Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 mei 2018, 09:50   #21
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Naast de kwestie. Arm wilt niet noodzakelijk zeggen "schulden hebben".
Inderdaad.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 11:02   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

We gaan altijd opgescheept zitten met een klein percentage kiekens, alcohol- of illegale drugsverslaafden, debielen, super naïeven die zich gewillig laten oplichten ... en (en en ...) hun directe familieleden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 11:10   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
We gaan altijd opgescheept zitten met een klein percentage kiekens, alcohol- of illegale drugsverslaafden, debielen, super naïeven die zich gewillig laten oplichten ... en (en en ...) hun directe familieleden.
Jij drinkt alle dagen he schoof?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 09:55   #24
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar gij sloorke toch.

De laatste keer ik kontakt had met de RVA heb ik hen vriendelijk verzocht me met rust te laten.
De dames hebben geluisterd.
De RVA had misschien ongelijk. Indien niet dan hebben zij hun werk niet goed gedaan.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 09:57   #25
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jij drinkt alle dagen he schoof?
Alles hangt af van wat schoof drinkt.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 12:47   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jij drinkt alle dagen he schoof?
Dat komt door mijn twee fobieën.

Mijn eerste fobie is van dom te worden. En het domste wat je kan doen, is van dorst te lijden. Dorst lijden is zo eenvoudig te voorkomen: het volstaat van tijdig te drinken.

Mijn tweede fobie is van dood te gaan van de dorst. Dus drink ik maar tijdig.


Twee duvels of gelijkaardig, 's avonds.
Eén dag op de drie gemiddeld: een aperitief, of een glas wijn bij het eten.

Valt toch goed mee?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 13:15   #27
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat komt door mijn twee fobieën.

Mijn eerste fobie is van dom te worden. En het domste wat je kan doen, is van dorst te lijden. Dorst lijden is zo eenvoudig te voorkomen: het volstaat van tijdig te drinken.

Mijn tweede fobie is van dood te gaan van de dorst. Dus drink ik maar tijdig.


Twee duvels of gelijkaardig, 's avonds.
Eén dag op de drie gemiddeld: een aperitief, of een glas wijn bij het eten.

Valt toch goed mee?
Uiteraard valt dat mee.

Niettemin valt het toch onder alcoholverslaving.

Eigenlijk ben je dus als alcoholverslaafde niet echt geschikt om de vinger te wijzen naar gebruikers van wat dan ook.

Het doet me wat denken aan Zatte Flor, die zei, vijf a zes pinten, drie glazen wijn en enkele glazen aperitief, ik wist niet dat je dat niet meer mocht rijden...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 13:48   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uiteraard valt dat mee.

Niettemin valt het toch onder alcoholverslaving.

Eigenlijk ben je dus als alcoholverslaafde niet echt geschikt om de vinger te wijzen naar gebruikers van wat dan ook.

Het doet me wat denken aan Zatte Flor, die zei, vijf a zes pinten, drie glazen wijn en enkele glazen aperitief, ik wist niet dat je dat niet meer mocht rijden...
Ik wijs met elke vinger die ik heb, naar alle dingen waar ik goesting heb om te wijzen. Vroeger, nu en in de toekomst.

Maar ik weet wel dat na 2 zware bieren van 33 cl, ik niet onmiddellijk mag rijden. Ik doe dat dan ook niet.
En met mijn moto drink ik niets alcohol, behalve uitzonderlijk als het zeer warm is, één gewoon pintje, als de afstand van het terras van verbruik naar huis afgelegd kan worden op 30 minuten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 13:56   #29
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wijs met elke vinger die ik heb, naar alle dingen waar ik goesting heb om te wijzen. Vroeger, nu en in de toekomst.

Maar ik weet wel dat na 2 zware bieren van 33 cl, ik niet onmiddellijk mag rijden. Ik doe dat dan ook niet.
En met mijn moto drink ik niets alcohol, behalve uitzonderlijk als het zeer warm is, één gewoon pintje, als de afstand van het terras van verbruik naar huis afgelegd kan worden op 30 minuten.
Waarom? Kunt ge uwe plasser niet langer gesloten houden?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 14:37   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
De RVA had misschien ongelijk
Mijn loonstrook bewijst het tegendeel.
Citaat:
Indien niet dan hebben zij hun werk niet goed gedaan.
In mijn geval hebben ze niks gedaan, wat ik gevraagd had.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 15:28   #31
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jij drinkt alle dagen he schoof?
Uiteraard, dat is partijdoctrine :

Erbseneintopf mit pils

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 15:35   #32
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uiteraard valt dat mee.

Niettemin valt het toch onder alcoholverslaving.

Eigenlijk ben je dus als alcoholverslaafde niet echt geschikt om de vinger te wijzen naar gebruikers van wat dan ook.

Het doet me wat denken aan Zatte Flor, die zei, vijf a zes pinten, drie glazen wijn en enkele glazen aperitief, ik wist niet dat je dat niet meer mocht rijden...
Ik heb ooit op een receptie na een voordracht van de anti-zuipdokter Luc Beaucourt samen met een paar collega's een gesprek zolang als maar mogelijk was zitten rekken. We zijn er toen in gelukt om hem 5 pinten in een uur te laten drinken, waarna hij toch besefte dat het beter was om naar huis te rijden. Van Kortrijk was dat, en hij woonde in de buurt van Antwerpen. Hilarisch was dat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 18:28   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.271
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb ooit op een receptie na een voordracht van de anti-zuipdokter Luc Beaucourt samen met een paar collega's een gesprek zolang als maar mogelijk was zitten rekken. We zijn er toen in gelukt om hem 5 pinten in een uur te laten drinken, waarna hij toch besefte dat het beter was om naar huis te rijden. Van Kortrijk was dat, en hij woonde in de buurt van Antwerpen. Hilarisch was dat.
Je speelt op dit forum een gelijkaardig spel. En je bent niet de enige.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 20:46   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je speelt op dit forum een gelijkaardig spel. En je bent niet de enige.
How .... onopvallend, langs de neus weg, een uppercut die amper opvalt, maar aankomt als op de hersencapaciteit van Adil.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2018, 22:48   #35
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wijs met elke vinger die ik heb, naar alle dingen waar ik goesting heb om te wijzen. Vroeger, nu en in de toekomst.

Maar ik weet wel dat na 2 zware bieren van 33 cl, ik niet onmiddellijk mag rijden. Ik doe dat dan ook niet.
En met mijn moto drink ik niets alcohol, behalve uitzonderlijk als het zeer warm is, één gewoon pintje, als de afstand van het terras van verbruik naar huis afgelegd kan worden op 30 minuten.
Het gaat er niet over dat u weet of u niet mag rijden of niet. Het gaat erover dat uw drinkgedrag die van een alcoolieker is. Vanaf men zeven alcoholeenheden per week overschrijdt (dat zijn 7 pintjes per week op constante basis) komt u in de gevarenzone. U overschrijdt die gevarenzone elke dag. U bent gewoon verslaafd aan alcohol. Van uw soort hoeven we dan ook geen lessen te krijgen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 10:02   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Waarom? Kunt ge uwe plasser niet langer gesloten houden?
Oude mannen met zoiets beledigen, ik krijg daar diaree van.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 10:05   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Het gaat er niet over dat u weet of u niet mag rijden of niet. Het gaat erover dat uw drinkgedrag die van een alcoolieker is. Vanaf men zeven alcoholeenheden per week overschrijdt (dat zijn 7 pintjes per week op constante basis) komt u in de gevarenzone. U overschrijdt die gevarenzone elke dag. U bent gewoon verslaafd aan alcohol. Van uw soort hoeven we dan ook geen lessen te krijgen.
Die definitie is er een van droogstoppels eerste klasse.

Mijn definitie is: als je maar weet wanneer en wat je mag en moet doen om niet in de miserie te geraken, èn zo ook handelt.
Want - en zo komen we terug op het onderwerp van de draad - als ge dat niet doet, dan komt ge in de gevarenzone om bij een budgetbeheerder te biecht te moeten gaan.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2018, 22:50   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.271
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Naast de kwestie. Arm wilt niet noodzakelijk zeggen "schulden hebben".
Arm zijn is ook niet noodzakelijk een reden om shampoo en laarsjes te stelen.

Ik wil de mensen niet de kost geven die een hoog inkomen hebben en die toch in de schuldbemiddeling zitten.
Een massa mensen hebben een klein inkomen en geraken toch niet in de schulden. Zij beheersen de kunst om niet verder te springen dan de lat lang is. Meer bepaald: ze zijn in staat om in te schatten wat hun financiën hen wel of niet toelaten, én kunnen de discipline opbrengen om daarnaar te handelen.
Mensen kunnen wegens pure pech in de schulden geraken, maar ik kende ook een gezin met drie kinderen waarvan geen van beide ouders werkten, en toch was het eerste dat de vader deed als zijn werklozensteun binnenkwam: voor het hele gezin frietjes en hamburgers halen in de frituur. Uit dergelijke handelswijze vloeit huurachterstand voort, een stroombegrenzer, en uiteindelijk uitzetting.... of akkoord gaan met schuldbemiddeling. Met hetgeen er dan overschiet om van te leven kan wel een zakje aardappelen gekocht worden en een halve kilo gehakt of een dozijn eieren, maar géén frietjes meer van de frituur.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2018, 09:42   #39
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
https://www.hln.be/nieuws/meer-dan-6...heer~a149b3eb/



Het artikel dateert reeds een tijdje (nov 2016), doch wie googelt zal zich al snel realiseren dat het aantal Vlaamse gezinnen die voor schuld-en budgetbeheer een beroep doen op derden zeker niet is afgenomen. Integendeel zelfs, (of zoals Henri1 in een andere draad gewag van maakt): 1 op 5 Vlaamse gezinnen heeft moeite om de eindjes aan elkaar te knopen.

Ik preciseer erbij dat dit veelal om mensen gaat met een of ander inkomen uit arbeid (op het moment dat ze zich dus in de schulden staken) vermits iemand met een leefloon geen lening of krediet bij de bank los kan krijgen.

Het gaat maw om veelal Vlaamse auutochtonen die veelal boven hun stand leefden. Randgevallen die door ziekte, een geschil met een of andere instantie, werkloosheid enz., er in sukkelden, zijn hier veelal uitzonderingen in.

Men kan dus enigszins stellen dat het in Vlaanderen niet al te best gesteld is als het om het budgetteren van het gezinsinkomen gaat. Misschien dat de N-VA hier beter wat aan doet in de zin van misschien preventief een soort van korting in te voeren op het loon opdat werknemers waarvan geweten is dat ze problematische schulden aan het opbouwen zijn, een signaal zouden krijgen, van: dit kan niet. Op deze wijze zullen die mensen dan ook leren omgaan met geld, maw leren rekenen.

Ik vind dit alleszins beter dan leefloners te willen korten op hun leefloon omdat ze de kleutertjes niet naar de kleuterschool zouden sturen. Het is algemeen geweten dat leefloners namelijk geen lening/kredieten kunnen afsluiten. Zij vormen maw minder gevaar om de samenleving later handenvol geld te kosten door schuld-en budgetbeheer en allerhande interesten en kosten dat zo'n schuldenspiraal prior met zich meebrengt.

Maw, de N-VA minded Vlaming zou beter eerst in z'n eigen oog kijken alvorens de balk bij een ander te zoeken.

Discuss please, thanks.
Of hoe je zaken aan mekaar knoopt die geen enkele relevantie hebben!
Mensen die in schuldbemiddeling terecht komen hebben alle kleurtjes van de wereld, er zitten Afrikanen tussen, Marokkaanse en Turkse gezinnen en ja ook autochtone Belgen. Wat ze gemeen hebben is een gescheiden inkomen.

Toch lenen die mensen veel meer geld dan ze met hun budget aankunnen, en bij de minste tegenslag, ziekte, grote kosten omdat de auto het begeeft, de partner gaat er van door, kunnen die mensen niet meer betalen.
Schulden lopen op omdat ook de huur achterwege blijft bij betalingen en nutsvoorzieningen erbij komen en daar volgt loonbeslag en deurwaarders.
Vaak valt via loonbeslag niets te rapen, maar wel bij het vakantiegeld, terugbetalingen via de belastingen, of dertiende maand. Ondertussen lopen de interesten op!
Er zijn banken, kredietbedrijven die juist op deze doelgroepen mikken. Alle mensen met een bescheiden inkomen lopen in die val.
Het hele probleem heeft dus niets te maken met Vlamingen die niet met geld op kunnen, wel met praktijken vanuit die bedrijven en mensen die teveel lenen.

Ik denk dat het aantal " allochtonen" juist hoger ligt omdat vooral die groepen een bescheiden inkomen hebben en vaak lenen om mensen in thuislanden te helpen, of er iets willen kopen.

Heeft dit iets te maken met gekort worden op het leefloon omdat je kinderen niet naar de kleuterschool stuurt? Nee, mensen met een leefloon moeten beseffen dat dit nodig is voor die kinderen, en soms wordt iets minder vrijblijvend, wanneer je aan iemands inkomen zit,
Het is dus een manier om iets dwingend te maken, wat gezien de achterstand van kinderen binnen bepaalde groepen nodig is.

Mag het leefloon omhoog? Zeker weten, want niemand kan leven van wat je daarvan krijgt, laat staan gezond eten en deel nemen aan de samenleving.
Dus mag dit zeker, maar wel met grotere druk om te werken, zodat de Bembems onder ons eindelijk eens gaan werken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2018, 10:05   #40
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Tegenwoordig is het veelal zo dat mensen met geld dat ze niet hebben dingen kopen die ze niet nodig hebben alleen met de bedoeling om de vrienden en buren de ogen uit te steken. Die moeten dan maar op de blaren zitten.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be