Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2003, 01:37   #21
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Torvicx, het is algemeen geweten dat de berbers meer hun cultuur volgen dan de Islam. Dat is gewoon een feit:
vb1. alle berberse vrouwen die van de bergen komen hebben zo een soort tatoeage op hun kin, hoofd, of waar dan ook....zwaar tegen de regels van de Islam.
vb2. bepaalde periode van't jaar paar keer rond een hond wandelen en rechtstreeks bidden tot die hond....
vb3. bepaalde periode van't jaar de ezel aanbidden in de hoop dat het regent...
vb4. ergens in de buurt van hoceima mekka en medina nabootsen en de onwetende mensen wijsmaken dat ze daar hun bedevaart komen doen ipv in Saoedi-Arabie...
en ga zo maar door.

Anderzijds zijn de berbers vrij gevaarlijke mensen daar ze op elk moment kunnen exploderen.
Berbers zitten met een torenhoog wraakgevoelens jegens de Arabische volk in Marokko. Waarom? Omdat ze nooit een "danku" hebben gehad vanwege hun strijd tegen de kolonisten en anderen.

Mag ik u erop wijzen dat door een berberse stommiteit hun macht in der tijd van Al khatabi (Berberse leider die streed tegen de kolonisten).
Terwijl Al Khatabi alle stammen bijeen hield om zo een sterk front te vormen tegen derden konden bepaalde berberstammen niet weerstaan aan de hoge omkoopbedragen.
M.a.w. ze hebben hun eigen vel verkocht dankzij bepaalde figuren die plots "high" werden bij het zien van dollars.


Verder wens ik u veel geluk in het leven na moslim zijn.

Een moord zonder reden is altijd erg, ongeacht de achtergrond van die persoon. Dit terzijde...

Wat is uw oorsprong?
Dat zullen de berbers graag horen wat hun medeislamiet van hun denkt.
Ik vind de moord op achrak niet erg want hij zou als koranleraar het zelf ook niet erg vinden indien iemand mijn verandering van gedachten een "reden " zou vinden tot doodslag.
Mijn oorsprong : altijd hoger dan dat van u, altijd hoger .....
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 15:54   #22
Pat
Parlementslid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2003
Locatie: Bananenkoninkrijk
Berichten: 1.879
Standaard

De meeste Noordafrikanen in Europa zijn van Berberse origine. De Imazighen of Berbers waren van oorsprong een multireligieuze samenleving maar het zijn vooral de Arabische veroveraars die de berbers “Islamitiseerde”. De Islam is veel meer dan een religie: het is een ideologie, een drager van de Arabische cultuur, een onderdrukkingsmiddel en ook een politiek, sociaal en rechtssysteem. Eigenlijk zouden al die volkeren, die onder de voet gelopen werden door de Arabieren, terug moeten grijpen naar hun preïslamitische roots. De Feniciërs, de Imazighen, de Babyloniërs, de Egyptenaren (om er maar enkele te noemen): allemaal getuigen van een glorieus verleden dat moeiteloos kon wedijveren met Europa. Allemaal zijn ze vervangen door de Arabische éénheidsworst. Al die onderdrukte volkeren moeten hun geschiedenis herontdekken en er trots op zijn: Dehya, de Joodse amazigh heldin die de strijd aanbond tegen de Arabieren. Abd el Krim, leider van het verzet tegen de Spaanse bezetter, tegelijk was hij ook voorstander van het Turks model (een seculiere staat): U mag tweemaal raden met wie de Spaanse bezetter toen collaboreerde. En nog vele anderen …

Of het nu tegen de Franse, Spaanse, Romeinse of de Arabische bezetter was: de Imazighen vochten en streden gewoon voor hun eigenheid: hun taal (het Tamazigh), hun cultuur, hun identiteit, hun vrijheid. In plaats van de Arabische cultuur te verdedigen (zoals de AEL doet) zouden diegene,de naam Berber waardig, beter erkennen dat ze momenteel beter af zijn in Europa dan in Marokko waar ze de ronduit discriminerende maatregelen van de Koning en zijn regering moeten ondergaan. Noordafrikanen van Berberse origine die zich Arabier noemen zijn ofwel onwetend, ofwel leiden ze aan een identiteitscrisis.

Ik vind het echt jammer dat de meeste Europeanen niets weten over de Amazigh cultuur, in tegendeel zelfs: ze beschouwen Noord Afrika en andere werelddelen nog steeds als onderdeel van de Arabische wereld. De Vlaamse regering werkt mee aan een foutief en vertekend beeld door bijvoorbeeld deze campagne te steunen: http://arabieren.be Zulke campagnes doen immers meer kwaad dan goed.

Heeft u al eens met Irakese dissidenten gesproken of met Iranese dissidenten of met de Koerden of met de Imazighen? Allen steunen ze Amerika in de strijd tegen Irak want ze weten dat met die strijd niet enkel Irak, maar ook (onrechtstreeks) het Arabisch terreurregime een gevoelige slag zal krijgen.
__________________
http://faithfreedom.org
Pat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 15:54   #23
Pat
Parlementslid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2003
Locatie: Bananenkoninkrijk
Berichten: 1.879
Standaard

ok
__________________
http://faithfreedom.org
Pat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 17:49   #24
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

torvicx, u staat hoger dan mij?
van een ex-moslim naar een facist? U moet wel iets heel ergs in uw leven hebben meegemaakt.

Mohamed een koranleerkracht?
Naar mijn weten was hij een leerkracht islamitisch godsdienst en is hij ook verbonden aan de lessenpakket die de inspecties voorschrijven.
Hoe u aan die analyse van koranleerkracht komt blijft mij een raadsel.

Nu, u vindt de moord niet zo belangrijk, neem ik aan dat u ook klaarkwam bij de moord van Pim? Hij streefde eveneens een ideaal na, een soort ideologie.

Als laatste wil ik nog zeggen, dat ik u langs geen kanten geloof, u bent helemaal geen ex-moslim, wel integendeel, een provocateur die mij uit mijn nest probeert te krijgen om dan later te zeggen "zie is, dat is nou een moslim". Blijven proberen zou ik zeggen
M.a.w. u bent een racist/facist en al dat slechts in 1 persoon, u bent nooit moslim geweest.

Nogmaals succes in uw verder leven.

Pat, daarom kan de berberse gemeenschap elk moment exploderen zoals de koerden of andere "ondergedrukte".
Ze zitten met een enorme wraakgevoelens...
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 18:12   #25
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
vb2. bepaalde periode van't jaar paar keer rond een hond wandelen en rechtstreeks bidden tot die hond....
vb3. bepaalde periode van't jaar de ezel aanbidden in de hoop dat het regent...

Anderzijds zijn de berbers vrij gevaarlijke mensen daar ze op elk moment kunnen exploderen.?
't is te zien dat we hier niet ver zijn van landen waar de vrouwen genitaal verminkt worden. Wat toverij kan er altijd bij in het"hoogstaande"moslimgeloof...

de berbers hebben dus zelfs geen dynamietgordels nodig! Die ontploffen vanzelf!
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 18:17   #26
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Als het u kan gelukkig maken om me niet te beschouwen als ex-moslim dan doe je dat toch ?
U bent voor mij dan ook geen moslim ......
bent u wel mens ?

Koranleraar of godsdienstleraar dat is bijzaak in verhouding met de kern van de zaak (het doden van wie van godsdienst veranderd) en waar u weer klungelig omheen fietst.

Als je mijn kritiek opvat als "het uit uw nomadentent" te lokken dan staat ook dat u vrij, maar u kunt ook van gedachten veranderen hoor , je riskeert er niet het bijbeltje neer te leggen.

En ja hoor zoals moslims zich zo hoog boven kafirs en afvalligen stellen, zo stel ik me hoger dan u, want ik heb dat overstegen. Al openbaart zich een paradox in de vorige zin nu ik die neertyp .......

Moge de gemalin van allah me troosten en snel weer op het echtelijke bed krijgen. Sinds ik met allahs gemalin het bed deelde en ze "maagdelijk" geboorte gaf aan een djin, achtervolgt allah met zijn aanhang me overal waar ik ga ........Jesus save me ......
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 18:31   #27
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

Ik heb het moeilijk met mensen discussieren die verstopt zitten achter een "nick". Maak u bekend...

Als je zo graag bij de hoofdzaak wilt blijven, ga dan terug naar de bron van deze thread

Wat betreft het doden van diegene die de Islam uittreden daar weet iedereen mijn gedacht al over.
Ik wil ze nog 1 keer herhalen om er dan ook meteen mee te eindigen met de getouwtrek.
Denk er dan het uwe van, het interesseert mij geen zak.

Tijdens het jarenlange leven als moslim zijn heeft m'n de shahada meer dan 1 keer opgenoemt. Het is niet 1keer (om de islam binnen te treden dat u het nooit meer gaat zeggen).
Bvb. bij het verrichten van de woedoe zegt m'n de shahada ook.
De shahada is ook een soort eed (geef het een ander naam, ik noem het EED).
Het plegen van meineed, gaat gepaard met de doodstraf. Het is éénmaal zo. Brute pech, ik zal ook de strafwetboeken niet beginnen ondermijnen omdat ik levenslange opsluiting onmenselijk vindt!
Er zijn nog verschillende "democratische" landen met de doodstraf.
Ik vertel er ook nog bij, dat iedereen uit de islam kan treden zonder problemen. In alle sereniteit, er is geen bidpolitie, geen shahadapolitie, geen hadjpolitie, geen zakaatpolitie enzo, niemand controleert of u de 5pilaren goed opvolgt.
Diegene die het staan uitroepen, boeken erover beginnen schrijven (alternatieve middel om terug geld te verdienen), ...kortom er een heel cinema van maken, tja die heeft pech en kiest er zelf voor in de hoop een martelaar voor het westen te worden.

-end-
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 19:05   #28
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Bvb. bij het verrichten van de woedoe zegt m'n de shahada ook.-
De woedoe en de shahada...komaan Darwin, verzin hier 's iets op!!!
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 19:16   #29
sancho
Provinciaal Statenlid
 
sancho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2002
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Column:
Zijn jullie al die Marokkaanse schrijvers ook zo zat? Als ik deze ’elite’ moet geloven is er niets goeds aan onze cultuur, waarden en normen en religie.
Ik ken deze schrijvers niet maar ik weet vast dat dit overdreven is ! Een schrijver is juist iemand die niet veralgemeent, maar nuanceert. Een schrijver of intellectueel denkt niet in termen van alles of niets.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Die bestaat toch niet, hebben deze wijze geleerde mannen inmiddels geconcludeerd.
U doet alsof men u wil verplichten om niet te geloven, maar dat is helemaal niet, in onze samenleving mag iedereen daar het zijne over denken. U legt ook woorden in de mond van iemand anders zonder bronvermelding.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hoeren zijn het. Een ander woord kan ik er niet voor bedenken.
Een beetje respect voor prostituees zou wel passender zijn. Dit zijn ook mensen zoals u en ik.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Want vrijheid van meningsuiting hebben we hier alleen als het hen uitkomt. Dat hebben we in de zaak El Moumni wel gezien.
Klopt niet, er is vrije meningsuiting. Het enige wat niet toegelaten is is oproepen tot geweldpleging tegen mensen. Of oproepen tot het verminderen van de vrijheden van anderen. Natuurlijk geld het bovendien als fatsoenlijk om anderen niet te beledigen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hou dat gefilosofeer van jullie over hoe we hier moeten integreren maar lekker voor je. Wij hebben het hier al moeilijk zat met al die autochtonen en andere islamhaters die ons het leven zuur maken, en kunnen jullie ’intellectueel’ gezeik daar niet bij hebben.
Wat is er mis met nadenken en analyseren ?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
En wat die integratie betreft: van mij hoeft het niet meer. Meer dan dertig jaar probeer ik in dit land te integreren. Tevergeefs, het merendeel van de Hollanders wil gewoon niets met ons te maken hebben. Het is erg frustrerend om het elke keer weer te proberen en er uiteindelijk achter te komen, dat de buurman waar jij zo goed mee kon omgaan diep in zijn hart een afkeer heeft van alles waar jij voor staat. En dat die collega jouw imam een ’achterlijke barbaar in een jurk’ vindt.
U veralgemeend hier 1 buurman met alle buurmannen. U getuigd hier weer van "alles of niets" denken en niet denken in termen van "een beetje" of "veel".


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Nederlanders van Marokkaanse afkomst zijn tweederangs burgers.

Klopt niet, iedereen moet zich aan de regels houden van de samenleving, er is geen juridische vorm van "tweederangsburger". Gelukkig maar.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Gelukkig heb ik mijn trots nog. Ik ben niet vergeten wat voor mannen en vrouwen onze voorouders waren. Hoe ze als leeuwen vochten tegen de Spanjaarden en Fransen, en hoe ze in de Tweede Wereldoorlog in Italië het voortouw namen in de strijd tegen de nazi’s. Het zijn ook onze voorouders geweest die in Andalusië het indrukwekkende Alhambra hebben gebouwd en de wetenschap op dit continent hebben teruggebracht.
Neigt een beetje naar oorlogsretoriek, een stijlvorm waar ik niet zo van hou.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
En ik wil ook gewoon weer kunnen zeggen dat ik een hekel heb aan de Amerikaanse regering, Bush een oorlogsmisdadiger vind en dat de Israëlische regering onschuldige Palestijnse kinderen vermoordt.
Dat kan u zeggen dankzij de persvrijheid, waarover hierboven al meer is gezegd.


Algemene conclusie :
Denk er het uwe van, maar blijf niet bij simpele veralgemeningen en suggesties, streef juist naar verzoening.
sancho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 19:16   #30
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Ik heb het moeilijk met mensen discussieren die verstopt zitten achter een "nick". Maak u bekend...

Als je zo graag bij de hoofdzaak wilt blijven, ga dan terug naar de bron van deze thread

Wat betreft het doden van diegene die de Islam uittreden daar weet iedereen mijn gedacht al over.
Ik wil ze nog 1 keer herhalen om er dan ook meteen mee te eindigen met de getouwtrek.
Denk er dan het uwe van, het interesseert mij geen zak.

Tijdens het jarenlange leven als moslim zijn heeft m'n de shahada meer dan 1 keer opgenoemt. Het is niet 1keer (om de islam binnen te treden dat u het nooit meer gaat zeggen).
Bvb. bij het verrichten van de woedoe zegt m'n de shahada ook.
De shahada is ook een soort eed (geef het een ander naam, ik noem het EED).
Het plegen van meineed, gaat gepaard met de doodstraf. Het is éénmaal zo. Brute pech, ik zal ook de strafwetboeken niet beginnen ondermijnen omdat ik levenslange opsluiting onmenselijk vindt!
Er zijn nog verschillende "democratische" landen met de doodstraf.
Ik vertel er ook nog bij, dat iedereen uit de islam kan treden zonder problemen. In alle sereniteit, er is geen bidpolitie, geen shahadapolitie, geen hadjpolitie, geen zakaatpolitie enzo, niemand controleert of u de 5pilaren goed opvolgt.
Diegene die het staan uitroepen, boeken erover beginnen schrijven (alternatieve middel om terug geld te verdienen), ...kortom er een heel cinema van maken, tja die heeft pech en kiest er zelf voor in de hoop een martelaar voor het westen te worden.

-end-
Het kan me geen zak schelen dat jij problemen hebt met iemand die een "nick" gebruikt. Ik zal eens hier op internet op aanvraag van een zekere "mostapha" (geen nick ?) plooien naar zijn wensen zeker.

Uw mening over het vermoorden van wie van gedachte verandert is zo markant dat je die meermaals voor uw voeten geworpen gaat krijgen.
Propaganda voor islam mag ongestraft en liefst met veel tolerantie maar opkomen voor je identiteit als ex-moslim niet ......
Zoals ook homos getolereerd worden zolang ze het maar in de catacomben doen. Wel dan mag voor mijn part de islamiet onderdrukt en gediscremeneert worden. Dat je eigen woordjes wilt gebruiken hoef ik me niets van aan te trekken. De moord op mohamed achrak kan me dan ook niet schelen. Pim Fortuyn was geen voorstander van moord op ex-moslims zodus heb ik met zijn dood meer moeite dan die van welke moslim dan ook. Een vliegtuig op mekka laten neerstorten geeft me nu echt een lekker gevoel ........
Als de moslim het westen uitroept als actieterrein voor hun jurisprudentie dan horen jullie te vertrekken man....
En voor uw aangetaste koranhersentjes : meineed houdt in dat je op het moment van het uitspreekt niet zou menen wat je zegt. DAT is meineed. En niet het ACHTERAF van gedachten veranderen. Maar ja voor de eeuwige allah is er geen tijd .......Tijdloos leidt hij hersenloze moslims.
Zou het dan niet billijk zijn om al die aanwas van nieuwe gelovigen erop te wijzen wat ze risceren wanneer ze de islam verlaten.....Maak daar eens reklama voor, weinig mensen weten dat.

Het lijkt me dat je opgefokt raakt moslimtje........
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 19:24   #31
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

he mostapha (geen nick ?) wat doe je met iemand die jarenlang moslim was maar onwetend over het bestaan van Raëllisten ? Hij komt ermee in aanraking en hop hij ziet het ware, echte licht en wil zich nu bekeren ?
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 19:35   #32
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hoeren zijn het. Een ander woord kan ik er niet voor bedenken
.

dit laat me weer ineens aan iets denken.
In het paradijs zijn er toch 72 HOERIS ? die dan steeds terug hun maagdenvlies laten aangroeien.
Doen die hoeris dat dan allemaal met alle moslimmannen die ginder aankomen? of krijgt elke man er 72 ter beschikking?

Zouden we daar het woord "HOEREN" niet vandaan hebben gehaald?

De arabieren zijn toch altijd zo fier dat we zoveel arabische woorden in onze woordenschat hebben opgenomen.

"Ik ga naar het paradijs" zou dan vertaald kunnen worden als "ik ga naar de hoeren"
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 19:56   #33
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hoeren zijn het. Een ander woord kan ik er niet voor bedenken
.

dit laat me weer ineens aan iets denken.
In het paradijs zijn er toch 72 HOERIS ? die dan steeds terug hun maagdenvlies laten aangroeien.
Doen die hoeris dat dan allemaal met alle moslimmannen die ginder aankomen? of krijgt elke man er 72 ter beschikking?

Zouden we daar het woord "HOEREN" niet vandaan hebben gehaald?

De arabieren zijn toch altijd zo fier dat we zoveel arabische woorden in onze woordenschat hebben opgenomen.

"Ik ga naar het paradijs" zou dan vertaald kunnen worden als "ik ga naar de hoeren"
Die 72 maagden ( en vergeet de schone knapen niet) zijn er alleen voor de martelaars, gewone gelovigen krijgen er 40 of zoeits. De vraag is wat doe je met de vrouwen ?????????

volgens sommigen worden die in de hemel man ........
In het midden oosten zijn terreurgroepen er nog niet allemaal uit of ze wel meisjes mogen toelaten om als zelfmoord kandidaat te fingeren in de strijd tegen zionistisch-imperialistische buspassagiers (om maar iets te noemen)....

Ik heb altijd geleerd dat hoer inderdaad van hoeri afstamt en paradijs zou dan weer een perzisch woord zijn. voor nomanden zijn oases (tuinen) een geschenk uit de hemel ......
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 21:22   #34
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Mostafa heeft dus bewezen geen argumenten te hebben voor mijn stelling : meineed veronderstelt het veinzen van een eed. Is dus totaal iets anders dan het ACHTERAF veranderen van gedachten. Zelfs volgens hun eigen redenering zou er dus geen doodstraf kunnen zijn want er is niets overtreden. Te meer daar de koran stelt dat er geen dwang is in de godsdienst hahahahaha .......

Aangezien een mohamedaan over heel de wereld en ook op dit forum bewijst niet te kunnen omgaan met oppositie, weten we wat we aan die predikers hebben. Het zijn terroristen preken en weggaan .......
En als ze je niet kunnen bekeren dan heb je niet willen luisteren .....

De verhouding die je in elke groep hebt (mate waarin de nadruk gelegd wordt op gemeenschappelijk beleven van dezelfde overtuiging of op het individuele geweten ) is in de islam doorgeslagen naar het collectief.
De huidige lezing van de islam is masculine, wrokkig, en wantrouwt het individu. De kudde komt eerst ......
Een andere lezing die andere ayas (versen in de koran) op de voorgrond plaatst zal ook een andere islam genereren. Maar daarvoor zullen de economische omstandigheden van de grootste deel van moslims moeten veranderen. En wat de schriftgeleerden (oelema) er van denken is evenveel waard als het preken en weglopen van onze mostaphaketje (nick ? ) ..... 8)
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 21:37   #35
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
De vraag is wat doe je met de vrouwen ?????????
Die zitten gewoon allemaal in de HEL natuurlijk!


Volume 7, Book 62, Number 124:
Narrated Usama:

The Prophet said, "I stood at the gate of Paradise and saw that the majority of the people who entered it were the poor, while the wealthy were stopped at the gate (for the accounts). But the companions of the Fire were ordered to be taken to the Fire. Then I stood at the gate of the Fire and saw that the majority of those who entered it were [size=6]women[/size]."


Ge zou u voor minder toch laten bekeren als vrouw.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 21:49   #36
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Circe wat durf jij allemaal citeren !!!!!!!

Ik vraag me af of er ook geen doodstraf staat op het onopportun citeren van teksten die gezien de onwetendheid van veel mensen gemakkelijk misbruikt kunnen worden voor het meer belasten van vredevole en devote allahisten, blablablablabla.........
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 18:46   #37
sancho
Provinciaal Statenlid
 
sancho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2002
Berichten: 682
Standaard

torvicx, je bent een moedig kereltje dat zijn mening overtuigend weet te fomuleren. vandaar deze steunbetuiging.
sancho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 18:58   #38
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Volume 7, Book 62, Number 124:
Narrated Usama:

The Prophet said, "I stood at the gate of Paradise and saw that the majority of the people who entered it were the poor, while the wealthy were stopped at the gate (for the accounts). But the companions of the Fire were ordered to be taken to the Fire. Then I stood at the gate of the Fire and saw that the majority of those who entered it were [size=6]women[/size]."

Bij nader inzien staan er in die koraan intelligente zaken.....
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 02:58   #39
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sancho
torvicx, je bent een moedig kereltje dat zijn mening overtuigend weet te fomuleren. vandaar deze steunbetuiging.
Dank voor uw ondersteuning ....Sancho....
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 19:17   #40
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Jawadde Mustafa,

Je bent al heel uw leven omringd door Hollanders, geen wonder dat ge zoveel haat in uw koppeke hebt.

Serieus nu: Het zijn mensen zoals u die extreem rechtse partijen hun stemmen geven.

Then again, dat is waarschijnlijk wat u wilt. U hoopt em dan nog te winnen ook, die oorlog tegen extreem rechts.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be