Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2023, 08:00   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
@ Knuppel: Het tweede filmpje, dat van Zelzate, is ondubbelzinnig in elk geval. Men zou eens specifiek moeten onderzoeken of dergelijke voorvallen niet passen in een patroon, een zondebokachtige groepsdynamiek, gezien de onderlinge spanningen bij allochtonen zelf en de 'vluchtweg' in de gemeenschappelijke vijand van de autochtoon. Dit veronderstelt echter dat men niveauverschillen tussen culturen erkent (leden van bepaalde etnieën stellen gedrag dat bij beschaafde westerlingen zeldzaam is geworden in die 'rauwe' vorm) en de specifieke rol van 'antiblank racisme' in de veruiterlijking ervan. Ook bij vakantieparkperikelen etc. kan dit relevant zijn.
Uit een van mijn favoriete roddelblaadjes:


Citaat:
Gwendolyn Rutten: "Onze manier van leven is superieur aan alle andere"
Open VLD-voorzitter Gwendolyn Rutten verdedigt in een interview in Het Laatste Nieuws "onze manier van leven", die "zonder enige twijfel superieur is aan alle andere in de wereld". "Voor sommigen is het een taboe om voor die superioriteit op te komen. We praten sommige achterlijke gebruiken goed met een misplaatst gevoel voor tolerantie en relativering."
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/04...ere-1-2958166/

En WE doen nog vééééél meer. Maar WE mogen dat niet hardop zeggen, en al zeker niet lezen in ONZE kwaliteitsmedia.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 08:02   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Liberalen willen normaal gezien de vrijheid van handelen om hun eigen welvaart te verhogen.
En da hebben ze gedaan door van migratie een Europees verdienmodel te maken.
Wat gelijk voor een omvolking zorgde zodat ze zelf aan de macht kunnen komen als ze de verkiezingen verliezen.
Je kan dat niet verzinnen....
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 08:10   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als ge met misdaad weg komt en mediacensuur geniet als misdadiger, wat zou de volgende misdadiger dan tegenhouden?
En nog valt het op dat de Belgische gevangenissen niet overvol zitten met....blanken.

Met dank aan het uitvaagsel, het schuim van de aarde, extreem-rechts uitschot, leprozen, ongedierte, dat schuldig is aan het migratieprobleem. Het extreem rechtse uitschot wilde dat probleem zelfs voorkomen, maar geen enkele andere partij wilde gezegd hebben dat ze het BLOK naliep.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 08:11   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En da hebben ze gedaan door van migratie een Europees verdienmodel te maken.
Wat gelijk voor een omvolking zorgde zodat ze zelf aan de macht kunnen komen als ze de verkiezingen verliezen.
Je kan dat niet verzinnen....
Omvolking? Foei, foei, foei! Mag je dat wel hardop zeggen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 08:26   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja maar collaborateurs dat kan men nog begrijpen, die willen in het andere kamp zitten en denken dat ze het daar beter zullen hebben (soms terecht, meestal illusoir).

Alleen kan je als blanke nooit "collaborateur" zijn en denken dat je beter zal zijn als neger he.

Dat ge als onderdaan van het Belgische regime dacht dat ge als onderdaan van het nazi regime beter af zou zijn, dat was nog te begrijpen, omdat het MOGELIJK WAS om onderdaan van het nazi regime te worden.

Maar dat ge als blanke dacht dat ge als neger beter aan uw trekken zou komen, dat is toch te zot niewaar. Ge zijt nu eenmaal nen blanke en ge kunt gene neger worden.
dat zijn er die dat doen uit schrik en omdat ze denken dat ze er beter van worden.

wat ze niet doorhebben dat is dat die Islamieten juist speekelen op dat soort van slappe wusten.

Die hebben veel meer respect voor iemand die hun in hun smoel uitlacht en ze daarna nog wat stampen tegen hun kloten geeft.

Er is zo een mopke van ne neger die naar het loket gaat, maar nergens echt antwoord op zijn vraag krijgt, dan komt m uitiendelijk bij zo nen nonkel koloniaal terecht die hem wat kletsen rond zijn oren geeft. Hij komt ne collega neger tegen bij den ingang en zegt, ge moet bij die norse vent daar vanachter zijn, die legt het goed uit.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 08:50   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Omvolking? Foei, foei, foei! Mag je dat wel hardop zeggen?
Ik heb eens aan MVR vriendelijke beargumenteerd wat er gaande was en vroeg hem waarom dit geen omvolking is.
Zijn reactie: u bent geblokkeerd door MVR.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 18 augustus 2023 om 08:50.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 08:54   #27
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En nog valt het op dat de Belgische gevangenissen niet overvol zitten met....blanken.

Met dank aan het uitvaagsel, het schuim van de aarde, extreem-rechts uitschot, leprozen, ongedierte, dat schuldig is aan het migratieprobleem. Het extreem rechtse uitschot wilde dat probleem zelfs voorkomen, maar geen enkele andere partij wilde gezegd hebben dat ze het BLOK naliep.
Ik vind persoonlijk dat de strategie van VB nogal euh te is.
"Het begon met een jointje." Waarop ge dan een spuit ziet.
Of "het geld zit bij Mohammed."
Neen we zijn allemaal even arm en heroïne verslaafden worden dat vaak door zware medicatie uit de big pharma dat een simpel jointje kon voorkomen.
Ook hebben we tig medicinale gebruikers die niet binnen de diversiteit passen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 18 augustus 2023 om 08:55.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 08:56   #28
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Omvolking? Foei, foei, foei! Mag je dat wel hardop zeggen?
Ja, pure "extreemrechts" retoriek. Dat men een leske neemt aan de Brusselse "Porte de Namur" :

https://www.bruzz.be/samenleving/dod...ot-overgelaten

Toekomst lijkt verzekerd
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 21:04   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Kijk ik heb de beelden niet gezien,, want dan begint mijn bloed nog harder te koken. God verhoede dat de dag komt dat ik zo ene bezig zie met een kind , een gehandicatpe of een oud vrouwke, Ik zie mijn eigen in staat om hem met een klap gebrekkig te kloppen.

Want het is dus echt altijd iets met die Rattus Africa septentrionalis.
Dien mensen stelden in een verveleden eens voor om hulp te komen bieden in onze metrostations maar hiet weigerxde men het.

Ik ben niet zeker maar ik geloof dat die groep toen onder het commando van een vrouw werkte.

Guardian Angels

Of zou dat dan weet te Charles Bronson of The Warriors (<<-- movie) overkomen???

Toch kan ik u zeker geen ongelijk geven bij wat u gschreven heeft.

Aan welke straffen mogen de daders zich verwachten?? Geen en huiswaarts sturen?

Vergeetput?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 augustus 2023 om 21:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 22:20   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dien mensen stelden in een verveleden eens voor om hulp te komen bieden in onze metrostations maar hiet weigerxde men het.

Ik ben niet zeker maar ik geloof dat die groep toen onder het commando van een vrouw werkte.

Guardian Angels

Of zou dat dan weet te Charles Bronson of The Warriors (<<-- movie) overkomen???

Toch kan ik u zeker geen ongelijk geven bij wat u gschreven heeft.

Aan welke straffen mogen de daders zich verwachten?? Geen en huiswaarts sturen?

Vergeetput?
Dat gaat toch eens duren tot ze de verkeerde zijne kleine te stekken hebben. Zo ene die nen nonkel heeft bij de Hells Angels, of nen ex parra of buitenwipper. Ene die als m wat kletsen komt uitdelen, zijn kameraden ambras staan te maken over wie er als tweede het sujet kreupel mag proberen kloppen.

dan gaan ze in de gazetten dat arm kneusje van een daderke beschermen natuurlijk.

Ik heb toch de beelden eens bekeken, op dumpert staan ze trouwens allemaal met hun inteeltkoppen open en bloot in beeld. Mijn oog viel op ne smurf met een napoleoncomplex. ja de jongen kan er ook niet aan doen dat m maar 5 appels groot is natuurlijk.

Zijn moeder zal nen bok of grote smurf gepoept hebben waarschijnlijk. die gaat als dat ventje op de grond ligt ook nog eens kloppen. Wat een laf stuk gedegenereerde nageboorte is dat zeg.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2023, 11:03   #31
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Oikofobe leugenmedia kan misschien nog die laffe jongeren in groep "belgen" gaan noemen zoals ze doen voor dat cultuurverrijkende straattuig dat in het buitenland racistische haatmisdaden pleegt of zoals ze doen voor de meerderheid allochtone gevangenispopulatie om de schuld te kunnen steken op autochtone belgen.

Waar blijft de verontwaardiging van unia, de politiek en linkiewinkies nu als geradicaliseerde islam extremisten uit racisme en haat onze en hun kinderen vernedert en aanvalt en zelf het bewijs levert van hun terreur en haatmisdaden?

Deze uitwassen, intimidatie, terreur, haatmisdrijven en moordpogingen zijn het gevolg van de jarenlange verrotting van maatschappelijke wantoestanden.
De schuld van de oikofobe leugenmedia, de pamperende politiek en kromjustitie door straffeloosheid van misdrijven door islam cultuurverrijkers die zich daardoor zo onaantastbaar wanen dat ze zelfs arrogant hun haatmisdrijven filmen en openbaar maken.
Dat kan tellen als uitdaging.
Nu zullen we zien hoe de politiek en justitie daarop gaan reageren om de bevolking te beschermen tegen zulke laffe racisten of moeten we weer eerst wachten tot het een kind van ne politieker overkomt of tot er doden vallen?!
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2023, 20:24   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Kijk ik heb de beelden niet gezien,, want dan begint mijn bloed nog harder te koken. God verhoede dat de dag komt dat ik zo ene bezig zie met een kind , een gehandicatpe of een oud vrouwke, Ik zie mijn eigen in staat om hem met een klap gebrekkig te kloppen.

Want het is dus echt altijd iets met die Rattus Africa septentrionalis.
Prijs u gelikkug de clip niet gezien te hebben want die is zwaar en werkt series op het gemoed.

Ik heb de clip dus wel gezien.

Als je zag hoe de dader(s) zich stond op te draaien vooraleer hij het meisje een serieuze biks ga en zich daarna snel uit de voeten maakted tjah...

Die moeten ze in een kelder steken zonder eten en om het uur er iemand binnensturen die die een zwaar pak slaag geeft?

Maar aan de andere kant vraag je u dan weer af als je even tv wil kijken, is de omvolkung al een feit want het is raar dat er nog blanke acteurs/actrices/modellen ten tonele verschijnen...

Zijn de Politici van op huidig ogenblik te zwak om dat soort van toestanden, die in stijgende lijn gaan met de uitgenodigde nieuwkomers, om dat allemaal in goede banen te leiden zodat onze eigen mensen een veilig en rustig leven kunnen hebben?

Bovestaande niet alleen van toepassing zijnde voor de ouderen onder ons maar ook de jeugdige mensen.

Als die vreemdelingen/illegalen dit mogen in eigen land(en) waarom blijven zij niet daar?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2023 om 20:31.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2023, 06:46   #33
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.674
Standaard

Op het werk werd een ondervraging naar racisme en discriminatie gedaan. De resultaten zijn nooit vrij gegeven. Ben er vrij zeker van dat dit is omdat vooral de inboorlingen er mee te maken krijgen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2023, 07:44   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Op het werk werd een ondervraging naar racisme en discriminatie gedaan.
Ik vraag mij af hoe dat werkt.

Vraag 1: zijt gij een racist ?

A) helemaal
B) meestal
C) soms
D) zelden
E) nooit
F) ik begrijp de vraag niet

Vraag 2: als gij een makak ziet, wilt ge daar dan op kloppen ?

A) altijd
B) enkel als hij zelf ongevaarlijk is
C) enkel als hij storend en ongevaarlijk is
D) meestal niet
E) nooit
F) ik begrijp de vraag niet

Vraag 3: als gij een witneus ziet, wilt ge daar dan op kloppen ?


A) altijd
B) enkel als hij zelf ongevaarlijk is
C) enkel als hij storend en ongevaarlijk is
D) meestal niet
E) nooit
F) ik begrijp de vraag niet

Zoiets ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2023, 09:32   #35
Prieel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 november 2021
Berichten: 83
Standaard

Wat mij het ergst van al stoort is dat de media en allerhande geraadpleegde opiniemakers en experts het steeds hebben over "jongerengeweld" dat er vooral om te doen is om "likes" te halen online. Dat de grootste gemene deler in dat hele fenomeen allochtone jongeren zijn die bijna altijd autochtonen viseren wordt doodgezwegen.

Steeds wanneer er iets gaande is binnen die bepaalde groep, wordt dat altijd geëxtrapoleerd naar héél Vlaanderen, alsof Thomas en Steven uit Zottegem zich daar ook mee bezig houden.

Altijd alles doen om het grote probleem toch maar niet te hoeven benoemen.

Laatst gewijzigd door Prieel : 21 augustus 2023 om 09:32.
Prieel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2023, 15:33   #36
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

De burgemeester van Zelzate denkt dat het komt omdat zij zich vervelen. zij zijn weken niet kunnen buitenkomen door de aanhoudende regen, en de vakantie duurt te lang.
(Radio 1, De ochtend)
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2023, 15:55   #37
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
De burgemeester van Zelzate denkt dat het komt omdat zij zich vervelen. zij zijn weken niet kunnen buitenkomen door de aanhoudende regen, en de vakantie duurt te lang.
(Radio 1, De ochtend)
Allez, weer een drogreden om de zomervakantie in te korten.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2023, 16:05   #38
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
De burgemeester van Zelzate denkt dat het komt omdat zij zich vervelen. zij zijn weken niet kunnen buitenkomen door de aanhoudende regen, en de vakantie duurt te lang.
(Radio 1, De ochtend)
ik heb tijdens mijn jeugd ettelijke vakanties gekend met regen
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2023, 16:05   #39
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
De burgemeester van Zelzate denkt dat het komt omdat zij zich vervelen. zij zijn weken niet kunnen buitenkomen door de aanhoudende regen, en de vakantie duurt te lang.
(Radio 1, De ochtend)
Als het heet is dan kunnen ze hun manieren niet houden, als het regent kunnen ze ook hun manieren niet houden. Zou het kunnen dat het weer niet de boosdoener is? De simpelste verklaring, verregaand racisme, is dikwijls de juiste hoor. overal waar allochtoon krapuul in de meerderheid is, moeten blanken het ontgelden, maar t ligt aan het weer volgens meneer den burgemeester.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2023, 20:50   #40
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Als het heet is dan kunnen ze hun manieren niet houden, als het regent kunnen ze ook hun manieren niet houden. Zou het kunnen dat het weer niet de boosdoener is? De simpelste verklaring, verregaand racisme, is dikwijls de juiste hoor. overal waar allochtoon krapuul in de meerderheid is, moeten blanken het ontgelden, maar t ligt aan het weer volgens meneer den burgemeester.
Tel er maar een flinke portie validisme bij: sommige slachtoffers hadden een autismespectrumstoornis of waren zwakbegaafd.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be