Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 februari 2021, 11:22   #1081
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Bij Fox hebben ze een probleem. Ze hebben daar (nog enkele) serieuze reporters zoals Chris Wallace die soms openlijk de anchors die fervente Trumpisten zijn tegenspreken.
Ik vrees dat die serieuze reporters op termijn verdwijnen en dat Fox op termijn een pure Trump zender wordt.
Dat denk ik ook.
Murdoch kiest duidelijk voor het verderzetten van de Trump idolatrie, die primeert op journalistiek.

Die ersatz-zender slaagt er zelfs in van het eerbetoon door Biden aan de bij de aanval op het capitool gestorven politieagent te negeren. Maar promotie maken voor QAnon gekkies zoals Greene, daar hebben ze tijd en aandacht voor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2021, 11:57   #1082
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Bij Fox hebben ze een probleem. Ze hebben daar (nog enkele) serieuze reporters zoals Chris Wallace die soms openlijk de anchors die fervente Trumpisten zijn tegenspreken.
Ik vrees dat die serieuze reporters op termijn verdwijnen en dat Fox op termijn een pure Trump zender wordt.
Het is dat of Fox zal helemaal wegzakken naar in het groepje anti-Trump zenders tot ze nutteloos worden.

Als je het rationeel bekijkt is Trump helemaal zo extreem niet maar als Fox wegvalt worden z'n aanhangers weggeduwd richting wacko's en extremisten. De ballans zal dan helemaal weg zijn, extremen tegenover elkaar.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 4 februari 2021 om 11:58.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2021, 12:25   #1083
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het is dat of Fox zal helemaal wegzakken naar in het groepje anti-Trump zenders tot ze nutteloos worden.

Als je het rationeel bekijkt is Trump helemaal zo extreem niet maar als Fox wegvalt worden z'n aanhangers weggeduwd richting wacko's en extremisten. De ballans zal dan helemaal weg zijn, extremen tegenover elkaar.
Fox doet me denken aan dit forum.....Laat de N-VA opdoeken en dit forum
gaat leeglopen....
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2021, 19:21   #1084
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
En bij die 7 miljoen stemmen zijn er heel wat dooien en dubbelgangers.
In Amerika kan da blijkbaar.
Wel straf dat die allemaal voor de Dems stemmen.
Zever.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 11:06   #1085
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Trump weigert onder ede te getuigen. Dat doet hij al zijn hele leven omdat hij dan gestraft kan worden wegens meineed.
Mijn vraag is dan: kan hij dat zomaar blijven doen? Zich verschuilen achter advocaten?

https://www.demorgen.be/politiek/tru...and~b51768ed3/

Citaat:
Voormalig president Donald Trump weigert onder ede te getuigen in het proces waarin de Amerikaanse Senaat gaat oordelen over de vraag of hij schuldig is aan het aanzetten tot een opstand. Zijn advocaten David Schoen en Bruce Castor schrijven dat in een reactie op een officieel verzoek van de Democratische aanklagers in het Huis van Afgevaardigden.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 11:23   #1086
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Fox doet me denken aan dit forum.....Laat de N-VA opdoeken en dit forum
gaat leeglopen....
Nee, dan gaan we nog meer dan nu al het geval is richting het vroegere politicsinfo.be
Dat was voor +90% een vlaams blok clubke.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 12:31   #1087
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nee, dan gaan we nog meer dan nu al het geval is richting het vroegere politicsinfo.be
Dat was voor +90% een vlaams blok clubke.
maar op een gegeven moment wel leuker dan hier. je had in feite minder polarisatie tussen de standpunten, er kon echt geluisterd worden naar andere meningen. Je moest wel weten met wie je discussieerde.

dat is dan uiteraard mee veranderd met de tijdsgeest. Vlaams Blokkers begonnen zich in te graven in het standpunt dat enkel zij en zij alleen de waarheid in pact hadden en met de meesten was er geen dialoog meer mogelijk.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 13:19   #1088
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
maar op een gegeven moment wel leuker dan hier. je had in feite minder polarisatie tussen de standpunten, er kon echt geluisterd worden naar andere meningen. Je moest wel weten met wie je discussieerde.

dat is dan uiteraard mee veranderd met de tijdsgeest. Vlaams Blokkers begonnen zich in te graven in het standpunt dat enkel zij en zij alleen de waarheid in pact hadden en met de meesten was er geen dialoog meer mogelijk.
En daar bedank ik feestelijk voor.
Ik heb geen enkele zin om naar de jeremiades van Blokkers te luisteren die hier 365 dagen per jaar hetzelfde komen zeggen of vragen.

"Wat met de verrijkers/arbieren/moslims/negers". (Liefst met een tiental vraagtekens erachter)
"Wat met Antifa". + een dozijn vraagtekens
"De omvolking"


Beuââârk...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 13:37   #1089
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En daar bedank ik feestelijk voor.
Ik heb geen enkele zin om naar de jeremiades van Blokkers te luisteren die hier 365 dagen per jaar hetzelfde komen zeggen of vragen.

"Wat met de verrijkers/arbieren/moslims/negers". (Liefst met een tiental vraagtekens erachter)
"Wat met Antifa". + een dozijn vraagtekens
"De omvolking"


Beuââârk...
Nochtans een zeer legitieme vraag, wanneer nog maar eens blijkt dat de integratie van het gros van deze volkeren, zelfs na (bijna) zestig jaar immigratie, nog altijd een (zo goed als) lege doos is.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 6 februari 2021 om 13:37.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 15:33   #1090
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Nochtans een zeer legitieme vraag, wanneer nog maar eens blijkt dat de integratie van het gros van deze volkeren, zelfs na (bijna) zestig jaar immigratie, nog altijd een (zo goed als) lege doos is.
Volkomen off-topic in subforum 'buitenland'. Idem voor subforum 'binnenland'.

Er is een specifiek subforum voor aangemaakt, waar men dat naar hartelust 365 dagen per jaar kan herhalen : 'immigratie en integratie'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 15:45   #1091
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En daar bedank ik feestelijk voor.
Ik heb geen enkele zin om naar de jeremiades van Blokkers te luisteren die hier 365 dagen per jaar hetzelfde komen zeggen of vragen.

"Wat met de verrijkers/arbieren/moslims/negers". (Liefst met een tiental vraagtekens erachter)
"Wat met Antifa". + een dozijn vraagtekens
"De omvolking"


Beuââârk...
Alles is een complot om te omvolken, dat weet je toch?

Maar on topic, wat Trump nu gaat doen, gaat ook hier gevolgen hebben. Als hij een aparte partij opricht, gaat die banden hebben met de extreem-rechtse partijen hier. Dat kan in hun voordeel zijn.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 16:05   #1092
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Volkomen off-topic in subforum 'buitenland'. Idem voor subforum 'binnenland'.

Er is een specifiek subforum voor aangemaakt, waar men dat naar hartelust 365 dagen per jaar kan herhalen : 'immigratie en integratie'.
Off topic ?? t'is een reactie op uw gebraak
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 16:59   #1093
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Alles is een complot om te omvolken, dat weet je toch?
sorry, ik had eventjes mijn alu-hoedje niet aan.

Citaat:
Maar on topic, wat Trump nu gaat doen, gaat ook hier gevolgen hebben. Als hij een aparte partij opricht, gaat die banden hebben met de extreem-rechtse partijen hier. Dat kan in hun voordeel zijn.

Dat is niet uit te sluiten. Gekken trekken andere gekken aan.
Nu, ik geloof er niet echt in. Het lijkt me waarschijnlijker dat binnen de GOP de oude echte republikeinen het pleit gaan verliezen en dat de QAnon-wappies, de white supremacy adepten en de Trump populisten hun invloed noggaan uitbreiden.
Dat Cheney heeft moeten vrezen voor haar positie, en de GOP weigerde om een gecertifieerde nutcase als Marjorie Green die beweert dat rijke joden met lasers vanuit de ruimte bosbranden veroorzaken aan de deur te zetten zegt veel over de wanhoop binnen die partij.
Ik denk dat dit goed kan uitdraaien voor de lFreeloader In Chief.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 17:11   #1094
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

He's back in town.

https://gab.com/realDonaldTrump
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 19:48   #1095
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Warning....fake news!....

Dat is de waarschuwing waarmee het gezamenlijke Google internet ons om de oren slaat ivm de 3 uur durende documentaire "Absolute Truth" over verkiezingsfraude in de VS.

Te zien vandaag en morgen nog op AON (vergezeld van lange disclaimer). Daarna? Wie weet?

https://michaeljlindell.com/
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 21:28   #1096
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Alles is een complot om te omvolken, dat weet je toch?
Ik vind het raar dat men dat raar vindt. Omvolken is toch een Darwinistische opgave ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 21:56   #1097
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
sorry, ik had eventjes mijn alu-hoedje niet aan.




Dat is niet uit te sluiten. Gekken trekken andere gekken aan.
Nu, ik geloof er niet echt in. Het lijkt me waarschijnlijker dat binnen de GOP de oude echte republikeinen het pleit gaan verliezen en dat de QAnon-wappies, de white supremacy adepten en de Trump populisten hun invloed noggaan uitbreiden.
Dat Cheney heeft moeten vrezen voor haar positie, en de GOP weigerde om een gecertifieerde nutcase als Marjorie Green die beweert dat rijke joden met lasers vanuit de ruimte bosbranden veroorzaken aan de deur te zetten zegt veel over de wanhoop binnen die partij.
Ik denk dat dit goed kan uitdraaien voor de lFreeloader In Chief.
1 ding lijkt zeker, de GOP gaat moeilijke jaren tegemoet.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 21:58   #1098
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik vind het raar dat men dat raar vindt. Omvolken is toch een Darwinistische opgave ?
Dat zou een dingetje kunnen zijn mochten er verschillende rassen zijn in de homo sapiens.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 22:19   #1099
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Heb er iets van gelezen. The show must go on.

https://www.ad.nl/buitenland/comebac...w.google.be%2F
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2021, 01:04   #1100
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Trump weigert onder ede te getuigen. Dat doet hij al zijn hele leven omdat hij dan gestraft kan worden wegens meineed.
Mijn vraag is dan: kan hij dat zomaar blijven doen? Zich verschuilen achter advocaten?

https://www.demorgen.be/politiek/tru...and~b51768ed3/
Wie zou nu vrijwillig gaan getuigen over het eender wat onder ede wanneer je niet moet?
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be