Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 september 2012, 20:18   #201
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
De deurtjes gaan dicht hoor, rolluikjes naar beneden en een briefje aan de deur met "te huur".
Tuurlijk
En binnen twee weken is september gedaan en zal het allemaal vanaf oktober zijn. En voor je het weet is het jaar voorbij en zit je er nog steeds op te wachten...

Dat gezegd zijnde, er zitten leuke dingen in de collecties die nu geshowed worden!
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 20:18   #202
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Tuurlijk
En binnen twee weken is september gedaan en zal het allemaal vanaf oktober zijn. En voor je het weet is het jaar voorbij en zit je er nog steeds op te wachten...

Dat gezegd zijnde, er zitten leuke dingen in de collecties die nu geshowed worden!
Tuurlijk sfax, zolang de show er nog is dan is er niks aan de hand hé?

Het feit dat bv ook de autosector zijn ineenstuikende verkoop tracht te maskeren zie jij niet want de auto's staan er immers nog steeds.
Het feit dat er van bepaalde luxe winkelketens het afgelopen jaar bijna 1 op 3 van zijn winkels heeft gesloten inmiddels zie jij allicht ook niet want er zijn er nog 2 van open telkens.

Tja..
Politiekers kijken al even scheel naar al die zaken trouwens.

Laatst gewijzigd door Mambo : 20 september 2012 om 20:20.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 20:40   #203
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Tuurlijk sfax, zolang de show er nog is dan is er niks aan de hand hé?
Zolang jij ht maar bent met je doom-speak, is er niks aan de hand

Citaat:
Het feit dat bv ook de autosector zijn ineenstuikende verkoop tracht te maskeren zie jij niet want de auto's staan er immers nog steeds.
Dat staat er intussen al jaren aan te komen; nil nove sub sole. Zowat 8 jaar terug kregen wij in onze business-courses al te horen dat Europa met een overcapaciteit ter grootte van Mercedes Benz kampt. Dit scenario kan je al lang dromen.

Citaat:
Het feit dat er van bepaalde luxe winkelketens het afgelopen jaar bijna 1 op 3 van zijn winkels heeft gesloten inmiddels zie jij allicht ook niet want er zijn er nog 2 van open telkens.
Lol, moest dat zo zijn, dan zou ik in Belgie 1 op 3 van de luxezaken die ik bezoek moeten ontbreken. Quod non. Op Schuttershof/Hopland zijn ze nog allemaal daar. Maar goed, ik frequenteer de verkeerde straten zeker?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 21:07   #204
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Zolang jij ht maar bent met je doom-speak, is er niks aan de hand
Je zou er ook eens de lijst met falingen kunnen bijnemen of de lijst van de financiele gegevens van bepaalde zaken. Maar ik denk niet dat jij dat doet.


Citaat:
Dat staat er intussen al jaren aan te komen; nil nove sub sole. Zowat 8 jaar terug kregen wij in onze business-courses al te horen dat Europa met een overcapaciteit ter grootte van Mercedes Benz kampt. Dit scenario kan je al lang dromen.
Het is geen overcapaciteit, dat is er wel geweest daar niet van. Maar nu draaien ze op 1/3 van hun capaciteit.
Zelfs de allergoedkoopste wagens blijven in de etalages staan zonder een klant te vinden.
Mij moet je niet geloven als ik op voorhand dit had gezegd wat deze week in de krant in koeien van letters op de voorpaginas stond.
Ze dachten ook allemaal dat het beter ging zijn in september, het is de zwartste van alle septembers ondertussen.



Citaat:
Lol, moest dat zo zijn, dan zou ik in Belgie 1 op 3 van de luxezaken die ik bezoek moeten ontbreken. Quod non. Op Schuttershof/Hopland zijn ze nog allemaal daar. Maar goed, ik frequenteer de verkeerde straten zeker?
Het is net over die winkelketens dat ik het heb. De meesten zijn klant van ons vandaar dat ik er meer dan jij over weet.
Binnenkort sluiten er weer 5 van één van uw exclusieve winkels, daar ja ook. Dan is er geen meer over nadat ze afgelopen jaar al de anderen hadden gesloten. Van dezelfde groep als een andere exclusief merk ook daar ja. Hun bankrekeningen staan al lang in het rood en ze geraken er maar niet meer uit.
Ik denk niet dat jij op je eentje hun redding zal kunnen zijn.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 21:19   #205
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je zou er ook eens de lijst met falingen kunnen bijnemen of de lijst van de financiele gegevens van bepaalde zaken. Maar ik denk niet dat jij dat doet.
Ik zou dat inderdaad kunnen doen; maar waarom zou ik? 't Is niet dat jij dat uberhaupt ook doet .

Citaat:
Het is geen overcapaciteit, dat is er wel geweest daar niet van. Maar nu draaien ze op 1/3 van hun capaciteit.
Zelfs de allergoedkoopste wagens blijven in de etalages staan zonder een klant te vinden.
Mij moet je niet geloven als ik op voorhand dit had gezegd wat deze week in de krant in koeien van letters op de voorpaginas stond.
Ze dachten ook allemaal dat het beter ging zijn in september, het is de zwartste van alle septembers ondertussen.
Jij mag gerust denken dat het iets anders is; overcapaciteit is gewoon wat het is: Europa is al lang niet meer dé grote afzetmarkt die iedereen denkt dat het is.

Citaat:
Het is net over die winkelketens dat ik het heb. De meesten zijn klant van ons vandaar dat ik er meer dan jij over weet.
Sure
Leg me dan eens uit waarom er van die specifieke winkels over het voorbije jaar geen één gesloten is? Niet één miezerige winkel, laat staan 1 op 3.

Citaat:
Binnenkort sluiten er weer 5 van één van uw exclusieve winkels, daar ja ook.
Lees wat ik schrijf: er is er daar nog geen één gesloten. Geen één. Hoe verklaar je dat en hoe rijm je dat met jouw 1 op 3?

Citaat:
Dan is er geen meer over nadat ze afgelopen jaar al de anderen hadden gesloten. Van dezelfde groep als een andere exclusief merk ook daar ja. Hun bankrekeningen staan al lang in het rood en ze geraken er maar niet meer uit.
Ik denk niet dat jij op je eentje hun redding zal kunnen zijn.
Veel blabla, weinig boemboem...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 21:38   #206
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Ik zou dat inderdaad kunnen doen; maar waarom zou ik? 't Is niet dat jij dat uberhaupt ook doet .
Van sommigen wel, toch wel.

Citaat:
Jij mag gerust denken dat het iets anders is; overcapaciteit is gewoon wat het is: Europa is al lang niet meer dé grote afzetmarkt die iedereen denkt dat het is.
Larie

Citaat:
Sure
Leg me dan eens uit waarom er van die specifieke winkels over het voorbije jaar geen één gesloten is? Niet één miezerige winkel, laat staan 1 op 3.
Dat is heel simpel uit te leggen. Van zowat elk van uw dierbare winkels daar hebben ze klonen van dezelfde winkels in zowat iedere stad van betekenis. Gent, Brussel, Oostende soms, Knokke meestal, Brugge zeker en doe zo maar verder. Soms meerderen in één en dezelfde stad, soms onderverdeeld in men en woman. Sommigen in Antwerpen gaan ook dicht trouwens zodat er geen meer over zullen zijn.
Knokke was na Antwerpen allicht de beste plaats, nu gaan ze daar dicht aan gebrek aan kopers. In Knokke hé, de mondaine geldstad bij uitstek. Brugge noordzandstraat en zuidzandstraat de toppers in de winkelstraten van België...sommigen zijn ook daar al gesloten. En ja die hebben een broertje in Schuttershof en omstreken.
Maak u dus niet teveel illusies dat ze nog lang zullen open blijven.
Tenzij er nu plots een goede verkoop zou beginnen komen natuurlijk...wat er volgens mij zeker niet inzit momenteel.


Wij zien het trouwens aan ons klantenbestand want met velen hebben wij contracten. En we weten dus wie er waar sluit en waarom.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 22:19   #207
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Van sommigen wel, toch wel.
Impressive! (maar niet heus)

Citaat:
Larie
Double impressive! (yet again, maar niet heus)

Citaat:
Dat is heel simpel uit te leggen. Van zowat elk van uw dierbare winkels daar hebben ze klonen van dezelfde winkels in zowat iedere stad van betekenis. Gent, Brussel, Oostende soms, Knokke meestal, Brugge zeker en doe zo maar verder.
*Peut*

Niet dus, try again... (goed, Knokke had er misschien ook, no idea, maar Gent noch Brussel noch Brugge hadden flagship stores van de winkels waar ik nu aan denk). In Parijs en London ja... Maar dat doet me er aan denken: laatst nog in Faubourg of New Bond gelopen? Ook daar zie ik niks structureel dicht gaan...

Citaat:
Soms meerderen in één en dezelfde stad, soms onderverdeeld in men en woman. Sommigen in Antwerpen gaan ook dicht trouwens zodat er geen meer over zullen zijn.
Vreemd dan toch dat ze er nog steeds zijn, ook al zou 1 op 3 van hen intussen al dicht moeten zijn volgens jouw beweringen...

Citaat:
Knokke was na Antwerpen allicht de beste plaats, nu gaan ze daar dicht aan gebrek aan kopers. In Knokke hé, de mondaine geldstad bij uitstek. Brugge noordzandstraat en zuidzandstraat de toppers in de winkelstraten van België...sommigen zijn ook daar al gesloten. En ja die hebben een broertje in Schuttershof en omstreken.
Noord/Zuidzandstraat? Wat beschouw jij als luxe-ketens eigenlijk?

Citaat:
Maak u dus niet teveel illusies dat ze nog lang zullen open blijven.
Tenzij er nu plots een goede verkoop zou beginnen komen natuurlijk...wat er volgens mij zeker niet inzit momenteel.
Zoals ik zei: september is ver gedaan, dus je voorspellingen zullen al naar oktober uitgesteld mogen worden, en voor je het weet is het jaar voorbij en heb je weer een Kerst met recordverkopen achter de rug .

Citaat:
Wij zien het trouwens aan ons klantenbestand want met velen hebben wij contracten. En we weten dus wie er waar sluit en waarom.
Veel blabla, weinig boemboem. Wordt eens concreet en zeg eens wie er binnen hier en pakweg eind oktober voorgoed zal verdwijnen...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 07:46   #208
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Impressive! (maar niet heus)



Double impressive! (yet again, maar niet heus)



*Peut*

Niet dus, try again... (goed, Knokke had er misschien ook, no idea, maar Gent noch Brussel noch Brugge hadden flagship stores van de winkels waar ik nu aan denk). In Parijs en London ja... Maar dat doet me er aan denken: laatst nog in Faubourg of New Bond gelopen? Ook daar zie ik niks structureel dicht gaan...



Vreemd dan toch dat ze er nog steeds zijn, ook al zou 1 op 3 van hen intussen al dicht moeten zijn volgens jouw beweringen...



Noord/Zuidzandstraat? Wat beschouw jij als luxe-ketens eigenlijk?



Zoals ik zei: september is ver gedaan, dus je voorspellingen zullen al naar oktober uitgesteld mogen worden, en voor je het weet is het jaar voorbij en heb je weer een Kerst met recordverkopen achter de rug .



Veel blabla, weinig boemboem. Wordt eens concreet en zeg eens wie er binnen hier en pakweg eind oktober voorgoed zal verdwijnen...
Zelden zulke grote kloefers van oogkleppen gezien bij iemand.
Er is niet één winkelier of winkelketen of handelszaak die nog één jaar aankan zoals nu voorbij is.
De voorbije kerst en voorjaarskoopjes waren één grote flop. De middenjaars koopjes ook een flop en tussen in ook een flop en nadien ook nog steeds een flop.
Dat is een boekjaar die geflopt is.

Als jij denkt dat je het kunt halen van een 14 daagse dan ben je echt wel verkeerd bezig.
Er zijn momenteel nog steeds kortingen allerhande van -30 tot soms nog -70%.
Dat is niet omdat ze u zo graag zien, dat is om toch nog wat centjes binnen te krijgen om de kosten wat te dekken.
Wat niet volstaat trouwens.

Laatst gewijzigd door Mambo : 21 september 2012 om 07:55.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 07:46   #209
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht



Zoals ik zei: september is ver gedaan, dus je voorspellingen zullen al naar oktober uitgesteld mogen worden, en voor je het weet is het jaar voorbij en heb je weer een Kerst met recordverkopen achter de rug .



Veel blabla, weinig boemboem. Wordt eens concreet en zeg eens wie er binnen hier en pakweg eind oktober voorgoed zal verdwijnen...
ECS, het bedrijf dat de verlichting en electrische toestellen van ondermeer C&A en Carfour verzorgd heeft het faisenemt aangevraagd.

De koopjesperiode heeft trouwens niet het verwachtte succes gehad.

Je moet trouwens geen uitspattingen verwachten voor de feestdagen, iedereen is immers aan het wachten op zijn aanslagbrief van de overheid.
Vele zijn bang voor die brief, want ze verwachten een enorme stijging van de belastingen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 07:49   #210
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Zelden zulke grote kloefers van oogkleppen gezien bij iemand.
Mambo, je moet wel eerlijk blijven hé.

Jij zit aan de bron, terwijl andere het moeten stellen met de informtie die ze krijgen van de media.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 09:41   #211
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Zelden zulke grote kloefers van oogkleppen gezien bij iemand.
Er is niet één winkelier of winkelketen of handelszaak die nog één jaar aankan zoals nu voorbij is.
De voorbije kerst en voorjaarskoopjes waren één grote flop. De middenjaars koopjes ook een flop en tussen in ook een flop en nadien ook nog steeds een flop.
Dat is een boekjaar die geflopt is.
Allé, nu is het al dat ze niet nog zo'n jaar aankunnen, terwijl het eerder nog was dat tegen eind september er niks meer is. Wat is het nu?

Citaat:
Als jij denkt dat je het kunt halen van een 14 daagse dan ben je echt wel verkeerd bezig.
Er zijn momenteel nog steeds kortingen allerhande van -30 tot soms nog -70%.
Dat is niet omdat ze u zo graag zien, dat is om toch nog wat centjes binnen te krijgen om de kosten wat te dekken.
Wat niet volstaat trouwens.
Ja hoor, absoluut

Maar tot hiertoe blijf je nog steeds het antwoord op de vragen schuldig, en blijf je gewoon verder wat rond de pot draaien in je grote doemverhaal.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 09:43   #212
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
ECS, het bedrijf dat de verlichting en electrische toestellen van ondermeer C&A en Carfour verzorgd heeft het faisenemt aangevraagd.

De koopjesperiode heeft trouwens niet het verwachtte succes gehad.

Je moet trouwens geen uitspattingen verwachten voor de feestdagen, iedereen is immers aan het wachten op zijn aanslagbrief van de overheid.
Vele zijn bang voor die brief, want ze verwachten een enorme stijging van de belastingen.
We'll see, we'll see
Elk jaar zijn er wel van die onheilsprofeten.
De grote exodus van winkels en winkelketens, die heelder straten leeg zal achterlaten, die wil ik nog wel eens zien gebeuren. Tot nader order is er nog niet eens een begin gekomen, er is enkel een onheilsprofeet die 1 op 3 die al gesloten zijn ziet, zonder dat daar iets tegenover staat.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 09:49   #213
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
We'll see, we'll see
Elk jaar zijn er wel van die onheilsprofeten.
Ik zit vandaag thuis omdat er geen bestellingen zijn binnengekomen bij mijn werkgever. Vorige maand konden we nog denken dat het aan de vakantieperiode lag...
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 09:50   #214
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
We'll see, we'll see
Elk jaar zijn er wel van die onheilsprofeten.
De grote exodus van winkels en winkelketens, die heelder straten leeg zal achterlaten, die wil ik nog wel eens zien gebeuren. Tot nader order is er nog niet eens een begin gekomen, er is enkel een onheilsprofeet die 1 op 3 die al gesloten zijn ziet, zonder dat daar iets tegenover staat.
Ga dan maar eens rondwandelen in de grote steden.
Zelfs op de Meir in Antwerpen komen steeds meer handelspanden leeg te staan.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 09:51   #215
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
We'll see, we'll see
Elk jaar zijn er wel van die onheilsprofeten.
De grote exodus van winkels en winkelketens, die heelder straten leeg zal achterlaten, die wil ik nog wel eens zien gebeuren. Tot nader order is er nog niet eens een begin gekomen, er is enkel een onheilsprofeet die 1 op 3 die al gesloten zijn ziet, zonder dat daar iets tegenover staat.
In veel steden beginnen de winkelstraten toch serieus leeg te staan.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 09:51   #216
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik zit vandaag thuis omdat er geen bestellingen zijn binnengekomen bij mijn werkgever. Vorige maand konden we nog denken dat het aan de vakantieperiode lag...
E zijn steeds meer bedrijven die met hetzelfde probleem komen te zitten.
Maar toch zijn er nog steeds mensen die beweren dat er niets aan het gebeuren is.
Dit tot ze zelf op straat komen te staan.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 10:38   #217
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik zit vandaag thuis omdat er geen bestellingen zijn binnengekomen bij mijn werkgever. Vorige maand konden we nog denken dat het aan de vakantieperiode lag...
So? Dat is hét teken dat tegen eind september alles leeg komt te staan, zoals hier eerder werd geponeerd?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ga dan maar eens rondwandelen in de grote steden.
Zelfs op de Meir in Antwerpen komen steeds meer handelspanden leeg te staan.
Been there, done that; nog geen twee weken terug trouwens. Die leegstand moet ik in elk geval nog beginnen tegen komen... En die 1 op 3 luxe-keten die al dicht zouden zijn, daarvan was helemaal geen sprake.

Tuurlijk, er zullen er genoeg zijn die het wat moeilijker hebben, maar tussen het wat moeilijker hebben en nu alles uitverkopen om binnen enkele weken finaal de boeken dicht te doen en enkel lege winkelstraten achter te laten, da's nog een wereld van verschil.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 10:43   #218
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Aha, jij zit hier in het wilde weg van alles tegen te spreken om de andere draadposters tot nuanceren te dwingen, Sfax. Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten

Er is donkergrijze sneeuw op komst.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 10:49   #219
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Aha, jij zit hier in het wilde weg van alles tegen te spreken om de andere draadposters tot nuanceren te dwingen, Sfax. Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten

Er is donkergrijze sneeuw op komst.
Niet in het wildeweg
Zijn stellingen over de luxeketens waarvan er al 1 op 3 weg zouden zijn, worden heel bewust tegengesproken
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 11:51   #220
speurneus
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 8.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Bron = niet volledig uit eigen duim gezogen.
Heb je de duim van Mambo nog niet gezien? Die is enorm,...
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be