Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 december 2011, 16:55   #121
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Ik denk dat we elkaar wel verstaan in wat het inhoud en wat werkethiek is maar wat ik persoonlijk spijtig vind is jouw kijk op bepaalde dingen wat een overdreven onwrikbaarheid lijkt op sommige punten.
Ik denk dat jij gewoon het begrip flexibiliteit niet wil begrijpen of juist kan plaatsen daarom.
Het maakt u waarschijnlijk daarom nu niet direct een slecht baas he. Enige duidelijkheid is altijd nodig, dat weet elk intelligent persoon maar overdreven koppigheid en dwangmatigheid is niet goed en maakt onnodige stress. Bij iedereen.

Soit beiden onze standpunten zijn duidelijk lijkt mij ondertussen en laat ons de raakvlakken koesteren ipv de tegenstellingen. Mensen focussen zich daar soms al veel te veel op ten koste van de positieve dingen.
Flexibiliteit heeft grenzen en die grenzen stoppen daar waar er ongelijkheid tussen collega's ontstaat of waar de firma schade begint te lijden.

Het is voor mijn A1 onmogelijk om thuis te werken evenals voor mijn IR's, dus waarom zou ik er begrip voor moeten opbrengen dat mijn A2 kantoor of boekhouden/informatica thuis willen werken.
Als zij hun job te onbelangrijk vinden om zich ervoor te verplaatsen, wel dan mogen ze van mij thuis werken, maar niet voor mij.

Mijn technici kunnen niet thuis werken en het is zo al moeilijk genoeg voor bedrijven om technici te vinden. Als de administratief bedienden dan ook nog eens het voorrecht krijgen om hun werk thuis te mogen doen, dan word het onmogelijk om nog technici te vinden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2011, 19:05   #122
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Gek, want ik heb geen verloop van personeel en zelfs een grote aanwervingsreserve.

Als ik iemand extra nodig heb, moet ik trouwens niet eens buiten de firma zoeken.

Maar ja, ik ben baas in mijn afdeling en niemand anders, zelfs mijn bazen hebben daar niets te zeggen.
Jan, alleen om uw ego binnen te dragen, wordt er al beroep gedaan op interimkantoren.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 december 2011 om 19:06.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2011, 19:08   #123
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Hoeveel zijn er die echt thuiswerken ?

Ik dus wel... Kan je zeggen dat mijn baas er goed aan verdient.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2012, 10:26   #124
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jan, alleen om uw ego binnen te dragen, wordt er al beroep gedaan op interimkantoren.
Nee, hoor!!!
Want ik sta even vrolijk ergens te smeren, als dat ik een zakendiner afwerk.

De vraag binnen deze draad is " Oplossingen: (1) Thuiswerken "

En miojn antwoord is daar keihard op en pijnlijk voor bedienden, want het doet hen voelen dat zij net als iedere andere werknemer enkel werken voor het geld van hun baas en niet om het werk van hun baas gedaan te krijgen.
En het is niet omdat ze hun handen niet moeten vuil maken en dat ze op hun gat kunnen zitten tijdens het uitvoeren van hun taken, ze meer rechten en voordelen moeten hebben dan een andere werknemer.
Zelfs de hoogste in rang op mijn afdelingen mag daar enkel van dromen.
Die heeft zelfs nog geen voorbehouden parkingplaats op de parking van mijn afdeling.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be