Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 14 mei 2004, 18:40   #1
Ben Patriot
Burger
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 126
Standaard

De volgende column uit het gratis NLse openbaar vervoer krantje METRO van vandaag vrijdag 14 05 2004 wil ik mijn internetkameraden en geestverwanten in Vlaanderen zeker niet onthouden :

Ditjes & Datjes

Gut, dat was nog een heel gedoe, verleden week zaterdagavond in de Amsterdamse Stadsschouwburg. Nadat ik Allahs chef-Propaganda van de afdeling België, de Heer Dyab Abu Jah Jah,
'pooier van de Profeet' had genoemd, brak er enig tumult uit in de zaal. Meneer stond op, gevolgd door zijn roedel lulletjes rozewater
in het zwart, die als knokploeg optreden om ongelovigen te intimideren. Omdat ik van nature van het harmoniemodel ben, zong ik Dyab na:
"Allah weet het beter! Allah weet het beter!"
Vervolgens stond de Heer Boris Dittrich (D66) op om te verklaren dat ik 'een onbeschofte lul' ben, waarna ik mijn geachte opponent omschreef als 'het zalvend glijmiddel van D66'.
Kortom, het was een genoeglijke avond bij Happy Chaos.

Buiten probeerde journalist Yourie Albrecht de gekwetste pooier terug op het podium te krijgen. Hij werd door vijf lijfwachten beetgepakt en geslagen. Ondertussen legde de Heer Dittrich (D66) voor de camera's uit dat hij 'absoluut solidair' was met de geëerde gast uit België. Een jongeman met een laag voorhoofd waarin een diepe rimpel Allah van Ground Zero probeerde te onderscheiden, deed intussen pogingen om Albrecht wegens geweldpleging te laten arresteren door twee passerende agenten.
Dat was een aardig voorproefje van wat ons te wachten staat als de Heer Abou Jah Jah 'langs democratische weg' de Sharia, de islamitische wet, aan ons heeft opgelegd. De lijfwachten meldden inmiddels 'We maken dat varken af' of 'We pikken het niet langer van dat varken', waarmee vermoedelijk mijn persoontje werd bedoeld. Het varken is een lief en intelligent dier en beschikt zeker over meer hersens dan de sufferds waarmee de Heer Abou Jah Jah zich omringt. Ik vatte hun afkeer op als compliment.

Jammer dat de discussie niet doorging. Zo had ik bijvoorbeeld willen vragen of Boris Dyab een aantrekkelijke man vindt en,
omgekeerd, van welke verdieping Dyab Boris als sodomiet zou willen werpen? De Heer Aboe Jah Jah is een religieuze fascist die Apartheid propageert, minstens zo kwaadaardig als dat andere Verdriet van België, de Heer Filip de Winter (Vlaams Blok).
En jammer genoeg is Dyab veel te laf om als gevangene van zijn eigen aanhang met woorden terug te slaan.
Zou Allah niet altijd inspiratie geven?

De Heer Dittrich (D66) was één van de politici die twee jaar geleden champagne dronk toen het probleempje Fortuyn werd opgelost. Het was bepaald instructief om hem nu de aars van Aboe
Jah Jah te zien likken. Laat ons hopen dat hier een mooie vriendschap opbloeit.
Dat kwispelstaarten van Dittrich voor de laars die hem vertrappen wil, is wat in zijn partij vermoedelijk onder
'de dialoog verstaan wordt. Dittrich is er niet in geïnteresseerd dat Ayaan Hirschi Ali als democratisch gekozen volksvertegenwoordiger
nog steeds vierentwitig uur per dag bewaakt moet worden vanwege types als Aboe Jah Jah, die publiekelijk verklaarde dat zij
'haar mond moet houden' en 'opgesloten' dient te worden.
Dittrichs 'begrip' en behoefte om aan te schurken bij de pooiers en fanatici van Hamas
- en let wel, volgens mij is dat in Nederland een kleine minderheid-,
is er mede verantwoordelijk voor dat hier in toenemende mate een klimaat van intimidatie heerst. Onder de honderden bijvalsbetuigingen die sinds zaterdag mijn kant opkwamen
- met sommige vrienden heb ik geen vijand meer nodig;
anderen verrasten me-
klonk telkens weer: "Pas toch op!"

Het optreden van Dittrich was de smakeloze Judaskus van een politicus die even veel ambitie heeft als gebrek aan talent.
Het was heel leerzaam om dat type Nieuwe NSB'er, Dittrich, in de weer te zien. Een aangever. Een onderkruiper.
Een anti-democraat (D66).
Laat ons hem gedogen met de deernis die collaborateurs toekomt.

Ben Patriot is het geheel en al eens met Theo van Gogh.
Voor diverse mogelijk toekomstige rechts-nationalistische demonstraties heb ik een spandoek gemaakt die veel op heeft met de laatste zin in de column van Theo :

Media, politici en justitie
zijn islamcollaborateurs
Ben Patriot is offline  
Oud 14 mei 2004, 20:02   #2
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Gelukkig dat Nederland nog steeds het land der tolerantie mag genoemd worden. Columns als deze van Van Gogh worden hier in het o zo lieflijke vlaanderland regelrecht de concentratiekampen ingestuurd.

Gelukkig dat er nog internet is in deze barre tijden?

Wie van Gogh life wil zien kan het nog steeds hier (vlamingen wees verbaasd, zelfs uitgezonden op de NEDERLANDSE TELEVISIE!):


Van Gogh bekeerd tot islam!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 15 mei 2004, 09:08   #3
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Inderdaad een zeer fraaie tekst van Van Gogh; bovendien schetst hij een juist portret van moslimfascist Jahjah en zijn horde halve of hele criminele aanhangers en lijfwachten.
Wat ik niet begrijp is:

1.Dat dien Jahjah zoveel media-aandacht krijgt;
2.Dat hij nog altijd niet voor een rechtbank is gedaagd wegens racisme en aanzetten tot haat en segregatie.

Dat ik dat niet begrijp zal wel aan mij liggen zeker... Heeft niets te maken met de manier waarop de Belgische overheid en het gerecht werken...
Attiladehun is offline  
Oud 16 mei 2004, 14:37   #4
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Even een linkje naar de site van Theo http://www.theovangogh.nl/indexc.html
Akkersloot is offline  
Oud 22 mei 2004, 02:54   #5
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Inderdaad een zeer fraaie tekst van Van Gogh; bovendien schetst hij een juist portret van moslimfascist Jahjah en zijn horde halve of hele criminele aanhangers en lijfwachten.
Wat ik niet begrijp is:

1.Dat dien Jahjah zoveel media-aandacht krijgt;
2.Dat hij nog altijd niet voor een rechtbank is gedaagd wegens racisme en aanzetten tot haat en segregatie.

Dat ik dat niet begrijp zal wel aan mij liggen zeker... Heeft niets te maken met de manier waarop de Belgische overheid en het gerecht werken...
Niet alleen dat! Als vroeg of laat de klachten tegen Jahjah gehoor vinden, dan gaat men zich ook afvragen wie deze Jahjah al die tijd de hand boven het hoofd gehouden heeft, enz. Wedden dat dan zelfs het CGKR nog geviseerd wordt ?
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline  
Oud 7 november 2004, 01:52   #6
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Inderdaad een zeer fraaie tekst van Van Gogh; bovendien schetst hij een juist portret van moslimfascist Jahjah en zijn horde halve of hele criminele aanhangers en lijfwachten.
Wat ik niet begrijp is:

1.Dat dien Jahjah zoveel media-aandacht krijgt;
2.Dat hij nog altijd niet voor een rechtbank is gedaagd wegens racisme en aanzetten tot haat en segregatie.

Dat ik dat niet begrijp zal wel aan mij liggen zeker... Heeft niets te maken met de manier waarop de Belgische overheid en het gerecht werken...
Daarstraks zat Coninx op zijn knieen Abou te pijpen, terwijl Van Wijk Jahjah's reet aan het schoonlikken was.

Laatst gewijzigd door Wreker : 7 november 2004 om 01:53.
Wreker is offline  
Oud 7 november 2004, 02:57   #7
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Daarstraks zat Coninx op zijn knieen Abou te pijpen, terwijl Van Wijk Jahjah's reet aan het schoonlikken was.
Yup, ook gezien. De Gucht daarentegen liet zich niet direct pakken...
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 7 november 2004, 03:00   #8
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Even dat linkje van Circe over Van Gogh nog eens naar boven gehaald...
Mogen we nog lachen hiermee?

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...b.20040503.asf
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 7 november 2004, 16:26   #9
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Daarstraks zat Coninx op zijn knieen Abou te pijpen, terwijl Van Wijk Jahjah's reet aan het schoonlikken was.
en op het einde kwam Frieda helemaal klaar toen ze een filmpje mocht aankondigen waarin twee simpelen vertelden waarom ze het goed vonden dat bush gewonnen had.
onze diva van de politieke correctheid voelde zich ongetwijfeld weer erg verheven boven het vlaamse klootjesvolk.
ach, alles kan een mens gelukkig maken.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 7 november 2004 om 16:28.
Mitgard is offline  
Oud 7 november 2004, 18:03   #10
benji
Provinciaal Gedeputeerde
 
benji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 838
Standaard

Dit heb ik gevonden op de site van Van Gogh Vond het de moeite om hem hier is te plakken .

"Zo zit ik te wachten op een goeie, scabreuze en tegelijk voorlichtende, Nederlandstalige film, van bijvoorbeeld Theo van Gogh, waarin we eens nader kennis kunnen maken met het islamitische hiernamaals, dat tegelijk het paradijs is", schreef Paul Steenhuis twee weken terug in het Holst van Nederland: "Mannen hebben daar een eeuwigdurende erectie, en krijgen als ze zich aan Allah's regels houden, als beloning de beschikking over zeventig keer zeventig paradijsmaagden (hoeri's) die meteen na de daad opnieuw maagd worden."
Tsja, dat zou ik ook wel willen. Maar geen subsidiegever en geen televisiestation zou z'n vingers durven branden aan zo'n door mij met grote eerbied in beeld gebrachte evocatie van de islamitische verbeelding aan de macht. Geen geld dus en in ieder geval geen publieke omroep die 't zou durven uitzenden, want in Nederland mag je alle geloven belachelijk maken, behalve de islam.
De grootste leugen die ons goed willende kiezers de afgelopen dertig jaar verkocht is, heet 'de multiculturele samenleving'. Sinds roverhoofdman Den Uyl het land leegzoog, wordt ons verteld dat wij, doorgaans tolerante Nederlanders, ons moeten aanpassen aan duistere middeleeuwers, wierhaat jegens de burgerlijke vrijheden die het Vrije Westen tot lichtend baken van de hele wereld maken, steeds openlijker wordt geventileerd. 't Is als of je een gast op bezoek hebt die langzaam je huis overneemt.
Als iets de zogeheten 'Nederlandse identiteit' kenmerkt, is 't een schaapachtig gebrek aan zelfrespect, zich uitend in klappertandende paniek om voor 'racist' of 'discriminerend' te worden uitgemaakt. Ik geloof niet in samenzweringen, maar schreef ik een scenario voor een film over het einde van Nederland, dan deed ik de kijker een paar tips aan de hand. Hier komen ze:

1)Zorg dat geschiedenis op school wordt afgeschaft en vervangen door wereldoriëntatie', opdat zo min mogelijk nieuwkomers èn autochtonen nog weten waar de wortels liggen van de maatschappij waarin 'we' met z'n allen leven. Zo wordt de onverdraagzaamheid aan beide kanten bevorderd.

2)Zorg voor voortdurende spellingshervormingen, zodat het machtigste wapen dat een land met inwoners uit alle windstreken tot eenheid maakt, de taal, steeds meer uitgehold raakt. Verplicht niemand zich in het Nederlands uit te drukken.

3)Zorg dat 'zwarte scholen' worden voorgetrokken met meer geld en dus kleinere klassen, zodat autochtonen goed wordt ingepeperd dat hun kind minder waard is dan dat van nieuwkomers. Ontsla rectoren van scholen die durven te beweren dat zwart onderwijs integratie tegenwerkt. Zorg dat de onderwijsinspectie sjoemelt met de testresultaten van, bijvoorbeeld, islamitische scholen.

4)Babbel veel over 'onderwijs in eigen taal' en beweer vooral dat buitenlanders zo makkelijker integreren. Leg uit dat Nederlands weliswaar de taal is van hun nieuwe land, maar dat er zeker geen verplichting mag zijn om daar kennis van te nemen. Zorg dat de folders van de gemeente Amsterdam in tien talen te lezen zijn en versterk daarmee het gevoel dat Nederland er vooral is om voor de allochtoon te zorgen, zonder dat, omgekeerd, om een bijdrage mag worden gevraagd.

5)Zorg dat de rechtsstaat zoveel mogelijk wordt ondergraven opdat nieuwkomers het gevoel krijgen dat straffeloosheid hier de norm is. Galm op 4 mei wat over 'dit mag nooit meer gebeuren' en durf de Hells Angels niet aan te pakken. Zorg voor een taboe op de misdaadcijfers van, bijvoorbeeld, Marokkaanse jongeren. Zorg voor door de overheid gesubsidieerde 'Discriminatie-meldpunten' die in de praktijk vooral bedoeld zijn om de vrije meningsuiting van autochtonen te ondermijnen. Maak iedereen verdacht die bezwaar maakt tegen een asielzoekerscentrum naast z'n deur. De veel bejubelde multiculturele samenleving is namelijk vooral uitgevonden om het schuldgevoel te delgen van blanke miljonairs als Paul Rosenmöller in hun witte buitenwijken. Leg uit dat Denemarken met z'n strikte toelatingsbeleid een schandelijk land is, asociaal gewoon, vergeleken met Nederland.

Ik vind dit echt nagels met koppen ,daarom dat ik dit hier effe wou posten .
__________________
benji is offline  
Oud 7 november 2004, 18:05   #11
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
en op het einde kwam Frieda helemaal klaar toen ze een filmpje mocht aankondigen waarin twee simpelen vertelden waarom ze het goed vonden dat bush gewonnen had.
onze diva van de politieke correctheid voelde zich ongetwijfeld weer erg verheven boven het vlaamse klootjesvolk.
ach, alles kan een mens gelukkig maken.
en omdat je geen commentaar kan geven op wat jah jah kwam verkondigen, kak je maar wat op de presentatie?
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 7 november 2004, 19:28   #12
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
en omdat je geen commentaar kan geven op wat jah jah kwam verkondigen, kak je maar wat op de presentatie?
En wat 'verkondigde' Jahjah dan als ik vragen mag?

Toch niet dat je zijn Allah, zijn profeet en zijn gelovigen niet mag beledigen in andermansland op straffe van de dood?
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2004, 19:33   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Dit heb ik gevonden op de site van Van Gogh Vond het de moeite om hem hier is te plakken .

"Zo zit ik te wachten op een goeie, scabreuze en tegelijk voorlichtende, Nederlandstalige film, van bijvoorbeeld Theo van Gogh, waarin we eens nader kennis kunnen maken met het islamitische hiernamaals, dat tegelijk het paradijs is", schreef Paul Steenhuis twee weken terug in het Holst van Nederland: "Mannen hebben daar een eeuwigdurende erectie, en krijgen als ze zich aan Allah's regels houden, als beloning de beschikking over zeventig keer zeventig paradijsmaagden (hoeri's) die meteen na de daad opnieuw maagd worden."
Tsja, dat zou ik ook wel willen. Maar geen subsidiegever en geen televisiestation zou z'n vingers durven branden aan zo'n door mij met grote eerbied in beeld gebrachte evocatie van de islamitische verbeelding aan de macht. Geen geld dus en in ieder geval geen publieke omroep die 't zou durven uitzenden, want in Nederland mag je alle geloven belachelijk maken, behalve de islam.
De grootste leugen die ons goed willende kiezers de afgelopen dertig jaar verkocht is, heet 'de multiculturele samenleving'. Sinds roverhoofdman Den Uyl het land leegzoog, wordt ons verteld dat wij, doorgaans tolerante Nederlanders, ons moeten aanpassen aan duistere middeleeuwers, wierhaat jegens de burgerlijke vrijheden die het Vrije Westen tot lichtend baken van de hele wereld maken, steeds openlijker wordt geventileerd. 't Is als of je een gast op bezoek hebt die langzaam je huis overneemt.
Als iets de zogeheten 'Nederlandse identiteit' kenmerkt, is 't een schaapachtig gebrek aan zelfrespect, zich uitend in klappertandende paniek om voor 'racist' of 'discriminerend' te worden uitgemaakt. Ik geloof niet in samenzweringen, maar schreef ik een scenario voor een film over het einde van Nederland, dan deed ik de kijker een paar tips aan de hand. Hier komen ze:

1)Zorg dat geschiedenis op school wordt afgeschaft en vervangen door wereldoriëntatie', opdat zo min mogelijk nieuwkomers èn autochtonen nog weten waar de wortels liggen van de maatschappij waarin 'we' met z'n allen leven. Zo wordt de onverdraagzaamheid aan beide kanten bevorderd.

2)Zorg voor voortdurende spellingshervormingen, zodat het machtigste wapen dat een land met inwoners uit alle windstreken tot eenheid maakt, de taal, steeds meer uitgehold raakt. Verplicht niemand zich in het Nederlands uit te drukken.

3)Zorg dat 'zwarte scholen' worden voorgetrokken met meer geld en dus kleinere klassen, zodat autochtonen goed wordt ingepeperd dat hun kind minder waard is dan dat van nieuwkomers. Ontsla rectoren van scholen die durven te beweren dat zwart onderwijs integratie tegenwerkt. Zorg dat de onderwijsinspectie sjoemelt met de testresultaten van, bijvoorbeeld, islamitische scholen.

4)Babbel veel over 'onderwijs in eigen taal' en beweer vooral dat buitenlanders zo makkelijker integreren. Leg uit dat Nederlands weliswaar de taal is van hun nieuwe land, maar dat er zeker geen verplichting mag zijn om daar kennis van te nemen. Zorg dat de folders van de gemeente Amsterdam in tien talen te lezen zijn en versterk daarmee het gevoel dat Nederland er vooral is om voor de allochtoon te zorgen, zonder dat, omgekeerd, om een bijdrage mag worden gevraagd.

5)Zorg dat de rechtsstaat zoveel mogelijk wordt ondergraven opdat nieuwkomers het gevoel krijgen dat straffeloosheid hier de norm is. Galm op 4 mei wat over 'dit mag nooit meer gebeuren' en durf de Hells Angels niet aan te pakken. Zorg voor een taboe op de misdaadcijfers van, bijvoorbeeld, Marokkaanse jongeren. Zorg voor door de overheid gesubsidieerde 'Discriminatie-meldpunten' die in de praktijk vooral bedoeld zijn om de vrije meningsuiting van autochtonen te ondermijnen. Maak iedereen verdacht die bezwaar maakt tegen een asielzoekerscentrum naast z'n deur. De veel bejubelde multiculturele samenleving is namelijk vooral uitgevonden om het schuldgevoel te delgen van blanke miljonairs als Paul Rosenmöller in hun witte buitenwijken. Leg uit dat Denemarken met z'n strikte toelatingsbeleid een schandelijk land is, asociaal gewoon, vergeleken met Nederland.

Ik vind dit echt nagels met koppen ,daarom dat ik dit hier effe wou posten .
De overeenkomst met wat er in Belgique gebeurt is frappant...
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2004, 19:48   #14
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

thx voor de link
Katun is offline  
Oud 7 november 2004, 19:50   #15
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En wat 'verkondigde' Jahjah dan als ik vragen mag?

Toch niet dat je zijn Allah, zijn profeet en zijn gelovigen niet mag beledigen in andermansland op straffe van de dood?
nee, straf hé.

wat ik vooral gehoord heb is dat hij de moord op van gogh veroordeelt en dat de vrijheid van meningsuiting een democratische waarde is waar hij volledig achter staat. enkele voorbeelden die hij aanhaalde was dat hij tegen het vlaams vlok proces is, en dat hij theo van gogh had kunnen aanklagen wegens laster, maar dit niet gedaan heeft omdat hij gelooft in die vrijemeningsuiting.

het was trouwens een interessant debat. zowel jah jah, de gucht en tom naegels (columnist) zeiden ongeveer hetzelfde: kritiek op de islam mag. maar de manier waarop van gogh het deed was niet wenselijk en zeker niet constructief (islamieten geitenneukers noemen enzo). maar wat hij ook zei, niets kan zijn moord verechtvaardigen. en ik sluit me daar bij aan.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 7 november 2004, 19:53   #16
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Gelukkig dat Nederland nog steeds het land der tolerantie mag genoemd worden. Columns als deze van Van Gogh worden hier in het o zo lieflijke vlaanderland regelrecht de concentratiekampen ingestuurd.

Gelukkig dat er nog internet is in deze barre tijden?

Wie van Gogh life wil zien kan het nog steeds hier (vlamingen wees verbaasd, zelfs uitgezonden op de NEDERLANDSE TELEVISIE!):


Van Gogh bekeerd tot islam!
Bedankt Straddle!

Ik wist geeneens meer dat ik de link hier geplaatst had. Was al heel de week aan het zoeken geweest waar ik het nog zou kunnen terugvinden!


ik raad iedereen aan om echt even de moeite te doen om dit filmpje te bekijken. En ja, ik denk dat Theo het totaal niet erg zou vinden als we er nog steeds mee zouden kunnen lachen! Al was het dan groen!

In mei van dit jaar schreef "Wie van Gogh life wil zien kan het nog steeds hier" waarbij ik op de heruitzending op internet doelde.

Spijtig genoeg moet ik nu gewoon zeggen: Wie van Gogh nog eens levend op video wil zien kan het hier : Van Gogh bekeerd tot islam!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 7 november 2004 om 20:00.
circe is offline  
Oud 7 november 2004, 20:25   #17
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Bedankt Straddle!

Ik wist geeneens meer dat ik de link hier geplaatst had. Was al heel de week aan het zoeken geweest waar ik het nog zou kunnen terugvinden!


ik raad iedereen aan om echt even de moeite te doen om dit filmpje te bekijken. En ja, ik denk dat Theo het totaal niet erg zou vinden als we er nog steeds mee zouden kunnen lachen! Al was het dan groen!

In mei van dit jaar schreef "Wie van Gogh life wil zien kan het nog steeds hier" waarbij ik op de heruitzending op internet doelde.

Spijtig genoeg moet ik nu gewoon zeggen: Wie van Gogh nog eens levend op video wil zien kan het hier : Van Gogh bekeerd tot islam!
Er moet iets fout zijn gegaan want dat filmpje kan niet meer bekeken worden.
De computer waarvan het moet komen schijnt off-line te zijn.

Wellicht is dit ook de bedoeling na wat er gebeurde.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2004, 23:03   #18
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

In de Telegraaf las ik dat de Heer Abou Jahjah overweegt om België te verlaten, al denkt 'ie misschien wel vijf jaar nodig te hebben om zijn opvolger bij de AEL in te werken. Abou is verbitterd; hij kreeg maar 1400 stemmen bij de laatste verkiezingen en acht het Vlaamse volk beneden zijn waardigheid.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 23:29   #19
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
en omdat je geen commentaar kan geven op wat jah jah kwam verkondigen, kak je maar wat op de presentatie?
hij weet een en ander over het middenoosten.
meer dan ik. hij kom er vandaan, wellicht daarom.
ik geef toe dat hij me deze keer meeviel.
hoe dan ook, ik vertouw hem nog steeds voor geen cent.

maarja, ik ben dan ook geen vrouw, die in hem eventueel een sexy zuiderse casanova uit het verre land van Alladinn kan ontwaren.
Mitgard is offline  
Oud 7 november 2004, 23:38   #20
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Bedankt Straddle!

Ik wist geeneens meer dat ik de link hier geplaatst had. Was al heel de week aan het zoeken geweest waar ik het nog zou kunnen terugvinden!


ik raad iedereen aan om echt even de moeite te doen om dit filmpje te bekijken. En ja, ik denk dat Theo het totaal niet erg zou vinden als we er nog steeds mee zouden kunnen lachen! Al was het dan groen!

In mei van dit jaar schreef "Wie van Gogh life wil zien kan het nog steeds hier" waarbij ik op de heruitzending op internet doelde.

Spijtig genoeg moet ik nu gewoon zeggen: Wie van Gogh nog eens levend op video wil zien kan het hier : Van Gogh bekeerd tot islam!
Yup, het blijft inderdaad heel grappig, laten we eerlijk zijn! En ik treed je bij dat iedereen het nog eens zou moeten bekijken!
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be