Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2015, 09:41   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard "Meer bombardementen op IS maken einde aan Europese vluchtelingencrisis"

"Meer bombardementen op IS maken einde aan Europese vluchtelingencrisis"

Detail tekst:

Citaat:
Voor de Australische minister van Buitenlandse Zaken moet de oplossing voor de grote vluchtelingenstroom uit Syrië en Irak niet ver gezocht worden. Meer bombardementen op stellingen van Islamitische Staat (IS) zullen de vluchtelingencrisis in Europa stoppen, zegt Julie Bishop in de maandageditie van de krant 'The Australian'.
Citaat:
Volgens de Australische minister zijn er 30.000 IS-strijders actief die zich verschansen in Iraakse en Syrische dorpen en steden.
Lieve mevrouw u vergat nog dat ze weten te infiltreren bij de asielzoekers, bootvluchtelingen en andere.

Gisteren nog in het nieuws dat er tal van landen zijn die prikkeldraadversperringen beginnen te maken en ook muurtjes beginnen te bouwen.

Zijn dat de 'slimme' landen?

Wij blijven met open armen ontvangen en laten ze verder op elk postje en dienst infiltreren. Is dat wel een goed plan vraag ik mij af?

Ik herhaal: 'problemen (als die er al zijn????) in land van herkomst aanpakken niet hier'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2015, 09:55   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
"Meer bombardementen op IS maken einde aan Europese vluchtelingencrisis"

Detail tekst:





Lieve mevrouw u vergat nog dat ze weten te infiltreren bij de asielzoekers, bootvluchtelingen en andere.

Gisteren nog in het nieuws dat er tal van landen zijn die prikkeldraadversperringen beginnen te maken en ook muurtjes beginnen te bouwen.

Zijn dat de 'slimme' landen?

Wij blijven met open armen ontvangen en laten ze verder op elk postje en dienst infiltreren. Is dat wel een goed plan vraag ik mij af?

Ik herhaal: 'problemen (als die er al zijn????) in land van herkomst aanpakken niet hier'
Natuurlijk moet IS en consoorten in Syrië en Irak zelf direct aangepakt worden. Het is duidelijk dat de officiële regimes te zwak zijn om zich van dat achterlijk zootje te ontdoen. Ik hoorde deze morgen dat IS in Palmyra een tweede tempel de lucht heeft ingeblazen. Moet de beschaafde wereld dat zo maar allemaal dulden en ondergaan? Ze moeten veel intenser gebombardeerd worden. "Collateral damage" moeten we er dan maar bij nemen. Het kan niet erger zijn dan wat er nu gebeurt. Verder moeten we ze regelmatig het leven verschrikkelijk zuur maken met blitz-acties van paratroopers die hen een paar uren bestoken, kopstukken uitschakelen en daarna weer verdwijnen. Ook het gebruik van Drones moet er veel meer opgedreven worden.
De slechtste optie is hetgeen nu gaande is: een zeer beperkte militaire actie en het weerloos ondergaan van een massale toestroom van asielzoekers. Asielzoekers waarvan we mogen zeker zijn dat er zich een aantal IS-mannetjes tussen bevinden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2015, 22:45   #3
andrew555
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2015
Berichten: 401
Standaard

waar is de dapperheid om een alliantie te vormen
zoals Europa twee maal werd bevrijd.
waar zitten de nieuwe churchill en roseveld??
hoelang moet dat daar nog duren??
wanneer gaan de echte islam eens opkomen
, dat het nu genoeg is geweest.
IS heeft niks met Islam te maken. ze vernietigen
alles wat op hun pad komt. zelfs van hun eigen voorouders.
andrew555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2015, 23:41   #4
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andrew555 Bekijk bericht
IS heeft niks met Islam te maken.
Zoals Stalin niets te maken heeft met het communisme zeker?
Zoals Hitler niets te maken heeft met het fascisme zeker?

Dan ben ik ook vrij om in het fascisme of communisme te geloven zeker? Want jullie marxisten tolereren iedereen..... behalve de kapitalisten

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 1 september 2015 om 23:42.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be