijn knieën.
Tiens, roze Piet komt mij ook nog wat beledigen De JanetteFanClub (JFC) is bijna compleet Allee, laat u eens gaan jongen, kots er maar op los Ik was er zeker van dat de bende zo ging reageren...
carlgustaaf is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:56   #34
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Is het VERDOMME niet meer dan normaal dat die minderheid haar eigen doen en laten bepaalt?!
Uiteraard bitch
jurgen79 is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:57   #35
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Is het VERDOMME niet meer dan normaal dat die minderheid haar eigen doen en laten bepaalt?!
die minderheid mag inderdaad doen en laten wat ze wil (daar waar het hun kont-aangelegenheden betreft).Ik zei dat reeds 1000 x...
Maar we hoeven geen wetten aan te passen voor hun zwoele kuren toch?Ons (de meerderheid) hoeft zich toch niet aan te passen aan de afwijkingen van al die rare gasten?
carlgustaaf is offline  
Oud 13 maart 2007, 20:59   #36
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
die minderheid mag inderdaad doen en laten wat ze wil (daar waar het hun kont-aangelegenheden betreft).Ik zei dat reeds 1000 x...
Maar we hoeven geen wetten aan te passen voor hun zwoele kuren toch?Ons (de meerderheid) hoeft zich toch niet aan te passen aan de afwijkingen van al die rare gasten?
Jawel, wij moeten aanpassen in Europa...en als je dat niet pikt dan komt het CGKR op uw bakkes kloppen
jurgen79 is offline  
Oud 13 maart 2007, 21:01   #37
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
die minderheid mag inderdaad doen en laten wat ze wil (daar waar het hun kont-aangelegenheden betreft).Ik zei dat reeds 1000 x...
Maar we hoeven geen wetten aan te passen voor hun zwoele kuren toch?Ons (de meerderheid) hoeft zich toch niet aan te passen aan de afwijkingen van al die rare gasten?
Zwoele kuren van rare gasten? Tiens, jij bleef toch altijd beleefd?

Kan je mij even uitleggen wat de impact op jouw leven is van twee mannen die trouwen? Het ontgaat me..

Laatst gewijzigd door Heftruck : 13 maart 2007 om 21:02.
Heftruck is offline  
Oud 13 maart 2007, 21:07   #38
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
die minderheid mag inderdaad doen en laten wat ze wil (daar waar het hun kont-aangelegenheden betreft).Ik zei dat reeds 1000 x...
Maar we hoeven geen wetten aan te passen voor hun zwoele kuren toch?Ons (de meerderheid) hoeft zich toch niet aan te passen aan de afwijkingen van al die rare gasten?
Niemand vraagt van u dat u zich "aanpast aan homoseksuelen". Ik zie ook niet in in welke zin de openstelling van het burgerlijk huwelijk voor koppels van hetzelfde geslacht van u een aanpassing van uw levenswijze zou vergen, aangezien u wellicht geen koppel vormt met een andere man. Wat wél wordt gevraagd is dat u geen rechten monopoliseert op basis van een doctrinaire ideologie, d.w.z. dat u anderen de vrijheid gunt van dezelfde rechten te kunnen genieten als u. Ik ken geen enkele homoseksueel die het recht om te huwen voor zichzelf wenst te monopoliseren. Er is dus geen sprake van een minderheid die de meerderheid haar wil opdringt.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 13 maart 2007, 21:24   #39
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
die minderheid mag inderdaad doen en laten wat ze wil (daar waar het hun kont-aangelegenheden betreft).Ik zei dat reeds 1000 x...
Maar we hoeven geen wetten aan te passen voor hun zwoele kuren toch?Ons (de meerderheid) hoeft zich toch niet aan te passen aan de afwijkingen van al die rare gasten?
En met deze pleit je er voor om wel een wet aan te passen. Laat toch wat is. Als homo's willen huwen .... what's the problem? Is maar een papiertje hoor.
Karma is offline  
Oud 13 maart 2007, 21:26   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
En weten bepaalde forummers wel hoe dit leeft bij de gewone man in de straat?....tja...
Wat interesseert mij dat? De gewone man in de straat heeft geen uitstaans met de manier waarop ik mijn leven wens in te richten. Ik moei mij toch ook niet met zijn leven?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be