Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 april 2014, 18:11   #221
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Als gastarbeider
__________________
Mein Land

Laatst gewijzigd door F.B. : 21 april 2014 om 18:12.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 19:33   #222
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ja want vooroordelen zijn echt iets om te koesteren niet waar? Daar kom je mee 'vooruit' in het leven. Nee dus.
Man, ik denk dat we ondertussen genoeg gelezen en gezien hebben in de maatschappij dat er wel degelijk redenen tot vorming van vooroordelen zijn. Of is het feit dat 80% van de gevangenen in België allochtonen zijn, nog niet genoeg voor u?
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 20:54   #223
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.793
Standaard

Of je wil een wagen verkopen en "Ben" heeft interesse .....uiteindelijk is "Ben niet Ben maar Abdel " en is niet prijsbewust .....blijft naar minimum prijs vragen waarop ik XXXX Euro of doe een bod >>>>(hij = Abdel ) wat is je minimumprijs .

Geen gezonde situatie....ook een geval van fraude ....zich andersvoordoen dan je bent ...is verboden in ons Apelandje.
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 21:14   #224
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zoals in de communistische landen voor het vallen van de muur? Er mocht geen werkloosheid zijn, immers in een arbeidsparadijs heeft toch iedereen een job die aan zijn verwachtingen voldoet!
Ja, de communisten losten het op! Werk dat in het Westen door één man gedaan werd, daar hadden ze er in het Oosten 3 of meer voor! En blij dat die mensen waren die zich daar een dag lang zaten te vervelen en na het vervelende dagwerk nog eens lang in een vervelende rij mochten aanschuiven voor een lege winkel.
"Oplossen"? Uw opmerking getuigt van verregaande onnozelheid, u weet echt niet hoe het er in het echte leven aan toe gaat, vermoed ik.
Ja ge moet het toch oplossen? Anders moet hem doppen en wordt hij geschorst krijgt hij leefloon. Krijgt hij dat niet meer moet die jongen ocharme de criminaliteit in.
Het meelopen en uw mede burger vingers wijzen is pas onnozelheid. We zouden als 1 volk waar voor ons geld moeten vragen.
Het probleem is niet Omar, het probleem is Dexia, de loonlastenverlaging en hoe verkeerd het belastingsgeld gespendeerd word.
Omar is daarin afleiding.
Alsof NVA of SPA da nog kan oplossen, omarm uw lot en leef in broederschap.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2014, 09:46   #225
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
zo ken ik héél veel jonge gasten hoor. Van alle afkomsten trouwens.

mag een mens nog zijn eigen prioriteiten kiezen in het leven??? het is niet dat hij profiteert, hij zoekt actief werk.
Een verstandige mens zoekt eerst een andere job en stopt dan pas bij zijn huidige werkgever.

Hij is sinds augustus thuis. Heeft hij dan al die maanden geen werkloosheidsuitkering ontvangen denk je? Dat betwijfel ik heel hard en volgens mij is dus wel een geval van profitariaat.

Natuurlijk ging het interimkantoor daar in de fout. Maar ja, zij zijn ook een onderneming die goede diensten wenst te leveren aan hun klanten. En moslims voorstellen wordt door veel bedrijven niet als een goede dienstverlening gezien.

Moeilijke kwestie aangezien ik zelf tegen iedere vorm van discriminatie ben. Maar ik kan u uit eerste hand verhalen vertellen over moslims die in ons bedrijf werden tewerkgesteld waar je van achterover valt. Zaken die je met andere werknemers gewoonweg nooit mee maakt. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat mensen bij het zien van zo een naam op een CV argwanend worden.

Laatst gewijzigd door JBM : 23 april 2014 om 09:52.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2014, 11:31   #226
Ulrik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ja ge moet het toch oplossen? Anders moet hem doppen en wordt hij geschorst krijgt hij leefloon. Krijgt hij dat niet meer moet die jongen ocharme de criminaliteit in.
Het meelopen en uw mede burger vingers wijzen is pas onnozelheid. We zouden als 1 volk waar voor ons geld moeten vragen.
Het probleem is niet Omar, het probleem is Dexia, de loonlastenverlaging en hoe verkeerd het belastingsgeld gespendeerd word.
Omar is daarin afleiding.
Alsof NVA of SPA da nog kan oplossen, omarm uw lot en leef in broederschap.
Mensen zoals jij vormen het voornaamste probleem van Omar.
De Omars van goede wil betalen de prijs voor het gedrag van hun groepsgenoten en de grove nalatigheid van diegene die dat gedrag ontkennen.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2014, 20:04   #227
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Mensen zoals jij vormen het voornaamste probleem van Omar.
De Omars van goede wil betalen de prijs voor het gedrag van hun groepsgenoten en de grove nalatigheid van diegene die dat gedrag ontkennen.
Omar heeft toch geen probleem behalve dat hij moeilijk aan werk geraakt? T is nen evengoeie als de rest. En de meeste hebben werk. Er zijn problemen ja en die los je beat op door ze iet nuttig te laten doen. Dat ze die gorros dan van de straat houden en onze menaen nog de mogelijkheod geven op brugpensioen te gaan. Terugsturen gaat niet, werkloosheid is niet strafbaar en iedereen heeft recht op een leefloon met domicille. Dus laat iets dat geld kost geld opbrengen. Maar in shiften kan hij niet he.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2014, 23:22   #228
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Omar heeft toch geen probleem behalve dat hij moeilijk aan werk geraakt? T is nen evengoeie als de rest. En de meeste hebben werk. Er zijn problemen ja en die los je beat op door ze iet nuttig te laten doen. Dat ze die gorros dan van de straat houden en onze menaen nog de mogelijkheod geven op brugpensioen te gaan. Terugsturen gaat niet, werkloosheid is niet strafbaar en iedereen heeft recht op een leefloon met domicille. Dus laat iets dat geld kost geld opbrengen. Maar in shiften kan hij niet he.
Gij vindt het blijkbaar totaal normaal dat die kerel zijn hobby boven zijn werk stelt. Ahwel, dat mag hij doen, maar dan moet hij niet komen klagen dat de gebraden kippen hem niet in de mond vliegen. Mensen zoals jij helpen onze sociale zekerheid mee naar de kloten.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:07   #229
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Gij vindt het blijkbaar totaal normaal dat die kerel zijn hobby boven zijn werk stelt. Ahwel, dat mag hij doen, maar dan moet hij niet komen klagen dat de gebraden kippen hem niet in de mond vliegen. Mensen zoals jij helpen onze sociale zekerheid mee naar de kloten.
Wat een zure maatschappij!
Je moet je hobby's laten staan want er zijn dozen te verzenden!
Jezus Christus!!!

Neen de gebraden kip zal niet in zijn mond vliegen, maar het is niet Omar die het naar de zak heeft geholpen. Het is de politiek die het naar de zak heeft geholpen. Nu zitten ze met generaties (waaronder zeer zeker ook Vlamingen) die niet in ploegen gaan werken voor meer als den helft af te geven aan een Filip, Mathilda, Di Rupo, ...
Als mensen dagwerk willen doen en willen werken om te leven en ni leven om te werken is dat hun verdomd recht!
Ik heb nergens beweerd, maar dan ook nergens, dat je mensen een uitkering moet blijven toeschuiven. Maar geef je niets en vindt iemand geen werk, dan stijgt de criminaliteit hoogstwaarschijnlijk.

Zou jij in BE je sociale leven opgeven voor amper €370 per week? Want dat is wat die gasten gemiddeld verdienen via interim. T
Sorry, ik zou toch ook iets rustiger zoeken voor misschien meer geld he.
En het is dan nu aan de overheid het fiscaal voordelig te maken dat bedrijven zich hier nestelen, in plaats van ze weg te jagen.
Was het trouwens niet ons land dat fraudeerde met wachtlijsten? Haar burgers langer liet wachten voor extra cashflow, en zitten wij niet met een OCMW waar meer dan honderd miljoen euro's spoorloos verdwenen zijn?
Maar dat er te weinig is ligt aan de mensen die afhankelijk zijn van de sociale zekerheid zeker? Neen, die worden later gekloot omdat gulder hebt liggen bleiten over een sociale zekerheid. En wie treft ge? Uw volk!
Wie helpt ge? De staat da al miljarden uit uwen zak getrokken heeft.
Doe vooral voort
De mensen gaan echt niet veranderen voor U of mij he

Laatst gewijzigd door Peche : 24 april 2014 om 07:15.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:23   #230
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.426
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

€370 per week is wel godverdomme € 1480 in de maand. Ik ken mensen die voor minder voltijds gaan werken in shifts , in een doorsnee superette.

Maar ja, indien ik uw geraaskal wil lezen met een gekleurde bril.

Als mensen in dagploegen willen werken, da's hun goed recht, maar als er teveel mensen in dagploegen willen werken, is het een even goed recht van de werkgevers te profiteren van dat overaanbod van werkwilligen.

Ik vind het heel spijtig dat voor elke €100 die ik uitgeef , er eigenlijk al €450 naar de staat vloeien, om net zulke parasieten als Filipkes, Mathillekes, DiRuppettes, Rafkes, Another Kakskes en dergelijke als apparatsjiks te onderhouden, om dan nog eens voor aap gezet te worden door een hoop bananenplukkers, kamelenjockeys, woestijnrovers,zandkorreltellers en haatpredikers.
En ja, de ineffecientie en domheid der regelnevertjes, die de veel minder domme, maar de compleet oneerlijke regelneukers, daar heb ik ook een afkeer van.
Helaas, in onze particratische idiocratie, waar U Peche, een luide proponent van bent heb ik als eenzame roepende weinig te beslissen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:33   #231
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ja maddox... gij wel ja
Huishuur 650, alimentatie 150, gas, ellentriek, telenet, telefoon 250, eten pampers kleren, 550, verzekering, brandstof, wegentaks, 300
Nu gij
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:35   #232
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Helaas, in onze particratische idiocratie, waar U Peche, een luide proponent van bent heb ik als eenzame roepende weinig te beslissen.
Komend van de man dat 1500 euro netto maandelijks veel vindt?????
Komaan gast!!!!!!! Al eens gezien wat een brood kost? Dat kost geen 20 frank meer he!!!
Omar krijgt 1100 uitkering en iedereen is onderworpen aan dezelfde prijzen.
We kunnen ook sandwichkes van de lidl met lidl preparé eten he... daarvoor hebben onze voorouders zich int zweet gezet ja
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:41   #233
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat een zure maatschappij!
Je moet je hobby's laten staan want er zijn dozen te verzenden!
Jezus Christus!!!

Neen de gebraden kip zal niet in zijn mond vliegen, maar het is niet Omar die het naar de zak heeft geholpen. Het is de politiek die het naar de zak heeft geholpen. Nu zitten ze met generaties (waaronder zeer zeker ook Vlamingen) die niet in ploegen gaan werken voor meer als den helft af te geven aan een Filip, Mathilda, Di Rupo, ...
Als mensen dagwerk willen doen en willen werken om te leven en ni leven om te werken is dat hun verdomd recht!
Ik heb nergens beweerd, maar dan ook nergens, dat je mensen een uitkering moet blijven toeschuiven. Maar geef je niets en vindt iemand geen werk, dan stijgt de criminaliteit hoogstwaarschijnlijk.

Zou jij in BE je sociale leven opgeven voor amper €370 per week? Want dat is wat die gasten gemiddeld verdienen via interim. T
Sorry, ik zou toch ook iets rustiger zoeken voor misschien meer geld he.
En het is dan nu aan de overheid het fiscaal voordelig te maken dat bedrijven zich hier nestelen, in plaats van ze weg te jagen.
Was het trouwens niet ons land dat fraudeerde met wachtlijsten? Haar burgers langer liet wachten voor extra cashflow, en zitten wij niet met een OCMW waar meer dan honderd miljoen euro's spoorloos verdwenen zijn?
Maar dat er te weinig is ligt aan de mensen die afhankelijk zijn van de sociale zekerheid zeker? Neen, die worden later gekloot omdat gulder hebt liggen bleiten over een sociale zekerheid. En wie treft ge? Uw volk!
Wie helpt ge? De staat da al miljarden uit uwen zak getrokken heeft.
Doe vooral voort
De mensen gaan echt niet veranderen voor U of mij he
Peche, weet jij wat het woord 'discipline' betekent? Zoek het eens op in de Van Dale. In ieder geval leven we in een maatschappij die gedisiplineerde, hardwerkende mensen afstraft en uitzuigt, en worden leeglopers hier royaal met zijden handschoentjes behandeld door een stel politieke mafkezen die duidelijk geen besef hebben van wat het is om je eigen geld door hard werk, bloed, zweet en tranen te verdienen. 370 euro per week? Zoals maddox al zei, er zijn mensen die fulltime voor veel minder werken en nachttshifts doen. Ikzelf ben een autochtone Vlaming, 23 jaar, en weet je wat? Ik mag verdomme al blij zijn als ik nog een pensioen krijg later, want de overheidskassen zijn leeg, en dus wordt er maar gesnoeid in de pensioentjes van mensen die jarenlang dag en nacht hebbeb gewerkt voor hun brood. D�*t is wat mij te wachten staat, of in ieder geval m'n toekomstige kinderen en kleinkinderen. Maar ga gerust door met zeveren over hoe Omarreke zijn hobbyke niet kan uitoefenen. Je begrijpt er daadwerkelijk geen hol van.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:41   #234
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Dubbel.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 24 april 2014 om 07:48.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:49   #235
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Peche, weet jij wat het woord 'discipline' betekent? Zoek het eens op in de Van Dale. In ieder geval leven we in een maatschappij die gedisiplineerde, hardwerkende mensen afstraft en uitzuigt, en worden leeglopers hier royaal met zijden handschoentjes behandeld door een stel politieke mafkezen die duidelijk geen besef hebben van wat het is om je eigen geld door hard werk, bloed, zweet en tranen te verdienen. 370 euro per week? Zoals maddox al zei, er zijn mensen die fulltime voor veel minder werken en nachttshifts doen. Ikzelf ben een autochtone Vlaming, 23 jaar, en weet je wat? Ik mag verdomme al blij zijn als ik nog een pensioen krijg later, want de overheidskassen zijn leeg, en dus wordt er maar gesnoeid in de pensioentjes van mensen die jarenlang dag en nacht hebbeb gewerkt voor hun brood. D�*t is wat mij te wachten staat, of in ieder geval m'n toekomstige kinderen en kleinkinderen. Maar ga gerust door met zeveren over hoe Omarreke zijn hobbyke niet kan uitoefenen. Je begrijpt er daadwerkelijk geen hol van.
U mist de clue. Omar droeg bij aan dit systeem. Heeft besloten niet meer in shiften te werken en zijn sport eerst gezet. We leven in een vrije maatschappij, hij heeft niets strafbaar gedaan. Ik snap de tegenwind wel! Maar je moet het hele plaatje zien. Je zegt het zelf, hardwerkende mensen worden gestraft.
Waarom blijven ze dan hard werken? Zien zij niet hoe de bedrijven weg gaan? Hoe er jaarlijks duizenden banen sneuvelen? Of zie ik dat alleen?
Voor wie moet ik mij dubbel gaan plooien en waarom zou ik ook zo geen gecreëerd WEB+ baantje doen? Of als ambtenaar gaan werken? Waarom niet?
Het is toch een keuze? Gestrafte hardwerkende arbeider, of achteroverleunende ambtenaar zoveel mogelijk werk wegsturen bij het OCMW bv?

De overheidskasten zijn inderdaad leeg. Miljarden euro's zijn spoorloos weg met fraude. En iedereen kan dan nog is opdraaien voor Dexia.
Is dat Omar zijn schuld Dutch? Eerlijk? Of zitten wij met een hiërarchie dat graag op zijn postje blijft en daar zoveel mogelijk naartoe rijft?
Voor vorst en voor zichzelf... Structureel gezien gaat de volgende regering (indien zonder NVA) alles definitief vastleggen...
En wat is dat? De prijs van het zure geblaat naar de verkeerde kant. Ge had eens moeten zien wie de oorzaak is, in plaats van telkens in het stemhokje te geloven dat ze de oplossing zijn.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:50   #236
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat een zure maatschappij!
Je moet je hobby's laten staan want er zijn dozen te verzenden!
Jezus Christus!!!
Geen wonder dat de maatschappij verzuurt.
Straks kan de arme man zijn hobby niet uitoefenen omdat de dozen niet verzonden werden omdat ook anderen hun hobby niet wilden laten staan.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:53   #237
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Geen wonder dat de maatschappij verzuurt.
Straks kan de arme man zijn hobby niet uitoefenen omdat de dozen niet verzonden werden omdat ook anderen hun hobby niet wilden laten staan.
Dat de dozen niet verzonden zullen worden ligt niet aan Omar.
Dat is zoals een bedrijf in Oost Vlaanderen dat failliet ging, omdat de hoofdzetel in Italië geen grondstoffen meer wou sturen. Reden, kosten zijn te hoog in België.
Zijn zulke bedrijven een uitzondering? Gaan bedrijven in BE veelal failliet door slechte arbeid? Ik dacht het niet, waar Omar verdwijnt kunnen ze 3 nieuwe dezelfde dag nog plaatsen. De interim moet maar bellen naar iemand en dezelfde dag heb je sollicitanten.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 07:57   #238
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
daarvoor hebben onze voorouders zich int zweet gezet ja
Zeker niet om het door hun nakomelingen door deuren en vensters te laten gooien.
Zij zouden in elk geval blij geweest zijn met sandwichkes en preparé uit de Aldi

Laatst gewijzigd door Bobke : 24 april 2014 om 08:00.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 08:01   #239
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zeker niet om het door hun nakomelingen door deuren en vensters te laten gooien.
Wat heeft dat ermee te maken? Het gaat erom dat je niemand kan verplichten in shiften te werken. En als je dat dan toch wil doen, maak het aantrekkelijk zodat je je loon net iets meer door ramen en deuren kan smijten.
Als je bij veelal jobs evenveel verdient en fiscaal voordeliger af bent dan in shiften te werken, why not?

En Bobke, de point is, ga jij werken voor sandwichkes en preparé uit de lidl?
Want dat is de realiteit he, de alleenstaande arbeiders hebben niet te veel meer op de plank he. En wanneer zij dan toch kiezen een loon boven de 2000 te halen worden zij letterlijk gepluimd. Why? Voor vorst? Voor een sociale zekerheid dat eigen mensen in de koud laat staan als het enkele maanden even niet gaat?
Dan wordt ge toch ook liever ambtenaar of zo'n chill jobke gelijk die anderen krijgen na 2 jaar werkloosheid?

Laatst gewijzigd door Peche : 24 april 2014 om 08:05.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 08:07   #240
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dat de dozen niet verzonden zullen worden ligt niet aan Omar.
Dat is zoals een bedrijf in Oost Vlaanderen dat failliet ging, omdat de hoofdzetel in Italië geen grondstoffen meer wou sturen. Reden, kosten zijn te hoog in België.
Zijn zulke bedrijven een uitzondering? Gaan bedrijven in BE veelal failliet door slechte arbeid? Ik dacht het niet, waar Omar verdwijnt kunnen ze 3 nieuwe dezelfde dag nog plaatsen. De interim moet maar bellen naar iemand en dezelfde dag heb je sollicitanten.
En waarom zijn die kosten te hoog denkt ge ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be