Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2023, 18:10   #1
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard Grote afwezige : HET BLOK !

Omdat deze mensen volgens het BLOK abnormaal zijn.

Grootste Antwerp Pride Parade ooit: 140.000 deelnemers en 74 delegaties trekken door straten van Antwerpen
In Antwerpen stappen 140.000 deelnemers en 74 delegaties mee in de Pride Parade. De parade vraagt aandacht voor de rechten van de LGBTQIA+-gemeenschap. Het thema dit jaar is "Braveolution", een oproep aan de gemeenschap om moedig te zijn. Het Belgische leger stapt voor het eerst mee in de Parade.




https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/08/12/antwerp-pride/
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 18:36   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

Of men iets tegen de Pride Parade moet hebben dat lijkt mij vergezocht.

Als de mensen die dat hoog in het vaandel dragen het op die manier willen 'vieren' het zij zo, zolang het niet al te opdrinegrig overkomt.

Is het normaal of is het niet normaal daar zal iedereen een andere mening over hebben denk ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 18:45   #3
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.119
Standaard

Ik zie eigenlijk geen reden waarom die lettersoep-verenigingen mordicus dergelijke zogezegde “pride”-carnavalstoet moeten houden? In dit aaneen gekleefde land betwist toch niemand hun recht op seks ?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 18:53   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Omdat deze mensen volgens het BLOK abnormaal zijn.
...
Een abnormale fractievoorzitter in het Vlaams Parlement?
Ik denk dat er iemand raaskalt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 19:37   #5
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een abnormale fractievoorzitter in het Vlaams Parlement?
Ik denk dat er iemand raaskalt.
Voor Henri is de tijd blijven stilstaan. Jammer, maar het is niet anders.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 19:44   #6
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Omdat deze mensen volgens het BLOK abnormaal zijn.
Je verwart het gegeven van de homoseksualiteit met de ideologie die daar gepromoot wordt. Die ideologie gaat helaas een pak verder dan "aanvaard dat er mannen zijn die op mannen vallen en vrouwen die op vrouwen vallen". Het is dan ook niet meer dan logisch dat het Vlaams Belang zich distantieert van die parade. De N-VA en de CD&V zouden dat beter ook doen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 20:12   #7
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.087
Standaard

Mijn nicht die lesbisch is, was er ook niet. Ze was er ooit één keer, maar kickt niet op dat soort "Cage aux Folles"- toestanden.

Ik vraag mij trouwens af of die bewuste leuke Franse film vandaag nog zou kunnen temidden van heel die LGBTQIA-hysterie.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 20:53   #8
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Geachte heren

De meeste draden, die door Hendrik de Eerste buiten Koetjes en Kalfjes geopend worden, vallen eveneens onder de noemer: gestook oftewel "getrol".

Om de volwassenheid binnen het onderdeel "Binnenland" te bewaren:

Gelieve een overheveling van deze draad naar Koetjes en Kalfjes of verwijdering/sluiting van deze draad

Dank bij voorbaat

Hoogachtend
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 21:29   #9
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Je verwart het gegeven van de homoseksualiteit met de ideologie die daar gepromoot wordt. Die ideologie gaat helaas een pak verder dan "aanvaard dat er mannen zijn die op mannen vallen en vrouwen die op vrouwen vallen". Het is dan ook niet meer dan logisch dat het Vlaams Belang zich distantieert van die parade. De N-VA en de CD&V zouden dat beter ook doen.
Meer zelfs, de lettersoep die na "LGB" volgt is een vijfde kolonne met een uitgesproken homofoob randje: mannen die zich niet "man" genoeg gedragen zijn in het verkeerde lichaam geboren en moeten "gender affirming care" krijgen. Lees: castratie, eerst chemisch en dan chirurgisch. Idem ditto met vrouwen die zich niet "vrouw" genoeg gedragen.

Neem nu bijvoorbeeld Susie Green, een Britse moeder en IT consulente zonder enige medische achtergrond. Zij heeft de genderdysforie zelfhulpgroep Mermaids omgeturnd tot een machtige transgender lobby. Ook in de kinderbeenhouwerij Tavistock had ze een grote invloed.

Haar TED Talk (Rumble link, want verwijderd van Youtube):

https://rumble.com/v2ac7s0-susie-gre...der-child.html

Toen haar zoon Jack zich meisjesachtig begon te gedragen werd hij door zijn ouders al gauw als meisje aanzien, om toch maar geen gay kind te moeten hebben. Vanaf zijn twaalfde werd hij chemisch gecastreerd om de puberteit te vermijden. Vanaf zijn veertiende kreeg hij vrouwelijke geslachtshormonen.

Op zijn zestiende mocht hij in Thailand onder het mes. Als gevolg van de vier jaar aan "gender affirming care" had Jack een micropenis. En dus werd Jack een Jackie met een microvagina, legt zijn moeder hier lachend uit:

https://www.youtube.com/watch?v=ppzgLqWAOTc

En dit terwijl er meer dan 80% kans was dat Jack zonder al die ingrepen gewoon tot homo was opgegroeid. Zonder levenslange afhankelijkheid van peperdure hormonenbehandelingen om een "transgender" fictie in stand te houden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 21:33   #10
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Omdat deze mensen volgens het BLOK abnormaal zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Chris Janssens:

https://twitter.com/chrisjanssensVB/...32897371602944
___________________________

@chrisjanssensVB

WAAROM IK NIET DEELNEEM AAN DE GAY PRIDE

Vandaag vindt de Brussels Pride plaats, de Belgische versie van de Gay Pride. Wat ooit begon als een parade voor de verbetering van de rechten van holebi’s, is de laatste jaren verworden tot een mars in handen van activistische fanaten die pas tevreden zullen zijn als elk mens zijn unieke gender en geaardheid heeft. De woordvoerders van de ‘LGBTQIA+-community’ lijken voltijds bezig te zijn met zoveel mogelijk letters en tekens aan hun ‘community’ toe te voegen. Ze zoeken daarmee vooral aandacht voor zichzelf en verspreiden intussen een beeld waar veel holebi’s zich niet mee willen vereenzelvigen. De Brussels Pride zou – zoals een pakje sigaretten – een waarschuwing voor holebi’s moeten bevatten: blijf weg als je jezelf geen schade wil toebrengen.

Hoe meer wettelijke rechten verworven werden (homohuwelijk, homoadoptie), hoe meer de regenboogorganisaties op zoek gingen naar andere seksuele geaardheden en genderidentiteiten. Je bent anno 2023 pas helemaal inclusief als je het hele spectrum van de LGBTTQQIAAP-‘gemeenschap’ omarmt: Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Transsexual, Queer, Questioning, Intersex, Ally, Asexual, Pansexual.

Ik zeg daarover twee dingen:

1) Ik wil er niet mee geassocieerd worden.
2) De LGBTQIA+-‘gemeenschap’ bestaat niet.

Ik wil er niet mee geassocieerd worden omdat ik niet gedefinieerd word door mijn geaardheid. Ik heb er verdienste noch schuld aan. Ik ben niet in de eerste plaats homo maar wel zoon, broer, peter, vriend, collega. Ik ben een burger die toevallig anders geaard is. Niet meer, niet minder. En ik wil op geen enkele manier gebruikt worden door een activistische beweging die holebi’s stereotypeert als een rariteitenkabinet.

De LGBTQIA+-‘gemeenschap’ bestaat niet omdat ze elke holebi die buiten het politiek-correcte plaatje valt meteen buitensluit. Dat Çavaria, de koepelorganisatie van holebi-verenigingen, na de laatste verkiezingsoverwinning van mijn partij opriep om geen regering te vormen met het Vlaams Belang, zegt daarover voldoende. Ben je als homo rechts of conservatief, ben je Vlaams Belanger of soms zelfs N-VA’er, dan kan je volgens de woordvoerders van de ‘inclusieve’ LGBTQIA+-‘gemeenschap’ geen deel uitmaken van hun ‘diverse’ clubje. Het stoort me geenszins, integendeel: ik WIL er niet eens deel van uitmaken. Het sterkt me alleen in de overtuiging dat de fameuze ‘regenbooggemeenschap’ überhaupt niet bestaat.

En dus zal ik vandaag niet door de straten van Brussel paraderen. Symbolisch trouwens dat de mars door een stad trekt waar holebi’s de 364 andere dagen van het jaar voor hun veiligheid moeten vrezen, met dank aan de onophoudelijke toestroom van immigranten uit landen waar gevangenis- of doodstraf op homoseksualiteit staat. Daar zal je de woordvoerders van de Brussels Pride overigens met geen woord over horen reppen. (Terzijde: ik ben er fier op dat mijn partij de enige is die islamitisch geïnspireerde homohaat wél benoemt en bestrijdt.)

Met de verbetering van de rechten en de levensomstandigheden van holebi’s heeft de Brussels Pride niks meer te maken. De regenboogvlag die decennialang symbool stond voor de emancipatie van holebi’s is door de organisatie van de Pride zelfs vervangen door de ‘Intersekse Inclusieve Progress Pride Flag’, die het transgenderisme en de genderideologie promoot. Deze vlag dekt de verkeerde lading.

Wie de belangen van holebi’s wil verdedigen, blijft vandaag dus beter weg uit Brussel. De Pride is gekaapt door een activistische woke-beweging die alles verguist wat niet in haar dwingende genderideologie past.

Wie de belangen van holebi’s wil verdedigen, loopt niet in lingerie of in obscene kledij in een mars waar ook kinderen in opgevoerd worden.

De meeste holebi’s willen gewoon hun leven leiden zonder fixatie op hun geaardheid en zonder deel te moeten uitmaken van marginale minderheden die dwepen met hun genderidentiteit.

Bart De Wever zei ooit: “Het beste wat de Vlaamse Beweging voor Vlaanderen kan doen, is ophouden te bestaan.” Hoewel de N-VA helaas oproept om aan de Brussels Pride deel te nemen, zou ik De Wever willen parafraseren: het beste wat de zogenaamde LGBTQIA+-beweging voor holebi’s kan doen, is ophouden te bestaan.

20 May 2023
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 21:58   #11
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.931
Standaard

Groot gelijk dat het Vlaams Belang niet meedoet aan die vunzigheid.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 22:01   #12
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.188
Standaard

Wet ben je met partijen die weliswaar lippendienst bewijzen aan de LGBTQ+ gemeenschap, maar hun kop in het zand steken als die gemeenschap aangevallen wordt door aanhangers van een ander geloof?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 22:12   #13
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.931
Standaard

Ik heb zo de indruk dat er meer homo's en lesbiennes zijn dan vroeger. Moest dit een normaal natuurlijk fenomeen zijn zouden hun aantallen doorheen de jaren relatief stabiel blijven.

Maar we zien de laatste decennia een explosieve toename van het aantal gevallen. Hoe zou dat nu komen...
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 22:20   #14
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Mijn nicht die lesbisch is, was er ook niet. Ze was er ooit één keer, maar kickt niet op dat soort "Cage aux Folles"- toestanden.

Ik vraag mij trouwens af of die bewuste leuke Franse film vandaag nog zou kunnen temidden van heel die LGBTQIA-hysterie.
Mijn neef die al 10 jaar getrouwd is met een man en in Antwerpen woont gaat daar ook nooit naar toe.
Wij vinden al dat gedoe met pluimen, gelakte nageltjes en gesminkte gezichten eerder een negatief beeld geven over de holibi gemeenschap .
Wij zijn twee normaal uitziende mannen die elkaar graag zien, meer is dat niet zegt hij.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 22:34   #15
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Wet ben je met partijen die weliswaar lippendienst bewijzen aan de LGBTQ+ gemeenschap, maar hun kop in het zand steken als die gemeenschap aangevallen wordt door aanhangers van een ander geloof?
Inderdaad.
Rousseau kon het natuurlijk niet laten op het VB te kappen maar over de islam gemeenschap geen woord van kritiek natuurlijk.
Hij laat het uitschijnen dat VB'ers de dag beginnen met een paar homo's in elkaar te kloppen.
Nochtans toonde een onderzoek van GvA jaren geleden aan dat de grote meerderheid van fysiek geweld op homo's van moslims/Marokkanen komt.
Ook dat de politie en pater Leman zeggen dat homo's voor hun veiligheid beter een aantal wijken mijden in Brussel verzwijgt hij wel natuurlijk.
Nochtans zitten in die wijken geen extreem rechtsen.

Citaat:
"Zolang jonge homo's in elkaar geslagen worden omwille van hun geaardheid, zolang het draagmoederschap niet deftig geregeld is, en zolang extreemrechts mensen als 'abnormaal' blijft bestempelen, blijft een Pride nodig", vertelt Rousseau. "Daarom lopen wij mee. Om op te komen voor veiligheid. Voor gelijke rechten."

Laatst gewijzigd door daiwa : 12 augustus 2023 om 22:38.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 22:38   #16
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Voor wat komen die mensen op straat? En sedert wanneer is geaardheid iets om trots over te zijn?
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 22:40   #17
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Voor wat komen die mensen op straat? En sedert wanneer is geaardheid iets om trots over te zijn?
Dat vraag ik mij ook af.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 23:00   #18
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Chris Janssens:
Ja, ik heb dat indertijd ook gelezen. Hij zegt daar heel verstandige dingen. Het Vlaams Belang is sowieso in positieve richting geëvolueerd en is tegenwoordig de enige partij die nog consequent durft in te gaan tegen de dolgedraaide LGBT-beweging. Ik sluit een stem op het Vlaams Belang in 2024 zeker niet uit.

Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 12 augustus 2023 om 23:04.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 23:20   #19
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.931
Standaard

https://twitter.com/DVanLangenhove/s...78982414266369

De NVA deelde condooms uit met de Vlaamse Leeuw en een perverte sodomitische slogan.

Qua ontering van ons Vlaams nationaal symbool kan dit ook wel tellen.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2023, 04:39   #20
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Omdat deze mensen volgens het BLOK abnormaal zijn.
Wanneer de "pis-seks pride" mars ? Wanneer de "neuspeuter" pride ? Wanneer de "ik trek mij af onder de douche" pride ? Wanneer de "ik laat graag scheten" pride ?

Het is toch heel eigenaardig om een demonstratie te houden over uw intimiteit, nee ?

Maar los daarvan, tegenwoordig wordt het "ik heb speciale seks goestingen" gebeuren vandaag de dag overschaduwd door de "ik ben Jef de zot die denkt dat hij een goudvis is en eist dat iedereen dat beaamt" bende.

Die laatsten zijn inderdaad gestoord.

Die zijn zodanig gestoord dat zij gans de vrouwenrechten emancipatie van de laatste eeuw naar de vaantjes aan het brengen zijn.

De ongelofelijke schapenmentaliteit van alle fascistische cordonnezen om zich GEDWONGEN TE VOELEN MET DIE GEKKE BENDE MEE TE DOEN is onrustbarend, want het wil zeggen dat ge die bende onnozelaars voor gelijk wat mee krijgt als ze maar het gevoel hebben dat daar afwezig zijn hen "sociale punten op de politieke correctheid/woke" schaal zou kosten.

Dat komt ervan als je begonnen bent met de vilificatie van andersdenkenden he, en hen voor het vuil van de straat uit te maken: dan zit je vast en mag je zelf ook niet meer "anders" gaan denken dat de hogepriesters van de politieke correctheidskerk die hun laatste zottigheid bedenken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 augustus 2023 om 04:42.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be