Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2023, 21:15   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Allez, weer een drogreden om de zomervakantie in te korten.
Ik dacht dat daar al eens eerder sprake over geweest is dat men de grote vakantie moet inkorten tot 1 maand en de tweede maand moet verdelen over het schooljaar. (geen idee meer van waar dat stond maar het is al wel een hele tijd geleden)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2023, 07:32   #42
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Soms is Bing toch minder politiek correct:

maak een spotlied op het politieke discours dat rellen door vreemdelingen wijdt aan 'het warme weer'


"Hallo, dit is Bing. Ik kan je helpen met het maken van een spotlied op het politieke discours dat rellen door vreemdelingen wijdt aan ‘het warme weer’. Hier is een voorbeeld van een liedje dat ik heb bedacht:

Op de melodie van ‘Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente’ van Peter de Koning:

Het is altijd zomer in de ogen van de politicus Hij ziet geen problemen, alleen maar excuses Hij zegt dat het komt door het warme weer Dat de vreemdelingen rellen keer op keer

Hij zegt dat ze zich vervelen en geen werk hebben Dat ze zich niet thuis voelen in ons land Hij zegt dat ze geen kansen krijgen en gediscrimineerd worden Dat ze zich afzetten tegen het gezag

Maar hij vergeet dat er ook veel Belgen zijn Die lijden onder armoede en onrecht Die ook last hebben van het warme weer Maar die niet gaan rellen of vernielen

Hij vergeet dat er ook veel vreemdelingen zijn Die hard werken en integreren Die respect hebben voor onze wetten en normen Die bijdragen aan onze samenleving

Dus laat je niet misleiden door de politicus Die alles afschuift op het warme weer Die de echte oorzaken niet wil zien of aanpakken Die alleen maar denkt aan zijn eigen carrière

Het is altijd zomer in de ogen van de politicus Maar niet in de harten van de mensen Die samen willen leven in vrede en harmonie Die hopen op een betere toekomst"
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2023, 14:44   #43
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ja joh ik moet zsm aangiften doen tegen die zwartjes en hindoe aapjes die mij toch flink hebben gediscrimineerd en mishandeld jarenlang, overal omdat ik te blank HOllands ben.

die verzwarting is te ver gegaan ok, ben zelf bruinzwartje of moet ik schrijven ik ben een zwartbruine surikoelie aapje zonder staart?? Zijn alle apen zwartbruin?? Nee er zijn ook felrood gekleurde apen, voel mij meer Aapje nu omdat toch 98 procent van mijn DNA pure Bonobo apen DNA is dus ik ben simpelweg ook voor 98 procent een doodgewone Bruine Indiase Bonobo aapje. Mijn hele identiteit is een zooi en eenzaam suicidaal probleem sedert mijn hele depressieve en psychotische verleden ok.

==================
POlitie in Nederland weigert aangiften van blanken die gediscrimineerd zijn door zielige negers en moslims, op grond van Anti Blanke Racisme dus het is legaal toegestaan om blanken te mishandelen, verkrachten en te discrimineren in Nederland. Dit is de zwarte Apartheid ok BLM doctrine, zielige negers hahha haha neger is te dom om echt te discrimineren redeneert de WOKE blanke.

Blanke Nederlanders zijn meest gehate PV RAS nu in Nederland en helaas is discriminatie iets dat Natuurlijk is en normaal, en ja noodzakelijk in de harde natuur, vaak dus instinctief en onderbewust als Racisme reflex via de 13 milliseconden realtime image relay met de Kleine HERsenen.


=================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2023, 08:07   #44
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

Vlaamse Scholierenkoepel rapporteert alarmerende cijfers over racisme: ‘Ik moest een bord met droge spaghettislierten eten’

Men geeft enkel voorbeelden van mensen met een migratieafkomst waardoor men de indruk krijgt dat het enkel over hen gaat. Vermoedelijk heeft iedereen de enquêtes mogen invullen en zit ook het antiblank racisme in de cijfers. Ik heb al genoeg verhalen uit eerste hand gehoord en toen ik jong was aan den lijve ondervonden om te weten dat dit ook bestaat.

De diversiteitsapparatsjik van de NMBS heeft ook ooit zo'n ondervraging uitgevoerd. Met wat ik dagelijks meemaak en hoor kan het niet anders of die cijfers moeten ondanks de zelfcensuur van velen hallucinant zijn geweest. De resultaten werden voor zover ik weet nooit vrijgegeven.

Dit artikel van De Morgen krijgt van mij dan ook de stempel fakenews/framing.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2023, 01:51   #45
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard





Fox News doet gewoon mee aan de anti-blanke hetze.

Of wat had u gedacht?

Stop blankenhaat!
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be