Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2015, 11:07   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Als er in Libanon zo'n politics-forum zou bestaan, wat moeten ze daar dan schrijven? 3 miljoen inwoners en 1,5 miljoen vluchtelingen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dan zouden ze in Libanon eens moeten schrijven dat ze de buur moeten aansporen om orde op zaken te stellen.

.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
In een open brief, zoiets?
Gijzelf zijt beginnen zeveren over een politics-forum in Libanon.

En nu zit ge mij te treiteren met een open brief, of zoiets ?

Ik heb al voor minder gevochten hoor maat !

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2015, 11:10   #62
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Sinds wanneer is de mening van een minderheid belangrijk voor een Vlaams nationalist ?
Sedert wanneer zou ik, vrijzinnige maar dit speelt in dit item niet mee, niet mogen informeren naar de mening van een beweging zoals deze van de vrijzinnigen ?
Beweging die tot doel heeft net om te informeren ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2015, 11:15   #63
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Sedert wanneer zou ik, vrijzinnige maar dit speelt in dit item niet mee, niet mogen informeren naar de mening van een beweging zoals deze van de vrijzinnigen ?
Beweging die tot doel heeft net om te informeren ?

.
Omdat volgens de Vlaamse nationalisten en hun leider, er GEEN minderheden bestaan in Vlaanderen.
Dat is ook de reden waarom de NVA het minderheden verdrag niet wil onderteken.

Maar begrijp ik je nu goed dat jij met deze vragen je partij en voorman afvallig bent, of vergis ik mij nu weer ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2015, 11:49   #64
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Omdat volgens de Vlaamse nationalisten en hun leider, er GEEN minderheden bestaan in Vlaanderen.
Dat is ook de reden waarom de NVA het minderheden verdrag niet wil onderteken.

Maar begrijp ik je nu goed dat jij met deze vragen je partij en voorman afvallig bent, of vergis ik mij nu weer ?
Hoe hou je het vol ?

Geef nu eens een eerlijk antwoord: ken je de strategische redenen waarom dit verdrag pas ondertekend zal worden als de taalgrens een quasi staatsgrens geworden zal zijn ? Indien neen, zoek dan maar iemand die het je wilt uitleggen, want ik vraag daar tegenwoordig een vette fee voor.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2015, 13:20   #65
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mijn gedacht:
tot vorig jaar kwamen ze met duizenden.
Die werden, een beetje verborgen voor de eigen bevolking, verspreid en opgevangen.
Nu zijn ze af aan het komen met tienduizenden.
Dat lukt niet.

Maar de boodschap in de landen van oorsprong blijft: het overgrote merendeel van de vluchtenden, lukt er in om ergens een beloofd land te vinden.

Dus: tussen dit en zes maanden, komen ze af met honderd duizenden.
Dat gaat slecht aflopen.

.
Uiteraard en 't is nochtans simpel. Hoe meer je hier binnenlaat, hoe meer er naar hier willen en zullen komen en dus moeten 'opgevangen' worden. Dit is gewoon een straatje zonder einde.

Laatst gewijzigd door kwantum : 27 augustus 2015 om 13:21.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be