Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2019, 21:25   #101
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je hebt het alweer niet begrepen. Wanneer Xeno zegt dat het confederalisme van de N-VA moet stoppen bedoelt hij dat er drastischer maatregelen moeten genomen worden, een éénzijdige onafhankelijksverklaring bv. De Vlaams-nationalisten zijn de imperialistische brusselaars van jouw slag meer dan beu. Jullie zullen daar niks over te zeggen hebben en met de meeste Walen valt er te praten.
Ik heb het WEL begrepen maar u moet realist en objectief blijven : de traditionele partijen zullen zich niet laten doen. Wat kan een partij - de N-VA - doen tegen alle andere partijen?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 21:27   #102
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ook nog nadat de gemeentebelastingen hier fors omhoog gaan...



Ach,de Mechelaars begrijpen waarom,dat is dus ruim voldoende...

Die mens heeft de héle trottoir nodig als hij door het stad wandelt ....

Goeden avond crossdressers!
Kom eens even kijken naar de catch!
Het wordt wel moeilijk want we moeten van spreekwoord gaan veranderen.
"Als twee honden vechten om een been loopt de resterende meute er mee heen."
Het gaat nog mooi worden en dit zo lang al voor de verkiezingen!
Als het even lang gaat duren na de verkiezingen met de verdeling van de jobkes dan belooft dat.

Laatst gewijzigd door werkman : 11 februari 2019 om 21:29.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 21:36   #103
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.733
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Goeden avond crossdressers!
Kom eens even kijken naar de catch!
Het wordt wel moeilijk want we moeten van spreekwoord gaan veranderen.
"Als twee honden vechten om een been loopt de resterende meute er mee heen."
Het gaat nog mooi worden en dit zo lang al voor de verkiezingen!
Als het even lang gaat duren na de verkiezingen met de verdeling van de jobkes dan belooft dat.
Horen die niet al allemaal uitgedeeld te zijn die jobkes?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2019, 21:44   #104
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Sympathieke gast. Goed bespraakt, intelligent, was een goed minister ook. Ondanks zijn politieke start slechts bij de Volksunie was is hij daarna toch kunnen uitgroeien binnen een ernstige politieke partij tot een sterkhouder en een vaste waarde.
... en nul charisma. Onder hem is de CD&V ook niet bepaald in aanhang en stemmen gestegen. Dan vraagt men zich wel af hoe u ertoe komt Beke neer te zetten als "een sterkhouder en vaste waarde". Waarde waarvan eigenlijk?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 08:41   #105
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
... en nul charisma. Onder hem is de CD&V ook niet bepaald in aanhang en stemmen gestegen. Dan vraagt men zich wel af hoe u ertoe komt Beke neer te zetten als "een sterkhouder en vaste waarde". Waarde waarvan eigenlijk?
Lap! De Jan loopt weer achteraan en weet niet; zoals altijd; dat Panda het over iemand anders heeft. Ofwel ben ik achter want ik volg die truut ook niet meer.
Maar ik weet waarom ik achter loop. Maar er zijn er op dit forum die zich moeien met alles en liefst niet bij de inhoud van de topic blijven. Nu ja; trollen zijn drollen. Erbarmelijke nietsnutten. Wel moet ik toegeven dat Panda af en toe wel de nagels op hun kop slaat. Het is mijn beste vriend niet maar dat heeft geen invloed op mijn visie. Ik weet trouwens wel dat iedereen hier zijn kleurtje ophemelt. Sommigen kunnen niet beter.
En ondertussen zitten we met een hopeloos verdeeld land dat vroeg of laat op de schroothoop zal terecht komen dank zij Vlamingen die liever mekaar afmaken dan anderen iets te gunnen. Daarom is mijn motto :"Los het zelf maar op!" Ik heb die Vlamingen vroeger reeds gekend. Niks mee aan te vangen en nog minder eerlijk. Scharrelen voor de jobkes en niet denken wat er achteraf kan gebeuren. Diploma's inkopen en dan verwonderd staan als die zo vlug mogelijk gaan waar het beter lijkt. Of jobkes verkopen aan de meest biedende. Van de vroegere Vlamingen in mijn gemeente schiet zelfs niemand nog over. Eigenbelang laat zich niet inkaderen in partijtucht noch visie. En zeker niet als de leiding van de partij zelf geen voorbeeld is.
Als de grabbelton leeg is en niet gevuld wordt dan verdwijnen zelfs de in de watten gelegde diploma's aan de horizon.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 februari 2019 om 08:44.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 08:46   #106
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
... en nul charisma. Onder hem is de CD&V ook niet bepaald in aanhang en stemmen gestegen. Dan vraagt men zich wel af hoe u ertoe komt Beke neer te zetten als "een sterkhouder en vaste waarde". Waarde waarvan eigenlijk?
Ik had het over Bart Somers.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 08:52   #107
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik had het over Bart Somers.

Weet ik Panda. Maar de Jan weet het nog niet.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 11:49   #108
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik heb het WEL begrepen maar u moet realist en objectief blijven : de traditionele partijen zullen zich niet laten doen. Wat kan een partij - de N-VA - doen tegen alle andere partijen?
Davidje spelen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 12:08   #109
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik heb het WEL begrepen maar u moet realist en objectief blijven : de traditionele partijen zullen zich niet laten doen. Wat kan een partij - de N-VA - doen tegen alle andere partijen?

Voor 26 mei : campagne voeren.
Vanaf 27 mei : de communautaire campagne-valies terug op zolder zetten, en proberen mee in de nieuwe coalitie te raken.

De Grote Leider was glashelder : confederalisme is hun ideaalbeeld, maar als er niemand dat spelletje wil meespelen hoeft het niet per se. Dan is een flinke portie strengheid in het migratie vraagstuk ook voldoende voor hen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 februari 2019 om 12:09.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 12:54   #110
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Davidje spelen.

Schoof; dat is geen antwoord. Iedereen die slim is op dit forum weet de echte reden waarom er met plakband gespeeld wordt. En gij weet het ook maar durft er ook niet over spreken. Maar kolder verkopen gaat niks oplossen.
Er is geen volksgevoel bij de Vlamingen. Iedereen verdedigt zijn eigen onmiddellijk belang en daar heeft Vlaming zijn niks mee te maken.
Het is niet de camion met gedrukt namaakgeld die naar Walbanië reed die belangrijk is of zou zijn. Maar goed. We zullen zien wat er van komt.
Maar eigen geld verkrijgen en behouden is belangrijker dan werken voor de gemeenschap. En de top van zowel Walbanië als Vlaanderen getuigt daarvan. Dit is een land dat geplunderd wordt. En de kleine man ziet dat maar poogt ook mee te parten. Maar dat lukt niet en dat is normaal.
En de maden vreten gewoon de Euro op. Zelfs degenen die niet boven hun stand leven beseffen van dag tot dag meer dat sparen geen waarde meer heeft. De tijden van de mier en de krekel zijn voorbij. Dat is de realiteit.
Daarbij dat sparen kost de kleine man wel moeite en ontzeggingen.
Maar als ze dagelijks geconfronteerd worden met de enorme bedragen die vrienden mekaar toespelen dan beseft zelfs de grootste dommerik dat het niet meer normaal is. De top is de realiteit van het leven ontgroeid.
Hoe het evolueert? Mijn zaak niet meer. Après moi……….. .
Ik trek het mij niet meer aan. De tijd is door dat ze met mijn kloten zullen spelen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 14:48   #111
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Schoof; dat is geen antwoord. Iedereen die slim is op dit forum weet de echte reden waarom er met plakband gespeeld wordt. En gij weet het ook maar durft er ook niet over spreken. Maar kolder verkopen gaat niks oplossen.
Er is geen volksgevoel bij de Vlamingen. Iedereen verdedigt zijn eigen onmiddellijk belang en daar heeft Vlaming zijn niks mee te maken.
Het is niet de camion met gedrukt namaakgeld die naar Walbanië reed die belangrijk is of zou zijn. Maar goed. We zullen zien wat er van komt.
Maar eigen geld verkrijgen en behouden is belangrijker dan werken voor de gemeenschap. En de top van zowel Walbanië als Vlaanderen getuigt daarvan. Dit is een land dat geplunderd wordt. En de kleine man ziet dat maar poogt ook mee te parten. Maar dat lukt niet en dat is normaal.
En de maden vreten gewoon de Euro op. Zelfs degenen die niet boven hun stand leven beseffen van dag tot dag meer dat sparen geen waarde meer heeft. De tijden van de mier en de krekel zijn voorbij. Dat is de realiteit.
Daarbij dat sparen kost de kleine man wel moeite en ontzeggingen.
Maar als ze dagelijks geconfronteerd worden met de enorme bedragen die vrienden mekaar toespelen dan beseft zelfs de grootste dommerik dat het niet meer normaal is. De top is de realiteit van het leven ontgroeid.
Hoe het evolueert? Mijn zaak niet meer. Après moi……….. .
Ik trek het mij niet meer aan. De tijd is door dat ze met mijn kloten zullen spelen.


Schoof heeft mij dus wel begrepen. Ik kom hier verdomd niet om idioten slim of slimmer te maken. Als ik sommigen nog moet gaan vertellen wat er in feite belangrijk is dan gaat mijn goesting over.
Ze zullen dat zelf moeten vinden of ondervinden.
Feitelijk wordt hier over niks belangrijk gesproken.
Misschien over die parking in Brussel die toch zo belangrijk is en waarover al zoveel zegekreten gehuild werden. Er is nooit een zege geweest.
Als we mogen met vlaggetjes zwaaien op een wielerkoers is de Vlaming al tevreden. Wat Walbanië betreft = idem dito. Met afgedankte Wc-potten naar mekaars kop smijten is het maximum dat het plebs hier probeert te bereiken. En zitten er hier tussen die een zeteltje in het parlement kregen dan lachen ze met de zever die hier verkondigt wordt. Als ze niet mee zeveren uiteraard want dan zijn het dubbele idioten. Ofwel hebben ze een opdracht en die bestaat dan in het verneuken van de partij waarvan ze zogezegd aanhangers zijn. Eén idioot vernietigt meer dan duizend aanhangers kunnen herop bouwen. Daar ging de VU destijds aan ten onder.
Geen leiding en de idioten kregen vrij spel. Het is hun vergeven want het waren echte idioten.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 14:55   #112
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Schoof heeft mij dus wel begrepen. Ik kom hier verdomd niet om idioten slim of slimmer te maken. Als ik sommigen nog moet gaan vertellen wat er in feite belangrijk is dan gaat mijn goesting over.
Ze zullen dat zelf moeten vinden of ondervinden.
Feitelijk wordt hier over niks belangrijk gesproken.
Misschien over die parking in Brussel die toch zo belangrijk is en waarover al zoveel zegekreten gehuild werden. Er is nooit een zege geweest.
Als we mogen met vlaggetjes zwaaien op een wielerkoers is de Vlaming al tevreden. Wat Walbanië betreft = idem dito. Met afgedankte Wc-potten naar mekaars kop smijten is het maximum dat het plebs hier probeert te bereiken. En zitten er hier tussen die een zeteltje in het parlement kregen dan lachen ze met de zever die hier verkondigt wordt. Als ze niet mee zeveren uiteraard want dan zijn het dubbele idioten. Ofwel hebben ze een opdracht en die bestaat dan in het verneuken van de partij waarvan ze zogezegd aanhangers zijn. Eén idioot vernietigt meer dan duizend aanhangers kunnen herop bouwen. Daar ging de VU destijds aan ten onder.
Geen leiding en de idioten kregen vrij spel. Het is hun vergeven want het waren echte idioten.
Is dat plezant zo met u eigen in discussie gaan
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2019, 15:00   #113
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Is dat plezant zo met u eigen in discussie gaan

Plezant niet hoor. Maar als ik zelf niks wil vertellen dan krijg ik ook geen serieuze repliek natuurlijk en moet ik mij dan maar bezig houden met mensen zoals jij. En dan kan het plezant worden natuurlijk. Waar gaan we het over hebben? Over die Brusselse parking misschien?
Of over taalfouten? (uw eigen????)

Laatst gewijzigd door werkman : 12 februari 2019 om 15:03.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 10:59   #114
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Plezant niet hoor. Maar als ik zelf niks wil vertellen dan krijg ik ook geen serieuze repliek natuurlijk en moet ik mij dan maar bezig houden met mensen zoals jij. En dan kan het plezant worden natuurlijk. Waar gaan we het over hebben? Over die Brusselse parking misschien?
Of over taalfouten? (uw eigen????)
Plezant! De hoeveelste topic heb ik al lamgelegd? Dit is weeral zo ene.
Veel ambras maar als je uw visie geeft verdwijnen degenen die alles beter weten als sneeuw voor de zon. Een zekere neutraliteit behouden is wat anders dan ruzie stoken en met mekaar in de clinch gaan voor futiliteiten.
Of U weg steken in het bronsgroen eikenhout en er als een duiveltje tussen springen op alle topics en beginnen over andere kwesties naast de topic.
Nietwaar Jan? Volg tenminste op wat anderen vertellen en waarover ze het dus hebben voor je aan recordpogingen begint met nieuwe nonsens.
Of open zelf een nieuwe topic als je liever zelf hebt dat er over Beke wordt gezeurd. Maar naast de snelweg beginnen te rijden is dus uw handelsmerk?
Maar toegegeven hoor. Je bent hier niet de enige maar wel de dapperste piot. Uw aantal nietszeggende interventies met nonsens begint echt door te wegen.
Zeg tenminste één maal waarom Beke op je zenuwen werkt dan.
Ik weet het. Hij is niet de grootste Belg. En ook niet de sympathiekste in jouw ogen. En vervolgens? Nog bagatels Jan?
Maar zo dapper is ons piotje niet. Naast de zaak zeuren durft hij wel.
Heb verdomd maar dergelijke zeur als klastitularis!
En er nog voor betaald worden ook nog!

Laatst gewijzigd door werkman : 13 februari 2019 om 11:11.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 12:01   #115
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Plezant! De hoeveelste topic heb ik al lamgelegd? Dit is weeral zo ene.
Veel ambras maar als je uw visie geeft verdwijnen degenen die alles beter weten als sneeuw voor de zon. Een zekere neutraliteit behouden is wat anders dan ruzie stoken en met mekaar in de clinch gaan voor futiliteiten.
Of U weg steken in het bronsgroen eikenhout en er als een duiveltje tussen springen op alle topics en beginnen over andere kwesties naast de topic.
Nietwaar Jan? Volg tenminste op wat anderen vertellen en waarover ze het dus hebben voor je aan recordpogingen begint met nieuwe nonsens.
Of open zelf een nieuwe topic als je liever zelf hebt dat er over Beke wordt gezeurd. Maar naast de snelweg beginnen te rijden is dus uw handelsmerk?
Maar toegegeven hoor. Je bent hier niet de enige maar wel de dapperste piot. Uw aantal nietszeggende interventies met nonsens begint echt door te wegen.
Zeg tenminste één maal waarom Beke op je zenuwen werkt dan.
Ik weet het. Hij is niet de grootste Belg. En ook niet de sympathiekste in jouw ogen. En vervolgens? Nog bagatels Jan?
Maar zo dapper is ons piotje niet. Naast de zaak zeuren durft hij wel.
Heb verdomd maar dergelijke zeur als klastitularis!
En er nog voor betaald worden ook nog!
De bemoedigende klastitularis voor de kleintjes.
Kindjes; we gaan het vandaag hebben over de steenkool.
Voeren we deze in of uit?
In meester.
Waar heb je dat gehoord?
Van mijn vader meester.
Mis! Die kan dat niet weten.
Het stond wel in de gazet meester.
Mis. Welke gazet en wanneer?
…………..
Weer allemaal mis dus. In de gazet staat niks dat juist is.
………...

Ik ben dus wel een slimme hoor!
Neem uw agenda en schrijf in dat je voor morgen honderdmaal schrijft dat je dom bent. "Ik ben dom"
En nu opletten! Ik ga iets anders vertellen.

Laatst gewijzigd door werkman : 13 februari 2019 om 12:09.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 13:19   #116
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
De bemoedigende klastitularis voor de kleintjes.
Kindjes; we gaan het vandaag hebben over de steenkool.
Voeren we deze in of uit?
In meester.
Waar heb je dat gehoord?
Van mijn vader meester.
Mis! Die kan dat niet weten.
Het stond wel in de gazet meester.
Mis. Welke gazet en wanneer?
…………..
Weer allemaal mis dus. In de gazet staat niks dat juist is.
………...

Ik ben dus wel een slimme hoor!
Neem uw agenda en schrijf in dat je voor morgen honderdmaal schrijft dat je dom bent. "Ik ben dom"
En nu opletten! Ik ga iets anders vertellen.
Dus blijkbaar toch plezant
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2019, 16:20   #117
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dus blijkbaar toch plezant


Voor hem wel misschien. Maar als ze zulke onderwijzers los laten om klein kinderen positief te beïnvloeden of te stimuleren dan komt er niks van terecht.
Gelukkig zit die vent hier op dit forum tussen volwassenen waarvan een aantal zich beperkt om met de wijsvinger eens een halve slag rond het voorhoofd te draaien. Als zijn manier van doen tot bedoeling heeft van kiesvee te werven voor het VB dan begrijp ik niks van menselijke diplomatie en of sociaal voelen.
Het steeds beter willen weten dan anderen gelijkt wel op een zekere vorm van narcisme. Straks verschijnt hij weer op de meeste topics om het hier op zijn manier plezant te maken.

Ik begrijp hem wel hoor. Over politiek praten is nu eenmaal een zeer saaie bedoening. Enfin; toch tegenwoordig. Vroeger kon je nog eens lachen als er ene zijn zakken vulde maar tegenwoordig schrijft de pers er zelfs niet meer over uit schrik van hun laatste klandizie kwijt te geraken.
Wie wil nog één euro betalen om bij het morgenontbijt met zijn kop in zijn tas koffie te sukkelen! Er was dus weeral geen nieuws om wakker te blijven.
En zelfs drinkbare koffie is onbetaalbaar geworden.
20 cent voor de koffie en 2,50 euro de afwas. Het water is te duur geworden.
Volgende maand misschien iets minder duur want den "ellentriek" zou mogelijk iets afslagen. Als de BTW weeral niet opslaat want dan wordt het meer betalen. Daarom wordt de regering slapend rijk van al die produkten die afslagen. De BTW wordt de regulator.
En als er niks verandert ziet toch niemand iets. Anders ook niet maar dat is dan weer voer voor een nieuwe topic. Over niks praten kunnen wij het best.

Laatst gewijzigd door werkman : 13 februari 2019 om 16:22.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2019, 19:34   #118
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Zoals Bert Anciaux de VU deed splitsen ,

zal Wouter Beke de Cd&V doen splitsen.

Go Beke ,go go op naar de derde plaats na N-VA en Groen .
Lap het is al zover ,

onder Beke verschrompelt de CD&V tot de derde Vlaamse partij .

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~a5c395be/


"Op exact honderd dagen voor de verkiezingen was Groen nooit populairder in ons land. Mochten we vandaag naar de stembus trekken, zou Groen 15,6 procent van de stemmen behalen en zelfs de tweede partij worden in Vlaanderen, na N-VA dat licht verliest maar afgetekend de grootste blijft.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2019, 20:22   #119
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.024
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Lap het is al zover ,

onder Beke verschrompelt de CD&V tot de derde Vlaamse partij .

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~a5c395be/


"Op exact honderd dagen voor de verkiezingen was Groen nooit populairder in ons land. Mochten we vandaag naar de stembus trekken, zou Groen 15,6 procent van de stemmen behalen en zelfs de tweede partij worden in Vlaanderen, na N-VA dat licht verliest maar afgetekend de grootste blijft.
Zou dat ook een effekt kunnen zijn van de Brossers voor het klimaat ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2019, 22:14   #120
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Zou dat ook een effekt kunnen zijn van de Brossers voor het klimaat ?
En de stomme reactie van Beke die zijn Minister van milieu tot tranen toe tot ontslag dwong.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be