Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 september 2019, 12:47   #1061
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En dan even later op de vingers tikken omdat " dit nooit beweerd is"!
Alweer!
Allé vast weer vertrokken voor rondje getrol....
Gij schrijft dat ik u vergelijk met Jozef Mengele. dat heb ik nergens gedaan.

Stop Bleating!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 12:52   #1062
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Toch wel, uw geheugen op korte en lange termijn lijkt problematisch. Jan pleitte openlijk voor discriminatie in een discussie over een bakker die een klant weigerde omwille van zijn seksuele geaardheid.
IK lees wat u schrijft, doet u dit zelf ook eens?
maar dat is geen discriminatie. Er is niet zoiets als een recht om brood te kopen bij een bakker. Als een bakker dat weigert, dan is er dus geen recht geschonden. JvdB heeft gelijk. Dat is gemakkelijk voor JvdB, want gij hebt ongelijk.

als ik een verjaardagfeestje hou, en ik nodig alleen mensen met flaporen uit, dan discrimineer ik dus niet mensen zonder flaporen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 13:45   #1063
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij schrijft dat ik u vergelijk met Jozef Mengele. dat heb ik nergens gedaan.

Stop Bleating!
U vergelijkt mijn mening met een arts uit een concentratiekamp, maar roep nog eens wat je allemaal niet doet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 13:47   #1064
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij komt niet op andere draden, enkel cannabis is interessant voor u.
En dan?

Citaat:
Maar op andere draden gaat madam graag in discussie met JvdB, waarbij ze zichzelf op een moreel pied de stalle zet, zo hoog dat ze niet meer zichtbaar is.
Nu lig je al tegen mij te zeveren over twee andere forummers waar ik totaal niks mee te maken heb...

Citaat:
nergens heb ik zoiets gesteld, zelfs niet bij benadering. Weer een verzinsel uit uw brein.
De hoeveelste keer is dit nu ondertussen al dat jij mij hier beschuldigd van jou dingen in de mond te leggen waarna ik telkens weer kan laten zien waar je dat gezegd hebt?
Nu is't weer van.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Wat gij hier schrijft vind ik walgelijker dan alle rommel die godsdienstige fundamentalisten en homo haters hier volschrijven.


Citaat:
Ge zou eens moeten LEZEN wat ik schrijf,
Ik denk dat jij eens beter moet leren lezen wat je zelf schrijft.

Citaat:
ipv van vanalles te verzinnen.
Hou jij maar op met het verzinnen dat ik u valselijk beschuldig over uw eigen woorden.

Citaat:
Nergens, maar dan ook nergens, heb ik het over mezelf als ik het over barmhartigheid had. Gij blijft echt vanalles verzinnen, en dat is doortrapt.
Nergens, maar dan ook nergens heb ik gezegd dat het over u ging toen ik het over barmhartigheid had. Gij blijft echt vanalles verzinnen en dat is doortrapt.
Ge zou eens moeten LEZEN wat ik schrijf
nergens heb ik zoiets gesteld, zelfs niet bij benadering. Weer een verzinsel uit uw brein.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 13:49   #1065
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
maar dat is geen discriminatie. Er is niet zoiets als een recht om brood te kopen bij een bakker. Als een bakker dat weigert, dan is er dus geen recht geschonden. JvdB heeft gelijk. Dat is gemakkelijk voor JvdB, want gij hebt ongelijk.

als ik een verjaardagfeestje hou, en ik nodig alleen mensen met flaporen uit, dan discrimineer ik dus niet mensen zonder flaporen.
Dat mag u denken maar is onzin. Omdat normale dienstverlening( het ging over een taart) geweigerd werd met toelichting dat dit gebeurde omwille van seksuele geaardheid van de klant. Dat is uiteraard discriminatie, dat je dit niet begrijpt zegt iets over je bevattingsvermogen.

Dat je dat vergelijkt met een privéfeestje... niemand zal u van intelligentie beschuldigen denk ik....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 14:06   #1066
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Lees wat er staat (mits een kleine aanvulling):
overheidsstatistieken, die het gevoerde beleid bewijzen .... méfiez-vous. Hou je ogen open.
Ik moet dus jou 'kleine aanvulling' al een paar dagen voor je die aanvulling post kunnen lezen?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 14:09   #1067
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U vergelijkt mijn mening met een arts uit een concentratiekamp, maar roep nog eens wat je allemaal niet doet!
Dat klopt, en het is terecht. Jozef Mengele koos er ook de meest kwetsbare en machteloze groep uit.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 14:18   #1068
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Nu lig je al tegen mij te zeveren over twee andere forummers waar ik totaal niks mee te maken heb...
Gij stelt een vraag, ik antwoord, en dan is het nog niet goed. tis, goe, ik zal het niet meer doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


De hoeveelste keer is dit nu ondertussen al dat jij mij hier beschuldigd van jou dingen in de mond te leggen waarna ik telkens weer kan laten zien waar je dat gezegd hebt?
Nu is't weer van.
Dit was uw beschuldiging:
Voor u is dus iemand die ijvert voor de vrijheid een plantje te mogen oproken nog steeds geen haar beter dan een halve gare die in naam van één of andere profeet 'ongelovigen' wil gaan kelen?

nergens heb ik iemand 'die ijvert voor de vrijheid om een plantje te mogen oproken' vergeleken met 'iemand die iemand anders wil kelen'.

Dit zijn 2 leugens in 1.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht




Ik denk dat jij eens beter moet leren lezen wat je zelf schrijft.


Hou jij maar op met het verzinnen dat ik u valselijk beschuldig over uw eigen woorden.


Nergens, maar dan ook nergens heb ik gezegd dat het over u ging toen ik het over barmhartigheid had. Gij blijft echt vanalles verzinnen en dat is doortrapt.
Ge zou eens moeten LEZEN wat ik schrijf
nergens heb ik zoiets gesteld, zelfs niet bij benadering. Weer een verzinsel uit uw brein.
Dit was uw quote:

Hier seg, onze samaritaan!! Barmhartigheid!! Die hadden we nog niet gehad.

Dat ging toch over mij? Niet? Wie anders?

3 leugens in 1 post! Zelfs onze extreem linkse Tomm doet niet beter. zijn record staat op 2.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 14:23   #1069
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat klopt, en het is terecht. Jozef Mengele koos er ook de meest kwetsbare en machteloze groep uit.
Hij koos die uit voor zijn eigen gewin.
Ik denk niet dat Alice er voordeel bij heeft als een bejaarde af en toe eens een jointje zou moeten roken.

Bovendien hadden de slachtoffers van Mengele niet echt een keuze.
Ik denk niet dat Alice bejaarden verplicht aan de cannabis gaat zetten.

Daarnaast had Mengele op geen enkele manier een voordeel voor zijn slachtoffers voor ogen.
Ik denk dat Alice niet echt de bedoeling heeft om de levenskwaliteit van bejaarden naar beneden te helpen als ze ze toelaat eens cannabis te gebruiken.

Dus ja, zoals altijd en zoals het weer wel te verwachten was slaat uw vergelijking weer eens totaal nergens op.

Bij discriminatie begin je over een privé-feestje, bij hulp aan bejaarden over Mengele,...

Heeft uw Miranda u nog nooit gezegd dat ge beter ver weg blijft van vergelijkingen?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 14:24   #1070
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat mag u denken maar is onzin. Omdat normale dienstverlening( het ging over een taart)
'Normale dienstverlening' dat bestaat niet voor bakkers. Gij verzint dat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
geweigerd werd met toelichting dat dit gebeurde omwille van seksuele geaardheid van de klant. Dat is uiteraard discriminatie, dat je dit niet begrijpt zegt iets over je bevattingsvermogen.
is dat uw argument? 'dat is uiteraard discriminatie' ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

Dat je dat vergelijkt met een privéfeestje... niemand zal u van intelligentie beschuldigen denk ik....
Ik vergelijk dat niet met een prive feestje, ik vergelijk dat met een vrije keuze die iedereen heeft. een bakker is een privé persoon, en die mag kiezen aan wie hij verkoopt.
Als dat niet meer mag, dan gaan we naar een dictatuur.

Of die bakker dat doet om iemand zijn geaardheid (een aangeboren eigenschap) of flaporen (een aangeboren eigenschap) maakt niks uit.

pas op, ik vind JvdB zijn opinies verwerpelijk. maar die van u WAL-GE-LIJK. het verschil is ook dat JvdB zichzelf niet op een morele pied de stalle zet.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 14:36   #1071
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij stelt een vraag, ik antwoord, en dan is het nog niet goed. tis, goe, ik zal het niet meer doen.
Ik stelde helemaal geen vraag. Zie jij ergens een vraagteken in die post?
Ik stelde gewoon dat iemand beschuldigen van het feit dat hij/zij zichzelf verlicht vindt getuigt van de gedachtegang dat je zelf verlicht bent. Anders weet je niet wat anderen van zichzelf denken.
Die post ging helemaal over u, was helemaal geen vraag dus het is ook totaal naast de kwestie om dan over twee andere forummers te beginnen.


Citaat:
Dit was uw beschuldiging:
Voor u is dus iemand die ijvert voor de vrijheid een plantje te mogen oproken nog steeds geen haar beter dan een halve gare die in naam van één of andere profeet 'ongelovigen' wil gaan kelen?

nergens heb ik iemand 'die ijvert voor de vrijheid om een plantje te mogen oproken' vergeleken met 'iemand die iemand anders wil kelen'.

Dit zijn 2 leugens in 1.
Iemand die bejaarden de mogelijkheid wil bieden cannabis te gebruiken ijvert wel degelijk voor het recht een plantje te mogen oproken.
Iemand die zulke mening 'walgelijker' dan 'godsdienstige fundamentalisten' vind heeft het wel degelijk over 'iemand die iemand anders wil kelen' of ga je nu nog beweren dat godsdienstige fundamentalisten allerlei dat niet willen?

Dat waren dus totaal geen leugens, dat was gewoon ik die u betrapte op het opkennen van wat je eerder wel degelijk gezegd hebt.

Citaat:
Dit was uw quote:

Hier seg, onze samaritaan!! Barmhartigheid!! Die hadden we nog niet gehad.

Dat ging toch over mij? Niet? Wie anders?
Dat ging over jou die de barmhartigheid van JvdB zo bewonderde ja.
Het ging dus over jou. In die zin dat je iemand anders' barmhartigheid aan't bewieroken was.
Heb ik ergens gezegd dat jij barmhartig was? Nee. Dat nu beweren is weer mijn woorden verdraaien.
Ik schreef dat je plots barmhartigheid begon te bewonderen terwijl je langs de andere kant verslaafden aan hun lot wil overlaten...

Citaat:
3 leugens in 1 post!
Toch niet. Een hoop inconsequentie van u in 1 post maar ik ga ze niet tellen want dan ben ik voortaan heelder dagen niks anders meer aan't doen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 15:39   #1072
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Doei Fred, veel plezier daar en laat ons met rust met uw drugs.
Ik vrees dat de Luxemburgers meer last hebben van de Belgen dan omgekeerd. Dus ik veronderstel dat het eerder andersom zal zijn. Blijf maar weg voor uw goedkope flessen uw sigaretten en uw naft. En de cannabis zal alleen bestemd zijn voor de ingezetenen ......verwacht maar niet dat ik uw boodschappen zal doen....blijf maar bij uw moccro - dealer
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 15:42   #1073
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.854
Standaard

Jozef Mengele.....Mensen neerknallen .....losers.....Tot wat een cannabis discussie in belachelijk Vlaanderen leiden kan dankzij twee trollen die zich hier kostelijk amuseren.
Deze twee trollen zijn zonder twijfel de grootste stoners die er rondlopen.

Of die twee trollen niet één en dezelfde zijn betwijfel ik ten zeerste

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 september 2019 om 15:43.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 15:43   #1074
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik vrees dat de Luxemburgers meer last hebben van de Belgen dan omgekeerd. Dus ik veronderstel dat het eerder andersom zal zijn. Blijf maar weg voor uw goedkope flessen uw sigaretten en uw naft. En de cannabis zal alleen bestemd zijn voor de ingezetenen ......verwacht maar niet dat ik uw boodschappen zal doen....blijf maar bij uw moccro - dealer
Inderdaad veel veronderstellingen en fantaziek.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 15:45   #1075
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Inderdaad veel veronderstellingen en fantaziek.

Tot nu toe waren de Belgen anders wel een pak meer geïnteresseerd in Luxemburg dan omgekeerd.

Uiteraard alleen mensen met wat middelen zoals de Fred. Gij met alleen wat schulden en geen nagel hebt daar niet veel verloren

Geen nagel en verslaafd......ik heb begrip voor uw situatie. Je bent nog een snotneus.....je kan nog geholpen worden. Succes.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 september 2019 om 15:50.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 15:48   #1076
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Tot nu toe waren de Belgen anders wel een pak meer geïnteresseerd in Luxemburg dan omgekeerd.

Uiteraard alleen mensen met wat middelen zoals de Fred. Gij met alleen wat schulden en geen nagel hebt daar niet veel verloren
Inderdaad veel veronderstellingen en fantaziek.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 15:51   #1077
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Inderdaad veel veronderstellingen en fantaziek.
Zo jong ...verslaafd en geen geld. Hopelijk vindt je een uitweg. Succes.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 15:57   #1078
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zo jong ...verslaafd en geen geld. Hopelijk vindt je een uitweg. Succes.
Nog meer veronderstellingen en fantaziek.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 16:25   #1079
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Nog meer veronderstellingen en fantaziek.
Neen wordt je nu ook al ziek van Fanta ? Het gaat dan echt de slechte weg op

Ik veronderstel toch dat het dat is wat je bedoelt want het woord lijkt niet te bestaan.

Van Dale ;

Geen resultaat voor 'fantaziek'
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het woordenboek.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2019, 17:09   #1080
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.386
Standaard

De volgende!!!

Canberra
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be